Ieder z'n moves
Alle HT'ers kunnen djenzen!yannickvk wrote:Ken gewoon niet dansen jij xxSarabande wrote:Totaal niet dansbaar ook.
Alle HT'ers kunnen djenzen!yannickvk wrote:Ken gewoon niet dansen jij xxSarabande wrote:Totaal niet dansbaar ook.
FACT.Zamble wrote:Alle HT'ers kunnen djenzen!yannickvk wrote:Ken gewoon niet dansen jij xxSarabande wrote:Totaal niet dansbaar ook.
Dit is zo niet waar.Zamble wrote: Alle HT'ers kunnen djenzen!
Onee jij nietKetaeend wrote:Dit is zo niet waar.Zamble wrote: Alle HT'ers kunnen djenzen!
Heb het al een aantal keren live gehoord en vind het het gewoon niks. Ieder z'n ding. Ik kan er gewoon niks mee. Ik wil gewoon de hele nacht non-stop stampen en weet niet wat ik op zo'n psytrance kick moet doen. Maar goed. Kunt niet alles leuk vinden hè. Hoop alleen niet dat ik het te vaak ga horen op feestjes.InfinI wrote:Zal je verbazen, Sarabande, hoe snoeihard dit soort kicks gaan live. Ik dacht precies hetzelfde over Geck-o - How Low Can You Go toentertijd, totdat ik em live hoorde...Sarabande wrote:Die eerste psytrance kick vind ik echt debiel. Zit ik op een feestje niet echt op te wachten.![]()
![]()
OT: Topplaat!! Zeer sterke productie met unieke sound
"Those who can't dance will blame it on the music"Sarabande wrote:Totaal niet dansbaar ook.
Gewoon even de heupjes losgooien. Prachtig.Sarabande wrote:weet niet wat ik op zo'n psytrance kick moet doen.
Yep, very true indeed.ShatterDJ wrote:"Those who can't dance will blame it on the music"Sarabande wrote:Totaal niet dansbaar ook.
Ik voel je. Zit altijd met uitgaan mezelf te ergeren dat ik niet op die muziek kan losgaan. Op dat soort momenten is die monogame hardstyle relatie vrij hinderlijkSarabande wrote:Yep, very true indeed.ShatterDJ wrote:"Those who can't dance will blame it on the music"Sarabande wrote:Totaal niet dansbaar ook.
Ik kan alleen dansen op hardstyleWaar dat nummer overigens ook over gaat, dus dat scheelt.
Je moet me ook niet op een house- of technofeest neerzetten. Word ik doodonngelukkig van. Muziek moet je voelen, dan gaat dansen automatisch en ik heb nou eenmaal een monogame relatie met hardstyleKan d'r ook niks aan doen.