Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 03:08 

Hardtraxx Veteran

Oranje schreef:
De versie van Down Down die op Slam Fm wordt gedraaid heeft een intro.

De continuous mix bevat ook de mid intro, is erg lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 14:21 

Hardtraxxer

Ik heb geen zin om voor elk nummer apart een review op te nemen, maar wat ik wel kan zeggen is dat de nummers zelf stuk voor stuk goed zijn, waarbij The Day de minste is van het album. Uitschieters voor mij Cats, Jets and Breaks en Down Down.

Waar ik alleen wel bang voor ben, is dat het als een album niet zo'n hoge herhalingswaarde heeft als E=nc², doordat E=nc² meer gevarieerde nummers heeft in tegenstelling tot dit album. Ik zet hem dan ook nog regelmatig op, ik vraag me af of dat met All Around ook gaat gebeuren...ben eerlijk gezegd bang van niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 15:56 

Hardtraxx Newbie

Album van het jaar! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 16:58 

Hardtraxxer

Gister nog niks gekregen van Hardstyle.com, hoop dat ik m dan morgen heb :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 22:08 

Hardtraxxer

Kreeg em gisteren binnen van hardstyle.com!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 00:34 

Hardtraxxer

Vandaag binnen gekomen, heerlijk album! :) Maar wat gebeurt er met de hoogtste pitch kick bij have you? Lijkt wel of de punch daar harder gaat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 00:36 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij is dat gewoon een andere kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 01:06 

Hardtraxx Veteran

MikezDJ schreef:
Vandaag binnen gekomen, heerlijk album! :) Maar wat gebeurt er met de hoogtste pitch kick bij have you? Lijkt wel of de punch daar harder gaat..

Die pitchkicks zijn van Waverider :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 04:41 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
De continuous mix bevat ook de mid intro, is erg lekker!

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 11:36 

Hardtraxxer

Heerlijk album! Met bijna alleen lekkere platen en een paar minpuntjes, heb er niet meer over te zeggen :)
:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 13:23 

Hardtraxxer

:yay: !!!!

Wat een album :woot:

Beste album wat ik tot nu toe in hardstyle heb gehoord.
Producer technisch, creatief overal zit emotie of een lekkere vibe in.

Heel veel respect voor Bas
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 15:17 

Hardtraxxer

01. Noisecontrollers - Down Down (Down Version)
Vind de originele versie een stuk mooier, maar deze waardeer ik ook zeker. De versloomde melodie stoort me lichtelijk, maar de vocals komen juist beter tot zijn recht. 7,2
02. Noisecontrollers - Static
De intro is echt geniaal met die gitaar. Mid-intro ook zeer fijn en de climax maakt het heerlijk af. 8,2
03. Noisecontrollers & Waverider - Have You
Leuk nummer met een fijne melodie. Kicks zijn in mijn ogen niet de beste van het album, maar ze storen me niet. 7,5
04. Noisecontrollers - The Day
Ik ben, in tegenstelling tot velen, niet zo negatief over de vocalen. Liever iets anders hoor, maar ik stoor me er zeker niet aan. Heerlijke melodie weer. 6,8
05. Noisecontrollers - Unsure
Fijne intro, lekkere mid-intro en heerlijke melodie. Die 2 melodieën door elkaar heen zijn zeer goed gelukt. 8,3
06. Noisecontrollers & Taylr Renee - People Of The Sun
Ik hou van dit nummer! Schitterende vocalen en een perfecte melodie. Misschien wel het beste nummer van dit album samen met Cats, Jets & Breaks, Down Down en Light. 9
07. Noisecontrollers - All Around The World
Leuk nummer, maar ik had er meer van verwacht eerlijk gezegd. Gaat een beetje vervelen na een tijdje. Had van mij wel iets sneller gemogen. 6,5
08. Noisecontrollers - Faster N Further (Bassmodulators Remix)
Fijne remix van een fijne plaat. Meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen. 7,5
09. Noisecontrollers - Circles
Niet zo'n fan van de intro en mid-intro, maar de climax is zeer fijn. Heerlijke synth in de melodie. 7,2
10. Noisecontrollers - Always Orange
Matige melodie en te eentonig.. minste plaat van het album in mijn ogen. 6
11. Noisecontrollers - Down Down
Repeat, repeat, repeat. Heerlijke opbouw naar de climax toe en de climax is ook echt fantastisch. 9,2
12. Noisecontrollers - All Around The World (Deep Mix)
Ben niet zo'n fan van het 'deep mix' concept. Desalniettemin een degelijk nummer. 6
13. Noisecontrollers - Waves
Normaal niet zo dol op die 'uh uh oh oh' vocalen, maar hier zijn ze wel goed gelukt. Melodie is pure klasse. 8,4
14. Noisecontrollers - Light
Zoals ik eerder al zei: fantastisch nummer. 1 van de beste van dit album. Die hele opbouw met de vocalen zorgt elke keer voor kippenvel. 9,5
15. Noisecontrollers - Come Wake Up
Leuke poging tot een wat hardere plaat. Niet mijn favoriet, maar toch zeker een ruime voldoende. De intro en mid-intro zijn erg fijn trouwens. 7
16. Noisecontrollers & Wildstylez - Cats, Jets And Breaks
Als ik kon trouwen met een liedje had ik dat nu gedaan. Wauw wat een wereldplaat. De melodie is zo perfect dat ik er bijna van ga huilen. Ik heb nog nooit een beter hardstyle nummer in mijn leven gehoord. 10
17. Noisecontrollers - What?!
Fijne melodie en opnieuw een goede poging tot een iets hardere plaat. De 2e climax met dat einde is echt het toppunt voor mij. 7,6
18. Noisecontrollers - Feel So Good (Sogma Classical Edit)
Feel so good is zo'n fantastisch nummer.. daar moet je eigenlijk geen edit van maken, maar hij is toch redelijk goed gelukt. Normale versie een dikke 8,5 en deze een 7,5

Overall een schitterend album die E=NC2 makkelijk heeft overtroffen. Light, Cats, Jets & Breaks, Down Down en People of the sun zijn de absolute toppers op dit album. Bas, je bent een geniale held

Gemiddeld cijfer:
7,8
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 15:42 

Hardtraxxer

Die edit van Feel So Good in de full continuous mix. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 16:27 

Hardtraxxer

People of the sun en have you zijn de favorieten voor mij :thumbsup:
Rest van het album is ook top natuurlijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 18:06 

Album valt toch wel een beetje tegen voor me. Ik vind veel op elkaar lijken, en er zijn maar een paar platen die ik echt vet vind.

#1 Cats jets and breaks

#2 Down Down
#3 Always Orange

Dat is t voor mij wel grotendeels. Daarnaast zijn er wel een aantal vette gedeeltes in een track, maar dat wordt dan weer teniet gedaan door een ander stuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 19:38 

Hardtraxx Veteran

Cats, Jets and breaks en Light zijn de pareltjes voor mij op dit album. Down down en Waves hebben een heerlijke melodie. De rest doet me wat minder, maar kwalitatief erg sterk vergeleken met de meeste huidige mainstream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 23:31 

Erg sterk album. :) Toch ben ik net als sommige anderen hier van mening dat er wat meer variatie in had kunnen zitten kwa sounds.
Ook zonde dat er vocals in de 2e climax van People of the Sun zitten(in de losse track, niet de mix), haalt alle drive eruit voor mij terwijl de melodie zo vet is. Al met al toch een zeer hoogstaand album met als uitschieters Waves, Down Down en Cats, Jets & Breaks. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 16:42 

Hardtraxxer

Ik hoop dat de eerste full tracks snel uitkomen, kan niet wachten op de fulls van Light, People of the Sun, Down Down, Cats, Jets and Breaks, Come Wake Up
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 18:17 

Hardtraxx Addict

MikezDJ schreef:

Volgens mij is dat ook gewoon een andere kick, dat maakt die plaat juist zo vet, er komt zoveel kracht in de punch bij ineens waardoor het een enorme lading drive meegeeft. Kan zo geen andere mainstream plaat bedenken waar dit ook zo is uitgewerkt, erg tof gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 00:59 

Hardtraxxer

de cd word samen met het shirt verstuurd, maar die shirts zijn nog niet binnen, dus moet nog even wachten op de cd :x Misschien toch maar even dowloaden....
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 18:22 

Hardtraxxer

Mr Lellebel schreef:
ShadowLX schreef:
Ik heb even een cue file voor de full continuous mix gemaakt. Vind de tracks zoals ze daarin verwerkt een stuk prettiger te beluisteren dan de losse tracks met super lange stiltes aan het eind. Als er behoefte aan is en als het toegestaan is door de crew wil ik hem best even uploaden en hier posten

Gaarne :)

Sorry lellebel heb het een beetje druk gehad, ik ga het vanavond meteen doen na het stemmen tellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 15:44 

Hardtraxx Addict

What?! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 16:39 

Hardtraxxer

Eindelijk weer een mainstream dj die het waard is om te bezoeken op een feest. Nummers zijn stuk voor stuk geniaal. Zelfs The Day is nog niet eens zo slecht, stoor me niet heel erg aan de vocals.
Die melodie van Circles is echt belachelijk goed, simpel, maar ik kreeg 'm gister maar niet uit m'n hoofd.
Als dit het niveau is wat sommige mainstream dj's kunnen bereiken hoor je mij niet klagen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 23:14 

Hardtraxx Addict

Lang geleden dat ik dit getypt heb maar: tof album :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 15:57 

Hardtraxxer

Ik vind het echt een schijt album, met uitzondering van een paar nummers...

Hun (toen ze nog met z'n 2en waren) vorige album was veeeeeel beter..
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle