Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 21:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prefix & Density - The Second Pathway (ROUGHRCD002)

Label: Rough Recruits
WEB release: 01/04/2019
Spotify release: 28/03/2019

Tracks:
1. Prefix & Density - I'm On My Way
2. Prefix & Density - We're Takin Over
3. Prefix & Density - Make Up Your Mind
4. Prefix & Density - Reflection
5. Prefix & Density - You Know The Drill

Tracklist:
Awareness:
1. Intro
2. Reflection
3. Grey Clouds
4. Make Up Your Mind

The Journey:
5. I'm On My Way
6. We Shall Meet Again
7. The Hardness
8. You Know The Drill

Take Over:
9. Break It Down
10. Taking Over
11. Last Goodbye

Bron:


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Benieuwd naar het album maar wat is deze artwork dan? Zal vast een gedachte achter zitten maar ik vind het maar raar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 21:30 
 
Hardtraxx Addict

YWalen schreef:
Benieuwd naar het album maar wat is deze artwork dan? Zal vast een gedachte achter zitten maar ik vind het maar raar.


Idd, echt een apart artwork.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 22:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
YWalen schreef:
Benieuwd naar het album maar wat is deze artwork dan? Zal vast een gedachte achter zitten maar ik vind het maar raar.


Idd, echt een apart artwork.


Niet heel handig idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel benieuwd naar dit album. Ze zijn nog steeds niet echt doorgebroken volgens mij, terwijl ze wel de potentie hebben. Paar goede platen gemaakt, maar de meeste platen missen elementen die het voor mij spannend genoeg maakt. Kicks vind ik vaak wat minder en de afwerking ook. De emotie in de tracks is vaak wel aanwezig, maar op de een of andere manier komt die nooit helemaal over. Misschien door die redenen.

Ik laat me in ieder geval verrassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reflection en I'm on my way klinken in ieder geval veelbelovend :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 00:11 
 
Hardtraxx Elite

LV1 schreef:
TheUnnamed schreef:
YWalen schreef:
Benieuwd naar het album maar wat is deze artwork dan? Zal vast een gedachte achter zitten maar ik vind het maar raar.


Idd, echt een apart artwork.


Niet heel handig idd

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Wel benieuwd naar dit album. Ze zijn nog steeds niet echt doorgebroken volgens mij, terwijl ze wel de potentie hebben. Paar goede platen gemaakt, maar de meeste platen missen elementen die het voor mij spannend genoeg maakt. Kicks vind ik vaak wat minder en de afwerking ook. De emotie in de tracks is vaak wel aanwezig, maar op de een of andere manier komt die nooit helemaal over. Misschien door die redenen.

Ik laat me in ieder geval verrassen.

Ik denk dat dit te maken heeft met de persoonlijkheid van de twee heren. Ze zijn volgens mij best rustige jongens en niet zo extravert zoals de meeste dj's in de hardstyle wel zijn. Zie ook niet zo vaak opvallende dingen van ze op social media verschijnen. Neemt niet weg dat ze inderdaad prima platen maken. Ben dan ook benieuwd naar dit album.

Hoop dat ze met merchandise komen met deze handen op een t-shirt... Of handschoenen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 11:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben benieuwd. Hebben in het verleden tracks gemaakt waardoor ik fan van de ben geworden (Soundwaves, Artillery, Search and Destroy, Just A Memory (!), Chandelier bootleg etc) en ook in 2017 hebben ze eigenlijk geen slechte track gemaakt, maar waren deze laatste tracks het voor mij allemaal net niet (op Wasting na). Ook het setje op Defqon 2018 hielp hier niet aan mee (was het voor mij ook net niet). Hoop dat dit album daar weer verandering in gaat brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 12:00 
 
Hardtraxx Veteran

Heel erg benieuwd naar dit album. Deze heren hebben imo veel prima platen gemaakt, maar weinig tracks die er echt tussenuit springen. De meeste previews in de OP klinken al erg dik in ieder geval :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wel de meest ondergewaardeerde artiesten in de scene. Deze gasten maken zo'n onwijs sterke platen, gewoon hardstyle zoals hardstyle hoort te zijn: harde kicks, dikke melodieën en een heerlijke feeling. Erg benieuwd naar dit album, hopelijk zaterdag bij XXlerator wat spul hier van horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 23:27 
 
Hardtraxx Addict

Na BMS echt weer een album waar ik heel erg naar uit kijk. Die 5 platen in LQ klinken stuk voor stuk heerlijk vooral Reflection en I'm On My Way :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Misschien wel de meest ondergewaardeerde artiesten in de scene. Deze gasten maken zo'n onwijs sterke platen, gewoon hardstyle zoals hardstyle hoort te zijn: harde kicks, dikke melodieën en een heerlijke feeling..


Precies dit.
Erg veel zin in deze EP/CD :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben hier wel erg benieuwd naar. Time Travel blijft fantastisch! I'm On My Way heeft zeker al interesse gewekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 19:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze wordt heel erg dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 21:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Misschien wel de meest ondergewaardeerde artiesten in de scene. Deze gasten maken zo'n onwijs sterke platen, gewoon hardstyle zoals hardstyle hoort te zijn: harde kicks, dikke melodieën en een heerlijke feeling. Erg benieuwd naar dit album, hopelijk zaterdag bij XXlerator wat spul hier van horen.


Heb gehoord dat ze wel een flink aantal tracks van het nieuwe album gaan draaien. Ben enorm benieuwd zaterdag! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2019 22:42 
 
Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Misschien wel de meest ondergewaardeerde artiesten in de scene. Deze gasten maken zo'n onwijs sterke platen, gewoon hardstyle zoals hardstyle hoort te zijn: harde kicks, dikke melodieën en een heerlijke feeling. Erg benieuwd naar dit album, hopelijk zaterdag bij XXlerator wat spul hier van horen.


Helemaal mee eens! Ik zou het deze jongens zo ontzettend gunnen als die volgende stap een keer gaat komen. Zaterdag ben ik er ook bij en zeker voor 23.00 binnen, want ik wil graag een paar van die nieuwe platen live horen. I'm on my way, Reflection en You know the drill klinken al veelbelovend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2019 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel benieuwd naar dit album. Zwaar ondergewaardeerd deze heren, geeft inderdaad denk ik wel aan hoe belangrijk social media en marketing etcetera is tegenwoordig en dat de muziek eigenlijk op 2 of zelfs 3 staat. Heel jammer. Veel artiesten hebben er een handje van om de muziek niet meer het belangrijkste te maken.
P&D kunnen dus wel een helpende hand gebruiken met de marketing. (De laatste tijd zie je wel steeds meer van P&D voorbij komen, dus ik denk dat ze dit album wel aardig goed aan het aanprijzen zijn.)
LV1 schreef:
Niet heel handig idd

:yes: :innocent:

Vind het artwork juist heel tof, keer wat anders en vind 'm leuk gevonden en uitgewerkt. Ben benieuwd wat het verhaal er achter is, zal het denk ik nog wel wat extra kracht bijgeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2019 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk hier echt wel naar uit :D. Die paar tracks die ik al gehoord heb van dit album klonken stuk voor stuk allemaal erg goed! Verwacht er veel van :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 20:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Track heet Grey Clouds

Maar godverdomme wat gaat dit een goed album worden :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2019 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dik hoor! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 07:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grey clouds :loving: :worship:

Ik kijk echt onwijs uit naar dit album :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yes, hier kijk ik wel naar uit! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 12:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vet plaatje :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Nieuwe preview, ook dit is weer zó goed. :loving:
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle