Dit.Broken Balance wrote:Paar keer verder geluisterd en Reflection en Last Goodbye staan bij mij echt nek aan nek voor TOTY.
Wat een parels allebei.
Dit.Broken Balance wrote:Paar keer verder geluisterd en Reflection en Last Goodbye staan bij mij echt nek aan nek voor TOTY.
Het tweede dus.Parvuz wrote:Welke fulls zullen er eerder zijn? Black Mirror Society of The Second Pathway?
Parvuz wrote:Heb al antwoord. Fulls van The Second Pathway komen maandag al.Parvuz wrote:Welke fulls zullen er eerder zijn? Black Mirror Society of The Second Pathway?
Joh?THArdstyler wrote:Het tweede dus.Parvuz wrote:Welke fulls zullen er eerder zijn? Black Mirror Society of The Second Pathway?
No problemTHArdstyler wrote:Niet gezien
Wow. Sluit me hier volledig bij aan (m.u.v. Last Goodbye, die pakt mij op de een of andere manier gewoon helemaal niet). Afgelopen 7 dagen flink aan de klus geweest in het nieuwe huis en dan staat hij gerust de halve avond op repeat. Verveelt niks, met nog steeds als uitschieter Reflection inderdaad, met kort daarachter I'm On My Way en Grey CloudsBroken Balance wrote:Heb nu het album denk ik wel 10+ keer achter elkaar geluisterd en kom wel tot de conclusie dat dit voor mij persoonlijk een van de beste albums is die er is. Hij is imo beter dat Pursuit Of Thunder, Chapters Of The Mind en een klein tikkeltje beter dan Black Mirror Society. Zeker is het het beste album van de laatste 5 jaar, ik kan hem niet echt naast iets als Smack of The Fusion Of Sound leggen omdat die stijlen te ver uit elkaar liggen.
Maar I'm On My Way, Grey Clouds, Last Goodbye, The Hardness, We Shall Meet Again, Break It Down konden de laatste 5 jaar sowieso minstens in m'n top 5 beste platen zitten. En ver boven alles Reflection, die plaat doet dingen met me, de sfeer en emotie in die plaat zijn echt de hele plaat door te voelen.
Dag
Van gehoor:JeftaElachouri wrote:Kan iemand hier de lyrics van Reflection neerzetten?
Mede hierdoor is Reflection een onwijs sterke plaat.Broken Balance wrote:Van gehoor:JeftaElachouri wrote:Kan iemand hier de lyrics van Reflection neerzetten?
Sometimes I reflect and think about my life.
I recognise how grateful I am to be alive.
And I wonder if other people feel the same way.
If you were to die tomorrow.
Would you do anything different.
And I think about my life.
And I think about my life.
Sometimes I think about my life.
(And I think about my life)
I recognise how grateful I am to be alive.