Buiten de Sound Rush remix is dit ene van de beste releases dit jaar 
Related topics
- View the latest post: Project One - Move With The One
- View the latest post: Project One - Maximum Force (Access One Hardcore Remix)
- View the latest post: Timmy Trumpet & Sub Zero Project - Project X (190295138264)
- View the latest post: Sub Zero Project - The Project (DWX-379)
- View the latest post: Scot Project & Mark Sherry - Acid Air Raid (Scot Project Mix) (OUT026X)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
It's an edit. Eindelijk eens weer fatsoenlijke hardstyle. 
Grappig dat er nu weer met volle verontwaardiging op mij gereageerd wordt, terwijl het woord kermis ook al een keer in het topic van de plaat zelf is gevallen
. Daar is niet verder op gereageerd.
Je kan het er niet mee eens zijn maar dan hoef je niet meteen mij neer te gaan zetten als een dom persoon omdat ik wel eens domme opmerkingen maak. Beetje kinderachtig heur
Verander de lead eens voor de lol naar een kermis sound en kom dan weer terug
Je kan het er niet mee eens zijn maar dan hoef je niet meteen mij neer te gaan zetten als een dom persoon omdat ik wel eens domme opmerkingen maak. Beetje kinderachtig heur
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Dat ze het überhaupt in hun hoofd halen om er dwars doorheen te he-hoo'en...Lyst wrote:It's an edit. Eindelijk eens weer fatsoenlijke hardstyle.
Nou.. neuRoyAPO wrote:Grappig dat er nu weer met volle verontwaardiging op mij gereageerd wordt, terwijl het woord kermis ook al een keer in het topic van de plaat zelf is gevallen. Daar is niet verder op gereageerd.
Pro mix sample zonder schreeuwende MC's voor de liefhebbers
.
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Luminosity blijft vet! It's an Edit is ook nice.
One without a second is ook wel grappig maar zal niet een favoriet worden. Sound Rush remix vind ik nog steeds echt bagger op de intro na.
One without a second is ook wel grappig maar zal niet een favoriet worden. Sound Rush remix vind ik nog steeds echt bagger op de intro na.
Hele sterke EP! Sound Remix niet mijn favoriet, maar nog steeds niet slecht
.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 3 hours ago
Track of the year is uit, lumnosity. Er gaat niks meer uitkomen wat deze track gaat overtreffen voor mij
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Prima EP dit idd. Werd tijd 
-
GHardtraxxer
- 563 posts member since 2016
- last seen Jul 2026
Eindelijk
bewust niet voor gekozen om de tracks vaak te luisteren in LQ
vindt ze alle 4 top 
It's an edit is echt vet geworden die kicks op 4:49 
Dit inderdaadLeonidas wrote:It's an edit is echt vet geworden die kicks op 4:49
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Lyst wrote:It's an edit. Eindelijk eens weer fatsoenlijke hardstyle.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Top 4 zelfs. It’s An Edit wel het vetst, goeie sounds.Bowlingbal wrote:Beste EP van 2017 imozou me niets verbazen als (bijna) alle tracks in de top 10 komen te staan
Denk eigenlijk alleen Luminosity in de top 10
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
One Without a Second absolute favoriet
, eindigt hoog - zo niet op 1 - in mijn TOTY lijst. It's an edit ook echt een fijne plaat. Vind zelf Luminosity wat minder, maar komt denk ik meer omdat ik niet zo'n fan ben van die synth. Ook een prima remix van Sound Rush.
Vind d'r weinig aan op It's an edit na.
-
SHardtraxxer
- 281 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Leonidas wrote:It's an edit is echt vet geworden die kicks op 4:49
Lyst kerel! Gewoon uit nieuwsgierigheid: ben je het wel al die tijd blijven volgen? Volgens velen was dit toch wel een enorm goed jaar voor hardstyle na een aantal magere jaren. Al weet ik dat jouw smaak ook 5 jaar geleden al anders was dan bij de meesteLyst wrote:It's an edit. Eindelijk eens weer fatsoenlijke hardstyle.
Omg lystLyst wrote:It's an edit. Eindelijk eens weer fatsoenlijke hardstyle.
Lyst is terug!
Verder eens met Hertogh Henk-Jan
Vind ze een beetje saai/leeg tbh. It's An Edit is heel dik en de renix ligt me ook nog wel, maar verder niet echt.
Verder eens met Hertogh Henk-Jan
Vind ze een beetje saai/leeg tbh. It's An Edit is heel dik en de renix ligt me ook nog wel, maar verder niet echt.
Nee volg het totaal niet meer. Ben het harde eigenlijk wel een beetje zat. Een goede reverse kan ik op zijn tijd nog wel waarderen. Ik luister op dit moment echt van alles, van Son Lux, Woodkid tot klassiek en van IDM tot Two Steps From Hell.Pommer wrote:Lyst kerel! Gewoon uit nieuwsgierigheid: ben je het wel al die tijd blijven volgen? Volgens velen was dit toch wel een enorm goed jaar voor hardstyle na een aantal magere jaren. Al weet ik dat jouw smaak ook 5 jaar geleden al anders was dan bij de meesteLyst wrote:It's an edit. Eindelijk eens weer fatsoenlijke hardstyle.