Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 32 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
chas1n wrote:Kick mist wel wat kracht, maar buiten dat wel een aardig plaatje. ^^
Eens. Geen fan van deze kick. Wel een vette melodie.
Hardtraxxer
504 posts member since 2013
last seen May 2018
Die melodie, wat lekker zeg :woot:
T
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2012
last seen Nov 2023
Vind vooral de 1e climax vet. Zou hem zelf daarna alweer uitmixen.
Ook vind ik dat 'middenoosters/egyptischachtig' bass stukje (Vanaf 1:18) erg vet en goed passen! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 11 days ago
ErikZ wrote:Is het nog niemand opgevallen dat de melodie van Wash Away 90% hetzelfde is als Piece of Shit :/ ?
Jup, viel mij ook op.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Parvuz wrote:Helaas staat er ook: Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL.

Oftewel, denk dat de tijd morgen verschuift naar woensdag en zo door tot ze eindelijk het hebben ontvangen bij PostNL. Dat zal 6 november wel zijn.
Naja ik heb Halo 5 besteld bij MM en die krijg ik morgen binnen. Wordt bezorgd op dezelfde tijd als One Man Army dus misschien worden ze samen bezorgd, en daar staat ook 'Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL'. Maar ik denk dat het een fout is van PostNL maar ik hoop het niet.
Hardtraxx Addict
1360 posts member since 2014
last seen Aug 2022
Kick in Stay True te geforceerd. Had liever een Brain Confusion kick gehad. build-up in de track is wel echt super gaaf gedaan. Trouwens, die vocal op 2:12 lijkt niet helemaal lekker te liggen, of heb ik dat mis?
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 day ago
hotymoty wrote:
Parvuz wrote:Helaas staat er ook: Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL.

Oftewel, denk dat de tijd morgen verschuift naar woensdag en zo door tot ze eindelijk het hebben ontvangen bij PostNL. Dat zal 6 november wel zijn.
Naja ik heb Halo 5 besteld bij MM en die krijg ik morgen binnen. Wordt bezorgd op dezelfde tijd als One Man Army dus misschien worden ze samen bezorgd, en daar staat ook 'Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL'. Maar ik denk dat het een fout is van PostNL maar ik hoop het niet.
Zoals verwacht is mijne opgeschoven naar morgen. Zal dus wel gewoon 7 november worden.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2025
Parvuz wrote:
hotymoty wrote:

Zoals verwacht is mijne opgeschoven naar morgen. Zal dus wel gewoon 7 november worden.
Jup, bij mij ook.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Die snare klinkt net alsof je een beugelflesje opent haha. Verder wel een aardige plaat!
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
View on YouTube
J
Hardtraxxer
110 posts member since 2014
last seen Nov 2015
Wat is ie toch altijd bescheiden he die radical :x
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Teveel gestuiter. Niks voor mij dit. Kan er oprecht niet naar luisteren.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Melodie is leuk, en deels met timothy eens. Hij laat dezelfde kickelementen in teveel tracks terugkomen. Was bij TSoS niet echt het geval volgens mij. Heb meer het idee dat hij qua kicks wel veel in de herhaling wil vallen, wat echt zonde is imo.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2025
sonnebloem wrote:Melodie is leuk, en deels met timothy eens. Hij laat dezelfde kickelementen in teveel tracks terugkomen. Was bij TSoS niet echt het geval volgens mij. Heb meer het idee dat hij qua kicks wel veel in de herhaling wil vallen, wat echt zonde is imo.
Nou de kick patroon van One by One en Prostitute was letterlijk precies het zelfde.

Sorry, maar deze plaat klinkt echt oersaai. Verreweg de minste van het album.
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Van welke film is die vocal?
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
sonnebloem wrote:Hij laat dezelfde kickelementen in teveel tracks terugkomen. Heb meer het idee dat hij qua kicks wel veel in de herhaling wil vallen, wat echt zonde is imo.
Dit viel me ook al op inderdaad. Persoonlijk vind ik dit juist een erg vette track, mede door de melodie die me meteen pakt, alleen de kick doet er echt zwaar aan af. Heel erg zonde!

@Tim, de vocals komen van Pulp Fiction :)
Last edited by pim0412 on 27 Oct 2015 19:11, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 19 days ago
Saaie vocal zeg
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
@pim0412

Aah ja, k wist dat k t ergens van kende :)
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 19 days ago
View on SoundCloud

Act of Rage - Criminal (Radical Redemption Remix)

Uit de set van AOR op Ground Zero
Last edited by yowan on 27 Oct 2015 19:54, edited 2 times in total.
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Super dikke melodie :woot: Het stuiter-gehalte is mij idd wel iets te hoog maar ik kan er wel mee leven, dikke plaat dus :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
hotymoty wrote:
sonnebloem wrote:Melodie is leuk, en deels met timothy eens. Hij laat dezelfde kickelementen in teveel tracks terugkomen. Was bij TSoS niet echt het geval volgens mij. Heb meer het idee dat hij qua kicks wel veel in de herhaling wil vallen, wat echt zonde is imo.
Nou de kick patroon van One by One en Prostitute was letterlijk precies het zelfde.

Sorry, maar deze plaat klinkt echt oersaai. Verreweg de minste van het album.
haha ja oke op die na dan.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
DJ_Tim wrote:Van welke film is die vocal?
Pulp Fiction!! Vette vocal ! Vette track.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Wouter niet met je vinger op de microfoon :nono:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Vind de vocals wel goed, hebben iets van condemned
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 7 days ago
Nou die My Name is the Lord vind ik dan weer helemaal niks. Paar sterke tracks op het album, maar ook genoeg albumfillers, zoals deze.