Gewoon taffes dik neven.
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Zo ongelooflijk zonde van de kicks. De eerdere versies waren zo moeilijk veel mbeter en nu is het dit. Ik baal oprecht, want ik was verliefd op de andere versies, maar deze kick verpesten het voor mij.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
14:19
Correctie: Die in de climax zijn niks voor mij en verpesten daarom de climax. Mid kicks zijn gewoon prima en sounds etc zijn heerlijk.patrickjeb wrote:Zo ongelooflijk zonde van de kicks. De eerdere versies waren zo moeilijk veel mbeter en nu is het dit. Ik baal oprecht, want ik was verliefd op de andere versies, maar deze kick verpesten het voor mij.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Eens. Kick in de 2de drop zijn stuk zwakker. De eerste drop zijn de kicks heeeeerlijk!patrickjeb wrote:Correctie: Die in de climax zijn niks voor mij en verpesten daarom de climax. Mid kicks zijn gewoon prima en sounds etc zijn heerlijk.patrickjeb wrote:Zo ongelooflijk zonde van de kicks. De eerdere versies waren zo moeilijk veel mbeter en nu is het dit. Ik baal oprecht, want ik was verliefd op de andere versies, maar deze kick verpesten het voor mij.
-
KHardtraxxer
- 132 posts member since 2019
- last seen 2 days ago
vind de kicks hier ook meer naar P1 klinken en minder naar bijvoorbeeld SZP.
Iemand hier toevallig een download voor??
Deze vind ik dus echt heerlijk. Heeft eventjes geduurd, maar wat een drive zit hier in. 
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 3 hours ago
Wordt hier nog wat mee gedaan?
Ja komt wss gewoon op t album. Tenminste nog geen tegenbericht vernomen (copyright ellende etc)immuunm wrote:Wordt hier nog wat mee gedaan?
-
MHardtraxx Veteran
- 14176 posts member since 2013
https://www.instagram.com/p/Db_KhOXBSlH/
Release komt er mogelijk aan. Nou, 1 release per jaar.. misschien hebben we het volledige album rond 2036.
Release komt er mogelijk aan. Nou, 1 release per jaar.. misschien hebben we het volledige album rond 2036.
-
MHardtraxx Veteran
- 14176 posts member since 2013
Morgen release:
-
JHardtraxx Addict
- 1199 posts member since 2017
- last seen 2 hours ago
Plaatje van nog geen 3 minuten 
Hoewel ik het een enorm vette plaat vind, vind ik het toch jammer dat er nog zoveel aan is gesleuteld. De plaat was al perfect voor mij, en het perfectionisme van Heady gaat net ff te ver in mijn ogen. Zitten een aantal kleine veranderingen in de plaat die de plaat voor mij niet per se beter maken.
Als release natuurlijk een enorm sterke plaat, vind ik, met een leuke knipoog naar het eerste P1 album (wat van mij ook niet had gehoeven en de plaat niet per se beter maakt).
Hoewel ik het een enorm vette plaat vind, vind ik het toch jammer dat er nog zoveel aan is gesleuteld. De plaat was al perfect voor mij, en het perfectionisme van Heady gaat net ff te ver in mijn ogen. Zitten een aantal kleine veranderingen in de plaat die de plaat voor mij niet per se beter maken.
Als release natuurlijk een enorm sterke plaat, vind ik, met een leuke knipoog naar het eerste P1 album (wat van mij ook niet had gehoeven en de plaat niet per se beter maakt).
Last edited by Jambekkieee on 21 Aug 2026 13:02, edited 1 time in total.
De 1e versie hadden ze ook mogen releasen, al zou dat misschien een beetje gek zijn na al die jaren.
Ik ben blij met een release en vind het tweaken van die vocal best leuk gedaan.
Prima plaatje die het live lekker doet.
Nu op naar de volgende release over een maand of 9?
Ik ben blij met een release en vind het tweaken van die vocal best leuk gedaan.
Prima plaatje die het live lekker doet.
Nu op naar de volgende release over een maand of 9?
-
XNew member
- 8 posts member since 2020
- last seen 17 days ago
Hmm, ik vind de tweaks eigenlijk wel heel sick, het geheel klopt wel echt heel erg, ik ben heel blij met het perfectionisme van Willem, het klopt allemaal gewoon en dat is maar met weinig nummers zo.
Dit is ook een van de weinige nummers die beter word wanneer ik 'm meer luister. Laten we hopen dat ze sneller gaan releasen haha.
Dit is ook een van de weinige nummers die beter word wanneer ik 'm meer luister. Laten we hopen dat ze sneller gaan releasen haha.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dit echt een opvulplaatje. Vroegah zou je dit als een B2 op de vinyl zetten ofzo. Als het album ooit komt dan zal dit één van de eersten zijn die ik skip.
Zeker na een wereldplaat als The Upside Down vind ik dit toch echt een enorme domper.
Zeker na een wereldplaat als The Upside Down vind ik dit toch echt een enorme domper.
-
PHardtraxxer
- 626 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Ik kan hier ook niet zoveel mee..
Tis muzikaal weer geweldig en zit goed in elkaar maar dit is voor mij geen hardstyle.
Ik ben inmiddels ook wel een beetje P1 zat. Hoop poeha maar tis vooral wachten op af en toe een plaat die dan wel meteen grandioos is.
Tegelijk released met Arcadia, ik zet die nog maar een keer op
Tis muzikaal weer geweldig en zit goed in elkaar maar dit is voor mij geen hardstyle.
Ik ben inmiddels ook wel een beetje P1 zat. Hoop poeha maar tis vooral wachten op af en toe een plaat die dan wel meteen grandioos is.
Tegelijk released met Arcadia, ik zet die nog maar een keer op
leuke midintro, waar is de rest van de track?
100% eens. Ook met de andere 2 matige reacties hierboven btw. 'Vroeger' leek dit een enorm vette plaat te worden, maar alleen deze midintro achtige zooi doet me weinig.Revolting Against wrote:Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dit echt een opvulplaatje. Vroegah zou je dit als een B2 op de vinyl zetten ofzo. Als het album ooit komt dan zal dit één van de eersten zijn die ik skip.