Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 23:08 

Hardtraxx Veteran

Eigenlijk best een simpele track, maar pakt wel gelijk imo :D heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 23:13 

Hardtraxx Addict

Dikke track hoor! Vind hem alleen wel iets minder dan de euforische platen in de Qlimax set, maar ga hem wel aanschaffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 00:42 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Sjeeeeeeeeuuuzus wat vet! Kippenvel all the way bij die mid-intro. Wat een sounds, drive en kicks :love: :worship:
Dit gaat live denk ik zo afschuwelijk hard.

Ook niet eens met de mening dat het geforceerd is. Er is niet echt een duister sfeertje gecreëerd of zo, eerder wat blijer juist.

Sluit me hier bij aan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 01:13 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Dakpan schreef:
Lyst schreef:
Wou je zeggen dat Undetected een makkelijk te maken track is? Als ik kijk naar Industrial producers die kwalitatief goed zijn en ik hoor hun platen in andere genres, dan vind ik ze kwalitatief toch echt een stuk sterker dan NC.

Steek er geen moeite in joh. :P Velen zien Noisecontrollers als een god dus die gaan hem echt niet afvallen.

Als je Noisecontrollers verwisseld met Wavolizer zou ik het ook zo geloven HT kennende, het blijven meningen van personen. Gelukkig is er geen standaard voor kwaliteit, het blijft altijd een kwestie van smaak. ;)

Tussen een iPhone en een Nokia 3410 met uraniumaccu zit kwalitatief toch ook een grandioos verschil, los van welke telefoon je liever op zak hebt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 14:12 

Hardtraxx Veteran

Dan vergelijk je ook een telefoon van nu met een telefoon uit het jaar 2002...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 14:57 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Begrijp me niet verkeerd, hij is kwalitatief zeker goed, maar ik moet het allemaal maar zien als hij lastigere tracks moet maken.

Dan neem ik het voorbeeld van Quatre Mains. Losstaand of het je muziek is of niet, dat is toch een plaat met een sounddesign waar je u tegen zegt? Of Experience The Beyond. Aan die kick hoor je gewoon dat hij enorm veel moeite erin heeft gestoken om die te laten klinken zoals die is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 15:41 

Aan het typen...

Quatre Mains steekt inderdaad goed in elkaar, maar Experience The Beyond dan echt weer nergens naar... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 15:47 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Als NC zo geweldig is, hoe verklaar je dat stuk rond 0:48 dan? :whistle:
Ooit er over nagedacht dat tracks met veel lage frequenties veel moeilijker te maken zijn omdat die elkaar allemaal in de weg zitten? Bij melodieën die toch meestal hoog zijn heb je daar minder last van. Als ik dan naar artiesten als Hidden of Cubic Nomad luister en ja ook Wavolizer, dan hebben die dat erg goed voor elkaar in hun tracks, waarbij NC nu al in het laag niet uitzonderlijk goed is. Begrijp me niet verkeerd, hij is kwalitatief zeker goed, maar ik moet het allemaal maar zien als hij lastigere tracks moet maken.

Zonder dat ik deze hele preview heb gehoord en dus niet weet hoe het stuk op 0:48 klinkt, zou je misschien nog het volgende in gedachte moeten nemen. Deze muziek wordt gemaakt voor op de dansvloer om te worden geblazen door grote PA systemen. Ik denk dat producers soms kiezen voor iets dat op de dansvloer z'n werk doet met als gevolg dat het op een set fijne monitoren in een studio met goede akoestiek iets minder 'netjes' klinkt. En dan nog blijft het een kwestie van smaak.

En wat versta jij onder lastigere tracks om te maken? Ik denk dat Bas heel wat tracks heeft gemaakt die zowel qua sounddesign als qua mix toch wel bovengemiddeld zijn qua moeilijkheidsgraad. Daarnaast is het een aanname dat tracks met veel lage frequenties lastiger zijn om te maken. Tracks met veel mid en hoog zijn net zo goed lastig tot een mooi geheel te mixxen?

Je kunt hier natuurlijk eindeloos over door blijven zeiken omdat het geen van alle aspecten meetbaar is. Wat is moeilijk, wat is lastig, wat is kwaliteit etc in muziek? Maar ik denk dat we rustig mogen stellen dat Bas, zeker in de HS, een van de beste producers is die zowel creatief als technisch erg sterk is. Dat vind ik iig:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 16:23 

Hardtraxxer

The Z. schreef:
Lyst schreef:
Als NC zo geweldig is, hoe verklaar je dat stuk rond 0:48 dan? :whistle:
Ooit er over nagedacht dat tracks met veel lage frequenties veel moeilijker te maken zijn omdat die elkaar allemaal in de weg zitten? Bij melodieën die toch meestal hoog zijn heb je daar minder last van. Als ik dan naar artiesten als Hidden of Cubic Nomad luister en ja ook Wavolizer, dan hebben die dat erg goed voor elkaar in hun tracks, waarbij NC nu al in het laag niet uitzonderlijk goed is. Begrijp me niet verkeerd, hij is kwalitatief zeker goed, maar ik moet het allemaal maar zien als hij lastigere tracks moet maken.

Zonder dat ik deze hele preview heb gehoord en dus niet weet hoe het stuk op 0:48 klinkt, zou je misschien nog het volgende in gedachte moeten nemen. Deze muziek wordt gemaakt voor op de dansvloer om te worden geblazen door grote PA systemen. Ik denk dat producers soms kiezen voor iets dat op de dansvloer z'n werk doet met als gevolg dat het op een set fijne monitoren in een studio met goede akoestiek iets minder 'netjes' klinkt. En dan nog blijft het een kwestie van smaak.

En wat versta jij onder lastigere tracks om te maken? Ik denk dat Bas heel wat tracks heeft gemaakt die zowel qua sounddesign als qua mix toch wel bovengemiddeld zijn qua moeilijkheidsgraad. Daarnaast is het een aanname dat tracks met veel lage frequenties lastiger zijn om te maken. Tracks met veel mid en hoog zijn net zo goed lastig tot een mooi geheel te mixxen?

Je kunt hier natuurlijk eindeloos over door blijven zeiken omdat het geen van alle aspecten meetbaar is. Wat is moeilijk, wat is lastig, wat is kwaliteit etc in muziek? Maar ik denk dat we rustig mogen stellen dat Bas, zeker in de HS, een van de beste producers is die zowel creatief als technisch erg sterk is. Dat vind ik iig:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 16:41 

Hardtraxxer

Anders, maar weer lekker uniek! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 17:58 

Hardtraxx Veteran

Dat hardcore stuk heeft wel wat, vindt het prima bij de track passen! Heerlijke drive iig! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 20:28 

Hardtraxxer

Dennis93 schreef:
Doet me denken aan oude fusion tracks :thumbsup: :woot:

Dit! Heerlijk plaatje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 21:39 

Hardtraxx Veteran

Haha, wat is dat voor gekke shit dat Be Yourself Music de officiële preview van het account van Noisecontrollers van youtube heeft gehaald wegens auteursrechtschending :lol: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 22:18 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Haha, wat is dat voor gekke shit dat Be Yourself Music de officiële preview van het account van Noisecontrollers van youtube heeft gehaald wegens auteursrechtschending :lol: ?

Heel raar inderdaad :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 22:22 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 22:59 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:

Wordt het album ook onder uitgebracht toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 00:12 

Hardtraxxer

Vaassenaar schreef:
Daveytl schreef:

Ja maar om auteursrechten te claimen bij de auteur zelf is toch een beetje erg gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 10:12 

Hardtraxxer

de eerste track van NC uit hun hele bestaan die ik echt 'dik' vind. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 11:16 

Hardtraxx Elite

daveyfct schreef:

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 11:34 

Hardtraxx Addict

daveyfct schreef:

Dan ben jij wel heeeeel goed bij voor iemand van 6 maanden oud
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 11:48 

Hardtraxx Veteran

daveyfct schreef:

jonah_psvfan schreef:
What?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 12:04 

Hardtraxxer

Darklevi schreef:
Vaassenaar schreef:
Daveytl schreef:

Ja maar om auteursrechten te claimen bij de auteur zelf is toch een beetje erg gek.

Hoo ik las iets te snel. Dat is wel heel apart ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 12:05 

Hardtraxxer

Darklevi schreef:
Vaassenaar schreef:
Daveytl schreef:

Hoo ik las iets te snel. Das wel heel apart ja! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 17:54 

Hardtraxx Elite

De drive in deze plaat is echt waanzinnig :love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 18:07 

Hardtraxx Veteran

daveyfct schreef:

Hoewel ik deze What?! niet zo heel veel aan vind en sowieso minder met HS heb dan de meeste hier, kan ik deze uitspraak toch echt niet serieus nemen
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle