Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 21:11 
 
Hardtraxx Veteran

TBA schreef:
Fietsband schreef:
Ook al ergens pre-orderbaar als cd en niet als digital download? Of is het alleen digital :$ ?


Komt alleen als digitale release helaas


Waarom is de CatID dan dwxCD02? Dan lijkt mij dat hij ook hardcopy komt. Als dit niet hardcopy gereleased word snap ik niet waarom ze een album maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:
TBA schreef:
Fietsband schreef:
Ook al ergens pre-orderbaar als cd en niet als digital download? Of is het alleen digital :$ ?


Komt alleen als digitale release helaas


Waarom is de CatID dan dwxCD02? Dan lijkt mij dat hij ook hardcopy komt. Als dit niet hardcopy gereleased word snap ik niet waarom ze een album maken.


Dat is dan ook gelijk een reden om het album niet aan te schaffen imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 22:31 
 

Of t nou hardcopy wordt of niet, ik koop hem toch wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 01:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stefann4 schreef:
Dat is dan ook gelijk een reden om het album niet aan te schaffen imo.

Dus het album zou beter/slechter zijn afhankelijk van het label waarop de al gemaakte tracks gereleased worden? Leg die vrouwenlogica eens uit? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 01:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Stefann4 schreef:
Dat is dan ook gelijk een reden om het album niet aan te schaffen imo.

Dus het album zou beter/slechter zijn afhankelijk van het label waarop de al gemaakte tracks gereleased worden? Leg die vrouwenlogica eens uit? :P


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 04:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Stefann4 schreef:
Dat is dan ook gelijk een reden om het album niet aan te schaffen imo.

Dus het album zou beter/slechter zijn afhankelijk van het label waarop de al gemaakte tracks gereleased worden? Leg die vrouwenlogica eens uit? :P

Hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 11:24 
 
Hardtraxx Veteran

Not sure if serious or...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Stefann4 schreef:
Dat is dan ook gelijk een reden om het album niet aan te schaffen imo.

Dus het album zou beter/slechter zijn afhankelijk van het label waarop de al gemaakte tracks gereleased worden? Leg die vrouwenlogica eens uit? :P


Nee, dat zeg ik toch helemaal niet?
Ik zeg alleen dat sommige liever een hardcopy hebben dan een digitale, begrijp me niet verkeerd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Stefann4 schreef:
Dat is dan ook gelijk een reden om het album niet aan te schaffen imo.

Dus het album zou beter/slechter zijn afhankelijk van het label waarop de al gemaakte tracks gereleased worden? Leg die vrouwenlogica eens uit? :P

Ik denk dat jij hardcopy als in het label hardcopy bedoelt en hij als fysiek/tastbaar product.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 23:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

9 , 12 , 13 & 15 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
BuzzLightyear schreef:
Stefann4 schreef:
Dat is dan ook gelijk een reden om het album niet aan te schaffen imo.

Dus het album zou beter/slechter zijn afhankelijk van het label waarop de al gemaakte tracks gereleased worden? Leg die vrouwenlogica eens uit? :P

Ik denk dat jij hardcopy als in het label hardcopy bedoelt en hij als fysiek/tastbaar product.

Afbeelding
Iiiiik denk dat ik maar even in een hoekje ga zitten realiseren dat ik er niet helemaal bij was met mijn hoofd.. :$ xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 19:17 
 
Hardtraxx Veteran

Het wordt een digital album :/

Waarom de fuck zou je een album niet hardcopy releasen? Dan kan er toch beter gewoon een normaal releasetempo aangehouden worden in plaats van zo lang wachten met de tracks. Had hem zeker hardcopy aangeschaft. Heel jammer dit, doe het dan zoals Atmozfears en breng een paar EP's uit met 4 tracks daarin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
doe het dan zoals Atmozfears en breng een paar EP's uit met 4 tracks daarin.

Dit kan natuurlijk nooit de hoogte qua aandacht behalen dan wanneer ze 't in 1x allemaal alszijnde een album uitbrengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo'n zin hierin, de paar nummers die ik al ken vind ik geweldig. Ga de samples ook nog niet luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 21:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
iMark schreef:
doe het dan zoals Atmozfears en breng een paar EP's uit met 4 tracks daarin.

Dit kan natuurlijk nooit de hoogte qua aandacht behalen dan wanneer ze 't in 1x allemaal alszijnde een album uitbrengen.


Nja, dat weet ik zo nog niet... Dan komt over een gehele periode hun tracks in de aandacht. Met zo'n album is de aandacht vaak na een maandje al een heel stuk minder. Terwijl ze nu bv. na een maand hun 2e 4tracker zouden kunne releasen. Altans ik vind zo'n album en al helemaal als het alleen maar digitaal is niet echt doordringen. Alleen als er echt een dijk van een plaat tussenzit blijft die hangen. Maar losse releases vind ik gewoon een stuk aangenamer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind ik ook Lowrenz. Bij een album gaat de helft van de platen ook vaak langs me heen. als het een 4-tracker is is dat een stuk minder het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 23:48 
 
Hardtraxx Addict

Momenteel staan Unexpected en Music Rules the Noize op 1, met daar heel kort achter de andere plaatjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 13:24 
 

Lowrenz schreef:
b-ram schreef:
iMark schreef:
doe het dan zoals Atmozfears en breng een paar EP's uit met 4 tracks daarin.

Dit kan natuurlijk nooit de hoogte qua aandacht behalen dan wanneer ze 't in 1x allemaal alszijnde een album uitbrengen.


Nja, dat weet ik zo nog niet... Dan komt over een gehele periode hun tracks in de aandacht. Met zo'n album is de aandacht vaak na een maandje al een heel stuk minder. Terwijl ze nu bv. na een maand hun 2e 4tracker zouden kunne releasen. Altans ik vind zo'n album en al helemaal als het alleen maar digitaal is niet echt doordringen. Alleen als er echt een dijk van een plaat tussenzit blijft die hangen. Maar losse releases vind ik gewoon een stuk aangenamer.


Zit wel wat in, maar kijk eens wat voor aandacht The Spell Of Sin en Audioception bijvoorbeeld krijgen. Of vorig jaar Cryptology. Planet Zany vergeet ik ook niet snel. En tja de titels 'Statement Of Intent' en 'Project One' vallen hier op hardtraxx ook nog geregeld in meerdere topics te lezen terwijl die albums als jaaaren oud zijn. Albums hebben wel degelijk een toegevoegde waarde en ik vind het juist mooi dat Phuture Noize een album uitbrengt, voor een duo van hun kaliber kan dat misschien een doorbraak veroorzaken. Veel meer dan losse releases. Dat ze bijvoorbeeld op Hardbass staan over een paar maand zal toch echt geen toeval zijn ^^

En naast het album releasen ze ook nog zo nu en dan platen, een tijdje terug nog Firepower... Was al een behoorlijke aandachtstrekker doordat ie door veel grote namen werd gesupport, en dus is er nu ook meer aandacht voor hun album. Hier heeft iemand heel slim over nagedacht hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 13:38 
 
Hardtraxx Addict

Qua originaliteit en creativiteit vind ik dit album toch wel met kop en schouders boven het album van Radical Redemption uitsteken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 00:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb even een aantal nummers geluisterd, en ze zijn zeker vooruit gegaan. Melodieën, sfeer, originaliteit zijn allemaal dik in orde. Grote nadeel: nog steeds zijn de kicks kut. Wordt zeker geen aankoop voor mij dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 09:40 
 
Hardtraxx Veteran

Allejezus, die melodie van Music Rules The Noize blijft maar in mijn kop hangen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 12:14 
 
Hardtraxxer

Stefann4 schreef:
BuzzLightyear schreef:
Stefann4 schreef:
Dat is dan ook gelijk een reden om het album niet aan te schaffen imo.

Dus het album zou beter/slechter zijn afhankelijk van het label waarop de al gemaakte tracks gereleased worden? Leg die vrouwenlogica eens uit? :P


Nee, dat zeg ik toch helemaal niet?
Ik zeg alleen dat sommige liever een hardcopy hebben dan een digitale, begrijp me niet verkeerd :D


Moet je naar tekst van Liberal even luisteren hehe.

ON: Wat een dik albumpje zeg! Dit jaar is wel een lekker jaartje zo met al die releases / albums
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 20:16 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat wordt dit een dik album! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 22:23 
 
Hardtraxxer

Maximize schreef:
Wat wordt dit een dik album! :love:

Dit. Liberal (L)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle