Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 20:49 

Hardtraxx Veteran

Ik vind niet dat de discussie van mijn kant uit de hand loopt. Ik heb niet gescholden. Ik geef slechts ongezouten kritiek en dat recht heb ik. Dat andere mensen zich daaraan storen omdat hun het wel mooi vinden is niet mijn probleem. een vergelijking maken is iets anders dan iemand iets toewensen. En ik denk wel degelijk dat de uitstraling van een DJ belangrijk is en dat is een punt waarop de NC en met name Arjen falen. Dat andere mensen de humor van een grapje over een chromosoom niet inzien is ook niet mijn probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 20:56 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Ik heb niet gescholden. Ik geef slechts ongezouten kritiek en dat recht heb ik. Dat andere mensen zich daaraan storen omdat hun het wel mooi vinden is niet mijn probleem. een vergelijking maken is iets anders dan iemand iets toewensen. En ik denk wel degelijk dat de uitstraling van een DJ belangrijk is en dat is een punt waarop de NC en met name Arjen falen.

Dat betekent dat jij andere normen hebt dan een ander. Bij een darter hoort een grote dikke bierdrinker en bij een voetballer een goed getraind lichaam. Het mooie aan het DJ zijn vind ik dat er niks aan de hand is als het gaat om uitstraling zolang ze maar hun ding doen, wat voor ieder het belangrijkste is. Als jij een lelijke kop hebt, waar je niks aan kan doen, en je bent een goede dj, vind je het dan leuk dat je niet mag draaien? Als jij ergens gaat solliciteren hoop je toch ook ten eerste dat ze kijken naar je kennis en je innerlijk voordat ze kijken naar je iets te scheve mond, een oog dat niet recht staat of flaporen?

Ten tweede: Ik zeg niet dat je scheld en ik zeg ook niet dat je geen vergelijking maakt. Het overgrote deel van mijn vorige reactie gaat over het algemeen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 20:59 

Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Ik heb niet gescholden. Ik geef slechts ongezouten kritiek en dat recht heb ik. Dat andere mensen zich daaraan storen omdat hun het wel mooi vinden is niet mijn probleem. een vergelijking maken is iets anders dan iemand iets toewensen. En ik denk wel degelijk dat de uitstraling van een DJ belangrijk is en dat is een punt waarop de NC en met name Arjen falen.

Dat betekent dat jij andere normen hebt dan een ander. Bij een darter hoort een grote dikke bierdrinker en bij een voetballer een goed getraind lichaam. Het mooie aan het DJ zijn vind ik dat er niks aan de hand is als het gaat om uitstraling zolang ze maar hun ding doen, wat voor ieder het belangrijkste is. Als jij een lelijke kop hebt, waar je niks aan kan doen, en je bent een goede dj, vind je het dan leuk dat je niet mag draaien? Als jij ergens gaat solliciteren hoop je toch ook ten eerste dat ze kijken naar je kennis en je innerlijk voordat ze kijken naar je iets te scheve mond, een oog dat niet recht staat of flaporen?

Ten tweede: Ik zeg niet dat je scheld en ik zeg ook niet dat je geen vergelijking maakt. Het overgrote deel van mijn vorige reactie gaat over het algemeen.

Jij snapt ook wel dat het niet alleen om uiterlijk gaat. ik geef alleen aan dat het mijns inziens een factor is die meespeelt. B-Front is ook de knapste niet maar wél een DJ die vet is om bezig te zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 21:25 

Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:
Dakpan zegt bijv. dat ze de Hardstyle de rug hebben toegekeerd, agh ja, ze hebben JOU de rug toegekeerd. Probeer zo vaak mogelijk op Hardtraxx 'Ik vind' te zeggen, want anders wordt je per direct afgemaakt.

Ga me nou niet de gedragsregels van Hardtraxx uitleggen frarnold. Weiger iedere comment van mij te beginnen met 'ik vind' omdat er een paar het verkeerd zullen interpreteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 21:38 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
FRArnold schreef:
Dakpan zegt bijv. dat ze de Hardstyle de rug hebben toegekeerd, agh ja, ze hebben JOU de rug toegekeerd. Probeer zo vaak mogelijk op Hardtraxx 'Ik vind' te zeggen, want anders wordt je per direct afgemaakt.

Ga me nou niet de gedragsregels van Hardtraxx uitleggen frarnold. Weiger iedere comment van mij te beginnen met 'ik vind' omdat er een paar het verkeerd zullen interpreteren.

Dat dus. Ik ga me niet aanpassen omdat anderen ergens aanstoot aan nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 22:26 

Hardtraxx Elite

Persoonlijk vind ik de track 3x niets...

Geef mij maar iets à la 'Big Bang'...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 00:44 

Hardtraxx Veteran

Mijn reactie was misschien wel iets te snel geplaatst, maar dat was het gewoon het gene wat op dat moment door mijn kop ging. Ik vind het prima dat je DJ's er niet uit vind zien maar ga ze niet vergelijken met mensen wie een dergelijk probleem hebben! Dan bied ik hierbij mijn excuses aan dat ik jou ziektes hebt toegewenst, maar nogmaals dat was gewoon een actie-reactie wie op dat moment door mijn hoofd ging. Ik kan daar persoonlijk gewoon slecht tegen, en dat jij andere normen en waarden hebt prima. Ieder mens is anders ;) . Laten we dan hierbij deze zinloze discussie eindigen, en gewoon verder gaan als Hardstyleliefhebbendmens en onze eigen mening geven. Maar niet zinloos/nutteloos vergelijkingen geven over bepaalde syndromen/chromosonen op tafel leggen, hmmm k? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 12:58 

Hardtraxxer

hanzOr schreef:
Lijkt wel alsof momenteel kwantiteit boven kwaliteit staat bij DA en met name bij NC ;)

daar begint het idd wel op te lijken!
leuke melo's wat ze op dit moment produceren,
maar daar is ook alles mee gezegd..

waar zijn de releases als crump, aliens en samara?? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 16:23 

Hardtraxx Veteran

Timmiee schreef:
hanzOr schreef:
Lijkt wel alsof momenteel kwantiteit boven kwaliteit staat bij DA en met name bij NC ;)

daar begint het idd wel op te lijken!
leuke melo's wat ze op dit moment produceren,
maar daar is ook alles mee gezegd..

waar zijn de releases als crump, aliens en samara?? :drool:

Jezus jonge kwantiteit?
10 tracks met 2 dj's (3 met pavelow zogezegd dan) op 8 maanden (want vanaf op qlimax tracks al gedraaid), is dat veel? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 16:46 

Hardtraxx Elite

Iedereen doet nu net alsof alle tracks binnen een paar weken gemaakt zijn, terwijl het overgrote deel al een tijd lag voordat ze gereleased konden worden ivm de switch van labels...

Vind t wel weer zwaar onnodig dat een discussie zo uit de hand moet lopen.. Je ongezouten mening geven is 1 ding, gaan zitten strooien met compleet onnodige dingen is wat anders.. Is het nou zo moeilijk om een beetje respect voor een ander te hebben??

Overigens vind ik Stella Nova echt een heerlijk plaatje!! Live klapt ie er goed op los, lekker euphorisch, helemaal top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 17:38 

Hardtraxx Addict

come on wat een gezeur. geef liever je mening even over die plaat, is een stuk verstandiger.

als voorbeeld: al met al vind ik de track niet heel best. niet vaak naar geluisterd, gaat ook niet gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 19:51 

Wat een epische topics laatste tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 04:05 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Wat een epische topics laatste tijd

Dit draagt zeker daaraan bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 20:20 

Hardtraxx Elite

Volgensmij waren Big Bang/Stella Nova/Disco is The Music en Escape zelfs nog voor fusion gepland, want die tracks staan er echt al een hele lange tijd op. Ik moet zeggen dat ik ook liever de oude tracks van NC terug hoor, maar vind Gimme Love/Big Bang/Unite en Escape toch ook lekkere mainstream plaatjes. Niet zoals ik gewend was van NC, maar om nou zo uit te pakken :S?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 21:02 

Donateur

Ik heb een stok, en ik ga er mee zwaaien zodra er niet meer ontopic wordt gepost onder mijn post. Moet een keertje afgelopen zijn met dat constant vergroten van de e-penis met eindeloze discussies wie er nou de beste mening heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 00:22 

Hardtraxxer

Trouwens geen nieuwe deze week?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 00:25 

Hardtraxx Addict

San Marco schreef:
Trouwens geen nieuwe deze week?

Volgens mij hebben we ze allemaal gehad waar het om ging?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 00:28 

Hardtraxxer

Soundflip van Pavelow had gekund...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 00:30 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
FRArnold schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Jij snapt ook wel dat het niet alleen om uiterlijk gaat. ik geef alleen aan dat het mijns inziens een factor is die meespeelt. B-Front is ook de knapste niet maar wél een DJ die vet is om bezig te zien!

Welke dj is nou wel echt lekker om te zien dan....
Die zijn ook op 1 hand te tellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 00:39 

Hardtraxx Addict

Citaat:

Citaat:
Welke dj is nou wel echt lekker om te zien dan....
Die zijn ook op 1 hand te tellen

Teknizion: Ik heb een stok, en ik ga er mee zwaaien zodra er niet meer ontopic wordt gepost onder mijn post. Moet een keertje afgelopen zijn met dat constant vergroten van de e-penis met eindeloze discussies wie er nou de beste mening heeft.

lijkt me duidelijk, ontopic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 11:17 

Hardtraxxer

Wat een slechte plaat.
Dat ze maar weer tracks als "Marlboro Man en Venom" maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 11:23 

The Q-Stylerzz schreef:
Wat een slechte plaat.

en Samara & Surge Of Power dat soort shit moeten ze produceren en niet wat ze nu maken want heel dat Digital Age gedoe vind ik maar niks waarom?
veels te trancy achtig en ze wouden iets nieuws proberen maar dat is volgens mij ookal mislukt.. ben overigens blij dat NC weg is bij Fusion.. vond ze er niet echt bij passen dus ben er blij mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 12:36 

Hardtraxx Veteran

Hoezo wordt dit vergeleken met A Different Story? Vind 'm er echt totaal niet op lijken. De sfeer is compleet anders. A Different Story is sterk euforisch, terwijl ik dit juist een erg duistere plaat vind. Dat het niet een melodie heeft zoals B-Front of Zany 'm maakt, wil niet per se zeggen dat het niet duister is. Vind de synths en de melodie (met name in de 1e climax) erg kil en kerk-achtig klinken. Doet me een beetje denken aan 1 of andere film (Resident Evil volgens mij) waar zo'n wijf in een kerk zombie's af moet maken :P

Vind de kicks ook niet zacht trouwens. Voor zo'n plaat precies goed eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 13:07 

Hardtraxxer

The Q-Stylerzz schreef:
Wat een slechte plaat.

DarkestSymphony schreef:
en Samara:love: & Surge Of Power dat soort shit moeten ze produceren en niet wat ze nu maken want heel dat Digital Age gedoe vind ik maar niks

helemaal mee eens! :thumbup:
tracks zoals aliens en crump hebben ze helaas niet meer overtroffen
en dat zullen ze helaas ook niet meer gaan doen :cry:
heb lang gevonden dat noisecontrollers overal met kop en shouder bovenuit staken
maar de laatste tijd kunnen ze me echt niet meer boeien :whistle:

OT: Stella nova is zeker niet de minste van DA :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 13:34 

Hardtraxx Elite

Hebben toch aangegeven 10 weken achter elkaar te releasen.

En ik blijft het trouwens een vette track vinden, staat iedere dag op :thumbup:. En NC meeliften op succes van WS?
Laat me niet lachen joh.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle