Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
E
Yes, eindelijk 
Vind hem wel lekker, maar de melodie verveelt wel snel.
vind het helemaal niks, maar psyko punkz kunnen me sowieso al niet boeien op een paar nummers na
Wie zegt dat deze komt?echte_oostzaner wrote:Yes, eindelijk
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
iddNandoHS wrote:Vind hem wel lekker, maar de melodie verveelt wel snel.
-
MHardtraxxer
- 268 posts member since 2010
- last seen Jun 2014
kvind er eigenlijk nie veel aan. mschn eens helemaal horen en betere kwaliteit voor ik definitief een oordeel geef.
-
RHardtraxxer
- 88 posts member since 2009
- last seen Mar 2014
deze is er toch al lang ?
Damn, die melodieën van hun zuigen echt keer op keer.
Zo slecht. Echt fucking slecht.
Op Pull Your Strings na.
Op Pull Your Strings na.
Welgetelt 7 seconden van dit nummer klinkt goed, daarna is het in herhaling vallen en afzakken tot het niveau van DJ Piss-Off. Wat een schandalig slecht uitgewerkte track! De dubbele kicks op een gegeven moment klinkt niet, de stem slaat over, sterker nog het wordt zelfs vals! Dit is de slechtste track die ze gemaakt hebben tot dusver en ik ben blij als ik deze NOOIT, maar dan ook NOOIT meer terughoor.
dus ze boeien je welRickie wrote:vind het helemaal niks, maar psyko punkz kunnen me sowieso al niet boeien op een paar nummers na
Vindt de intro hiervan wel vet. De melo stelt niet zoveel voor. Dit is overigens ook een van hun eerdere nummers en weet vrijwel zeker dat deze ook niet meer komt. (Behalve free release misschien)
-
NHardtraxx Newbie
- 40 posts member since 2010
- last seen Feb 2011
heerlijk plaatje
uhhhh slecht?? laat je oren maar is uitspuitenwestlife wrote:Damn, die melodieën van hun zuigen echt keer op keer.
Op Pull Your Strings na.
Paul Elstak - Not an Addict is zooooo veel beter, misschien dat ik daarom deze track niks vind..
Beetje goedkoop
Beetje goedkoop
-
S
Een van de beste Psyko tracks!
-
MHardtraxxer
- 495 posts member since 2009
- last seen Apr 2022
Normaal vind ik PP niets, maar deze klinkt aardig.
Moet een betere kwaliteit sample horen om te oordelen of dat wat chukkels zegt waar is
Moet een betere kwaliteit sample horen om te oordelen of dat wat chukkels zegt waar is
Waarom is deze nog niet uit dan? Heerlijk nummertje, geeft me qua melodie het oude gevoel uit 2007 terug 
-
S
©dawasiknie wrote:Waarom is deze nog niet uit dan? Heerlijk nummertje, geeft me qua melodie het oude gevoel uit 2007 terug
Denk iets met rechten denk je nietstefaneke wrote:©dawasiknie wrote:Waarom is deze nog niet uit dan? Heerlijk nummertje, geeft me qua melodie het oude gevoel uit 2007 terug
http://www.youtube.com/watch?v=Cklb7L0OA1c
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
Wasted Penguin wrote:uhhhh slecht?? laat je oren maar is uitspuitenwestlife wrote:Damn, die melodieën van hun zuigen echt keer op keer.
Op Pull Your Strings na.
klopt wel. melo's stellen geen k** voor