Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 01:00 

Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Alweer een standaard richeltje, ik denk dat Radical beter voor kwaliteit kunnen gaan i.p.v. kwantiteit... Veel tracks klinken best leeg en simpel imo.

De kwaliteit in dit album is al stuk beter dan de vorige 2. Hoewel ik The Spell Of Sin denk ik wel interessanter vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 01:09 

Hardtraxx Elite

RadicelArmy schreef:
hotymoty schreef:
Alweer een standaard richeltje, ik denk dat Radical beter voor kwaliteit kunnen gaan i.p.v. kwantiteit... Veel tracks klinken best leeg en simpel imo.

Haha, je praat alsof dit een Warface-album is.

Radical Redemption levert met dit album een partij kwaliteit. Hij heeft zich echt goed ontwikkeld. Tracks als Cross Of Blood, Big Boys, Q-Base Tribute, Piece Of Shit, Heal & Raise en Wash Away zijn in mijn ogen van een grandioos niveau. Alles behalve 'leeg en simpel'.

Maar goed, ieder zijn mening natuurlijk.

Grapje zeker, hij gaat 45 tracks op een album gooien. Tuurlijk zitten er goede tracks bij, maar 80% heeft dezelfde formule op het gebied van geluiden en opbouw van een track. Sommige hoor je idd dat er veel werk in zit, maar ook veel tracks hoor je de leegte en simpelheid. Het blijft inderdaad een mening :P Ik had liever dat hij 18 nummers maakte waar echt veel werk en perfectionisme inzit dan 45 nummers waar minder lang aan is gewerkt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 04:34 

Hardtraxxer

East Side Connection, tering wat een drive! Vind alleen dat eerste stuk (intro en 1e qlimax) thuis niet zo fijn klinken.
Hoorde het nummer al trouwens live op supremacy en doet het dan ook goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 09:31 

Hardtraxx Veteran

My name is the lord was dus die bizar vette plaat van Decibel waarvan ik de naam niet wist. Ja weer dezelfde sounds, maar o o o wat is deze plaat heerlijk, voelt voor mij niet als een filler. Wat een geweldige drive in de intro en die melodie vind ik misschien wel 1 van de beste tot nu toe op het album. Top! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 10:32 

Hardtraxx Veteran

Heb nog geen 1 preview geluisterd, op brutal 5.0 na, en ik heb enkele tracks wel eens gehoord als rip of iets (Piece of Shit, HB Tribute, Suicide Bassline, Cross Of Blood, Die Bitch) maar ik verheug me toch best op dit album :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 10:49 

Hardtraxx Addict

Ga ze snel luisteren dan. Zitten echt wat pareltjes tussen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 10:56 

Hardtraxx Veteran

tjakevladze schreef:
Ga ze snel luisteren dan. Zitten echt wat pareltjes tussen!

Vind het leuker om ze na de release allemaal in de auto te horen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 13:33 

Hardtraxx Veteran

Raar dat zelf die hoge toon die in de kick zit zo mee pitcht, niet echt mijn ding. Wel jammer, want voor de rest is het wel een redelijk vette plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 14:48 

Hardtraxxer

hotymoty schreef:
RadicelArmy schreef:

Radical Redemption levert met dit album een partij kwaliteit. Hij heeft zich echt goed ontwikkeld. Tracks als Cross Of Blood, Big Boys, Q-Base Tribute, Piece Of Shit, Heal & Raise en Wash Away zijn in mijn ogen van een grandioos niveau. Alles behalve 'leeg en simpel'.

Grapje zeker, hij gaat 45 tracks op een album gooien. Tuurlijk zitten er goede tracks bij, maar 80% heeft dezelfde formule op het gebied van geluiden en opbouw van een track. Sommige hoor je idd dat er veel werk in zit, maar ook veel tracks hoor je de leegte en simpelheid. Het blijft inderdaad een mening :P Ik had liever dat hij 18 nummers maakte waar echt veel werk en perfectionisme inzit dan 45 nummers waar minder lang aan is gewerkt!

7 tracks hebben al een release, dus er blijven 38 'nieuwe' platen over. Dat is natuurlijk nog steeds erg veel.

Maar welke platen vind jij leeg en simpel? Daar ben ik wel benieuwd naar. Persoonlijk kan ik maar weinig tracks opnoemen die in mijn ogen leeg en simpel zijn. Wellicht zit in de Hardbass-, Q-Base- en Decibel tribute minder tijd, maar die vind ik, op de Decibel Tribute na, juist enorm sterk.

Ik vind platen als Cross Of Blood, Big Boys, Q-Base Tribute, Piece Of Shit, Heal & Raise en Wash Away echt buitencategorie.

Verder zijn alle andere platen in mijn ogen alles behalve 'leeg en simpel'.

Eigenlijk vind ik alleen de Decibel Tribute niet geslaagd. Daarnaast ben ik geen fan van Injustice & Pain.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 14:49 

Hardtraxx Crew

De sound van Radical ligt mij nu eenmaal erg goed, maar ook ik vind het wel jammer dat er veel dezelfde sounds/patronen etc. in de platen zitten. De laatste previews doen mijn op het eerste gehoor een stuk minder. Mocht om mij ook wel iets langer over het album gedaan worden en dat het nog veel diverser zou worden. Beginnen met plaatjes zoals RR & FL, Accumulated Filth, Watch Yourself en dan verder met Piece of Shit, Big Boys, Blame Society en zo opbouwend richting de hardcore, om maar eens een voorbeeld te noemen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 14:53 

Hardtraxxer

Magnetron schreef:
Mocht om mij ook wel iets langer over het album gedaan worden en dat het nog veel diverser zou worden. Beginnen met plaatjes zoals RR & FL, Accumulated Filth, Watch Yourself en dan verder met Piece of Shit, Big Boys, Blame Society en zo opbouwend richting de hardcore, om maar eens een voorbeeld te noemen :$

Eens. Echt zonde dat er - naar alle waarschijnlijkheid - geen euforische plaat op het album komt. Dit album mist een plaat zoals Accumulated Filth of Watch Yourself.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 15:42 

Hardtraxx Veteran

Ik zie mensen hier Accumulated Filth euforisch noemen. Hoe dan!?
Rustiger, jazeker. Euforisch zeer zeker niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 15:52 

Hardtraxxer

Misschien dat ''Failure'' een euforische plaat is? daar hebben we nog niks van gehoord..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 15:53 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Heb nog geen 1 preview geluisterd, op brutal 5.0 na, en ik heb enkele tracks wel eens gehoord als rip of iets (Piece of Shit, HB Tribute, Suicide Bassline, Cross Of Blood, Die Bitch) maar ik verheug me toch best op dit album :D

Ik heb ook vrij weinig 'spoilers' geluisterd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 16:10 

Hardtraxx Elite

RadicelArmy schreef:
hotymoty schreef:
RadicelArmy schreef:

7 tracks hebben al een release, dus er blijven 38 'nieuwe' platen over. Dat is natuurlijk nog steeds erg veel.

Maar welke platen vind jij leeg en simpel? Daar ben ik wel benieuwd naar. Persoonlijk kan ik maar weinig tracks opnoemen die in mijn ogen leeg en simpel zijn. Wellicht zit in de Hardbass-, Q-Base- en Decibel tribute minder tijd, maar die vind ik, op de Decibel Tribute na, juist enorm sterk.

Ik vind platen als Cross Of Blood, Big Boys, Q-Base Tribute, Piece Of Shit, Heal & Raise en Wash Away echt buitencategorie.

Verder zijn alle andere platen in mijn ogen alles behalve 'leeg en simpel'.

Eigenlijk vind ik alleen de Decibel Tribute niet geslaagd. Daarnaast ben ik geen fan van Injustice & Pain.

Voorbeelden van platen die ik persoonlijk simpel vind:
Big Boys
Mad Man
Suïcide Bassline
Criminal remix
Cross of blood
Release the fear
My name is the lord
Decibel tribute
Hardbass tribute
Stay True
Wash Away lijkt teveel op pièce of shit.

En met leegte bedoel ik bijvoorbeeld dat elke midintro gebaseerd is op een kick en een geluidje.
Maar goed het is en blijft een mening he! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 16:16 

Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Grapje zeker, hij gaat 45 tracks op een album gooien. Tuurlijk zitten er goede tracks bij, maar 80% heeft dezelfde formule op het gebied van geluiden en opbouw van een track. Sommige hoor je idd dat er veel werk in zit, maar ook veel tracks hoor je de leegte en simpelheid.

Eens, toen ik zag dat er 45 tracks op het album kwamen (al dan niet gereleased) was ik al sceptisch, heb ik voor mijn gevoel al gauw kwantiteit > kwaliteit. Zitten heerlijke platen tusen, maar ook platen die het riedeltje teveel overnemen en zich vaak niet kunnen onderscheiden van de rest van de nummers op het album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 16:27 

Hardtraxx Veteran

Wat de fucking fak. East Side Connection is dus geüpload op 160 BPM. Vind hij dit zelf ook niet een beetje triest? Gaat helemaal nergens meer over dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 16:39 

Hardtraxx Addict

Paultheone schreef:
Wat de fucking fak. East Side Connection is dus geüpload op 160 BPM. Vind hij dit zelf ook niet een beetje triest? Gaat helemaal nergens meer over dit.

Nieuw hokje, 160bpm met Radical kick. 'RadicalStyle' ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 17:16 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:

Waarom mogen er geen tracks op dat BPM worden gemaakt dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 17:26 

Hardtraxx Addict

Tot nu toe zijn East Side Connection en de Watch Yourself remix de enige platen die ik echt vet vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 17:31 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Paultheone schreef:

Waarom mogen er geen tracks op dat BPM worden gemaakt dan? :P

Hij draait hem toch wel op 160bpm. Liever dit dan een 150bpm track pitchen tot die niet meer klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 17:37 

Hardtraxx Veteran

Sommige platen klinken gewoon beter op 160 bpm dan op 150. Live merk je daar amper iets van.. Onderhand het hele album is op 155 bpm geupload, ook piece of shit etc. Dus dit vind ik alles behalve raar
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 17:38 

Donateur

Behalve dat je de gehele nacht in dubio zit over of dat je nou vierkant stampen of hakken moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 17:51 

Hardtraxx Veteran

Oliepompen kan op alle bpm's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 18:00 

Hardtraxx Veteran

zijn er beelden van vierkant stampen?
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 35  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle