Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 23:35 

Hardtraxx Addict

Ik vind het helemaal mooi :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 23:42 

Hardtraxx Elite

Heel vet gedaan! wat een held! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 00:03 

Hardtraxx Veteran

Eén van de vele parels die gereleased wordt. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 00:16 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Ik vind het maar saai en geforceerd, laat Bas lekker doen waar hij goed in is ( euforisch ) en laat die andere kant maar gewoon over aan de mensen die daar goed in zijn.

Mee eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 09:42 

Hardtraxx Veteran

Intro doet me denken aan de intro van xd

Verder dikke plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 11:03 

Hardtraxxer

Heel dik dit! Keer weer iets anders! Gelukkig! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 11:18 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
De afronding van het laag is niet helemaal goed, waardoor de kick alleen hard lijkt, maar dat eigenlijk helemaal niet zozeer is.

Steffnov schreef:
en het NOOOJS! KONTROOWLURS! vind ik eerder storend dan iets anders...

Hier ben ik het wel mee eens. De kick komt hier ook niet goed door, dus het is niet alleen een probleem van Lyst. Ik zie liever tracks als Bottom of the Sea en Cats, Jets en Breaks released...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 11:18 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
ja heel vet ! goed om te zien dat Bas ook de iets hardere kant weer aan het opzoeken is :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 12:02 

Hardtraxx Veteran

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 13:14 

Hardtraxxer

FUCK THE NOISECONTROLLERS!
Wat is dit saai vergeleken met de vorige releases.
lang het niveau niet,
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 14:01 

Hardtraxx Veteran

Zwaar eentonig dit. Zitten wel wat leuke elementjes in die doen denken aan wat ouder werk. Vocals zijn vervelend. NOOOJS! KONTROOWLURS! zoals Steffnov al aangeeft. En hardcore stukje >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 14:18 

Kraak... Piep...

Firetrap schreef:
stefaneke schreef:
Firetrap schreef:
Ik vind het maar saai en geforceerd, laat Bas lekker doen waar hij goed in is ( euforisch ) en laat die andere kant maar gewoon over aan de mensen die daar goed in zijn.

Firetrap schreef:
waar hij goed in is ( euforisch )

Whut xd bedoel je nou dat Bas Oskam geen goede harde platen maken? Terug naar school jij!

Hij is het duidelijk verleerd, want dit komt niet eens in de buurt van de harde platen van weleer.

Zoiets verleer je niet :lol:
Op Qlimax zat platen gehoord die er goed hard op klapten.
Met die productie technische kwaliteiten van Bas kan hij, als hij het zou willen, een gigantisch harde track maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 14:51 

Hardtraxx Veteran

Sjeeeeeeeeuuuzus wat vet! Kippenvel all the way bij die mid-intro. Wat een sounds, drive en kicks :love: :worship:
Dit gaat live denk ik zo afschuwelijk hard.

Ook niet eens met de mening dat het geforceerd is. Er is niet echt een duister sfeertje gecreëerd of zo, eerder wat blijer juist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 15:34 

Hardtraxxer

Het is toch een preview, de melodie hoor je nog maar voor een stukje... hoe kan je dan oordelen dat het eentonig is? Dit wordt weer een knaller, een wat duistere plaat met een prima melodie. Qlimax knalde hij er anders goed in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 16:55 

Hardtraxx Veteran

Criticaster schreef:
Het is toch een preview, de melodie hoor je nog maar voor een stukje... hoe kan je dan oordelen dat het eentonig is? Dit wordt weer een knaller, een wat duistere plaat met een prima melodie. Qlimax knalde hij er anders goed in!

soundcloud preview
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 18:11 

Hardtraxx Veteran

Wat zitten er weer een stelletje idioten in dit
Topic. Snitch Mp en miljard filmore, donder aub op.

Wat een saai kutnummer trouwens, wanstaltige vocals en een lelijke melodie. Kicks niet bijzonder en die screech is ook niet meer dan middelmatig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 18:30 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Firetrap schreef:

Hij is het duidelijk verleerd, want dit komt niet eens in de buurt van de harde platen van weleer.

Met die productie technische kwaliteiten van Bas kan hij, als hij het zou willen, een gigantisch harde track maken.

Neem het vooral te letterlijk ja :thumbup: waar ik natuurlijk op doel is dat platen als deze, Trick or Treat en Universe was Born (voor mij) in het niet vallen bij Creatures, Night After Night en Sanctus van weleer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 20:15 

Aan het typen...

Broken Balance schreef:

Ik vraag me af of hij wel zo kwalitatief goed is als hij zoiets als Wavolizer - Undetected maakt. Dat lijkt me een stuk moeilijker om af te werken dan een melodie. En zijn afwerking in het laag is niet uitzonderlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 20:44 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Wavolizer - Undetected

:lol: :lol: oh wacht :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 21:27 

Aan het typen...

Wou je zeggen dat Undetected een makkelijk te maken track is? Als ik kijk naar Industrial producers die kwalitatief goed zijn en ik hoor hun platen in andere genres, dan vind ik ze kwalitatief toch echt een stuk sterker dan NC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 21:42 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Wou je zeggen dat Undetected een makkelijk te maken track is? Als ik kijk naar Industrial producers die kwalitatief goed zijn en ik hoor hun platen in andere genres, dan vind ik ze kwalitatief toch echt een stuk sterker dan NC.

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 21:52 

Hardtraxx Veteran

JEFSKI schreef:
Lyst schreef:

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Ik ben er van overtuigd dat E=NC2 de best geproduceerde track is, en inderdaad beter dan al dat industrial geneuzel wat ik altijd verschrikkelijk leeg vindt klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 21:52 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Steek er geen moeite in joh. :P Velen zien Noisecontrollers als een god dus die gaan hem echt niet afvallen. Onwetendheid alom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 21:54 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Lyst schreef:

Steek er geen moeite in joh. :P Velen zien Noisecontrollers als een god dus die gaan hem echt niet afvallen.

Als je Noisecontrollers verwisseld met Wavolizer zou ik het ook zo geloven HT kennende, het blijven meningen van personen. Gelukkig is er geen standaard voor kwaliteit, het blijft altijd een kwestie van smaak. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 22:49 

Aan het typen...

Als NC zo geweldig is, hoe verklaar je dat stuk rond 0:48 dan? :whistle:
Ooit er over nagedacht dat tracks met veel lage frequenties veel moeilijker te maken zijn omdat die elkaar allemaal in de weg zitten? Bij melodieën die toch meestal hoog zijn heb je daar minder last van. Als ik dan naar artiesten als Hidden of Cubic Nomad luister en ja ook Wavolizer, dan hebben die dat erg goed voor elkaar in hun tracks, waarbij NC nu al in het laag niet uitzonderlijk goed is. Begrijp me niet verkeerd, hij is kwalitatief zeker goed, maar ik moet het allemaal maar zien als hij lastigere tracks moet maken.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle