Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2019 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog even goed en aandachtig geluisterd en ben het album nog meer gaan waarderen! Eigenlijk heel vreemd dat deze heren geen grotere fanbase hebben of niet worden opgepikt. Deze stijl zou helemaal niet misstaan op de grotere festival (main)stages.

Hopelijk worden deze tracks de komende tijd veel gedraaid door andere artiesten! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2019 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk album geworden :)!

Reflection: 8
Grey Clouds: 7,5
Make Up Your Mind: 7
I'm On My Way:8
We Shall Meet Again: 7,5
The Hardness: 9,5
You Know The Drill: 7,5
Break It Down:6,5
Taking Over: 7
Last Goodbye: 6,5

The Hardness duidelijk mijn favoriet van het album. Wat een bak energie zit er in die plaat :worship:. Verder zijn voor mij de sfeer in de platen en de melodieën de sterkste punten van het album. De mid-intro's vind ik vaak het minst, maar die weten me bij P&D nooit echt te boeien. Ander dingetje is dat ik bij de meeste platen de 1e climax fijner/vetter vind dan de 2e climax. Ook zitten er in niet één plaat vocals die ik echt iets toe vind voegen.

Geef het album een 7,5. Hoop dat muziek van P&D me in de toekomst nog meer gaat doen dan nu, want dat potentieel heeft het echt wel qua stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 17:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/events/291637898381289/

Line-up en Timetable komen binnekort :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 19:05 
 
Hardtraxxer

De tracks pakken mij persoonlijk (nog) niet echt over het algemeen, maar desondanks begrijp ik
zeker de positieve reacties hier.
Hier is overduidelijk echt werk in gestoken, dat hoor je er wel in terug.
Werd overigens positief verrast bij het trance (achtige) stukje in "I'm On My Way" :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na meermaals dit album geluisterd te hebben moet ik concluderen dat dit album zeker in mijn top 5 van beste albums komen.
Op 1. Project One, 2. Music Made Addictz, 3. Black Mirror Society en op 4. The Second Pathway.

Elke plaat heeft iets wat ik goed vind of waar ik op los zou kunnen gaan. Zeker ook aanwezig bij de album release. Is 45 minuten met de auto dus gaan we mooi doen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Na meermaals dit album geluisterd te hebben moet ik concluderen dat dit album zeker in mijn top 5 van beste albums komen.
Op 1. Project One, 2. Music Made Addictz, 3. Black Mirror Society en op 4. The Second Pathway.

Elke plaat heeft iets wat ik goed vind of waar ik op los zou kunnen gaan. Zeker ook aanwezig bij de album release. Is 45 minuten met de auto dus gaan we mooi doen! :D

TFOS?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 11:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Hekzitter schreef:
Na meermaals dit album geluisterd te hebben moet ik concluderen dat dit album zeker in mijn top 5 van beste albums komen.
Op 1. Project One, 2. Music Made Addictz, 3. Black Mirror Society en op 4. The Second Pathway.

Elke plaat heeft iets wat ik goed vind of waar ik op los zou kunnen gaan. Zeker ook aanwezig bij de album release. Is 45 minuten met de auto dus gaan we mooi doen! :D

TFOS?


L E V E N = L I J D E N
E
V
E
N
=
L
I
J
D
E
N
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Hekzitter schreef:
Na meermaals dit album geluisterd te hebben moet ik concluderen dat dit album zeker in mijn top 5 van beste albums komen.
Op 1. Project One, 2. Music Made Addictz, 3. Black Mirror Society en op 4. The Second Pathway.

Elke plaat heeft iets wat ik goed vind of waar ik op los zou kunnen gaan. Zeker ook aanwezig bij de album release. Is 45 minuten met de auto dus gaan we mooi doen! :D

TFOS?


The Fusion of Sound is ook dik, maar daar vond ik een aantal platen heel erg dik (en ben zelf niet zo'n heel onwijs dikke fan van Zany geweest).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 16:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind de meeste platen niet heel bijzonder, maar I'm On My Way en Reflection vind wel heel erg geslaagd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2019 12:02 
 
Hardtraxx Addict

Fijn album :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2019 22:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Make Up Your Mind ben ik ook erg gaan waarderen, komt kort na Reflection bij mij. Hele sterke vocals en geweldig hoe die melodie in de tweede climax erin komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2019 10:13 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wat een album zeg :yay: :yay: Deze heren zijn heerlijk bezig
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle