Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 17:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Killswitch :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 17:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Youri schreef:
Wow die Failure, hele vette plaat!


Idd, melodie & vocalen zijn echt heel sterk (vocalen doen me denken aan Watch Yourself)! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 17:27 
 
Hardtraxxer

Net het hele album geluisterd, geweldig album :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoelofBerlikum schreef:
Idd, melodie & vocalen zijn echt heel sterk (vocalen doen me denken aan Watch Yourself)! :loving:


Is dezelfde man (Les Brown). :) Is een erg bekende motivational speaker.

(1:35)

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het echt een magistraal album. Heb hem vandaag in de bus geluisterd en kom tot de conclusie dat ik gewoon 90% van de tracks enorm kan waarderen.

Stoorde me niet aan de "oude" tracks, het is gewoon een gigantische verzameling met al z'n werk van de afgelopen jaren.

Enige minpuntje zijn een paar iets te snelle hardcore tracks, maar dat is echt een smaak ding. Collabs met Angerfist en Bloodcage vind ik dan wel weer gigantisch dik.

Wat een gigantisch verschil met het gevoel dat ik had na het luisteren van het Warface album :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb dit een eerlijke kans gegeven, maar ik blijf het maar matig vinden...enige die er voor mij bovenuit springen zijn Heal & Raise en Killswitch, gevolgd dan door Masters of the Great Conspiracy en Scream (aka The Poison 2.0). Wash Away, Retaliate With Hate, You With Me en I Spit On You remix (edit: dit bleek dus op Spotify het origineel te zijn...blijft drama) zijn toch wel de echte dieptepuntjes van dit album...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 23:23 
 
Hardtraxx Veteran

Heb even alle platen beluisterd. Veel zelfde soort kicks, iets wat ik jammer vindt. Bijna alle sounds in de melodieen zijn net zo hoog als een gemiddelde Frontliner plaat, na de 10e track ben ik er wel klaar mee. Die Masterblade remix is een helemaal en ook maar echt helemaal niks voor mij. In mijn ogen een regelrechte verkrachting van het origineel. De beste plaat van het album is imo Gods Child, en die is nota bene nog van het vorige album. Had gehoopt dat RR iets diversere platen op zn album zou zetten. Hopelijk hebben andere mensen wel veel plezier van dit album, ik kan er niets mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

God's Child staat neit eens (officieel) op het album, alleen de Minus Militia remix staat er op...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 00:09 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
God's Child staat neit eens (officieel) op het album, alleen de Minus Militia remix staat er op...

Op Spotify anders wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja en de originele Spit on You staat er ook op terwijl het de remix moet zijn. Is ergens iets fout gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
De beste plaat van het album is imo Gods Child, en die is nota bene nog van het vorige album.


Ik moest hier best wel om lachen. Zal wel een foutje van spotify zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 05:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat ik de meesten best leuk vind. Komt vooral omdat dit soort holle kicks met een flinke bass er in me wat doet denken aan Angerfist denk ik en de meeste platen best wel een lekkere drive bevatten.
Op een heel select groepje na kan ik niet echt platen vinden die ik enorm slecht vind.

Wat wel minder is is dat sommige nummers echt te veel enkele pitch kicks heeft die op en neer geen. Daar worden de nummers gewoon storend van. De meeste vocalen zijn ook of rip offs van vocalen die Angerfist al gebruikt heeft of ze slaan nergens op. De sounds zijn ook in elk nummer het zelfde.

The One Man Army, Stay True, Heal & Raise, Big Boys, Piece Of Shit, Cross Of Blood, Wash Away, Judge Me,
En boven alles Killwitch, wat echt een dikke plaat is, zijn best leuke platen imo

Sommige platen zijn me nog wel iets te simpel of hebben echt te vervormde kicks. Brutal 5.0, Hard Bass Tribute, Suicide Bassline, Criminal Remix, Retaliate With Hate, Eastside Connection, You With Me, My Name Is, God's Child Remix en Brutal 4.0. Zijn t allemaal niet.

En Decibel Tribute en Hardbass... waarom het zo noemen als ze letterlijk Southstylers - Decibel 2006 Anthem (Radical Redemption Remix) en Max Enforcer & The Beholder - Be Amazed (Radical Redemption Remix) zijn, beetje makkelijk en oneerlijk om ze een beetje credits te jatten voor de duidelijk superieure originele platen. Q-Base tribute snap ik nog.

Qua hardcore platen.. nee, klinkt allemaal echt te simpel en gewoon als versnelde RR platen. (Zijn het in principe ook, maarja versnelde hardstyle platen in RR zijn stijl bedoel ik dan). Alleen de collab met Angerfist en Bloodcage zijn goed gelukt imo. Die met Drokz is ook nog wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 16:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uiteindelijk toch blij dat ik het album niet aangeschaft heb.
Ongeveer 40% van de platen kan ik waarderen, de rest lijkt allemaal wat op elkaar of is totaal niet mijn smaak.

Ik moet toegeven dat Joey in sommige track me heeft verbaasd hoe hard hij erop vooruit gegaan is, als je het vergelijkt met z'n vorige albums. Maar in teveel tracks heeft hij het toch laten liggen en ben ik van mening dat het meer kwantiteit is dan kwaliteit. Zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Voor iemand die niet heel veel met RR heeft en überhaupt niet veel meer met raw hardstyle heeft, is deze de moeite waard? M.a.w. origineler dan de overige 13/12 raw die uit komt?

Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Pommer schreef:
Voor iemand die niet heel veel met RR heeft en überhaupt niet veel meer met raw hardstyle heeft, is deze de moeite waard? M.a.w. origineler dan de overige 13/12 raw die uit komt?


Ik vind van wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 14:28 
 

Rickzel schreef:
Henk-Jan schreef:
Pommer schreef:
Voor iemand die niet heel veel met RR heeft en überhaupt niet veel meer met raw hardstyle heeft, is deze de moeite waard? M.a.w. origineler dan de overige 13/12 raw die uit komt?


Ik vind van wel :D


Same here! Het gros van dit album vind ik echt niet 13/12.. Verre van zelfs!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind ook van wel. Ben überhaupt niet echt de grootste hardstyle-fan op dit moment, nooit iets van Radical vet gevonden tot aan de track met Frontliner, en vind dat er zoveel lekkers op dit album staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Absoluut, er zitten wel een aantal ''kickscreech'' platen in maar deze zijn verre van 13/12 te noemen. De tracks steken allemaal zó goed in elkaar. Alleen de masterblade remix + de tributes zijn wat minder interessant in mijn ogen en de hardcore platen liggen je waarschijnlijk niet. Ondanks een aantal overeenkomende elementen in sommige platen denk ik dat je dit echt wel een tof album gaat vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Album binnen, luistert heerlijk weg in de auto! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 19:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vandaag het album maar eens door de woofer geblaast in de auto.
Valt me wel op dat er bij sommige platen echt een overkill aan bass is.
Ligt niet aan de woofer want bij andere albums is dat absoluut geen probleem.
Vooral bij Wash Away is het echt overdreven maar er zijn er nog wel meer.

Voor de rest echt wel een heul dik album. Heb wel niet zoveel met de Tributes en hardcore
maar het stoort me niet. Brutal 4, Funfair Of Madness en United From The Start moesten er niet op van mij.

Uitschieters voor mij zijn
Piece Of Shit
My Name Is The Lord
Wash Away
Heal & Raise
Crash The Party

Ongetwijfeld 1 van de beste albums van de laatste jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh oke, ik heb de eerste 10 nummers geluisterd en toen maar weer afgezet. Absoluut niet mijn dingetje :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Absoluut, er zitten wel een aantal ''kickscreech'' platen in maar deze zijn verre van 13/12 te noemen. De tracks steken allemaal zó goed in elkaar. Alleen de masterblade remix + de tributes zijn wat minder interessant in mijn ogen en de hardcore platen liggen je waarschijnlijk niet. Ondanks een aantal overeenkomende elementen in sommige platen denk ik dat je dit echt wel een tof album gaat vinden


Ik ben het hier toch echt niet helemaal met je eens. Buiten de hardcore platen en een handjevol van de HS tracks (waaronder dus Heal & Raise), volgt het allemaal wel de standaard formule die we tegenwoordig in het gros van de raw tegenkomen. Is het geen anti die volgt, dan wel een voorzetting van de vaak beperkte melodie (wederom: het gros, niet allemaal), met de alom bekende MoH synth. Daarnaast gebruikt hij bij ruim de helft van de tracks dezelfde kicks of een lichte variatie hierop, vaak vergezeld met een overdaad aan bass zonder écht impact te hebben. Het is een stijl die je wel of niet ligt, en misschien wel iets anders dan de Unresolved kick & screech stijl, maar gevarieerd is het niet echt te noemen (laat staan van kwalitatief hoog niveau)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 15:41 
 
Hardtraxx Veteran

Ben totaal niet met je eens Steffnov. Radical heeft een zekere stijgende lijn in de kwaliteit van zn producties. Dit album is kwalitatief prima! Ook zit er een aardige variatie in. Je hoort wel dat hij veel inspiratie heeft. Vette en verschillende sterke melodieen gebruikt. Ik vind het erg knap dat hij zo snel een album klaar heeft. Ik zie maar weinig echte albumfillers behalve de tributes dan en hardcore waar ik niks mee heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 16:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja nee, sorry de variatie aan sounds is ver te zoeken in dit album, laat staan dat het originele sounds zijn als je even naar Angerfist zijn vorige album luistert.

Melodieen zijn er amper, zitten ze er in dat zijn het vaak korte, simpele. De enige sterke melodieen die er in zitten zijn die van The One Man Army en Cross Of Blood imo.

Citaat:
Ik vind het erg knap dat hij zo snel een album klaar heeft

Dat krijg je als je alles uit een soundbank haalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 16:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het een prima album! Er zitten toch wel een aantal platen die mij niet zo heel veel doen of die een beetje te veel op andere platen. Enkele platen die ik wel echt geweldig vind zijn: Big Boys, Judge Me, Deathmetal, Heal & Raise en Failure. Voor de rest zijn er nog wel een aantal die ik zeker ook kan waarderen.
Verder oordeel ik niet over de Hardcore platen want dat luister al jaren niet meer en ja die album opvullers, ach joh je hoeft ze niet te luisteren maar voor veel mensen in de auto bijvoorbeeld is het toch best leuk en makkelijk als ze er dan toch toevallig op staan?

Album is dus opzich prima maar ik vind het vooral gewoon echt knap dat je gewoon de tijd en inspiratie hebt om zoveel nummers op het album te krijgen, gewoon het ene nummer na het andere uitschijten.
En ook netjes van die stijgende lijn in kwaliteit van de platen.

Als ik het even grofweg een nummer zou moeten geven zou ik het een 7,5 geven.
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle