Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 18:29 

Hardtraxx Elite

Raven schreef:
Optieven met die Industrial troep in deze toppa

Er is hier maar één industrial track geplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 19:05 

Hardtraxx Addict

Takkeherrie, hersenloze gevoelloze troep, zo dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 19:36 

Hardtraxx Elite

JEFSKI schreef:
Takkeherrie, hersenloze gevoelloze troep, zo dan?

Om maar even hééééééééél flauw te doen. Semiomime - The Exquisites is geen hersenloze gevoelloze troep of takkenherrie... :whistle:

Nu maar weer on-topic, aangezien ik en andere afdwalen van de release. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 20:02 

Hardtraxxer

Raven schreef:
Optieven met die Industrial troep in deze toppa

Inderdaad, krijg er koppijn van
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 22:01 

Hardtraxx Veteran

Is ook Bas. Wat een sounddesign *kuch*

Verder is het erg duidelijk dat mensen hier niet graag tegen hun zere beentje worden getrapt, dus ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 01:08 

Hardtraxx Addict

En toch schopt Bas het heeeeeeeel ver, verder dan een Ophidian, Hidden en TOA :cool: :cool: :cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 01:27 

Hardtraxx Veteran

JEFSKI schreef:
En toch schopt Bas het heeeeeeeel ver, verder dan een Ophidian, Hidden en TOA :cool: :cool: :cool: :cool:

En Justin Bieber schopt het verder dan Basje dus ga daar maar fan van worden dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 01:35 

Hardtraxx Veteran

Als iedereen even bij haar eigen topics wil blijven en niet een geweldige release (in mijn ogen) willen verkrachten met industrial. Dank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 02:07 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Als iedereen even bij haar eigen topics wil blijven en niet een geweldige release (in mijn ogen) willen verkrachten met industrial. Dank.

Wel een goed argument in de discussie moet ik zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 17:22 

Hardtraxxer

Steffnov, jij bent volgens mij echt een feestje om in real life mee om te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 18:21 

Hardtraxxer

^

Steffnov schreef:
Wel een goed argument in de discussie moet ik zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 21:30 

Hardtraxx Veteran

Lijkt me verstandig om het maar over What!? te houden in plaats van allerlei andere platen. Graag iets meer ontopic aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 12:28 

Hardtraxx Addict

Vet om al die oude NC elementjes terug te horen, erg tof gedaan. Voor de rest vind ik er helaas weinig aan, kicks missen echt veel te veel kracht ten opzichte van de rest van de track. Sinds Pillars weet NC me eigenlijk niet echt meer te boeien, al klinkt Down, Down wel veelbelovend. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 14:28 

Hardtraxxer

wat een POEP kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 15:50 

Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:

Is ook Bas. Wat een sounddesign *kuch*

Verder is het erg duidelijk dat mensen hier niet graag tegen hun zere beentje worden getrapt, dus ja :P

Ik heb een keer ergens gelezen dat Bas is gestopt met de producties voor Kasparov.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 17:16 

Hardtraxx Veteran

D-Ruz schreef:
Ik heb een keer ergens gelezen dat Bas is gestopt met de producties voor Kasparov.

Toevallig een bron daarvoor? Op E=NC2 stond nog een Kasparov track (die staat daar niet zomaar op :P ) en vind de stijl daarna sowieso niet echt anders geworden
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 20:01 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
D-Ruz schreef:

Toevallig een bron daarvoor? Op E=NC2 stond nog een Kasparov track (die staat daar niet zomaar op :P ) en vind de stijl daarna sowieso niet echt anders geworden

Tegenwoordig worden de producties gedaan door Evil Activities en Neophyte ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 21:06 

Hardtraxx Veteran

Backstabber schreef:
Steffnov schreef:
D-Ruz schreef:

Tegenwoordig worden de producties gedaan door Evil Activities en Neophyte ;)

Bron? Ik zie alleen Kasparov's anthem voor Vendetta van vorig jaar die geproduceerd is door EA en Neophyte (samen met Bas Verheul, degene die de performances verzorgt). De release daarvoor is van 2012 en daar deed Bas de productie nog zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 17:07 

Hardtraxx Addict

iMark schreef:

Andromeda schreef:

Sowieso zijn de genres erg moeilijk met elkaar te vergelijken.

Precies :thumbup: En mensen die toch bijna bij elk nummer gaan zeiken ga dan lekker een andere genre luisteren. En als de producer(s) je niet bevalt luister je niet naar de tracks die door diegene worden gemaakt.
WHAT?! So Simple As That?! .... Yup :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 17:25 

Hardtraxx Veteran

Wat ben jij grappig, ik lig in een deuk bij dat laatste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 17:46 

Aan het typen...

CiRiXxX schreef:
Precies :thumbup: En mensen die toch bijna bij elk nummer gaan zeiken ga dan lekker een andere genre luisteren. En als de producer(s) je niet bevalt luister je niet naar de tracks die door diegene worden gemaakt.
WHAT?! So Simple A That?! .... Yup :thumbup:

Mensen die de hele tijd gaan zeiken op mensen met kritiek kunnen beter Facebook of Youtube bezoeken. En als je de mening van bepaalde mensen hier niet bevalt, dan kijk je eerst links wie gepost heeft en lees je de post niet als het van die mensen afkomstig is.

In andere woorden, volgens je eigen manier van denken zou je die post niet mogen maken en had je eigenlijk niet eens op Hardtraxx moeten zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 18:20 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
CiRiXxX schreef:

Mensen die de hele tijd gaan zeiken op mensen met kritiek kunnen beter Facebook of Youtube bezoeken. En als je de mening van bepaalde mensen hier niet bevalt, dan kijk je eerst links wie gepost heeft en lees je de post niet als het van die mensen afkomstig is.

Nou gelukkig heb ik geen Facebook en Youtube is inderdaad helemaal erg xd
Maar je hebt gelijk ik zal inderdaad eerst links kijken :thumbup:
Het is mij meer dat sommige toch bij elke track van een bepaalde producer gaan zeuren dan is het toch duidelijk dat het je smaak niet is dus kan je net zo goed niet reageren :lol:

Snap bij jou soms ook niet waarom je hardstyle luistert want bijna bij elke track is er volgens jou wel iets niet goed xd
Maar het is en blijft natuurlijk een kwestie van smaak :thumbup: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 19:39 

Hardtraxxer

Heeeeeeerlijk : :drool:

Begin doet me denken aan lomperkennie :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 23:04 

Hardtraxxer

Damn wat klinkt die kick slecht zeg als hij pitched :sick: Ik zeik niet vaak op kicks, maar man wat klinken deze bagger zeg, zo zonde! Terwijl het voor de rest een prima track is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 09:27 

Hardtraxx Newbie

Eindelijk weer eens een heerlijke track van NC :thumbsup: De kicks komen niet helemaal lekker door, maar ik vind um goed. :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle