Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 13:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Raven schreef:
RoyAPO schreef:
Het verschil zit m denk ik in de inhoud. NWA maakt als het ware verhalen over hun leven en hadden destijds maatschappelijke waarde en ‘4x duurder’ en ‘ik ben lit, planga van cartier’ is meer opscheppen en stoer doen imo. Die EZG bijvoorbeeld ook met z’n rellen in de hel :sick:. En dat zijn juist de platen die aanslaan bij het grote publiek (Adaro Remix: 673K weergaven op YouTube). Straalt ook weer flinke hoeveelheid dominantie en rebellie uit

Wat vind jij eigenlijk van de kromming van de aarde?


Doe niet zo raar, de aarde is plat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog best wat platen die ik stiekem wel heel vet vind. Uitblinkers van het album zijn voor mij Switchblade, America en Untill I Win! :loving: Verder vind ik The Road To Redemption, Paralyzed, Heresy, Face First, Lose It, Kicking It en Mutilate Them All ook wel fijne platen. Famous ( :sick:) en Only Bass vind ik de minste van het album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 14:35 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Switchblade & Lay you to rest blijf ik super dik vinden. Famous, Only bass zijn gedrochten van producties
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 16:34 
 
Hardtraxx Addict

Was paar weken geleden nog niet zo enthousiast over het album. Had veel meer platen als Just Like You en Only Bass verwacht, dus dacht dat het niet veel ging worden. Nu al paar keer helemaal geluisterd en er zitten toch wel heerlijke platen weer tussen. America, Until I Win, Switchblade, Kicking It, The Radical Dome en Mutilate Them All zijn echt heerlijk :loving: En voor de rest positief verrast door Lay You To Rest, You With Me (Remix) en Exorcism. Conclusie is dat dit absoluut niet het beste album is, maar wel meer dan prima. Respect voor RR dat hij telkens toch zijn eigen stijltje kan vinden en hier een heel album van kan maken. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 17:27 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Wat betreft dat off-beat gebeuren: als je wel eens een plaatje hebt gedraaid krijg je gewoon de neiging om hem ff goed te leggen. Heel vreemd. xd


Haha dit idd. Kan m daarom gewoon niet meer normaal horen. Krijg ik kriebels van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 17:28 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ben Exorcism ook heel erg gaan waarderen nadat ik hem op aanraden van Duruz nog een aantal keer heb geluisterd.


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Spotify even gaan luisteren.
The Road To Redemption: Typisch anthem sfeer is behoorlijk dik neergezet. Maar dat was wel te verwachten.
Until I Win: Vocalen blijven wel lekker hangen. Redelijk fijne plaat wel.
Paralyzed: Die vocalen, die sfeer. :drool: Melodie lekker krachtig. Denk 1 van de betere platen van het album. Maar daar ga ik zo achterkomen.
Heresy: The Spell Of Sin tekst veranderen en je komt hier op uit. Dan ga ik toch voor het origineel.
Face First: Die eerste break heel vet. Maar die kicks is echt niets voor mij. Ook in 2e climax als melodie er wel bij komt pakt het mij nog niet echt.
America: Kippenvel bij die intro. Jammer van weer zo'n schele synth. Das dan ook echt enige nadeel. Verder hele dikke track! Samen met Paralyzed nu bovenaan de ranglijst.
Brutal 6.0: Tja.. Deze kende ik uiteraard al wel. Na Brutal 4 was voor mij de lol er wel af.
Only Bass: Man man man...
Lose It: Best prima plaatje. Kan ook komen door Only Bass er voor.
Just Like You: Oldskool vocalen scoren altijd. Vette sounds. Eindelijk een lekkere kick. Een van de betere tracks.
The Radical Dome: Vind ik niet zo veel aan. Melodie pakt me totaal niet. Vocalen redelijk standaard.
Break Your Jaw: Vette break. Die kick denk ik live wel heel dik. Niet voor thuisgebruik.
Criminally Insane Remix: Best wel dik. Was er bang voor toen ik m aanklikte. Die vocalen zijn wel weer geweldig. Die past perfect in de sfeer weer.
Famous: Wat is dit nou weer?
Exorcism: Mij wat te hoog tempo. Maar zeker geen slechte track.
Kicking It: Vette break. Krachtige melodie. Denk dat hij met Keltek nog best vette platen kan maken.
Chaos remix: Kende ik ook al. Hele dikke track.
Switchblade: Matige vocalen. Break beetje saai. Melodie eigenlijk ook. Geen sterke track.

Morgen de rest maar eens gaan luisteren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben geen groot Radical fan, maar kan veel van zijn muziek best wel waarderen. Toch valt dit album mij behoorlijk tegen, heel veel tracks klinken nou niet echt geweldig en dan met name de kicks (met Only Bass als uitschieter, onbegrijpelijk dat hij dit release waardig vind :sick: :lol: ).. Ohja, en Famous ook :lol: .

Goede tracks:
The Road To Redemption
America
Just Like You
Hover Trough Hell

En dat was 't eigenlijk wel. Verder nog wel wat tracks die oke zijn, maar niet echt iets wat ik even op zou zetten en laat staan zelf draaien.

Al met al dus een grote tegenvaller, en Radical kan naar mijn mening ook gewoon veel beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 21:17 
 
Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
Ben geen groot Radical fan, maar kan veel van zijn muziek best wel waarderen. Toch valt dit album mij behoorlijk tegen, heel veel tracks klinken nou niet echt geweldig en dan met name de kicks (met Only Bass als uitschieter, onbegrijpelijk dat hij dit release waardig vind :sick: :lol: ).. Ohja, en Famous ook :lol: .

Goede tracks:
The Road To Redemption
America
Just Like You
Hover Trough Hell

En dat was 't eigenlijk wel. Verder nog wel wat tracks die oke zijn, maar niet echt iets wat ik even op zou zetten en laat staan zelf draaien.

Al met al dus een grote tegenvaller, en Radical kan naar mijn mening ook gewoon veel beter!


Misschien valt het je tegen omdat het jouw smaak is? En niet de kwaliteit? De kwaliteit van dit album is veel beter dan TOMA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 21:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eeeh, hoe dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 22:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch nog best wel heel veel dikke plaatjes, zoals eigenlijk op al zijn albums nu wel.

The Road To Redemption
Until I Win
Paralyzed
Heresy
Face First
America
Lose It
Just Like You
The Radical Dome
Break Your Jaw
Kicking It
Chaos rmx
Mutilate Them All
Switchblade
Smack Bitches rmx
Lay You To Rest
Reloaded
Protest of Indignation
The Saviour

Is toch wel een waslijst aan lekkere trackjes als je het mij vraagt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 23:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind dit album wel zijn slechtste eigenlijk.

De kicks zijn lachwekkend slecht varierend van laserkicks tot slappe pogingen tot industrial hardcore kicks waarbij ze soms pijn aan je oren doen zoals Only Bass en Famous.

Er zitten een paar uitschieters tussen maar zoals vaak met RR zo is, het is of compleet kut of heel vet. Hier heb ik minder platen die ik echt vet vind, Paralyzed, America, Lose It, Heresy, Mutilate Them All, The Road To Redemption zijn vet. Een paar zijn nog wel leuk maar worden vaak door de kicks verpest.

Pluspuntje, Hover To Hell is de eerst N-Vitral plaat sinds tijden die ik weer kan waarderen, dat gekraak in de kicks komt bij die kick van N-Vitral veel beter tot zijn recht.

Heb bij dit album van alle albums het meeste het idee dat hij 5/6 platen had en deze heeft gecopy-paste en wat aangepast en zo de rest heeft opgevuld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 08:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Vind dit album wel zijn slechtste eigenlijk.

De kicks zijn lachwekkend slecht varierend van laserkicks tot slappe pogingen tot industrial hardcore kicks waarbij ze soms pijn aan je oren doen zoals Only Bass en Famous.

Er zitten een paar uitschieters tussen maar zoals vaak met RR zo is, het is of compleet kut of heel vet. Hier heb ik minder platen die ik echt vet vind, Paralyzed, America, Lose It, Heresy, Mutilate Them All, The Road To Redemption zijn vet. Een paar zijn nog wel leuk maar worden vaak door de kicks verpest.

Pluspuntje, Hover To Hell is de eerst N-Vitral plaat sinds tijden die ik weer kan waarderen, dat gekraak in de kicks komt bij die kick van N-Vitral veel beter tot zijn recht.

Heb bij dit album van alle albums het meeste het idee dat hij 5/6 platen had en deze heeft gecopy-paste en wat aangepast en zo de rest heeft opgevuld.


Mooi dat wij t een keer met elkaar eens zijn haha. Kan hier weinig aan toe voegen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 11:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Album heeft me in positieve zin erg verrast, zitten echt een aantal pareltjes tussen :thumbsup:
Snap alleen niet hoe het kwaliteitsverschil tussen een aantal tracks zo absurd groot kan zijn. Tracks als Paralyzed en America komen hoog in mijn top 10 van dit jaar. Terwijl Only Bass en Famous by far de slechtste platen zijn (van een bekende dj/producer) die ik dit jaar heb gehoord :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is voor mij toch vooral een album van net niet of helemaal niet. Enige goede platen vind ik America, Kickin It, Paralyzed en Switchblade.

Wat me vooral tegenstaat in veel nummers zijn de kicks. De sfeer die Radical in zijn nummers legt is meestal wel goed, alleen door de kicks kan ik niet fijn naar de nummers luisteren. Veelal klinkt het alsof je met een stok op een koektrommel staat te hengsten, om over die bliepjes maar helemaal te zwijgen. (Zoals oa. in Famous :sick: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het best een dik album geworden!

Van de nieuwe platen vind ik Face First, The Radical Dome, Mutilate Them All, Paralyzed, Break your Jaw, America, Switchblade, Lose It, Dominate the Mic en The Road to Redemption vet!

T grappige vind ik dat naast hele dikke platen er ook gewoon lachwekkende platen op t album staan, zoals Only Bass en Famous. Vooral Famous is wel echt 1 vd slechtste platen die ik in tijden gehoord heb. Vooral dat het van Radical komt vind ik merkwaardig. Snap niet hoe hij achter zo'n plaat kan staan. Had beter weggelaten kunnen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat RR zich af en toe de ballen uit de broek heeft zitten lachen tijdens het produceren van dit album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 02:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Vind dit album wel zijn slechtste eigenlijk.

ze soms pijn aan je oren doen zoals Only Bass

Dit idd.

En only bass gaat alleen maar over bass en dan komt er een keihoge kick in met nul laag en een [s]snufje[/s]kilo distortion. :sick: materiaal voor de Hardtraxx producer corner. Zelfde geldt voor Famous, Brutal 6.0 (alles vanaf de mid-intro want die is goud), The Funfair of Madness (gewoon +bpm en daarna een stuk met alleen kicks = hardcore?) en Fck On Coc4ine (waarom zou je die überhaupt remixen).

Maar even eerlijk, tussen alle meuk door staan er nog enkele muzikaal-oké platen op zoals Paralyzed, Untill I Win en America. Had mede door de LQ filmpjes van die platen al best hoge verwachtingen. Kick It heeft ook nog wel wat. Helaas houdt het met een handjevol prima platen wel op voor mij. Al met al geen voldoende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 08:45 
 
Hardtraxxer

Oké, misschien voor sommige een tandje te snel, maar wat zit "Exorcism" fijn in elkaar.
Lekker duister plaatje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 08:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Ik vind het best een dik album geworden!

Van de nieuwe platen vind ik Face First, The Radical Dome, Mutilate Them All, Paralyzed, Break your Jaw, America, Switchblade, Lose It, Dominate the Mic en The Road to Redemption vet!

Dit + Reloaded/Kicking it. Al met al nog wel meer tracks die me liggen dan ik verwacht had eigenlijk.

Die hardcore remixes blijven wel echt een dieptepunt zeg. Dat laatste deel van Funfair of Madness gaat echt nergens over. Er is er nog geen een vet geweest sinds de eerste MM/RR? Ik vind dat andere artiesten dat een stuk toffer doen of laten doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 10:02 
 
Hardtraxx Veteran

Over smaak valt niet te twisten.
Maar over kwaliteit zeker wel. Als je deze naast een TOMA of SOS album legt dan hoor je zeker wel betere sounds en gecompliceerder sound design.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na het beluisteren vind ik het ook lastig, de positieve uitschieters (Until i Win/America) ben ik echt vele malen positiever over dan m'n favoriete tracks van de andere albums. Die twee komen echt in m'n top 10 lijstjes van het jaar. Maar valt me wel op dat er nu ook echt aanzienlijk meer platen zijn die ik meteen skip als ze langskomen in m'n playlist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 19:35 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik ben echt zwaar fan van zijn vorige albums, maar dit album vind ik echt bedroevend slecht.
Waar ik bij zijn vorige albums echt bijna alle nummers ontzettend gruwelijk vond, heb ik dat bij dit album bij nog geen handje vol tracks. Jammer.... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 00:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Net zoals bij al zn andere albums 1 of 2 leuke plaatjes maar voor de rest heb ik er helemaal niks mee, en dat zal ook nooit meer komen denk ik. Accumulated Filth is een epische plaat, maar verder zal je geen RR track in mijn top pak hem beet 500 favoriete tracks terug vinden.
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle