Pohhhhh, wat fucking fijn 
Related topics
- View the latest post: Radical Redemption presents: The One Man Army | Full Set | Origins Artist Special
- View the latest post: Radical Redemption - Annihilate Live - The One Man Army
- View the latest post: Destructive Tendencies & Radical Redemption @ The One Man Army
- View the latest post: Minus Militia - Legion of Strength (MINUSCD??)
- View the latest post: Crypsis Live @ The One Man Army
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
VHardtraxxer
- 91 posts member since 2013
- last seen 22 hours ago
Heerlijk sfeertje heeft deze plaat! 
Daveytl wrote:Pohhhhh, wat fucking fijn
provehito wrote:chas1n wrote:Beste plaat van het album.![]()
Geweldige plaat
Nu maar hopen dat Crypsis binnekort weer eens wat nieuwe solo's maakt in z'n oude stijl
Nu maar hopen dat Crypsis binnekort weer eens wat nieuwe solo's maakt in z'n oude stijl
Nou vooral dat dus. Kan die Statement of Intent plaatjes nog steeds niet vaak genoeg horenbartjj wrote:Geweldige plaat![]()
![]()
Dat komt omdat hij helaas wat problemen heeft gehad met zijn studio (op acoustiek gebied) dat is wat ik heb meegekregen.janlul wrote:Jaa idd laatste solo track was raw to the point volgens mij, daarna nog n paar collabs, zeer minimaal. Hoop dat ie snel weer met wat meer komt...Chroman wrote:Dan vraag je je toch af waarom Crypsis nauwelijks meer produceert?
Geldt toch ook voor Chain Reaction, brengt ook nauwelijks iets uit. Luna en Kold Konexion hoor je al helemaal weinig van op het gebied van nieuwe tracks. Radical houdt het label levend met zijn populairiteit inclusief zijn aandeel in Minus Militia.Appl3juic3 wrote:Dat komt omdat hij helaas wat problemen heeft gehad met zijn studio (op acoustiek gebied) dat is wat ik heb meegekregen.janlul wrote:Jaa idd laatste solo track was raw to the point volgens mij, daarna nog n paar collabs, zeer minimaal. Hoop dat ie snel weer met wat meer komt...Chroman wrote:Dan vraag je je toch af waarom Crypsis nauwelijks meer produceert?
Misschien is Crypsis wel een album aan het maken in de stijl van Statement Of Intent/Heal & Raise.
We kunnen dromen toch.
We kunnen dromen toch.
Ook besteld, gaat vast en zeker lekker door de sub 
-
B
Dat zou zo fijn zijnFluxion wrote:Misschien is Crypsis wel een album aan het maken in de stijl van Statement Of Intent/Heal & Raise.
We kunnen dromen toch.![]()
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Mega vette plaat zeg, maar nederlanders moeten altijd beetje zeiken(hij is wel kort).
Doe mij nog maar 10 van dit soort platen. Wat ontzettend heerlijk, zeg! 
Dát zijn de heerlijke sferen waar ik zoveel van houd 
Waar kan je eigenlijk dit album per-orderen? 
-
B
http://store.minusismore.com/pre-order- ... -army.htmlWesz wrote:Waar kan je eigenlijk dit album per-orderen?
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Heal & Raise is echt fucking dik! Doet me inderdaad denken aan de oude Crypsis stijl.
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018