Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 20:30 
 

wootum schreef:


Als die climax net zo vet was geweest als de midintro was dit mijn TOTY geweest. Maar helaas niet dus. Top 10 komt ie sowieso wel, wát een nummer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een bevestiging dat het album de Original mixes bevat: (bron: Facebook Phuture Noize)

'And of course - all tracks on the album are FULL versions (for all you DJ's out there).'
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 21:34 
 
Hardtraxxer

pim0412 schreef:
Een bevestiging dat het album de Original mixes bevat: (bron: Facebook Phuture Noize)

'And of course - all tracks on the album are FULL versions (for all you DJ's out there).'

Mijn vraag beantwoord dus. ^^

wootum schreef:



En jezus man, de fucking drive in de midintro ho-ly-fucking-shit. :yay: :love:

Liberal en deze zijn mijn nummer 1&2 TOTY for sure :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aj kicks in de climax vind ik echt niets. Rest klinkt erg goed namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 00:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Aj kicks in de climax vind ik echt niets. Rest klinkt erg goed namelijk.

Eens met deze man helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 02:00 
 
Hardtraxx Veteran

Oké, dit overtreft TSoS overduidelijk. Wát een album. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 02:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Oké, dit overtreft TSoS overduidelijk. Wát een album. :worship:



100% gelijk, goddelijk dit! ieder nummer stuk voor stuk een meesterwerk :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 04:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Militia en Masters!! :bomb: :bomb: wat een vette platen godverdomme

komen zeker in mijn top 10 van dit jaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 08:56 
 
Hardtraxx Addict

Bart0ving schreef:
Grote kans voor album van het jaar! (Als RR het niet beter doet)

Wat een helden zijn het ! Staan ook zeker hoog op m'n lijstje van afgelopen tijd !

Alleen wel jammer van inderdaad, de Sin City remix.


Nou die van RR kan hier dus echt niet tegen op!

Alles staat gelijk mooi op spotify dus lekker genieten vandaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 09:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Aj kicks in de climax vind ik echt niets. Rest klinkt erg goed namelijk.
Dit wat betreft Compressed Thoughts :P

Die plaat met Josh & Wesz vind ik trouwens wel aardig, maar niet beter dan de meeste solo tracks van hun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 10:04 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk album!
Ben erg blij dat ik alleen Music Rules The Noize en Compressed Thoughts van te voren grijs gedraaid heb, want nu heb ik nog 13 andere lekkere tracks te beluisteren.

Als ik tijd over heb ga ik deze CD hardcopy maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 11:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dit album stoomwalst even over TSOS heen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks zijn echt het grootste minpunt zeg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lucror en behold the future steken er wel bovenuit wat mij betreft. Die kick van unexpected is echt ontiegelijk lelijk trouwens. Hetzelfde geldt voor compressed thoughts. Ik keek uit naar die sensus remix maar dit is echt aids.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gvd waar lijkt Unexpected nou op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 14:03 
 
Hardtraxx Veteran

Maximize schreef:
Gvd waar lijkt Unexpected nou op..

Wildstylez & Brennan Heart - Reputation Game.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 14:12 
 
Hardtraxx Crew

Ben m nu aan het luisteren, vind het tot nu toe wel een leuk album ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fadin Remix en Liberal zijn de enige twee platen die mij helemaal niks doen. Ook de remix van Fire in The Hole vind ik niet zo geweldig maar gaat nog wel. De rest is goed of heel goed :) ! Lekker album! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 14:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Kicks zijn echt het grootste minpunt zeg :/


Helemaal mee eens.
Maar behalve dat zitten er ook een aantal erg vette nummers tussen.
Fire in the Hole remix is voor mij persoonlijk de uitschieter :woot: !
Verder is Liberal erg vet, en On with the Show & Lucror mogen er ook zeker wezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 15:05 
 

Tja ik vind niet zo veel mis aan die kicks eerlijk gezegd. De mooiste ooit zijn het niet maar ik stoor me er niet aan... Als ik straks weer thuis ben meteen downloaden :clap: <- en daarmee bedoel ik kopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

4 ontzettend gruwelijk super wauwe vette platen, 2 erg fijn en de rest vind ik een stuk minder of gewoon helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 15:44 
 
Hardtraxx Addict

Album Of The Year for sure! :drool:
Echte uitschieters zijn Liberal, Sensus, Something, Militia, On With The Show, Compressed Thoughts :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fadin remix is bagger, Sensus remix en Compressed Thoughts zijn mwah en de rest is lekker. Prima album :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 16:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net het album aangeschaft, nu even een luisterbeurt geven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 16:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

01. Phuture Noize ft. MC DL - Music Rules The Noize 5
De track begint met een break. De vocals van MC DL zijn vrij moeilijk te verstaan. De midintro is aardig, al missen de kicks flink wat kracht. Daarna volgt er wederom een break, die samen met de opbouw toch wat aan de lange kant is. De melodie vind ik zelf niet zo heel bijzonder. De hoge pitchkicks maken het voor mij onluisterbaar. Ik hoorde ze al een paar keer voorbij komen bij de opbouw. :sick: In de tweede climax is naast de kicks de melodie ook te hoog.
02. Phuture Noize ft. MC DL - Fadin (Atmozfears Remix) 5
De lijn met twee vocalen is op zich grappig gedaan, van de vocalen zelf ben ik echter geen fan; die zijn veel te popachtig. Bij de midintro is er amper laag te vinden de kicks, waardoor de midintro eerder aanvoelt als iets wat opbouwt naar de midintro. De vocals zijn op zich wel goed gecut, maar tot een bijzonder midintro leidt het niet, het is een beetje standaard allemaal. Dan volgt er weer een lange break met dezelfde vocalen. Voor de climax geldt eigenlijk hetzelfde als voor de midintro. De kicks komen totaal niet door. De melodie vind ik te blij en in combinatie met de vocalen is het me allemaal net iets te gay. En wederom hoge pitchkicks.
03. Phuture Noize - Sensus (2013 Album Mix) 6
De midintro vind ik niet zo geslaagd. Ik ben normaal gesproken wel fan van een combinatie van rare geluiden, maar ik vind deze geluiden niet echt goed op elkaar aansluiten en de kicks zijn gewoon lelijk en ook die passen er niet bij en halen de hele drive eruit. Dan volgt er een opbouw naar een trance melodie. Ook daar ben ik normaal gesproken wel fan van, al vind ik deze wat "ongeduldig" overkomen door het snelle gewissel van tonen telkens. Hier wordt ook duidelijk waar het de kicks aan ontbreekt. Het zijn namelijk kicks met een lange tail die gebruikt worden als een soort van gated kicks. Daardoor klinkt het in mijn oren echt totaal niet en leiden ze daardoor af van de melodie. Wel blijven ze in tegenstelling tot de voorgaande tracks redelijk binnen de perken. De Wasted Penguinz achtige zeursynth hadden ze wel achterwege mogen laten, met name omdat het iets teveel zeurt.
04. Phuture Noize vs Josh & Wesz - Liberal 5.5
De vocalen zijn wat aan de kazige kant, maar passen wel bij de track. De lage geluiden in de midintro vind ik erg vet, de hoge tonen daarentegen klinken meer als een valse piano. De kicks hebben enkele impact en zijn niets meer dan een tail. Zodra de kicks omhoog gingen heb ik maar even vooruit gespoeld. De synth in de climax vind sterk en de melodie blijft ook goed hangen. Echter vliegen de kicks weer alle kanten op. Sorry dat ik er voor de zoveelste keer op terug kom, maar ik blijf dat een van de lelijkste geluiden vinden die er bestaan en kan er ook echt niet naar luisteren. De tweede climax begrijp ik niet echt, die is vrij chaotisch en een stuk minder goed te volgen dan de eerste, in mijn ogen hadden ze die beter achterwege kunnen laten.
05. Deepack & Phuture Noize Ft MC DL - Eversince 5
Het rijmwoordenboek van de MC's raakt een beetje leeg. In de midintro ontbreekt het wederom aan laag. Ik zet het volume onbewust steeds harder, simpelweg omdat ik amper bass hoor. Verder vind ik de midintro een beetje dertien in een dozijn met die screech. De vocalen in de break klinken echt als die amateur rappers die je voorbij ziet komen op Holland got Talent. De climax is vervolgens compleet energieloos, want de synth is veel te dun. De kicks zijn weer vaker in het hoog dan in het laag te vinden. Door de extra geluiden in de tweede climax komt het wel wat beter over, maar het probleem met de kicks blijft.
06. Phuture Noize & Phrantic - On With The Show 6.5
Ik ben een groot fan van de Phrantic sounds en die hoor ik in de midintro ook genoeg terugkomen. De kicks komen weer totaal niet over, geen idee wie van hun zich er mee bezig heeft gehouden, maar aangezien het een nogal terugkerend probleem is ga ik er van uit dat PN hier verantwoordelijk van is. De vocals vind ik denk ik nog wel het beste van de plaat. De sounds in de tweede midintro vind ik wat aan de dunne kant. Oh wacht het is de climax. Nee ik kan dit niet echt onder climaxen scharen, het is qua spanningsboog het laagste punt van de track. Vooruit, vanwege de vette vocalen een half punt extra, maar ik vind dit van Phrantic eigenlijk zijn minste track.
07. Phuture Noize - Lucror 6.5
De track begint goed met drums, al is de kwaliteit daarvan niet helemaal optimaal. Ook de screeches klinken goed. De kicks daarentegen is iets goed mis mee. Ik kan het niet beschrijven maar het klinkt nergens naar, ookal zorgen ze wel voor een flinke drive. Ik denk dat het hem in de afwerking zit. Ook voor deze kicks geldt overigens dat ze wederom niet doorkomen. Ook de koorvocalen zijn een beetje dichtgedrukt. De melodie bouwt naar een anticlimax, daarin vind ik het samenspel van de screech en de synth niet echt geweldig, maar het is wel weer energiek. Al met al dus een track met aan de ene kant veel energie en drive en aam de andere kant elementen die niet doorkomen en niet helemaal lekker zijn afgewerkt. Met de rest van de midintro is niet veel mis.
08. Phuture Noize - Behold The Future 5
Tja ik kan er niets aan doen, maar het zijn weer de kicks die nergens naar klinken. Zelfs de kick die de opbouw inleidt is gewoon niet goed. Hetzelfde geldt eigenlijk voor de tweede midintro. De climax vind ik in zijn geheel niet geweldig. De ene synth zorgt voor te veel chaos, de melodie is saai en slecht te volgen en de kicks onttrekken zich weer even aan de zwaartekracht. Ondanks de prima midintro's kan ik door de kicks en climax deze track geen voldoende geven.
09. Phuture Noize - Compressed Thoughts 5.5
De opbouw in de mixintro klinkt al veelbelovend met veel energie. Helaas wordt die echter direct afgekapt voor een break. Echter wordt die energie weer snel opgepakt door de midintro. Vooral het stukje op het eind vind ik vet. De kicks zijn wederom niet om over naar huis te schrijven, maar zijn in ieder geval ook niet storend. In het tweede deel zet het nog even lekker zo door. Dan komt er een stukje met alleen kicks en ja daar gaat het mis, want de kicks zijn nu eenmaal niet sterk. En daar waar je dat in de midintro nog weet te verbloemen door het geweld van andere geluiden, wordt het hier toch wel weer pijnlijk duidelijk. De climax klinkt nergens naar. De melodie had van Omegatypez kunnen wezen en de kicks vliegen weer alle kanten op. Ik kom daardoor ondanks dezelfde conclusie uit op een half punt hoger dan de vorige track, want de kicks in deze midintro's waren niet zo storend.
10. Phuture Noize - We Are Infinite 5
De midintro is dit keer niet bijzonder, maar ook niet slecht. Dit keer zit er iets meer laag in, maar is de impact gespreid over de gehele kick in plaats van onder de punch waardoor het weer raar klinkt en de kracht er weer uit is. De climax vind ik helemaal niets met die jank geluiden.
11. Phuture Noize - Something 7.5
Als de kicks in de mixintro hoor, denk ik bij mezelf als je dit nu gewoon gebruikt had als basis voor je kicks, want hier zit wel een impact onder. De mixintro vind ik dan ook erg vet met alle geluiden. Maar zoals ik al verwacht had, komen er weer zwakke kicks onder de midintro, de zwakste tot nu toe zelfs. Ook de climax vind ik vet met alle geluiden die gebruikt worden. Helaas wordt het geweld niet ondersteund door de kicks, anders had het een 8 gehad, nu blijf ik steken op een 7.5. En dat is naar boven afgerond, want de kwaliteit is ook niet overal even top. Wel de beste track tot nu toe in ieder geval.
12. Phuture Noize - Fire In The Hole (Chris One Remix) 8
Huh qu'est-ce que c'est? Oja een bass die had ik nog niet gehoord gedurende dit album. Jammer dat de bass de punch niet ondersteunt en bijna aan een stuk doorloopt, maar iets is in ieder geval beter dan niets. Ik meende dat deze melodie uit het origineel kwam, maar na het origineel geluisterd te hebben moet ik de credits toch aan Chris One geven voor deze ontzettend sterke melodie. Gaat ook heerlijk gepaard met die synth die we kennen van oudere Chris One tracks. Voor de kicks geldt natuurlijk nog steeds hetzelfde, want het zijn immers dezelfde kicks en zijn eigenlijk het enige echte punt van kritiek in deze track.
13. Phuture Noize & Atmozfears - Unexpected 7.5
Ik dacht deze track klinkt echt als drama, maar doordat ik bij de vorige track het origineel opzocht stond er opeens Soul Machine in de tracklist. Ik vond het ook al een rare plek in de opbouw voor deze track. Goed terug naar het album. Ik vind de sounds gebruikt in de midintro erg vet. De kicks ontbeert het nog steeds aan kracht, maar ze zijn gelukkig niet storend aanwezig. Dat stukje anticlimax met alleen kicks hadden ze beter niet kunnen doen, want die kicks zijn weer foeilelijk met al dat gekraak dat totaal niet aansluit op de kick.
14. Phuture Noize - Militia 5.5
De midintro van deze track is wat aan de lege kant. De opbouw naar de climax vind ik dan wel weer mooi gedaan. Alleen jammer dat de overgang zo abrupt is en de melodie niet echt aansluit op het stuk ervoor. De anticlimax die er op volgt vind ik niet zo bijzonder en wordt in het tweede deel verneukt door de pitchkicks.
15. Prefix & Density vs Phuture Noize - Masters 6.5
De geluiden gebruikt in de midintro vind ik niet zo mooi en het is me bovendien te chaotisch en schel. De climax vind ik wat aan de saaie kant ondanks dat die wel goed te volgen is. Kicks blijven gelukkig wel op een toonhoogte.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle