Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 16:19 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
The Q-Stylerzz schreef:
Wat een slechte plaat.
Dat ze maar weer tracks als "Marlboro Man en Venom" maken.

en Samara & Surge Of Power dat soort shit moeten ze produceren en niet wat ze nu maken want heel dat Digital Age gedoe vind ik maar niks waarom?
veels te trancy achtig en ze wouden iets nieuws proberen maar dat is volgens mij ookal mislukt.. ben overigens blij dat NC weg is bij Fusion.. vond ze er niet echt bij passen dus ben er blij mee :D

Vond ze juist kenmerkend voor Fusion. Met de oude tracks dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 12:12 

Hardtraxx Veteran

Waarom is er deze week eigenlijk niets uitgekomen? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 12:17 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:

Omdat ze maar 10 weken gingen releasen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 12:34 

Hardtraxx Veteran

Nrgizer schreef:
XtD schreef:

Omdat ze maar 10 weken gingen releasen ;)

In totaal? Of komt er nog wel wat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 14:17 

Hardtraxx Veteran

In totaal. NC gaat nu weer terug naar Fusion en Wildstylez naar Scantraxx ;)
:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 17:40 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Ik neem aan van niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 17:57 

Hardtraxx Newbie

Bullshit ze gaan alle 3 bij een sekte en brengen eens in de 10 jaar een plaat uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 18:02 

Donateur

XtD schreef:

Omdat Defqon er nu aan komt, ze nu alles gereleased hebben en van Defqon tot het komende half jaar hun nieuwe platen weer uit kunnen melken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 18:05 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
terwijl ik dit juist een erg duistere plaat vind. Dat het niet een melodie heeft zoals B-Front of Zany 'm maakt, wil niet per se zeggen dat het niet duister is. Vind de synths en de melodie (met name in de 1e climax) erg kil en kerk-achtig klinken. Doet me een beetje denken aan 1 of andere film (Resident Evil volgens mij) waar zo'n wijf in een kerk zombie's af moet maken :P

Vind de kicks ook niet zacht trouwens. Voor zo'n plaat precies goed eigenlijk.

Ze proberen indd een (semi) duister sfeertje neer te zetten maar dat kinderachtige wijf dat constant HEUJJ schreeuwt geeft het zo'n domme sfeer mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 18:09 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
XtD schreef:

Omdat Defqon er nu aan komt, ze nu alles gereleased hebben en van Defqon tot het komende half jaar hun nieuwe platen weer uit kunnen melken ;)

:lol: Haha hier moest ik toch wel effe om lache xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 19:21 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
Afbeelding

Kwam door de :') smiley zeker? Anders had je het nog best geloofd. Was ook echt wel 1 van de domste vragen die ik tot nu toe heb gezien hier :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 19:27 

Rawbin schreef:
DarkestSymphony schreef:
The Q-Stylerzz schreef:
Wat een slechte plaat.
Dat ze maar weer tracks als "Marlboro Man en Venom" maken.

en Samara & Surge Of Power dat soort shit moeten ze produceren en niet wat ze nu maken want heel dat Digital Age gedoe vind ik maar niks waarom?
veels te trancy achtig en ze wouden iets nieuws proberen maar dat is volgens mij ookal mislukt.. ben overigens blij dat NC weg is bij Fusion.. vond ze er niet echt bij passen dus ben er blij mee :D

Vond ze juist kenmerkend voor Fusion. Met de oude tracks dan :)

met de oudere tracks ja, maar als ze dit op Fusion hadden uitgebracht dan was dat imo heeel fout geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 19:29 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
PNXRMX schreef:
terwijl ik dit juist een erg duistere plaat vind. Dat het niet een melodie heeft zoals B-Front of Zany 'm maakt, wil niet per se zeggen dat het niet duister is. Vind de synths en de melodie (met name in de 1e climax) erg kil en kerk-achtig klinken. Doet me een beetje denken aan 1 of andere film (Resident Evil volgens mij) waar zo'n wijf in een kerk zombie's af moet maken :P

Vind de kicks ook niet zacht trouwens. Voor zo'n plaat precies goed eigenlijk.

Ze proberen indd een (semi) duister sfeertje neer te zetten maar dat kinderachtige wijf dat constant HEUJJ schreeuwt geeft het zo'n domme sfeer mee.

Haha idd, als dat er niet in zit was ie al een stuk beter geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 21:06 

Hardtraxxer

Diezelfde "Hey" zit volgens mij ook in The Pitcher - Mad Killer...

Verder is het een leuk nummertje met een vette sfeer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 22:40 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
XtD schreef:
Afbeelding

Kwam door de :') smiley zeker? Anders had je het nog best geloofd. Was ook echt wel 1 van de domste vragen die ik tot nu toe heb gezien hier :lol:

Ja, geweldige smiley die je veel respect heeft gegeven triest.

Daarnaast, waarom zo dom? Dat jij je een stuk meer verdiept in Digital Age als ik betekent niet dat ik dom ben, ik vroeg gewoon normaal iets, dat iemand anders daar gelijk zo op reageert vind ik nergens op slaan. Maar ik ga geen drama schoppen, want dat gebeurt al veel te veel op soapsite Hardtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 23:47 

Hardtraxxer

Is gewoon top nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 00:54 

Hardtraxx Veteran

Oh ooh, geen digital age deze week.

Hoe komt dat Trainfreak? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 13:37 

Artiest

Hoi allemaal.

Ik kijk voor het eerst eens op hardtraxx. :beer:

@ Nazale en Gansterdwerg.

Ik denk dat jullie mensenkennis hier onderdoet aan Arjans intelligentie. De beste man heeft 2 studies achter de rug: ict en conservatorium en is een van de slimste personen die ik ken. Doet het ook prima bij de dames ;-)

Volgende week defqon jongens!!!!

take care.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 13:48 

Hardtraxx Veteran

BAM!

Mooi gezegd Bas :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 14:06 

Hardtraxx Addict

Pavelow schreef:
Hoi allemaal.

Ik denk dat jullie mensenkennis hier onderdoet aan Arjans intelligentie. De beste man heeft 2 studies achter de rug: ict en conservatorium en is een van de slimste personen die ik ken. Doet het ook prima bij de dames ;-)

take care.

Amen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 14:18 

Hardtraxx Veteran

Pavelow schreef:
Hoi allemaal.

take care.

Toch best geniaal en lachwekkend dit haha :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 14:27 

Hardtraxx Veteran

Waarom geven artiesten nooit toe dat ze gewoon community sites volgen? HHz ook al op twitter over HT: Kijk er normaal nooit. Maar je kan mij niet wijsmaken dat producers niet willen weten hoe liefhebbers over hun nummers denken. Alleen YT en reacties op feesten heb je weinig aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 14:59 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Waarom geven artiesten nooit toe dat ze gewoon community sites volgen? HHz ook al op twitter over HT: Kijk er normaal nooit. Maar je kan mij niet wijsmaken dat producers niet willen weten hoe liefhebbers over hun nummers denken. Alleen YT en reacties op feesten heb je weinig aan.

Ach ja, er zijn hier op 't forum ook genoeg mensen die zeggen: ''wat een kut nummer'' ''slecht :') '' etc.. Niet echt liefhebber gedrag of wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 15:34 

Donateur

@ pavelow voor conservatorium en ict hoef je nou ook weer niet zo heel slim te zijn hoor ;)

Dit doet me trouwens denken aan die discussie toen hier over Brennan Heart, omdat 'ie dik was. Dat kon echt niet zo'n dikke DJ etc xd Waar gaat het toch heen, 3 pagina's gelul omdat iemand een chromosoom mist. Anders nemen we het ff met zn allen serieus. Damn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 16:17 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:

Ja, geweldige smiley die je veel respect heeft gegeven triest.

Daarnaast, waarom zo dom? Dat jij je een stuk meer verdiept in Digital Age als ik betekent niet dat ik dom ben, ik vroeg gewoon normaal iets, dat iemand anders daar gelijk zo op reageert vind ik nergens op slaan. Maar ik ga geen drama schoppen, want dat gebeurt al veel te veel op soapsite Hardtraxx.

Als je serieus een beetje na denkt snap je ook toch wel dat men geen label op gaat richten om eventjes 10 releases te doen. Daar hoef je je niet voor te verdiepen, want ik doe dat namelijk ook niet echt bij Digital Age :P en bedoelde er voor de rest ook niks mee hurrr :kiss:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle