Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorrr schreef:
Lyst schreef:
Meer dan de helft van de kicks zijn al te hoog gepitched. Zodra je 'dang' hoort is het voor mij al lelijk. Je moet meer een o klank hebben.


Dan maak je dat toch lekker zelf. :thumbsup: ..



HEUJJJJ daar hebben we weer m'n favoriete comment. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Jorrr schreef:
Lyst schreef:
Meer dan de helft van de kicks zijn al te hoog gepitched. Zodra je 'dang' hoort is het voor mij al lelijk. Je moet meer een o klank hebben.


Dan maak je dat toch lekker zelf. :thumbsup: ..



HEUJJJJ daar hebben we weer m'n favoriete comment. :D

moet ook wel met een newbie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 19:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik heb soms het idee dat steeds dezelfde newbie een account aanmaakt, of zullen ze allemaal zo'n bord voor de kop hebben? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 19:38 
 
Hardtraxx Newbie

Lyst schreef:
Ik heb soms het idee dat steeds dezelfde newbie een account aanmaakt, of zullen ze allemaal zo'n bord voor de kop hebben? xd


newb, newb, newb. Gast als jij in deze track een kick op 1 lijn stopt zal het scheef/vals klinken, dit omdat de staart van een 'recente' hardstyle kick ook een bepaalde klank neerzet. Pitch kicks worden in de meeste gevallen dan ook met een meerwaarde aan een track toegevoegd.
Het is dan toch te simpel om een track af te kraken omdat deze pitch kicks bevat. belachelijk. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 19:55 
 
Artiest

Altijd leuk als de nieuwtjes in een discussie met Lyst komen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 19:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jorrr schreef:
Lyst schreef:
Ik heb soms het idee dat steeds dezelfde newbie een account aanmaakt, of zullen ze allemaal zo'n bord voor de kop hebben? xd


newb, newb, newb. Gast als jij in deze track een kick op 1 lijn stopt zal het scheef/vals klinken, dit omdat de staart van een 'recente' hardstyle kick ook een bepaalde klank neerzet. Pitch kicks worden in de meeste gevallen dan ook met een meerwaarde aan een track toegevoegd.
Het is dan toch te simpel om een track af te kraken omdat deze pitch kicks bevat. belachelijk. >.<

Hoezo is dat te simpel? Kan ik met m'n verstand niet bij. Als je het niet lekker vind klinken wordt het nummer toch in 1x vele malen minder interessant. Daarbij komt nog eens bij dat ik de kick het belangrijkste element van een hardstyle nummer vindt. Is die niet goed, hoef ik de rest ook al niet meer te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 20:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die melodie is echt ronduit bril-jant! Blijft goed hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 20:29 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Meer dan de helft van de kicks zijn al te hoog gepitched. Zodra je 'dang' hoort is het voor mij al lelijk. Je moet meer een o klank hebben.

Eens.. Verder klinkt het wel oke, maar ben niet overtuigd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorrr schreef:
Lyst schreef:
Ik heb soms het idee dat steeds dezelfde newbie een account aanmaakt, of zullen ze allemaal zo'n bord voor de kop hebben? xd


newb, newb, newb. Gast als jij in deze track een kick op 1 lijn stopt zal het scheef/vals klinken, dit omdat de staart van een 'recente' hardstyle kick ook een bepaalde klank neerzet. Pitch kicks worden in de meeste gevallen dan ook met een meerwaarde aan een track toegevoegd.
Het is dan toch te simpel om een track af te kraken omdat deze pitch kicks bevat. belachelijk. >.<


Ja dat lijkt me vrij logisch dat het een meerwaarde meebrengt anders zou beste profite het er ook niet in gestopt hebben.

Citaat:
Gast als jij in deze track een kick op 1 lijn stopt zal het scheef/vals klinken, dit omdat de staart van een 'recente' hardstyle kick ook een bepaalde klank neerzet.


Hier ben ik het deels wel mee eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geniaal nummer. En ik stuur me echt totaal niet aan de kicks, gewoon omdat die melodie echt fapmateriaal is :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
[Vind de hedendaagse hardstyle veel vetter. Maar de laatste tijd worden er in een hoop tracks van die belachelijk pitchende kicks gestopt, die naar mijn mening geen enkele waarde hebben en niks toevoegen aan het nummer. Daarbij klinkt het echt ook voor geen meter. Dus als je het niet erg vind blijf ik gewoon dit luisteren en geef mijn mening over nummers.

En omdat iemand zelf geen muziek maakt, mag je geen kritiek geven.... yeah right :thumbup:

Gelukkig zijn een hoop producers het met jou oneens. Stel je voor dat ik pitchkicks zoals deze zou moeten missen :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 22:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
wootum schreef:
[Vind de hedendaagse hardstyle veel vetter. Maar de laatste tijd worden er in een hoop tracks van die belachelijk pitchende kicks gestopt, die naar mijn mening geen enkele waarde hebben en niks toevoegen aan het nummer. Daarbij klinkt het echt ook voor geen meter. Dus als je het niet erg vind blijf ik gewoon dit luisteren en geef mijn mening over nummers.

En omdat iemand zelf geen muziek maakt, mag je geen kritiek geven.... yeah right :thumbup:

Gelukkig zijn een hoop producers het met jou oneens. Stel je voor dat ik pitchkicks zoals deze zou moeten missen :nono:

Heb ik helemaal geen moeite mee, als jij dit lekker vind klinken, lekker blijven luisteren. Maar mensen moeten niet aan komen dat het triest is als mensen een andere mening hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De kick zelf is gewoon al lelijk in dit nummer, dat het pitcht maakt het nog een stuk erger. De melodie is daarentegen wel heerlijk! :) Leuk voor Profite, maar ik vind niet dat dit op Fusion thuishoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 00:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
wootum schreef:

Mensen moeten niet aan komen dat het triest is als mensen een andere mening hebben.


En omdat iemand zelf geen muziek maakt, mag je geen kritiek geven.... yeah right :thumbup:


Hier ben ik het mee eens het blijft een kwestie van smaak, het is ook bullshit dat je een track van een artiest mooi moet vinden, alleen maar omdat deze artiest het wel kan maken en jij niet.
Alleen wat die pitchkicks betreft, ik heb een aantal malen bij Arkaine gezeten en Fear No More is zo'n track waarbij veel mensen zich storen aan dat "gestuiter" van die kicks. Maar zonder het pitchen klinkt de track gewoon veel minder en soms zelfs vals
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 00:43 
 
Hardtraxxer

t'is maar net wat je zelf mooi vind klinken mensen ;) niks moet.. ieder zn eigen stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 01:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J_r_nn schreef:
t'is maar net wat je zelf mooi vind klinken mensen ;) niks moet.. ieder zn eigen stijl.



true that ! :thumbup: zo moet het ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 10:04 
 
Artiest

Wat een gezeur om de kick weer... vind er helemaal niets mis mee en zeuren om pitch kicks... mensen, daar heb je sinds 2007 nu wel lang genoeg de tijd voor gehad, move on or get a life.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 10:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Guido schreef:
yri schreef:
Altijd dat gezeik over de kicks in een track, laat zelf maar eens zien dat je t beter kan voordat je zegt dat de kick slecht is. Wat mij betreft een heerlijke track waarbij de pitchkicks het 1 geheel maken ^^


Als iedereen het beter moet kunnen voor ze mogen posten zou dit forum wel erg leegjes zijn denk je niet? :D


Als consument, en veel-betaler voor feesten mag je best kritiek hebben.

Ik vind deze releases ook helemaal niets, de peuter-kicks verpesten inderdaad de track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 11:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Wat een gezeur om de kick weer... vind er helemaal niets mis mee en zeuren om pitch kicks... mensen, daar heb je sinds 2007 nu wel lang genoeg de tijd voor gehad, move on or get a life.

Dat jij je mond op een gegeven moment open doet als ze er lang genoeg een lepel voorhouden, kunnen wij ook niets aan doen. :P
De pitchkicks waren toen storend en zijn dat nu nog steeds (nog meer zelfs, omdat ze nog vele malen hoger gaan dan in 2007). Ik zie dan ook niet waarom je daar nu ineens anders over moet gaan denken. Move on en met de tijd meegaan is net iets als de mode. Andere mensen bepalen voor jou wat er wel en niet kan in deze tijd.

@Jorrr, ik ga er van uit dat jij de kicks ook slecht vind, maar dat je het niet kunt zeggen, omdat je zelf niet in staat bent zulke kicks te maken. :whistle: Ik kan daar immers geen onderscheid tussen maken. Overigens ging dat newbie dingetje helemaal niet over dat je pitchkicks mooi vind (iedereen zijn eigen smaak), maar over dat je eerst iets zelf moet maken, voordat je kritiek hebt. Dat argument komt 9 op de 10 keer van een nieuw lid. En ik heb geen zin om dat voor de 100e keer te weerleggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 12:42 
 

Lyst schreef:
En ik heb geen zin om dat voor de 100e keer te weerleggen.

En toch doe je dat altijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 12:50 
 
Artiest

Agh Lyst ik ga door met m'n leven en zie liever wat een track wel is en niet wat het niet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Maar mensen moeten niet aan komen dat het triest is als mensen een andere mening hebben.

Misschien komt dat door de wijze waarop die andere mening dan soms vertolkt wordt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
De pitchkicks waren toen storend en zijn dat nu nog steeds (nog meer zelfs, omdat ze nog vele malen hoger gaan dan in 2007).
Dat moeten dan toch inmiddels vier zware jaren voor jou zijn :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 21:13 
 
Hardtraxx Newbie

Word mooi op mn verjaardag gereleased :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 21:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik vind pitch kicks (wanneer de kick zelf goed is) heerlijk en heel veel toevoegen aan een track.
Al mijn tracks zouden zelf niet zonder pitch kicks kunnen en dat zou ik zelf als producer ook niet vinden klinken.
Daarnaast heeft ELKE genre in EDM een kick en bas die meegaat met de melodie of akkoord. Hierin onderscheid hardstyle zich niet. Echter is een kickbas (een degelijke) in hardstyle wel een flink stuk lastiger te maken.

Dat wilde ik even kwijt, maar over de track ben ik zeer te spreken. Prachtige melodie!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle