Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 56 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Lyst, luister deze ff. Denk dat je deze wel tof vindt.
View on YouTube
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Hmm alleen de kicks op 3:05 eigenlijk. Het klinkt eerlijk gezegd een beetje amateuristisch. It's an edit heeft veel meer dynamiek en diepte in zijn sound. Ook hebben ze daar tenminste nog geprobeerd iets anders van te maken. Dit is meer het standaard reverse + screech riddeltje. Misschien leuk als een track om een set mee te vullen, maar niet iets wat ik uit mezelf op zou zetten.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
ErikZ wrote:
RoyAPO wrote:Melodie van One Without A Second komt ook heel random over. Weinig samenhang. Als dit een kermis liedje geweest zou zijn, had ik t ook geloofd :P
Ga je mond spoelen Roy!! Barbaar!!
Haha ik heb ook echt helemaal 0,0 met one without a second :x rest van de EP is episch :clap:

edit: heuj Lyst, grappig dat mensen je meteen proberen te overtuigen :lol: je hebt 2 prima jaren gemist keal ^^
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Lyst wrote:Hmm alleen de kicks op 3:05 eigenlijk. Het klinkt eerlijk gezegd een beetje amateuristisch. It's an edit heeft veel meer dynamiek en diepte in zijn sound. Ook hebben ze daar tenminste nog geprobeerd iets anders van te maken. Dit is meer het standaard reverse + screech riddeltje. Misschien leuk als een track om een set mee te vullen, maar niet iets wat ik uit mezelf op zou zetten.
Het is um echt!
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Omg de Headhunterz van Hardtraxx is terug! Kom we organiseren een feest!