Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijd dat ze eens met tijdzones rekening gaan houden bij releases
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 15:15 
 
Hardtraxx Veteran

Jordy schreef:
Basshunterzz schreef:
Altijd fijn dat er iemand de boel altijd in HQ online gooit voordat de artiest er zelf mee naar buiten komt :thumbdown:

Er zijn nou eenmaal plaatsen in de wereld waar het al 22 juli 00:00 geweest is. Voor de rest wel met je eens, want dit lijkt me alsnog niet een heel legale manier van muziek verspreiden.


Dat is inderdaad wel een nadeel, kun je niks tegen doen. Alleen is het dan jammer dat je dat weer op Clyp.it moet gooien en gaat verspreiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De verleiding was te groot, dus toch maar even geluisterd. Maar WOW wat een album! :love: Na 365, Sharks & Masquerade verwacht je het beste wel gehad te hebben, nou niet dus. Vind dit album echt eens wat anders dan wat er in de hedendaagse hardstyle te luisteren valt tbh (Silhouette heel gaaf gedaan btw, lijkt wel Billie Eilish) :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poahhh :love: :loving:. Tering wat een ongelooflijk goed album. Muzikaal staat deze toch wel op m’n all time #1 hardstyle album. BMS en Pursuit of Thunder op dit vlak ver overtroffen. Kan niet wachten om I Am A Fighter live te horen met het meezingende publiek erbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 19:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zitten zeker wat parels tussen (silver bullet zelf (L) ) maar ik vind het allemaal erg vrolijk. Mag van mij wel meer tussen zitten zoals genesis en dat is niet eens echt een heel nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 20:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat luistert dit heerlijk weg in combinatie met de visuals :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 20:35 
 
Hardtraxx Crew

Mn favorieten: Genesis, I Am A Fighter, You Could Be My Hero ( :loving: ), A Fantastic Vibration
Rest van het album doet me echt niks. Denk verder ook niet dat ik deze platen vaak op zal zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit album valt toch even vies tegen zeg :/
Vooral om hoe modderig vocals vaak klinken icm andere sounds, en soms heel veel dezelfde frequenties over elkaar heen.
Bij sommige synths mis ik ook net dat hoge scherpe randje waardoor hij beter te onderscheiden zou zijn van de andere sounds. In Fantastic Vibration klinkt ie wel goed :)

Wellicht volgt er nog een uitgebreidere review. Voor nu 5/10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 20:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ho-ly shit. Wat fucking vet. Lagen met kippenvel.

Persoonlijke favorieten: Silver Bullet, I Am A Fighter en You Could Be My Hero. 10/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 20:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Man wat heb ik genoten van die album visualizer. Wat een uniek album is dit geworden zeg. Phuture Noize maakt deze tijd zonder feestjes een stuk aangenamer met dit kunstwerk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 20:44 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben mss Phuture Noze simp, maar wat een baas :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 20:48 
 
Hardtraxx Newbie

Holy shit wat een album :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat. Een. Album! :worship:

Phuture Noize jij absolute held.

Toppers voor mij: Silver Bullet, I Am A Fighter, Silhouette.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 21:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een top album! Sharks, Silver Bullet, I Am A Fighter en You Could Be My Hero echt zulke dikke platen! Vooral de you could be my hero is echt heel dik heerlijk zweverig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Ik ben mss Phuture Noze simp, maar wat een baas :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 21:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Held. :worship:

Dit kan voor mij wel eens het beste hardstyle album ooit worden. Het is muzikaal, heeft drive, goede kicks, vocals om kippenvel van te krijgen en de melodieën zijn bizar goed.

You Could Be My Hero is tot nu toe de favoriet, wat. een. plaat. Zal mijn TOTY stem krijgen verwacht ik.

Eerste keer live horen gaat een groot gekkenhuis worden :worship: Als het geen zit feest wordt tenminste
Benieuwd wanneer de CD en vinyl binnenkomen. Tot nu toe nog geen verzendbevestiging gekregen maar echt haast heb ik er niet mee zodra het op Spotify staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 21:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Super dik album! :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste 4 platen :drool: De rest vind ik veel van hetzelfde eigenlijk.
Ohja 365 vind ik wel catchy ook, is naar mijn gevoel ook de plaat waar alle elementen het best in elkaar passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 22:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik heb hem net een keer helemaal op gehad, maar vind het maar veelal van hetzelfde... Het zal productietechnisch wel van een absurd hoog niveau zijn, maar het pakt me gewoon stukken minder dan dat Phuture Noize platen eerst met me deden. Enige plaat waar ik echt blij van werd is A Fantastic Vibration.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 22:31 
 
Hardtraxx Veteran

Heb er een beetje doorheen geskipt, maar er zit voor mij weinig bij dat blijft hangen. Vind de melodieën veelal niet boeiend genoeg, en de sounds liggen mij ook niet. Dreamers Delight en Fantastic Vibration zijn overigens we fijne plaatjes.

Verder blijf ik hierbij
Uberhout schreef:
ik vind PN alleen sinds BMS minder interessant worden. Zijn muziek heeft een meer filmisch karakter gekregen lijkt het, en dat is best tof, maar pakt mij gewoon minder.


Misschien dat het nog wat meer bij me gaat groeien, dat heb ik wel vaker bij PN platen, maar vooralsnog doet het me weinig. Ik zet Pursuit of Thunder maar weer eens op :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas had ik er ook meer van verwacht. Er staan zeker leuke platen op, maar geen één plaat geeft mij momenteel het wow-gevoel wat ik normaal gesproken wel bij Phuture Noize heb. Het kan wezen dat dit nog wel komt na het vaker gehoord te hebben, maar momenteel heb ik dat nog niet.

Oja.. Waarom heeft Phuture Noize de Genesis plaat niet langer gemaakt? De enige plaat die echt interessant en verschillend is ten opzichte van de rest.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 22:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Heb er een beetje doorheen geskipt, maar er zit voor mij weinig bij dat blijft hangen, vind de melodieën veelal niet boeiend genoeg, en de sounds liggen mij ook niet.

Verder blijf ik hierbij
Uberhout schreef:
ik vind PN alleen sinds BMS minder interessant worden. Zijn muziek heeft een meer filmisch karakter gekregen lijkt het, en dat is best tof, maar pakt mij gewoon minder.


Misschien dat het nog wat meer bij me gaat groeien, dat heb ik wel vaker bij PN platen, maar vooralsnog doet het me weinig. Ik zet Pursuit of Thunder maar weer eens op :) .


Hier wel mee eens, al moet ik alles nog een paar keer luisteren voor een definitief oordeel. Maar vergeleken met voorheen komen de sounds (vooral in de climaxen) wat schel over ofzo. En de melodieën zelf krijg ik ook een beetje een Pirates of the Caribean gevoel van af toe, dat lijkt me ook niet de bedoeling.

Wat ik verder ook niet zo'n fijne ontwikkeling vind is dat alles opeens op 155 BPM geproduceerd moet worden bij een aantal artiesten. Ik heb het idee dat sommige tracks veel beter tot hun recht komen (thuis althans) als het allemaal niet zo snel hoefde te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

A Fantastatic Vibration op 160 zelfs. Tot nu toe wel mijn favoriet denk ik, na Silver Bullet zelf. Moet het nog wel een keer goed luisteren, maar ik ben nog niet zo weggeblazen als de rest hier. Ook echte oerlelijke kicks in Sillhouette en de mid van You Could Be My Hero.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 22:59 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Toch wel een leuk album met een paar uitschieters, maar over het algemeen is het vrij veel van hetzelfde. Ik ben bang dat het na een paar keer wel gaat vervelen en daardoor vergeten gaat worden.

Ik ben 365 en Masquerade wel aardig gaan waarderen. Verder ben ik wel een erg grote fan van I Am A Fighter, You Could Be My Hero en Silhouette, deze platen zijn wel echt de Phuture Noize die ik wil horen, de rest is me teveel van hetzelfde en blijven niet echt hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Silhouette :worship: :worship: :worship: :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle