Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2019 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Paar keer verder geluisterd en Reflection en Last Goodbye staan bij mij echt nek aan nek voor TOTY.


Dit.

Wat een parels allebei. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2019 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een vet album :worship:

Reflection: 9,5. Dit nadert perfectie.
Grey Clouds: 7,5
Make Up Your Mind:8,5
I'm On My Way: 9. Favoriet na Reflection. Heerlijk die Trance invloeden en verder ook geweldige sfeer in dit nummer.
We Shall Meet Again: 7,5
The Hardness:8
You Know The Drill: 6,5
Break It Down: 8. Heerlijke drive in met name de climax.
Taking Over: 7
Last Goodbye: 8,5

80 punten in totaal, dus precies een 8. En dat is eigenlijk ook precies het cijfer wat dit album, nu na 3x luisteren, verdient naar mijn mening. Met Reflection en I'm On My Way die er bovenuit steken, dat zijn echt pareltjes. (L) Make Up Your Mind en Last Goodbye doen het ook heel goed bij mij. Zeker de laatstgenoemde groeit maar meer iedere keer wanneer ik hem luister. Voor de rest ook gewoon hele vette platen, alleen You Know The Drill doet mij iets minder, maar het is zeker geen straf om die te luisteren verder. ^^

Verder wel eens met wat BB zegt over Phuture Noize, maar dat heb ik ook met B-Front een beetje. Qua sfeer doet het me soms hier en daar een beetje aan B-Front denken en qua sounds soms aan Phuture Noize. Maar je hoort er wel een eigen sound in terug wat een groot compliment is! :D

Nu hopen dat dit album wordt opgepakt door de grote(re) artiesten want Prefix & Density verdienen naar mijn mening wel een groter podium dan dat ze nu vaak krijgen. Nu nog hopen dat dat gebeurt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2019 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel goed album, zeker de verwachtingen overtroffen! Ook mooi dat de hardcopy binnen is, deze kan mooi bij de collectie.

Eigenlijk zijn alle tracks voor mij voldoende, op een aantal uitschieters na die ik hier al vaker heb gezien (Reflection o.a.). Wat ik eigenlijk bij alle tracks mis, is wat kracht in de kicks. Of het is een beetje de afwerking/afmix. Ik weet 't niet zo goed. Net dat verschil wat het album echt nog dikker zou maken.

Toch super gedaan heren, hier mogen jullie trots op zijn! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2019 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tof album! Niet alles mijn smaak, maar zijn er 4 die er voor mij uitspringen.

1. Reflection
2. Grey Clouds
3. I'm on my way
4. Make up your mind

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2019 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit album maakt een goede kans om beste album van 2019 te worden. Enkel We Shall Meet Again, Break It Down en Last Goodbye doen me niet zo heel veel. Andere nummers zijn gewoon heel goed. Vooral Reflection en Taking Over zijn nu mijn favorieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2019 11:33 
 
Hardtraxxer

Wat een fucking dik album pfff

Is die melodie van Last Goodbye nou origineel of komt het ergens anders vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2019 10:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit album staat al dagen op repeat :loving: Lijkt me sterk dat er dit jaar een album uitkomt die dit gaat overtreffen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2019 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een album! Ondergewaardeerde artiesten maar blijven wel hun eigen ding doen, kun je alleen maar respect voor hebben. Op een gegeven moment wordt kwaliteit erkend, dat kan niet anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2019 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Welke fulls zullen er eerder zijn? Black Mirror Society of The Second Pathway? :P

Het tweede dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2019 14:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Parvuz schreef:
Welke fulls zullen er eerder zijn? Black Mirror Society of The Second Pathway? :P

Heb al antwoord. Fulls van The Second Pathway komen maandag al. ^^


THArdstyler schreef:
Parvuz schreef:
Welke fulls zullen er eerder zijn? Black Mirror Society of The Second Pathway? :P

Het tweede dus.


Joh?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2019 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet gezien :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2019 14:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Niet gezien :aww:


No problem :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2019 11:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand van jullie, waarvan de CD ook nog niet thuis aangekomen is ?
Wordt een beetje ongeduldig, maar de Belgische post kennende zou het nog even wachten kunnen worden >.<

Ondertussen het album al paar keer geluisterd via Spotify, echt heerlijk!
Geen enkele slechte plaat waarvan mijn favoriet toch Make up your mind is :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2019 08:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb nu het album denk ik wel 10+ keer achter elkaar geluisterd en kom wel tot de conclusie dat dit voor mij persoonlijk een van de beste albums is die er is. Hij is imo beter dat Pursuit Of Thunder, Chapters Of The Mind en een klein tikkeltje beter dan Black Mirror Society. Zeker is het het beste album van de laatste 5 jaar, ik kan hem niet echt naast iets als Smack of The Fusion Of Sound leggen omdat die stijlen te ver uit elkaar liggen.

Maar I'm On My Way, Grey Clouds, Last Goodbye, The Hardness, We Shall Meet Again, Break It Down konden de laatste 5 jaar sowieso minstens in m'n top 5 beste platen zitten. En ver boven alles Reflection, die plaat doet dingen met me, de sfeer en emotie in die plaat zijn echt de hele plaat door te voelen.

Dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2019 09:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Heb nu het album denk ik wel 10+ keer achter elkaar geluisterd en kom wel tot de conclusie dat dit voor mij persoonlijk een van de beste albums is die er is. Hij is imo beter dat Pursuit Of Thunder, Chapters Of The Mind en een klein tikkeltje beter dan Black Mirror Society. Zeker is het het beste album van de laatste 5 jaar, ik kan hem niet echt naast iets als Smack of The Fusion Of Sound leggen omdat die stijlen te ver uit elkaar liggen.

Maar I'm On My Way, Grey Clouds, Last Goodbye, The Hardness, We Shall Meet Again, Break It Down konden de laatste 5 jaar sowieso minstens in m'n top 5 beste platen zitten. En ver boven alles Reflection, die plaat doet dingen met me, de sfeer en emotie in die plaat zijn echt de hele plaat door te voelen.

Dag


Wow. Sluit me hier volledig bij aan (m.u.v. Last Goodbye, die pakt mij op de een of andere manier gewoon helemaal niet). Afgelopen 7 dagen flink aan de klus geweest in het nieuwe huis en dan staat hij gerust de halve avond op repeat. Verveelt niks, met nog steeds als uitschieter Reflection inderdaad, met kort daarachter I'm On My Way en Grey Clouds :loving: . Dit album gaat nog heel vaak beluisterd worden. Top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2019 10:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan iemand hier de lyrics van Reflection neerzetten? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2019 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat vet dit! :love: Ga meteen alles checken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2019 10:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Kan iemand hier de lyrics van Reflection neerzetten? :$


Van gehoor:

Sometimes I reflect and think about my life.
I recognise how grateful I am to be alive.
And I wonder if other people feel the same way.

If you were to die tomorrow.
Would you do anything different.
And I think about my life.

And I think about my life.

Sometimes I think about my life.
(And I think about my life)
I recognise how grateful I am to be alive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2019 11:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook ik ben echt compleet verliefd geworden op dit album, na meerdere keren luisteren. Je merkt dat die gasten al hun gevoel en harde werk hier in hebben gestopt! Echt dikke props daarvoor :thumbsup: Toch komt hij persoonlijk voor mij niet in de buurt van bijvoorbeeld BMS, maar dit album kan ik zeker wel vergelijken kwa stijl. Zoals iedereen hier ook zegt, ik hoop dat dit materiaal opgepakt wordt door grote namen en ze wat meer geboekt gaan worden :thumbup:

Reflection en I'm On My Way zijn wel dikke TOTY kanshebbers daarom :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2019 18:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nu geen tijd om een hele review te schrijven van dit album, maar na hem een flink aantal keren geluisterd te hebben moet ik concluderen dat dit een van de beste hardstyle-albums is. Dit is precies zoals ik hardstyle wil hebben; melodieus, sfeervol, niet over de top. Elke plaat is geweldig, maar Reflection steekt er wel echt met kop en schouders bovenuit, een van de gaafste platen van de laatste jaren.

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2019 18:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
JeftaElachouri schreef:
Kan iemand hier de lyrics van Reflection neerzetten? :$


Van gehoor:

Sometimes I reflect and think about my life.
I recognise how grateful I am to be alive.
And I wonder if other people feel the same way.

If you were to die tomorrow.
Would you do anything different.
And I think about my life.

And I think about my life.

Sometimes I think about my life.
(And I think about my life)
I recognise how grateful I am to be alive.

Mede hierdoor is Reflection een onwijs sterke plaat. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2019 16:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zag net op insta de ze misschien met een release party bezig zijn :oh: Zou wel potje dope zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2019 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje laat wel dan. Maar wel gaaf natuurlijk.

Oja ik ben nog steeds helemaal verliefd op Reflection :loving:

Absolute TOTY voor mij. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2019 08:08 
 
Hardtraxx Elite

Goed album maar die cover haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2019 15:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een parel van een cd echt heerlijke hardstyle ....love it :love:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle