01. Noisecontrollers - Down Down (Down Version) Vind de originele versie een stuk mooier, maar deze waardeer ik ook zeker. De versloomde melodie stoort me lichtelijk, maar de vocals komen juist beter tot zijn recht. 7,2 02. Noisecontrollers - Static De intro is echt geniaal met die gitaar. Mid-intro ook zeer fijn en de climax maakt het heerlijk af. 8,2 03. Noisecontrollers & Waverider - Have You Leuk nummer met een fijne melodie. Kicks zijn in mijn ogen niet de beste van het album, maar ze storen me niet. 7,5 04. Noisecontrollers - The Day Ik ben, in tegenstelling tot velen, niet zo negatief over de vocalen. Liever iets anders hoor, maar ik stoor me er zeker niet aan. Heerlijke melodie weer. 6,8 05. Noisecontrollers - Unsure Fijne intro, lekkere mid-intro en heerlijke melodie. Die 2 melodieën door elkaar heen zijn zeer goed gelukt. 8,3 06. Noisecontrollers & Taylr Renee - People Of The Sun Ik hou van dit nummer! Schitterende vocalen en een perfecte melodie. Misschien wel het beste nummer van dit album samen met Cats, Jets & Breaks, Down Down en Light. 9 07. Noisecontrollers - All Around The World Leuk nummer, maar ik had er meer van verwacht eerlijk gezegd. Gaat een beetje vervelen na een tijdje. Had van mij wel iets sneller gemogen. 6,5 08. Noisecontrollers - Faster N Further (Bassmodulators Remix) Fijne remix van een fijne plaat. Meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen. 7,5 09. Noisecontrollers - Circles Niet zo'n fan van de intro en mid-intro, maar de climax is zeer fijn. Heerlijke synth in de melodie. 7,2 10. Noisecontrollers - Always Orange Matige melodie en te eentonig.. minste plaat van het album in mijn ogen. 6 11. Noisecontrollers - Down Down Repeat, repeat, repeat. Heerlijke opbouw naar de climax toe en de climax is ook echt fantastisch. 9,2 12. Noisecontrollers - All Around The World (Deep Mix) Ben niet zo'n fan van het 'deep mix' concept. Desalniettemin een degelijk nummer. 6 13. Noisecontrollers - Waves Normaal niet zo dol op die 'uh uh oh oh' vocalen, maar hier zijn ze wel goed gelukt. Melodie is pure klasse. 8,4 14. Noisecontrollers - Light Zoals ik eerder al zei: fantastisch nummer. 1 van de beste van dit album. Die hele opbouw met de vocalen zorgt elke keer voor kippenvel. 9,5 15. Noisecontrollers - Come Wake Up Leuke poging tot een wat hardere plaat. Niet mijn favoriet, maar toch zeker een ruime voldoende. De intro en mid-intro zijn erg fijn trouwens. 7 16. Noisecontrollers & Wildstylez - Cats, Jets And Breaks Als ik kon trouwen met een liedje had ik dat nu gedaan. Wauw wat een wereldplaat. De melodie is zo perfect dat ik er bijna van ga huilen. Ik heb nog nooit een beter hardstyle nummer in mijn leven gehoord. 10 17. Noisecontrollers - What?! Fijne melodie en opnieuw een goede poging tot een iets hardere plaat. De 2e climax met dat einde is echt het toppunt voor mij. 7,6 18. Noisecontrollers - Feel So Good (Sogma Classical Edit) Feel so good is zo'n fantastisch nummer.. daar moet je eigenlijk geen edit van maken, maar hij is toch redelijk goed gelukt. Normale versie een dikke 8,5 en deze een 7,5
Overall een schitterend album die E=NC2 makkelijk heeft overtroffen. Light, Cats, Jets & Breaks, Down Down en People of the sun zijn de absolute toppers op dit album. Bas, je bent een geniale held
Gemiddeld cijfer: 7,8
|