hotymoty schreef:
RadicelArmy schreef:
Haha, je praat alsof dit een Warface-album is.
Radical Redemption levert met dit album een partij kwaliteit. Hij heeft zich echt goed ontwikkeld. Tracks als Cross Of Blood, Big Boys, Q-Base Tribute, Piece Of Shit, Heal & Raise en Wash Away zijn in mijn ogen van een grandioos niveau. Alles behalve 'leeg en simpel'.
Maar goed, ieder zijn mening natuurlijk.
Grapje zeker, hij gaat 45 tracks op een album gooien. Tuurlijk zitten er goede tracks bij, maar 80% heeft dezelfde formule op het gebied van geluiden en opbouw van een track. Sommige hoor je idd dat er veel werk in zit, maar ook veel tracks hoor je de leegte en simpelheid. Het blijft inderdaad een mening

Ik had liever dat hij 18 nummers maakte waar echt veel werk en perfectionisme inzit dan 45 nummers waar minder lang aan is gewerkt!
7 tracks hebben al een release, dus er blijven 38 'nieuwe' platen over. Dat is natuurlijk nog steeds erg veel.
Maar welke platen vind jij leeg en simpel? Daar ben ik wel benieuwd naar. Persoonlijk kan ik maar weinig tracks opnoemen die in mijn ogen leeg en simpel zijn. Wellicht zit in de Hardbass-, Q-Base- en Decibel tribute minder tijd, maar die vind ik, op de Decibel Tribute na, juist enorm sterk.
Ik vind platen als Cross Of Blood, Big Boys, Q-Base Tribute, Piece Of Shit, Heal & Raise en Wash Away echt buitencategorie.
Verder zijn alle andere platen in mijn ogen alles behalve 'leeg en simpel'.
Eigenlijk vind ik alleen de Decibel Tribute niet geslaagd. Daarnaast ben ik geen fan van Injustice & Pain.