Ook maar eens een reviewtje van mijn kant. Album niet binnengekregen vandaag dus alvast maar gedownload, kan niet wachten tot morgen

.
1. Noisecontrollers - Static: Leuke gitaar in het begin, voegt niet veel toe, maar is wel gaaf. Daarna volgt een heerlijke, lege intro met prima kicks. Leuk gitaar deuntje weer terug in de break, wat over gaat tot een lekkere melodie. De climax is ook heel lekker. Al met al prima openingstrack van dit album
7,82. Noisecontrollers - All Around The World: Deze kende ik natuurlijk al een tijdje, ben niet zo heel erg fan van de vocals. Voor de rest prima mainstream plaat. Lekker om tussendoor af een toe een keer te luisteren.
73. Noisecontrollers & Waverider - Have You: Vocalen zijn wat kazig, maar kan ik opzich wel waarderen. Het begin is erg vet. Die mid-intro die volgt is ook heerlijk. Die break die volgt brengt me meteen naar een festival in de zon met een biertje erbij, krijg er nu al zin in

Climax is ook net zo zomers als de break, alleen zonde van de hoogste pitch, die klinkt gewoon lelijk. Maar voor de rest is dit een zo ontzettend lekkere zomerse plaat.
84. Noisecontrollers - Circles: Intro is lekker, vind de kicks iets minder dan bij de eerste 2 platen, maar zeker niet slecht. Dat getik doet me denken aan een klok (zou ook wel zo zijn) melodie is opzich erg lekker, maar denk dat ie beetje zal gaan vervelen als ik hem vaker hoor. Kicks pitchen wel te hoog. Albumfiller naar mijn mening.
6,55. Noisecontrollers - What?!: Ik vind die schreeuwende vocal leuk gedaan. Heeerlijke kicks dit, mid-intro verder weinig bijzonders maar toch wel lekker. Melodie die volgt is ook lekker, en past prima bij de harde kicks. Dat hardcore stukje hoeft voor mij niet, toch zou ik dat live wel kunnen waarderen als afsluiter.
7,56. Noisecontrollers - Feel So Good (Sogma Classic Edit): Nooit geweten dat er zo'n lange break voor de intro zat bij deze edit

luistert wel lekker weg. En dan die mid-intro, heerlijk. Voor de rest is dit gewoon Feel So Good zoals we hem kennen, hele lekkere plaat en prima melodie, alleen de 2e climax veel te kazig.
7,37. Noisecontrollers - Faster 'N Further (Bass Modulators Remix): Die versnelling zat natuurlijk ook al in het origineel, maar die vind ik niet zo fijn. Als ie op goed en stabiel tempo zit is het een lekkere intro. Kan Bass Modulators altijd wel waarderen, en nu ook. Melodie is wat kazig, maar wel erg lekker. Climax vind ik de kicks niet heel erg lekker klinken, maar verder wel lekker. Al met al redelijke plaat
6,88. Noisecontrollers - Always Orange: Wat een heerlijke melodie

meer heb ik er niet over te zeggen, Synth op de achtergrond is ook heerlijk. Verder gaat het eigenlijk het hele nummer door met nagenoeg dezelfde melodie en Synth, nadeel daarbij is dat het misschien snel gaat vervelen. Maar toch een
8,59. Noisecontrollers - Light: Wanneer de track begint denk ik al meteen van: wauw!

mid-intro is wederom helemaal top. En dan gaat de Synth omhoog, jezus wat is dat vet gedaan

Melodie doet me beetje aan oude NC denken, waarom geen idee. Geweldig nummer, zo hoort 'harde' mainstream te zijn!
910. Noisecontrollers - Down Down: Track deed me eerst niet heel veel, maar nu:
De break met vocals brengt meteen al een hele gave, aparte sfeer mee. En ik hou daar erg van. En die melodie is heeeeerlijk, past ook goed bij de break. Wauw, wat een plaat weer! Kicks passen er niet echt bij imo, maar dat neem ik nu voor lief.
8,811.Noisecontrollers - All Around The World (Deep Mix): Hoor weinig van de originele All Around The World terug, neemt niet weg dat dit heerlijk wegluistert en ideaal is als opener in een set.
7,512. Noisecontrollers - Unsure: Deze ken ik helemaal niet, goed luisteren dan maar. Mid-intro is leuk, maar niks speciaals. Melodie is wel lekker, maar ik vind die pitchkick weer eens lelijk, tja heb er niks op tegen maar gaat in dit geval beetje te hoog. Die break tussen 1e en 2e climax was wel heerlijk, en 2e climax is ook tikkie beter.
713. Noisecontrollers - Waves: En dan het hoogtepunt van dit album. Heerlijke mid-intro, buiten de vocal vrij leeg waar ik meestal wel van houd. En dan die melodie... geen woorden voor te beschrijven, wat prachtig. Krijg bijna tranen hier

en dan die vocal yeaaaaaaah past er heerlijk bij. Fantastisch dit, misschien ook wel een van de geniaalste melodie die ik ooit heb gehoord. Als de mid-intro ook zo perfect was geweest, dan had het een 10 gescoord, dat is het niet, maar wel
9,514. Noisecontrollers - The Day: En van het hoogtepunt van het album gaan we naar het dieptepunt. Die vocals..... man man wat gay dit, wat erg. Melodie is dan wel lekker, maar dat is ook meteen het enige in deze plaat wat lekker is. Zo jammer dit na Waves.
4,515. Noisecontrollers & Wildstylez - Cats, Jets & Breaks: Mid-intro zit hier niet bij de edit maar ken ik wel, en die is heel vet. Die sfeer in de break

prachtig, wat een gevoel, wat een euforie. Wat een prachtigheid overal. Die 2e climax met die geluidjes erdoorheen ook. Ik ga er niet heel veel meer over zeggen, behalve dat deze track je helemaal meesleept, zelden zoveel emotie gehoord in een plaat.
9,316. Noisecontrollers & Taylr Renee - People Of The Sun: Normaal ben ik totaal geen fan van zo'n vocals, maar hier stoor ik me er niet aan. Voor de rest een hele lekkere melodie weer, komt bij mij ook niet zeurderig over ofzo, terwijl die dat wel is. De vocals door de 2e climax kan ik zelfs waarderen.
7,817. Noisecontrollers - Come Wake Up: Die kicks in mid-intro

niet verwacht van Noisecontrollers. Verder beetje leeg en simpel, maar zeker lekker. Break is ook heerlijk met een opbouw naar een gruwelijk dikke climax met dikke kicks weer. En dan weer die outro met die gruwelijke kicks.
8,518. Noisecontrollers - Down Down (Down Version): Als afsluiter even totaal iets anders. Had dit liever gezien als opener, maarja daar ga ik niet over zeiken, want bij de continuous mix staat die wel als opener

Het luistert iig heerlijk weg weer met weer die gruwelijk lekkere mindere. Toch net wat minder dan het origineel naar mijn mening.
8,3Gemiddeld: 7,76 =
7,8Conclusie: Wauw, wat een album. Hier staat zoveel genialiteit op. Zoveel lekkere platen met als uitschieters Light, Waves en Cats,Jets & Breaks. Er staan ook 2 mindere platen op en 1 vreselijke plaat, zo zonde van The Day, als die niet op het album stond dan was het gemiddelde 7,94 en dat had ik dan afgerond naar een
8 Desalniettemin een gruwelijk vet album en heeft E=NC2 weten te overtreffen. Wordt nog heel vaak opgezet