Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 17:11 

Artiest

Vind het wel weer jammer dat er artiesten op Hardtraxx belanden om gezeur, dit is echt zonde voor de naam. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 17:14 

Donateur

Zijn er ook nog mensen die hun mening gaan geven in dit topic over de track? Of gaan we elkaar WEER aanvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 17:21 

Hardtraxx Veteran

Pavelow schreef:
Hoi allemaal.

Ik kijk voor het eerst eens op hardtraxx. :beer:

@ Nazale en Gansterdwerg.

Ik denk dat jullie mensenkennis hier onderdoet aan Arjans intelligentie. De beste man heeft 2 studies achter de rug: ict en conservatorium en is een van de slimste personen die ik ken. Doet het ook prima bij de dames ;-)

Volgende week defqon jongens!!!!

take care.

Dat had ik niet verwacht :D !
Nice one!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 17:49 

Hardtraxx Addict

Haha dit topic is echt een dieptepunt, is het komkommertijd? Ik vind dit een van de mindere releases op Digital Age. Maar dat is meer omdat ik de rest van de releases heel erg kan waarderen, dus relatief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 18:15 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
Zijn er ook nog mensen die hun mening gaan geven in dit topic over de track? Of gaan we elkaar WEER aanvallen.

Afbeelding

Nee maar je hebt gelijk. Laatste tijd wel erg onrustig op Hardtraxx :P

Heb hem wat vaker geluisterd, vind het nog steeds een lekker nummer, maar A Diffirent Story is tot nu toe nog steeds de beste van DA :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 19:10 

Hardtraxx Veteran

Paar ''vervelende'' opmerkingen even opgeruimd. Even voor iedereen, mening uiten is prima, maar hou 't gewoon netjes.. Zo moeilijk is dat toch niet? Zeg anders gewoon niks als je 't te aanvallend, uitlokkend of negatief wil uiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 00:47 

Hardtraxxer

Ergens is zo'n onderling meningsverschil als hetgeen zich hier voordoet wel goed.
Ik heb mn zegje gedaan wat het nummer zelf betreft en weet dus nu dat dit soort hardstyle me totaal niet boeit, zoals ook n aantal vorige releases.
De les die ik hieruit trek is dus dat ik anders naar de aankomende releases zal gaan kijken en er me dus op instel dat het bagger zou kunnen worden. Dan reageer je ook minder snel weer zo extreem denegrerend.
Gelukkig heeft hier n breed liefhebbend volk even zn zegje gedaan.
Nu weten we dus waar elkaars interesses liggen, kunnen we daar int vervolg rekening mee houden.
Scheelt weer n hoop gezeiver :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 08:24 

Artiest

G1LL schreef:
Paar ''vervelende'' opmerkingen even opgeruimd. Even voor iedereen, mening uiten is prima, maar hou 't gewoon netjes.. Zo moeilijk is dat toch niet? Zeg anders gewoon niks als je 't te aanvallend, uitlokkend of negatief wil uiten.

Dit vind ik toch gewoon een vette plaat, oldskool NC meets newskool NC, vind dat een betere combinatie dan alleen NC van tegenwoordig imo.
Maar dat komt omdat ik verliefd werd op de oude NC plaatjes, dus vind dit een vette combinatie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:07 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
PNXRMX schreef:
terwijl ik dit juist een erg duistere plaat vind. Dat het niet een melodie heeft zoals B-Front of Zany 'm maakt, wil niet per se zeggen dat het niet duister is. Vind de synths en de melodie (met name in de 1e climax) erg kil en kerk-achtig klinken. Doet me een beetje denken aan 1 of andere film (Resident Evil volgens mij) waar zo'n wijf in een kerk zombie's af moet maken :P

Vind de kicks ook niet zacht trouwens. Voor zo'n plaat precies goed eigenlijk.

Ze proberen indd een (semi) duister sfeertje neer te zetten maar dat kinderachtige wijf dat constant HEUJJ schreeuwt geeft het zo'n domme sfeer mee.

Zit wat in trouwens, had van mij ook wel weg gemogen, al stoor ik me er niet erg aan ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 17:56 

Hardtraxx Newbie

Teknizion schreef:

Laat ik maar meedoen want dat was ik toch van plan :P .

Als ik echt eerlijk moet zijn vind ik deze plaat oke, maar daar zal het ook echt blijven. Wat ik vind van het nummer: Langdradig. Het zal mij niet meeslepen in de mood van de darksound.
Ik vind het jammer wat noiscontrollers aan het doen zijn, de tijden van Attack Again, Gaia en Crump, naar mijn mening is dat noisecontrollers, en dat zal ook altijd in mn koppie blijven hangen. Maar als ik deze meuk aan moet horen vind het niets anders dan teleurstellend...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 19:04 

Hardtraxx Veteran

Rambie2006 schreef:
Teknizion schreef:

Als ik echt eerlijk moet zijn vind ik deze plaat oke, maar daar zal het ook echt blijven. Wat ik vind van het nummer: Langdradig. Het zal mij niet meeslepen in de mood van de darksound.
Ik vind het jammer wat noiscontrollers aan het doen zijn, de tijden van Attack Again, Gaia en Crump, naar mijn mening is dat noisecontrollers, en dat zal ook altijd in mn koppie blijven hangen. Maar als ik deze meuk aan moet horen vind het niets anders dan teleurstellend...

Ohja want attack again is wel egt een darksound :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 19:36 

Kraak... Piep...

Come over to the darksound :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 20:09 

Hardtraxx Newbie

Roebén schreef:
Rambie2006 schreef:
Teknizion schreef:

Ohja want attack again is wel egt een darksound :D

Daar gaat het me juist om, eerst van die blije melodie naar dat dark meuk. Niks tegen dark ofzo maar dit vind ik persoonlijk een grote degradatie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 00:09 

Hardtraxx Addict

Ik vind dat Noisecontrollers er de afgelopen 2/3 jaar op een paar uitzonderingen na gewoon flink op achteruit zijn gegaan.. vroeger stonden ze ook al bekend om hun variatie tussen euforisch en duister, maar toen kwamen er naar mijn mening tenminste echt toppers uit zoals Attack Again en Samara.
Ze proberen nog steeds te variëren en daarbij tegenwoordig ook vernieuwend te zijn.. en op euforisch gebied komt er nog weleens wat aardigs uit (Gimme Love) maar dat haalt zeker niet het niveau van de platen die ze vroeger produceerden, en de platen die nu duister moeten klinken halen al helemaal niet het niet niveau van hun duisterdere producties van vroeger.. vind ik dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 05:53 

Pavelow schreef:
Ik denk dat jullie mensenkennis hier onderdoet aan Arjans intelligentie. De beste man heeft 2 studies achter de rug: ict en conservatorium en is een van de slimste personen die ik ken. Doet het ook prima bij de dames ;-)

Hoewel ik echt wel snap wat je hier doet, ben ik het er nog steeds niet mee eens. Dat ik dat plaatje / opmerking hier neerzet over dat hij een chromosoom zou hebben is natuurlijk overdreven - maar het ging me om het feit dat ik vind dat hij geen goede uitstraling heeft.
Citaat:
Ze zijn inderdaad absoluut niet getalenteerd wat betreft het mixen, dat is altijd al dramatisch geweest. Ze hebben nu al zo'n shitload aan ervaring, dan mag het voortaan ook wel goedgaan.
Qua producen maken ze verkeerde keuzes. Technisch gezien denk ik dat ze wel bereiken wat ze zelf willen - maar dat vind ik niet goed genoeg.

Dit is wat ik erover gezegd heb, en wat ik probeerde over te laten komen. Ik geloof echt wel dat jullie twee talent hebben voor producen. Technisch gezien dan. Maar dan komt ict + conservatorium ook handig van pas. Ict = veul handigheid met computers ; Conservatorium is het muzikale gedeelte wat ontwikkelt wordt. Perfect voor producers! Maar nu moeten jullie gewoon wat heftigere dingen zoals zo ongeveer alle nummers uit het emporium 2008 setje maken. Maar dat niveau wordt niet meer bereikt sinds jullie zo populair zijn geworden. Ontzettend jammer..

+ Ik denk dat voor iedere artiest die op Defqon staat makkelijk contact heeft met vrouwen... Of in ieder geval de hele bekenden. Ik weet niet of jij ooit de vriendin van wayne rooney ofzo hebt gezien.. Nou rooney is ook niet iemand die IQ uitstraalt.

Maar goed. Mijn gevoel voor mensenkennis is in ieder geval beter dan jou gevoel voor herkennen wat ik bedoelde in die posts. :D Daar kun je gelukkig weinig over zeggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 08:28 

Artiest

Vind het al een dikke slap in your face dat die gast gewoon conservatorium heeft gedaan.
Als iets lastig is is het wel conservatorium, bewijst wel weer hoevel verstand van zaken die jongen op het gebied van muziek moet hebben, veel respect daarvoor! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 09:58 

Hardtraxx Veteran

Pavelow schreef:
Hoi allemaal.

take care.

Ik voel me haast vereerd dat je speciaal een account hier aanmaakt om op mij te reageren haha :cool:

Maare ben het met Nazale eens dat je wellicht ons punt een beetje voorbij schiet. Die grap over de chromosoom was uiteraard niet serieus bedoeld maar meer om een vergelijking te maken dan een persoonlijke aanval. Het had zoals Nazale aangeeft meer te maken met de uitstraling die Arjen naar onze mening achter de decks heeft (of liever ontbeert). Als het nou zou zijn dat hij risicovol en heel vet zou mixen dan is zoiets al minder relevant maar qua DJ capaciteiten vind ik jullie zeker de laatste tijd 1 van de mindere uit de scene. Dat vinden wij als echte liefhebbers jammer. En over dat hij het bij de dames prima doet: Ik geloof je op je woord maar lijkt me gezien jullie populariteit ook niet verrassend. En is verder ook niet echt relevant aangezien wij dit punt maakten om kritiek te uiten op het Dj-werk en niet op zijn versierskills ;)
Verder: Ik hoop dat als jullie Defqon gaan afsluiten dat het een wat ander setje wordt dan op Intents. Denk dat je bij veel liefhebbers dikke pluspunten scoort als de trackkeuze van de afsluiting past bij het tijdstip waarop je draait. 70% is dagjesmensen en die vinden toch alles leuk dus daarvoor hoef je het niet te laten! Verder: Leuk dat je een account aanmaakt maar ga dan ook in op de andere punten van kritiek die je krijgt en niet alleen op 1 dingetje want er zijn meerdere dingen gezegd die allemaal wel enigszins relevant zijn. En ik hoop dat je ons zaterdag het tegendeel kunt bewijzen en dat we deze keer wel getrakteerd worden op goed mixwerk en een gevarieerde set. Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 10:11 

Artiest

Ik heb NC 1 keer van dichtbij meegemaakt @ Dieka...
vond niets mis met zijn uitstraling eigenlijk.
Grote lach, plezier en passie voor wat hij doet lees je er aan af en hij had het flink naar z'n zin.
Beste Dieka avond die ik heb gekend >.<
Wellicht is ie verandert sinsdien, dat was inmiddels ook zo'n 2 jaar geleden ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 11:17 

Gangsterdwerg schreef:
Pavelow schreef:
Hoi allemaal.

take care.

Ik voel me haast vereerd dat je speciaal een account hier aanmaakt om op mij te reageren haha :cool:

Maare ben het met Nazale eens dat je wellicht ons punt een beetje voorbij schiet. Die grap over de chromosoom was uiteraard niet serieus bedoeld maar meer om een vergelijking te maken dan een persoonlijke aanval. Het had zoals Nazale aangeeft meer te maken met de uitstraling die Arjen naar onze mening achter de decks heeft (of liever ontbeert). Als het nou zou zijn dat hij risicovol en heel vet zou mixen dan is zoiets al minder relevant maar qua DJ capaciteiten vind ik jullie zeker de laatste tijd 1 van de mindere uit de scene. Dat vinden wij als echte liefhebbers jammer. En over dat hij het bij de dames prima doet: Ik geloof je op je woord maar lijkt me gezien jullie populariteit ook niet verrassend. En is verder ook niet echt relevant aangezien wij dit punt maakten om kritiek te uiten op het Dj-werk en niet op zijn versierskills ;)
Verder: Ik hoop dat als jullie Defqon gaan afsluiten dat het een wat ander setje wordt dan op Intents. Denk dat je bij veel liefhebbers dikke pluspunten scoort als de trackkeuze van de afsluiting past bij het tijdstip waarop je draait. 70% is dagjesmensen en die vinden toch alles leuk dus daarvoor hoef je het niet te laten! Verder: Leuk dat je een account aanmaakt maar ga dan ook in op de andere punten van kritiek die je krijgt en niet alleen op 1 dingetje want er zijn meerdere dingen gezegd die allemaal wel enigszins relevant zijn. En ik hoop dat je ons zaterdag het tegendeel kunt bewijzen en dat we deze keer wel getrakteerd worden op goed mixwerk en een gevarieerde set. Succes!

wat hij zegt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 11:26 

Hardtraxx Veteran

Moet soms zo lachen om Darkestsymphony :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 11:28 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

Ja haha :lol:

Dacht ook al, komt mister Qoute weer langs :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 11:55 

Dakpan schreef:

x2 Wilde het ook al een keer zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 13:04 

Donateur

Haha hoe die reacties voor het grootste gedeelte ook opeens omslaan naar lief en netjes als de desbetreffende persoon(en) er op reageren.
Opeens durft BIJNA iedereen zijn eigen mening niet meer zo duidelijk te uiten.
Maarja zo krijgen we bij Hardtraxx binnenkort ook nog dezelfde naam als bij GBH
Dit nummer vind ik overigens 10 x niks ik hou niet zo van dat experimentele gedoe, kheb liever dat je fijne plaatjes er uit blijft persen zoals B-Front de laatste tijd bijna altijd wel doet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 16:41 

Hardtraxx Veteran

Jullie moesten wel even nadenken over een antwoord hè jongens! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 16:53 

Donateur

Rawbin schreef:
Jullie moesten wel even nadenken over een antwoord hè jongens! :P

Haha, ja ik zat ookal dagen te wachten op een antwoord :lol:.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle