Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Heerlijke track van Psyko Punkz
! Fantastische melodie en geweldige vocals
! En die kicks zijn ook heel erg tof zeg, niet meer die typische PP kicks maar toch net iets anders nu
en het klinkt vet
. Top track
.
Je weet dat de vocals gesampled zijn hè? Deze is trouwens niet nieuw meer, dus jouw opmerking over de kicks komt ook een beetje vreemd over op mij. Maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk..D-Teq wrote:Heerlijke track van Psyko Punkz! Fantastische melodie en geweldige vocals
! En die kicks zijn ook heel erg tof zeg, niet meer die typische PP kicks maar toch net iets anders nu
en het klinkt vet
. Top track
.
Eerste helft van de melodie is een regelrechte kopie en de vocals komen uit een of ander top40 nummer. Naja zolang het een tool is..
Vocals van K's Choice - Not an addict.
Melodie idd van Outsiders - Maneater!
dus eigenlijk best sneu dit nummertje,
PP mag deze track niet vrijgeven wegens auteursrechten.
Dus misschien in de toekomst een Free release, maar daar zou ik niet op wachten.
Aangezien deze track al wel een lange tijd online staat snap ik het nut niet van dit topic.
Dus misschien in de toekomst een Free release, maar daar zou ik niet op wachten.
Aangezien deze track al wel een lange tijd online staat snap ik het nut niet van dit topic.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Eerste stukje van melo is idd Maneater, maar deze melo is toch duizend maal slechter dan Outsiders' melo 
als dees uitkomt dan eet ik mn hoed op
je weet wel mn agent p hoed
je weet wel mn agent p hoed
Johh ik vind hem lekkerRoells wrote:Vocals van K's Choice - Not an addict.
Ieder zijn eigen mening:)
-
FHardtraxxer
- 85 posts member since 2010
- last seen Dec 2011
Gogogoo psyko punkz bashen!!!
:') :') :') :') :') :')Froozen wrote:Gogogoo psyko punkz bashen!!!
GastFroozen wrote:Gogogoo psyko punkz bashen!!!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Drink er nog 1Froozen wrote:Gogogoo psyko punkz bashen!!!
-
BHardtraxxer
- 62 posts member since 2011
- last seen Mar 2013
zeker leuk nummertje
had um vorig jaar al
Is ook wel een ripje,, is en blijft een DJ-tool waarschijnlijk;)
Is ook wel een ripje,, is en blijft een DJ-tool waarschijnlijk;)
Ja die vocals zijn gesampled dat weet ikMike-O wrote:Je weet dat de vocals gesampled zijn hè? Deze is trouwens niet nieuw meer, dus jouw opmerking over de kicks komt ook een beetje vreemd over op mij. Maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk..
Haha ik wou net zeggen, tien keer beter dan die kansloze vocals die ze steeds hebben 
Break had wat korter gemogen maar voor de rest vind ik het echt een leuk sfeervol nummertje. Melodie spreekt me ook wel aan. Jammer van de standaard PP-synth.
Break had wat korter gemogen maar voor de rest vind ik het echt een leuk sfeervol nummertje. Melodie spreekt me ook wel aan. Jammer van de standaard PP-synth.