Eens. Geen fan van deze kick. Wel een vette melodie.chas1n wrote:Kick mist wel wat kracht, maar buiten dat wel een aardig plaatje.
Related topics
- View the latest post: Radical Redemption presents: The One Man Army | Full Set | Origins Artist Special
- View the latest post: Radical Redemption - Annihilate Live - The One Man Army
- View the latest post: Destructive Tendencies & Radical Redemption @ The One Man Army
- View the latest post: Minus Militia - Legion of Strength (MINUSCD??)
- View the latest post: Crypsis Live @ The One Man Army
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Vind vooral de 1e climax vet. Zou hem zelf daarna alweer uitmixen.
Ook vind ik dat 'middenoosters/egyptischachtig' bass stukje (Vanaf 1:18) erg vet en goed passen!
Ook vind ik dat 'middenoosters/egyptischachtig' bass stukje (Vanaf 1:18) erg vet en goed passen!
Jup, viel mij ook op.ErikZ wrote:Is het nog niemand opgevallen dat de melodie van Wash Away 90% hetzelfde is als Piece of Shit?
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Naja ik heb Halo 5 besteld bij MM en die krijg ik morgen binnen. Wordt bezorgd op dezelfde tijd als One Man Army dus misschien worden ze samen bezorgd, en daar staat ook 'Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL'. Maar ik denk dat het een fout is van PostNL maar ik hoop het niet.Parvuz wrote:Helaas staat er ook: Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL.
Oftewel, denk dat de tijd morgen verschuift naar woensdag en zo door tot ze eindelijk het hebben ontvangen bij PostNL. Dat zal 6 november wel zijn.
Kick in Stay True te geforceerd. Had liever een Brain Confusion kick gehad. build-up in de track is wel echt super gaaf gedaan. Trouwens, die vocal op 2:12 lijkt niet helemaal lekker te liggen, of heb ik dat mis?
Zoals verwacht is mijne opgeschoven naar morgen. Zal dus wel gewoon 7 november worden.hotymoty wrote:Naja ik heb Halo 5 besteld bij MM en die krijg ik morgen binnen. Wordt bezorgd op dezelfde tijd als One Man Army dus misschien worden ze samen bezorgd, en daar staat ook 'Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL'. Maar ik denk dat het een fout is van PostNL maar ik hoop het niet.Parvuz wrote:Helaas staat er ook: Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL.
Oftewel, denk dat de tijd morgen verschuift naar woensdag en zo door tot ze eindelijk het hebben ontvangen bij PostNL. Dat zal 6 november wel zijn.
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jun 2025
Jup, bij mij ook.Parvuz wrote:Zoals verwacht is mijne opgeschoven naar morgen. Zal dus wel gewoon 7 november worden.hotymoty wrote:Naja ik heb Halo 5 besteld bij MM en die krijg ik morgen binnen. Wordt bezorgd op dezelfde tijd als One Man Army dus misschien worden ze samen bezorgd, en daar staat ook 'Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL'. Maar ik denk dat het een fout is van PostNL maar ik hoop het niet.Parvuz wrote:Helaas staat er ook: Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL.
Die snare klinkt net alsof je een beugelflesje opent haha. Verder wel een aardige plaat!
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
-
JHardtraxxer
- 110 posts member since 2014
- last seen Nov 2015
Wat is ie toch altijd bescheiden he die radical 
Teveel gestuiter. Niks voor mij dit. Kan er oprecht niet naar luisteren.
Melodie is leuk, en deels met timothy eens. Hij laat dezelfde kickelementen in teveel tracks terugkomen. Was bij TSoS niet echt het geval volgens mij. Heb meer het idee dat hij qua kicks wel veel in de herhaling wil vallen, wat echt zonde is imo.
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jun 2025
Nou de kick patroon van One by One en Prostitute was letterlijk precies het zelfde.sonnebloem wrote:Melodie is leuk, en deels met timothy eens. Hij laat dezelfde kickelementen in teveel tracks terugkomen. Was bij TSoS niet echt het geval volgens mij. Heb meer het idee dat hij qua kicks wel veel in de herhaling wil vallen, wat echt zonde is imo.
Sorry, maar deze plaat klinkt echt oersaai. Verreweg de minste van het album.
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Van welke film is die vocal?
Dit viel me ook al op inderdaad. Persoonlijk vind ik dit juist een erg vette track, mede door de melodie die me meteen pakt, alleen de kick doet er echt zwaar aan af. Heel erg zonde!sonnebloem wrote:Hij laat dezelfde kickelementen in teveel tracks terugkomen. Heb meer het idee dat hij qua kicks wel veel in de herhaling wil vallen, wat echt zonde is imo.
@Tim, de vocals komen van Pulp Fiction
Last edited by pim0412 on 27 Oct 2015 19:11, edited 1 time in total.
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
@pim0412
Aah ja, k wist dat k t ergens van kende
Aah ja, k wist dat k t ergens van kende
View on SoundCloud
Act of Rage - Criminal (Radical Redemption Remix)
Uit de set van AOR op Ground Zero
Act of Rage - Criminal (Radical Redemption Remix)
Uit de set van AOR op Ground Zero
Last edited by yowan on 27 Oct 2015 19:54, edited 2 times in total.
Super dikke melodie
Het stuiter-gehalte is mij idd wel iets te hoog maar ik kan er wel mee leven, dikke plaat dus 
haha ja oke op die na dan.hotymoty wrote:Nou de kick patroon van One by One en Prostitute was letterlijk precies het zelfde.sonnebloem wrote:Melodie is leuk, en deels met timothy eens. Hij laat dezelfde kickelementen in teveel tracks terugkomen. Was bij TSoS niet echt het geval volgens mij. Heb meer het idee dat hij qua kicks wel veel in de herhaling wil vallen, wat echt zonde is imo.
Sorry, maar deze plaat klinkt echt oersaai. Verreweg de minste van het album.
Pulp Fiction!! Vette vocal ! Vette track.DJ_Tim wrote:Van welke film is die vocal?
Vind de vocals wel goed, hebben iets van condemned