Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 39 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Z
Hardtraxxer
256 posts member since 2015
last seen Feb 2026
yowan wrote:Track heet Bring Us Some. DT gaf aan dat een collab met onbekend iemand zijn debuut ging maken. En de vocal is bring us some hardcore, if hoor ik het verkeerd?
Ja dit hoorde ik dus ook
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Lijkt wel een flinke kick en drive in te zitten. :drool:

Alleen niet zo afwisselend heb ik het idee.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 44 minutes ago
hotymoty wrote:Ik vind die uptempo hardcore echt helemaal niks..
Dit, maar vind deze nog niet eens zo heel kut, dit BPM kan ik niks mee, maar vind het verder wel vet klinken.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 22 hours ago
Mij net iets te hoog bpm. Zou live wel heel lomp gaan.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 18 days ago
Jellev1 wrote: Dat is MC Tha Watcher..
Nee, dit is die standaard mc van DT. Loopt altijd overal doorheen te schreeuwen
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 7 days ago
Klinkt inderdaad als een bak drive, maar dit gaat echt te snel :/
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
In principe weet je nog niet waar dit op geproduceerd is natuurlijk. Als het nou 180 zou zijn kan ik het misschien nog wel hebben, als dit niet gepitched is, is het mij ook te snel. Kwaliteit is verder te slecht om wat te oordelen. Hoor alleen maar wat felle geluidjes en een (deel van) kick
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
yowan wrote:Met 7 hardcore tracks heb je al een halve cd vol.
Ik heb zojuist even gekeken, en tot nu tot zijn er 6 hardcore tracks aangekondigd (4 collabs en 2 solo's). De 7e werd in hetzelfde bericht gescheiden van de hardcore tracks genoemd en is een remix van I Spit On You van (vermoedelijk) Act of Rage.

6 hardcore tracks is inderdaad nog steeds behoorlijk wat, misschien had ie beter de 2 solo's achterwege kunnen laten, maar ik ben er wel erg benieuwd naar. De collabs met Angerfist zijn tot nu toe altijd geslaagd, en Unparalleld Evil vond ik persoonlijk erg vet dus ben heel benieuwd naar de opvolger. Helaas vind ik de typische uptempo plaat met DT (van wat ik er nu van hoor) dan weer totaal niet op het album passen.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Had er om eerlijk te zijn meer van verwacht. Vind de eerste kick niet heel erg lekker. De daaropvolgende dan weer wel wat beter, maar dan mis ik weer iets van melodie. Had meer zoiets als Sound Becomes One verwacht. (zal live wel leuk zijn denk ik) Uitkijken naar de andere HC platen dan maar.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 44 minutes ago
TiMOTHYb wrote:In principe weet je nog niet waar dit op geproduceerd is natuurlijk. Als het nou 180 zou zijn kan ik het misschien nog wel hebben, als dit niet gepitched is, is het mij ook te snel. Kwaliteit is verder te slecht om wat te oordelen. Hoor alleen maar wat felle geluidjes en een (deel van) kick
Ja hier heb je een punt, even op de preview wachten inderdaad :) 180 bpm vind ik voor hardcore tracks perfect!
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Rickzel wrote:
hotymoty wrote:Ik vind die uptempo hardcore echt helemaal niks..
Dit, maar vind deze nog niet eens zo heel kut, dit BPM kan ik niks mee, maar vind het verder wel vet klinken.
Een beetje dit ja. Maar voor een paar plaatjes live is het wel lachen. Laatste uurtje kan nog net.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 6 days ago
TiMOTHYb wrote:In principe weet je nog niet waar dit op geproduceerd is natuurlijk. Als het nou 180 zou zijn kan ik het misschien nog wel hebben, als dit niet gepitched is, is het mij ook te snel. Kwaliteit is verder te slecht om wat te oordelen. Hoor alleen maar wat felle geluidjes en een (deel van) kick
Geproduceerd op 190 BPM, op Syndicate afgespeeld op 200 BPM. Zat ik ergens tussen de reacties op de FB pagina van Hard News te lezen, door DT zelf. :P
Hardtraxxer
74 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Wanneer kunnen we het album pre orderen wil deze graag :drool:
D
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2015
last seen Sep 2016
Die plaat met DT is naar mijns inziens écht smullen. Wat een gruwelijke drive na die break. Kick na kick, ze winden er geen doekjes om. Ondanks de inferieure kwaliteit van het filmpje; zonder meer een collab om naar uit te kijken! :woot:
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 18 days ago
View on YouTube

Kicks :thumbsup:
Hardtraxxer
935 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Vanaf 2:08, holy shit wat vet :love:
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
:worship: :worship:
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 6 days ago
:worship: :worship: :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Deze vind ik dan wel weer dik :D ! Geslaagdere collab dan met DT.
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 2 hours ago
chas1n wrote:Deze vind ik dan wel weer dik :D ! Geslaagdere collab dan met DT.
dat moest ik echt 3 keer lezen voordat ik het snapte :lol: jezus wtf brain >.<
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Wat, 'geslaagdere'? :P
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 2 hours ago
nee, ik dacht dat je het over de preview had en daarmee de collab met dt bedoelde, en dat haalde ik door elkaar
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
mwaaah, had hier toch wel meer van verwacht. Vind de kick niet heel erg tof en had graag zoiets gezien als When You're Gone. Dat vind ik tot nu de de vetste blijven. Die had echt een vette melodie namelijk. Hier zit wel het Angerfist deuntje in maar mis toch nog wat meer. En de wat de kick betreft mist deze ook wat kracht, beetje een doffe. Misschien na wat vaker luisteren dat ik hem meer kan waarderen. -.- :huh:
T
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2012
last seen Nov 2023
Met Sonnebloem eens. Vind het een vette plaat. Maar When you're Gone vind ik zelf ook leuker.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Vind m niks, de bass is heel diep maar die punch zit nog verder op de achtergrond dan Angerfist in deze plaat, want ik hoor niks van hem terug in deze plaat, wellicht de vocalen.