Pavelow schreef:
Ik denk dat jullie mensenkennis hier onderdoet aan Arjans intelligentie. De beste man heeft 2 studies achter de rug: ict en conservatorium en is een van de slimste personen die ik ken. Doet het ook prima bij de dames ;-)
Hoewel ik echt wel snap wat je hier doet, ben ik het er nog steeds niet mee eens. Dat ik dat plaatje / opmerking hier neerzet over dat hij een chromosoom zou hebben is natuurlijk overdreven - maar het ging me om het feit dat ik vind dat hij geen goede uitstraling heeft.
Citaat:
Ze zijn inderdaad absoluut niet getalenteerd wat betreft het mixen, dat is altijd al dramatisch geweest. Ze hebben nu al zo'n shitload aan ervaring, dan mag het voortaan ook wel goedgaan.
Qua producen maken ze verkeerde keuzes. Technisch gezien denk ik dat ze wel bereiken wat ze zelf willen - maar dat vind ik niet goed genoeg.
Dit is wat ik erover gezegd heb, en wat ik probeerde over te laten komen. Ik geloof echt wel dat jullie twee talent hebben voor producen. Technisch gezien dan. Maar dan komt ict + conservatorium ook handig van pas. Ict = veul handigheid met computers ; Conservatorium is het muzikale gedeelte wat ontwikkelt wordt. Perfect voor producers! Maar nu moeten jullie gewoon wat heftigere dingen zoals zo ongeveer alle nummers uit het emporium 2008 setje maken. Maar dat niveau wordt niet meer bereikt sinds jullie zo populair zijn geworden. Ontzettend jammer..
+ Ik denk dat voor iedere artiest die op Defqon staat makkelijk contact heeft met vrouwen... Of in ieder geval de hele bekenden. Ik weet niet of jij ooit de vriendin van wayne rooney ofzo hebt gezien.. Nou rooney is ook niet iemand die IQ uitstraalt.
Maar goed. Mijn gevoel voor mensenkennis is in ieder geval beter dan jou gevoel voor herkennen wat ik bedoelde in die posts.

Daar kun je gelukkig weinig over zeggen!