Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2019 21:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2019 22:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De kick in de mid mist wat kracht jammer genoeg maar verder echt een heerlijke plaat. Veel drive en een mooie melodie! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 01:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een album is dit geworden :worship: Alleen The Hardness en Break It Down waar ik iets minder mee heb. Maar de rest is top. Reflection en Last Goodbye beste tracks gevolgd door Grey Clouds en I'm On My Way. Blij dat ik deze heb aangeschaft :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 06:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb 'm ook al een luisterbeurt gegeven, en wauw wat is dit een lekker album :)

Reflection steekt er echt bovenuit voor mij, absoluut mijn favoriet :loving:
Ook last goodbye, Grey clouds en On My Way vind ik erg gaaf :D

Heel geslaagd vind ik ook dat dit album echt een eigen P&D sfeer heeft, bij geen een plaat denk je 'hmm dit lijkt wel op artiest X' zoals in het verleden een P&D plaat wel eens op iets van B-Front leek.

Ik hoop van harte dat dit album ervoor gaat zorgen dat P&D nu eens echt door gaan breken want het is ze van harte gegund :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 08:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Poaah, wat een album! :loving:

Idd een groter podium voor deze mannen is nu helemaal wel op zn plek. :thumbsup:

In het nummer The Hardness worden vgm dezelfde vocals gebruikt als bij het nummer Hardness van Rejecta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 11:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een album! :loving:

Enorm onder de indruk van de sfeer, melodieën en kwaliteit van de nummers van P&D op dit album. Reflection en Grey Clouds zijn mijn favorieten van dit album. De overige platen zijn ook stuk voor stuk goed. Ik hoor echt een Prefix & Density sound, die mij enorm aanspreekt. Alleen Break it Down vind ik wat minder.

Edit: Na een aantal keer het gehele album te hebben geluisterd durf ik misschien wel te zeggen dat dit een grote kanshebber is om mijn favoriete album van 2019 te worden :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 11:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uit het werk maar eens een luister beurt geven, benieuwd :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 12:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Album staat op Spotifiy. Meteen aangezet voor met name Reflection. :drool: :love: . Als tweede nummer kwam meteen Grey Clouds en die zet de goede lijn meteen door. Heel benieuwd naar de rest.

Edit: een gated kick in de mid van We Shall Meet Again had de plaat helemaal afgemaakt voor mij. Desalniettemin sterke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 12:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Reflection (9) Geniale melodie, sterke tekst en enorm sfeervolle break, doet me haast denken aan Forgotten Moments (Ophidian Remix) en dat is imo een enorm compliment. Die 2e climax is echt geniaal. Had er een iets vollere kick onder gezeten, dan was het voor mij bijna een 10 geweest.

Grey Clouds (8) Vette melodie, zang vind ik grotendeels wel vet. Goede sfeervolle plaat.

Make Up Your Mind (7,5) Plaat doet me een beetje denken aan Phuture Noize - Charged Up. Niet heel erg fan van de melodie in eerste instantie maar met de andere geluiden er achter klinkt het wel vet.

I'm On My Way (8,5) Heerlijke melodie, heel vet hoe ze dit als trance plaat en hardstyle plaat hebben gemaakt. Sowieso pluspunten voor originaliteit. 2e climax doet me wel weer wat aan PN denken maar die screech door de melodie klinkt heel vet.

We Shall Meet Again (8) Lijkt geinspireerd door Fatality maar dan met een behoorlijk vette eigen draai. Wederom een enorm sterke melodie en een vette opbouw naar de mid. Climax is ook weer heerlijk.

The Hardness (8) Lekkere energieke plaat met een goede melodie.

You Know The Drill (7) Dacht gelijk aan The Worlds Beyond van PN bij dat intro. Melodie is prima. Denk niet dat deze plaat zal blijven hangen.

Break It Down (8) Intro is wel geinig, maar de climax is vet gedaan met die oude sound. Zieke drive in die anti.

Taking Over (7,5) Leuke melodie, lekkere drive en verder een prima plaat.

Last Goodbye (9) Kippenvel, geen andere woorden. Wat een prachtige opbouw en melodie in beide climaxen.

Beste hardstyle album sinds Black Mirror Society. Over dat album gesproken, ik heb het idee dat P&D veel inspiratie hebben gehaald uit de stijl van Phuture Noize. Echter, niet zoals Apexx en Deluzion, houden P&D wel hun eigen sounds en tint er aan. Je kan het prima onderscheiden.

Ze hebben dit dan ook geweldig gedaan imo en ik hoop dat ze door het grote publiek worden opgepikt net als PN, dit staat namelijk makkelijk op het zelfde niveau qua sfeer, originaliteit en productiekwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit album is echt geniaal met echt geen mindere plaat ertussen.

En nu hopen dat alle gasten van Roughstate, ook een adaro en frequencerz, deze platen eens gaan draaien. Ook hopen dat de podcasts als Hard With Style/Global dedication/Brennan heart iets van ze oppakt en dat ze gewoon veel meer geboekt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 14:01 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
verhaal


Helemaal mee eens!
Had ook het idee dat ze wat hebben afgeleid van PN zn stijltje, maar dan meer van Pursuit of Thunder.

Al met al mooi album, verdienen zeker een groter podium deze mannen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga nu luisteren. ^^

EDIT:
Heel dik album! Kwaliteitshardstyle. Ga deze zeker vaker opzetten. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 15:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch maar besteld, erg vet album geworden dit! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 16:02 
 
Hardtraxx Addict

Vet album, You Know The Drill en Taking Over zijn mijn favoriet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat staan deze platen als een huis zeg! Eigenzinnig, drive, emotie, in principe alle elementen waarom ik hardstyle luister zijn aanwezig. Waanzinnig goed :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welke fulls zullen er eerder zijn? Black Mirror Society of The Second Pathway? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schitterend album geworden. Mijn verwachtingen overtroffen. Reflection de absolute uitschieter voor mij :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 19:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zal het album nog een aantal keer luisteren voor ik een definitief oordeel geef over alle platen, maar wat is Reflection alvast fenomenaal zeg. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 19:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ron schreef:
Zal het album nog een aantal keer luisteren voor ik een definitief oordeel geef over alle platen, maar wat is Reflection alvast fenomenaal zeg. :cry:

Heb hem ook nog niet binnen, maar Reflection: BRIL-FUCKING-JANT (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2019 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Welke fulls zullen er eerder zijn? Black Mirror Society of The Second Pathway? :P

Heb al antwoord. Fulls van The Second Pathway komen maandag al. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2019 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Heel dik album! Kwaliteitshardstyle. Ga deze zeker vaker opzetten. :thumbsup:


Dit! Geen plaat gehoord die ik echt niks aan vond :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2019 11:24 
 
Hardtraxxer

T-t-t-taking over <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2019 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Heel dik album! Kwaliteitshardstyle. Ga deze zeker vaker opzetten. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2019 12:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Super vet album! Dit wordt 1 van mijn favorieten van dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2019 14:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Paar keer verder geluisterd en Reflection en Last Goodbye staan bij mij echt nek aan nek voor TOTY.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle