Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 12:38 

Hardtraxx Veteran

Welke nieuwe met frontliner? heb je die al gehoord dan?
Vond die judge me remix op supremacy wel heeeel erg dik. Dat kan ik niet zeggen over die van God's Child helaas. Ook jammer van Brutal 4.0, die had er van mij echt niet op gehoeven.

Blood Sweat & Tears, FR&RR, DP remix van Black Demon & United From the start vind ik dan wel weer dusdanig leuke plaatjes dat ik het prima vind dat ze er op staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 12:45 

Hardtraxx Addict

Zak Met Brood schreef:

Nieuwe hardcore track gister in timeout gedraaid

Zelfde kickrolls als Bring Us Some met DT.. valt me tegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 12:48 

Hardtraxxer

Paultheone schreef:
JRDMK5 schreef:
Ik mis "The Lord?" :x

Dat is 'My Name Is' geworden ;)

Ik zie het, kreeg al bijna een hartverzakking..

Injustice & Pain is opzich leuk om live te horen, alleen niet Radical waardig. BPM ligt gewoon te hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 12:49 

Hardtraxx Veteran

Heel dik. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 12:59 

Hardtraxx Veteran

3 CD's en dan zijn er nog mensen die van alles en nog wat missen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 13:22 

Hardtraxxer

provehito schreef:
Deze mis ik ook wel;
Noisecontrollers - Sanctus (Radical Redemption Remix)

Hier baal ik dus ook wel van, ook geen collabs met Regain en Luna (en dan zal ik maar niet beginnen over de tracks die al zijn uitgebracht).. :/

Over de hardcore-tracks ben ik tot nu toe wel te spreken, vooral die met DT en Angerfist. Voor de rest, 45 tracks op een album, waarvan 30 nieuw zijn, is wel erg vet! Nog twee weekjes wachten! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 13:47 

Hardtraxx Veteran

Collab met Bloodcage is ook een nieuwtje toch? Ben wel benieuwd naar die.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 14:51 

Hardtraxx Veteran

Masterblade tool/remix.. Hoop dat ie hem dan toch wel uitgewerkt heeft, want vind dit echt maar een simpel tooltje. Maarja dat vind ik ook van die Decibel Tribute, en die komt er ook op
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 15:35 

Hardtraxx Veteran

Beste lijst! Over de preview van Injustice & Pain; veel betere melodie dan de collab met Angerfist imo. Alleen de kicks en het tempo is dan weer jammer. Hier had hij iets heel vets mee kunnen doen :woot:
Hierboven stond ook: geen collabs met Regain en Luna. Een met Regain had ik ook wel willen zien, aangezien die bij de line-up zit. Over Luna: heeft RR uberhaupt wel eens een collab met hem gedaan, kon er zo niks over vinden. Zou toch wel moeten als MiM collega's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 15:41 

Hardtraxx Addict

Heel jammer idd van de Sanctus remix, dat was eigenlijk degene waar ik het eerst naar ging zoeken op de lijst. Verder wel heel bazig dat je verdomme zoveel platen erop zet (op de platen die al een release hebben na).
Ben ook erg benieuwd naar I Spit on You remix, word een lastige taak want ik vind het nog steeds een van de beste TSoS platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 16:19 

Hardtraxx Veteran

Waar ik meest van baal is, geen Its My Way :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 16:36 

Hardtraxxer

sonnebloem schreef:
Beste lijst! Over de preview van Injustice & Pain; veel betere melodie dan de collab met Angerfist imo. Alleen de kicks en het tempo is dan weer jammer. Hier had hij iets heel vets mee kunnen doen :woot:
Hierboven stond ook: geen collabs met Regain en Luna. Een met Regain had ik ook wel willen zien, aangezien die bij de line-up zit. Over Luna: heeft RR uberhaupt wel eens een collab met hem gedaan, kon er zo niks over vinden. Zou toch wel moeten als MiM collega's?

Ik had wel collabs verwacht met Regain en Luna vanwege het feit dat ze op 7 november ook in de HMH staan. Hoop dat RR en Regain nog een keer de studio induiken na het feest, combinatie van de stijlen van beide heren kan iets heel vets opleveren! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 17:14 

Hardtraxx Veteran

Gewoon heel bazig dit album. Iedereen heeft weer een eigen smaak en je moet als RR zijnde ook weer iedereen tevreden weten te houden.
Alleen heb ik zelf niks met de hardcore dingen, maar Joey wel. Prima dat ie daarvoor kiest, want de rest maakt het voor mij wel goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 17:55 

Hardtraxxer

Kan niet wachten tot het uitkomt! Inderdaad jammer dat de nieuwe collab met Frontliner er nog niet op staat, op Facebook had Joey aangegeven dat de track niet op tijd af was, maar nog wel een keer gereleased wordt. Oh well, staat genoeg leuks op dacht ik zo :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 18:44 

Hardtraxx Elite

Openingspost is aangepast met de tracklist.

Ben zeer benieuwd naar zijn hardcore collabs. Die met Drokz moet wel heel ziek zijn. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 20:53 

Hardtraxx Addict

Voor mij persoonlijk heeft het na het zien van de tracklist niet de 'impact' die het 2e album voor mij had. Ongeacht de parels die ook op dit album staan.

Jammer dat Joey en Barry hun 2e collab niet hebben kunnen afronden voor het album. Ik vermoed dat dit nu een single track release word op KIU.

Ook vrees ik een klein beetje voor de Remix van Masterblade. Die track is met zijn acid sound en gated kick niet te overtreffen (vind ik dan). Al zal dit bij menig ander heel goed in de smaak vallen denk ik.

Zelf ben ik wel zeer benieuwd naar de hardcore platen.
Zeker die met Drokz samen ben ik erg benieuwd naar. Vind Unparalleled Evil echt super vet!

Ik ga zeker weten wel een aantal tracks aanschaffen. Maar zelf niet het hele album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 20:54 

Hardtraxxer

Dit album wordt zo goed, maaar er zijn toch minpuntjes. Tracks als Frontliner & Radical Redemption, Blood Sweat & Tears, The Funfair Of Madness, Brutal 4.0, United From The Start, The Black Demon (Digital Punk Remix) en Unforgettable moet je niet op het album willen zetten. Het dient volgens mij enkel als opvulling, terwijl je al genoeg platen hebt.

Verder heel erg balen dat de nieuwe collab met Frontliner het niet gehaald heeft. Daarnaast ben ik ook bang dat er geen (euforische) plaat als Condemned op komt. Dat zou zonde zijn. Het is in mijn ogen tevens jammer dat It's My Way niet op het album staat. Dat vond ik een sterke plaat.

Ik ben echter wel heel blij dat zowel de Hard Bass tribute als de Q-Base tribute op het album komt. Geweldige platen.

Dit album is supersterk. Radical Redemption heeft zich echt geweldig ontwikkeld. Op dit album staat zoveel kwaliteit. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 21:07 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 21:13 

Hardtraxx Veteran

Eén van de betere platen van het album :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 21:17 

Hardtraxxer

Dit album gaat veel op repeat staan, dat het maar snel uit is. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 21:19 

Hardtraxxer

Wat is deze plaat vet zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 21:24