Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Edit: Wat mij wel opvalt is dat er een aantal mensen zijn die altijd zitten te klagen over platen zoals dit en dat het makkelijk scoren is maar zodra Ran-D iets maakt zoals dit dan is het allemaal oke >.< :P

Ik lees dat hier vaak genoeg hoor, dat Ran-D laatste jaren wel veel makkelijk probeert te scoren met dit soort plaatjes. Maar het wordt van hem wel meer geaccepteerd, want het klinkt allemaal goed afgewerkt i.t.t. bijv. de bootlegs/remixes van BH wat vaak verschrikkelijk simpel klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Ran-D al jaren niet meer interessant. Veeeeel te lange opbouwen met bekende vocals, irritant synthje. Vervolgens 3x opbouwen en weer uitstellen van een climax, nope, veel te langdradig. De enige bootleg waarin wel veel drive zit is die van Voodoo People, die vind ik ook meteen zijn beste plaat sinds I Am Legion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 12:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik vind Ran-D al jaren niet meer interessant. Veeeeel te lange opbouwen met bekende vocals, irritant synthje. Vervolgens 3x opbouwen en weer uitstellen van een climax, nope, veel te langdradig. De enige bootleg waarin wel veel drive zit is die van Voodoo People, die vind ik ook meteen zijn beste plaat sinds I Am Legion.


Voodoo People was er voor I Am Legion al :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Chroman schreef:
Ik vind Ran-D al jaren niet meer interessant. Veeeeel te lange opbouwen met bekende vocals, irritant synthje. Vervolgens 3x opbouwen en weer uitstellen van een climax, nope, veel te langdradig. De enige bootleg waarin wel veel drive zit is die van Voodoo People, die vind ik ook meteen zijn beste plaat sinds I Am Legion.


Voodoo People was er voor I Am Legion al :P.

Nee hoor. I Am Legion was zowel eerder gedraaid als gereleased. Maakt verder niet uit, maar 2 solo platen in pakweg 5 jaar die ik niet schijtbeu ben, dat is een beetje een karig gemiddelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 15:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Echt?

Dacht dat Voodoo People al ergens uit 2012 kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 15:49 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Echt?

Dacht dat Voodoo People al ergens uit 2012 kwam.


Hij heeft hem toen gemaakt rond Qlimax 2015, Equilibrium
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 20:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
roy_ schreef:
Svbtwee schreef:
Vind deze toch wel erg leuk :D! De vocals hebben daar eigenlijk nog het grootste aandeel in. Het Hardstyle gedeelte klinkt ook gewoon goed, dus prima combi :thumbsup:

Ook leuk voor ze dat dit gereleased wordt op Armada.


Denk dat je het liefst op je eigen label released maar dat het nu niet mogelijk was ivm rechten


Waarom denk je dat?
Nu heeft hij meer exposure toch?

Legitieme vraag trouwens

Edit: Wat mij wel opvalt is dat er een aantal mensen zijn die altijd zitten te klagen over platen zoals dit en dat het makkelijk scoren is maar zodra Ran-D iets maakt zoals dit dan is het allemaal oke >.< :P


Vrij simpel, je verdient meer :P
Exposure krijgt het toch wel, kijk naar Zombie. Zelfde soort nummer en heeft het onwijs goed gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah, ja dat is eigenlijk wel een logische gedachte inderdaad. Maargoed, daar kiezen zij natuurlijk zelf voor door een remix te maken van een plaat als dit. Je weet van te voren dat je de rechten dan of moet afkopen of dat je het via de kleine lettertjes laat releasen.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle