Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 20:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een heeeerlijke melodie! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 20:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stokbrood schreef:
Wat een heeeerlijke melodie! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 21:34 
 
Hardtraxxer

Timon doet zn best ;-) knap voor iemand die zo jong is, vond ik ook al! toch wil ik m hebbe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 21:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Nando schreef:
Echt een heerlijke melodie. Kan de laatste tijd weinig melodieuze platen waarderen, maar deze melodie doet het goed. Jammer dat die verschrikkelijke pitch-kicks alles verpesten aan deze plaat.


Dacht eigenlijk wel zon beetje hetzelfde.


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Der is iets met deze plaat, hij staat nu egt al heel de dag op repeat :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 22:10 
 
Donateur

Die (pitch)kick vind ik echt niet vet, maar de synth en de track in het algemeen valt wel goed mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 22:24 
 
Hardtraxx Veteran

melo is zeker nice, toppertje coming up :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap niet hoe je deze plaat vet kan vinden en dan zeggen dat het hele nummer verneukt wordt door de pitchkicks. Hij pitcht inderdaad omhoog bij de 7e en 8e beat en vervolgens omlaag. Op alle toonhoogtes behoudt de kick zijn kracht en warme sound, oftewel dat klinkt gewoon goed. Van mij had het niet persé omhoog gehoeven voor die 2 beats maar het is ook absoluut niet storend. Als je denkt dat dit nummer beter klinkt zonder een pitchkick heb je weinig volgens mij niet veel verstand van muziek. Pitchkicks maken de climax af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette plaat, gaat mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 00:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Snap niet hoe je deze plaat vet kan vinden en dan zeggen dat het hele nummer verneukt wordt door de pitchkicks. Hij pitcht inderdaad omhoog bij de 7e en 8e beat en vervolgens omlaag. Op alle toonhoogtes behoudt de kick zijn kracht en warme sound, oftewel dat klinkt gewoon goed. Van mij had het niet persé omhoog gehoeven voor die 2 beats maar het is ook absoluut niet storend. Als je denkt dat dit nummer beter klinkt zonder een pitchkick heb je weinig volgens mij niet veel verstand van muziek. Pitchkicks maken de climax af.

Jij hebt zeker wat geleerd uit de Q&A van Headhunterz? :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 00:34 
 
Hardtraxxer

Altijd dat gezeik over de kicks in een track, laat zelf maar eens zien dat je t beter kan voordat je zegt dat de kick slecht is. Wat mij betreft een heerlijke track waarbij de pitchkicks het 1 geheel maken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 01:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yri schreef:
Altijd dat gezeik over de kicks in een track, laat zelf maar eens zien dat je t beter kan voordat je zegt dat de kick slecht is. Wat mij betreft een heerlijke track waarbij de pitchkicks het 1 geheel maken ^^


Als iedereen het beter moet kunnen voor ze mogen posten zou dit forum wel erg leegjes zijn denk je niet? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 01:49 
 
Hardtraxx Newbie

mrazura schreef:
Deze kicks zijn veelste storend voor mij om nog enigzins luisterbaar te zijn.


Filter je ze er toch eventjes uit :').

Top track! (Y)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 09:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:worship: Heeeeeerlijke track
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 10:09 
 

yri schreef:
Altijd dat gezeik over de kicks in een track, laat zelf maar eens zien dat je t beter kan voordat je zegt dat de kick slecht is.^^

Waar-de-loos argument
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 10:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
yri schreef:
Altijd dat gezeik over de kicks in een track, laat zelf maar eens zien dat je t beter kan voordat je zegt dat de kick slecht is.^^

Waar-de-loos argument


Beste stuurlui staan aan wal hea :oh: Leuk nummertje btw... meer niet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
yri schreef:
Altijd dat gezeik over de kicks in een track, laat zelf maar eens zien dat je t beter kan voordat je zegt dat de kick slecht is.^^

Waar-de-loos argument

Nou, wou net zeggen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 13:02 
 
Artiest

Super vette track! Alleen nooit verwacht dat deze bij Fusion released zou worden:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 13:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat een geweldige melodie :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 14:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

17 jaar en al bij Fusion zitten, respect :thumbup:

Echt een zeer lekkere track, de pitchkicks in deze track vindk niet erg, ze passen er zelfs bij.
De melo, de vocals echt allemaal super :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Snap niet hoe je deze plaat vet kan vinden en dan zeggen dat het hele nummer verneukt wordt door de pitchkicks. Hij pitcht inderdaad omhoog bij de 7e en 8e beat en vervolgens omlaag. Op alle toonhoogtes behoudt de kick zijn kracht en warme sound, oftewel dat klinkt gewoon goed. Van mij had het niet persé omhoog gehoeven voor die 2 beats maar het is ook absoluut niet storend. Als je denkt dat dit nummer beter klinkt zonder een pitchkick heb je weinig volgens mij niet veel verstand van muziek. Pitchkicks maken de climax af.


Hier ben ik het toch wel grotendeels mee eens!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 15:40 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Meer dan de helft van de kicks zijn al te hoog gepitched. Zodra je 'dang' hoort is het voor mij al lelijk. Je moet meer een o klank hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 18:40 
 
Hardtraxx Newbie

Lyst schreef:
Meer dan de helft van de kicks zijn al te hoog gepitched. Zodra je 'dang' hoort is het voor mij al lelijk. Je moet meer een o klank hebben.


Dan maak je dat toch lekker zelf. :thumbsup: ..

Het is inderdaad maar triest hoe mensen hier een track afkeuren op pitch kicks.
Als je het niet vindt klinken ga je toch early hardstyle luisteren, daar kwamen ze zelden in voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

westlife schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Snap niet hoe je deze plaat vet kan vinden en dan zeggen dat het hele nummer verneukt wordt door de pitchkicks. Hij pitcht inderdaad omhoog bij de 7e en 8e beat en vervolgens omlaag. Op alle toonhoogtes behoudt de kick zijn kracht en warme sound, oftewel dat klinkt gewoon goed. Van mij had het niet persé omhoog gehoeven voor die 2 beats maar het is ook absoluut niet storend. Als je denkt dat dit nummer beter klinkt zonder een pitchkick heb je weinig volgens mij niet veel verstand van muziek. Pitchkicks maken de climax af.

Jij hebt zeker wat geleerd uit de Q&A van Headhunterz? :aww:

Ik heb hersens. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 19:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jorrr schreef:
Lyst schreef:
Meer dan de helft van de kicks zijn al te hoog gepitched. Zodra je 'dang' hoort is het voor mij al lelijk. Je moet meer een o klank hebben.


Dan maak je dat toch lekker zelf. :thumbsup: ..

Het is inderdaad maar triest hoe mensen hier een track afkeuren op pitch kicks.
Als je het niet vindt klinken ga je toch early hardstyle luisteren, daar kwamen ze zelden in voor.

Wat een zielige reactie :lol: Ik ga helemaal geen early hardstyle luisteren. Vind de hedendaagse hardstyle veel vetter. Maar de laatste tijd worden er in een hoop tracks van die belachelijk pitchende kicks gestopt, die naar mijn mening geen enkele waarde hebben en niks toevoegen aan het nummer. Daarbij klinkt het echt ook voor geen meter. Dus als je het niet erg vind blijf ik gewoon dit luisteren en geef mijn mening over nummers.

En omdat iemand zelf geen muziek maakt, mag je geen kritiek geven.... yeah right :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle