Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Welke vind jij de beste?
Paul Elstak - I'm Not An Addict 81%  81%  [ 13 ]
Paul Elstak - I'm Not An Addict (Accelarator remix) 19%  19%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 16
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unexist :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remix dus, heerlijke knaller!
Maar het origineel is idd wel een beter anthem, ook zeker geen slecht nummer hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 14:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Remix dus, heerlijke knaller!
Maar het origineel is idd wel een beter anthem, ook zeker geen slecht nummer hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen al vanwege die kicks op de remix :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remix is :drool: , origineel is heeel saai.

Gestemd op de remix dus, een van de enige hardcore platen die ik geregeld luister :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook remix hier, al is SoD in zichzelf geen verkeerde plaat. Unexist heeft er echter een bommetje van gemaakt, super :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker remix die is echt heerlijk :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 18:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nitrogenetics, wat een heldenplaten komen daar uit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bootleg, heeerlijk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch maar de bootleg, vind dat eigenlijk best een lekkere plaat, vond hem eerst minder maar bevalt me steeds beter

PS: protipjw, gooi even een witregel tussen elke ronde bij de uitslagen, leest wat lekkerder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

origineel vind ik helemaal niks aan dus dan maar de remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 23:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Allebij veel te vrolijk maar omdat nitrogenetics hun tintje eraan hebben gegeven de remix maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 02:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Allebij veel te vrolijk maar omdat nitrogenetics hun tintje eraan hebben gegeven de remix maar.

Hetzelfde hier ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 18:24 
 
Hardtraxx Veteran

Sowieso de bootleg
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ga denk ik voor het orgineel remix niet mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

voor de remix gekozen omdat ik daar de kicks iets lekkerder van vind en melo komt daar beter uit imo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

origineel omdat die iets meer drive heeft
beide hele fijne platen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remix, vind state of emergency echt goed! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 17:59 
 

State of Emergency remix. Omdat Eastside Connectin me niet zo veel doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 20:51 
 
Hardtraxx Veteran

Origineel
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Origineel
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, ik stem niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel, klinkt gewoon een stuk fijner...remix niets bijzonders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 17:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SoM remix is vele malen beter imo!
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen