Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 23:21 

Hardtraxxer

luminiousDJ schreef:
Heeft iemand hier het album besteld bij hardstyle.com? En heeft hem vandaag ook binnengekregen? Ik heb hem in februari al besteld en hem vandaag namelijk niet gekregen. :(

Zelfde hierzo, zal nog wel fftjes duren
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 23:23 

Hardtraxx Veteran

Moet dat dan als je geen verstand hebt van het producetechnische gedeelte? Dan kun je toch nog wel beoordelen op wat jij vet vind of juist niet. Ik vind dat altijd zo'n non-argument om te zeggen dat iemand iets ook moet beoordelen op iets waar je geen verstand van hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 23:31 

Darklevi schreef:
luminiousDJ schreef:
Heeft iemand hier het album besteld bij hardstyle.com? En heeft hem vandaag ook binnengekregen? Ik heb hem in februari al besteld en hem vandaag namelijk niet gekregen. :(

Zelfde hierzo, zal nog wel fftjes duren

Ook besteld in februari, mag toch hopen dat hij er morgen of anders uiterlijk maandag is :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 23:38 

Hardtraxx Veteran

Ook maar eens een reviewtje van mijn kant. Album niet binnengekregen vandaag dus alvast maar gedownload, kan niet wachten tot morgen :$.

1. Noisecontrollers - Static: Leuke gitaar in het begin, voegt niet veel toe, maar is wel gaaf. Daarna volgt een heerlijke, lege intro met prima kicks. Leuk gitaar deuntje weer terug in de break, wat over gaat tot een lekkere melodie. De climax is ook heel lekker. Al met al prima openingstrack van dit album 7,8

2. Noisecontrollers - All Around The World: Deze kende ik natuurlijk al een tijdje, ben niet zo heel erg fan van de vocals. Voor de rest prima mainstream plaat. Lekker om tussendoor af een toe een keer te luisteren. 7

3. Noisecontrollers & Waverider - Have You: Vocalen zijn wat kazig, maar kan ik opzich wel waarderen. Het begin is erg vet. Die mid-intro die volgt is ook heerlijk. Die break die volgt brengt me meteen naar een festival in de zon met een biertje erbij, krijg er nu al zin in ^^ Climax is ook net zo zomers als de break, alleen zonde van de hoogste pitch, die klinkt gewoon lelijk. Maar voor de rest is dit een zo ontzettend lekkere zomerse plaat. 8

4. Noisecontrollers - Circles: Intro is lekker, vind de kicks iets minder dan bij de eerste 2 platen, maar zeker niet slecht. Dat getik doet me denken aan een klok (zou ook wel zo zijn) melodie is opzich erg lekker, maar denk dat ie beetje zal gaan vervelen als ik hem vaker hoor. Kicks pitchen wel te hoog. Albumfiller naar mijn mening. 6,5

5. Noisecontrollers - What?!: Ik vind die schreeuwende vocal leuk gedaan. Heeerlijke kicks dit, mid-intro verder weinig bijzonders maar toch wel lekker. Melodie die volgt is ook lekker, en past prima bij de harde kicks. Dat hardcore stukje hoeft voor mij niet, toch zou ik dat live wel kunnen waarderen als afsluiter. 7,5

6. Noisecontrollers - Feel So Good (Sogma Classic Edit): Nooit geweten dat er zo'n lange break voor de intro zat bij deze edit :P luistert wel lekker weg. En dan die mid-intro, heerlijk. Voor de rest is dit gewoon Feel So Good zoals we hem kennen, hele lekkere plaat en prima melodie, alleen de 2e climax veel te kazig. 7,3

7. Noisecontrollers - Faster 'N Further (Bass Modulators Remix): Die versnelling zat natuurlijk ook al in het origineel, maar die vind ik niet zo fijn. Als ie op goed en stabiel tempo zit is het een lekkere intro. Kan Bass Modulators altijd wel waarderen, en nu ook. Melodie is wat kazig, maar wel erg lekker. Climax vind ik de kicks niet heel erg lekker klinken, maar verder wel lekker. Al met al redelijke plaat 6,8

8. Noisecontrollers - Always Orange: Wat een heerlijke melodie :loving: meer heb ik er niet over te zeggen, Synth op de achtergrond is ook heerlijk. Verder gaat het eigenlijk het hele nummer door met nagenoeg dezelfde melodie en Synth, nadeel daarbij is dat het misschien snel gaat vervelen. Maar toch een 8,5

9. Noisecontrollers - Light: Wanneer de track begint denk ik al meteen van: wauw! :drool: mid-intro is wederom helemaal top. En dan gaat de Synth omhoog, jezus wat is dat vet gedaan :worship: Melodie doet me beetje aan oude NC denken, waarom geen idee. Geweldig nummer, zo hoort 'harde' mainstream te zijn! 9

10. Noisecontrollers - Down Down: Track deed me eerst niet heel veel, maar nu:
De break met vocals brengt meteen al een hele gave, aparte sfeer mee. En ik hou daar erg van. En die melodie is heeeeerlijk, past ook goed bij de break. Wauw, wat een plaat weer! Kicks passen er niet echt bij imo, maar dat neem ik nu voor lief. 8,8

11.Noisecontrollers - All Around The World (Deep Mix): Hoor weinig van de originele All Around The World terug, neemt niet weg dat dit heerlijk wegluistert en ideaal is als opener in een set. 7,5

12. Noisecontrollers - Unsure: Deze ken ik helemaal niet, goed luisteren dan maar. Mid-intro is leuk, maar niks speciaals. Melodie is wel lekker, maar ik vind die pitchkick weer eens lelijk, tja heb er niks op tegen maar gaat in dit geval beetje te hoog. Die break tussen 1e en 2e climax was wel heerlijk, en 2e climax is ook tikkie beter. 7

13. Noisecontrollers - Waves: En dan het hoogtepunt van dit album. Heerlijke mid-intro, buiten de vocal vrij leeg waar ik meestal wel van houd. En dan die melodie... geen woorden voor te beschrijven, wat prachtig. Krijg bijna tranen hier :cry: en dan die vocal yeaaaaaaah past er heerlijk bij. Fantastisch dit, misschien ook wel een van de geniaalste melodie die ik ooit heb gehoord. Als de mid-intro ook zo perfect was geweest, dan had het een 10 gescoord, dat is het niet, maar wel 9,5

14. Noisecontrollers - The Day: En van het hoogtepunt van het album gaan we naar het dieptepunt. Die vocals..... man man wat gay dit, wat erg. Melodie is dan wel lekker, maar dat is ook meteen het enige in deze plaat wat lekker is. Zo jammer dit na Waves. 4,5

15. Noisecontrollers & Wildstylez - Cats, Jets & Breaks: Mid-intro zit hier niet bij de edit maar ken ik wel, en die is heel vet. Die sfeer in de break :love: prachtig, wat een gevoel, wat een euforie. Wat een prachtigheid overal. Die 2e climax met die geluidjes erdoorheen ook. Ik ga er niet heel veel meer over zeggen, behalve dat deze track je helemaal meesleept, zelden zoveel emotie gehoord in een plaat. 9,3

16. Noisecontrollers & Taylr Renee - People Of The Sun: Normaal ben ik totaal geen fan van zo'n vocals, maar hier stoor ik me er niet aan. Voor de rest een hele lekkere melodie weer, komt bij mij ook niet zeurderig over ofzo, terwijl die dat wel is. De vocals door de 2e climax kan ik zelfs waarderen. 7,8

17. Noisecontrollers - Come Wake Up: Die kicks in mid-intro :drool: niet verwacht van Noisecontrollers. Verder beetje leeg en simpel, maar zeker lekker. Break is ook heerlijk met een opbouw naar een gruwelijk dikke climax met dikke kicks weer. En dan weer die outro met die gruwelijke kicks. 8,5

18. Noisecontrollers - Down Down (Down Version): Als afsluiter even totaal iets anders. Had dit liever gezien als opener, maarja daar ga ik niet over zeiken, want bij de continuous mix staat die wel als opener :P Het luistert iig heerlijk weg weer met weer die gruwelijk lekkere mindere. Toch net wat minder dan het origineel naar mijn mening. 8,3

Gemiddeld: 7,76 = 7,8

Conclusie: Wauw, wat een album. Hier staat zoveel genialiteit op. Zoveel lekkere platen met als uitschieters Light, Waves en Cats,Jets & Breaks. Er staan ook 2 mindere platen op en 1 vreselijke plaat, zo zonde van The Day, als die niet op het album stond dan was het gemiddelde 7,94 en dat had ik dan afgerond naar een 8 Desalniettemin een gruwelijk vet album en heeft E=NC2 weten te overtreffen. Wordt nog heel vaak opgezet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 23:50 

Aan het typen...

Ik heb dat niet vermeld, omdat ik die mening simpelweg niet deel. Als je mijn review gelezen had dan had je de kritiek op de afwerking ook gelezen. Hoe kan ik iets hoogstaand noemen en er tegelijkertijd kritiek op hebben. :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 00:03 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ik heb dat niet vermeld, omdat ik die mening simpelweg niet deel. Als je mijn review gelezen had dan had je de kritiek op de afwerking ook gelezen. Hoe kan ik iets hoogstaand noemen en er tegelijkertijd kritiek op hebben. :slow:

Die kritiek vind ik dus hier helemaal Nicht im frage omdat het niet je stijl is. Dan kun je het dus ook niet goed beoordelen naar mijn idee.
Wat is dan je reverentiekader?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 00:26 

Hardtraxx Addict

Je kunt toch wel de afwerking beoordelen zonder dat het je smaak is? En zo krijg je toch ook vanuit een andere invalshoek een mening, niks mis mee toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 00:29 

Hardtraxxer

Aangezien de cd vandaag niet binnen was gekomen, heb ik hem toch even gedownload :innocent:
Hier dan ook een review van mijn kant:

1. Noisecontrollers - Static: Leuk begin zo met die gitaar, De intro pakt me alleen niet zo aangezien het een beetje droog klinkt allemaal, de climax daarintegen pakt me zeer goed, lekkere melodie en zit prima in elkaar. 7,3

2. Noisecontrollers - All Around The World: Kende we natuurlijk al. pakte me meteen wel al, vind de vocals er leuk bij passen en niet te kazig, melodie is lekker simpel en droomt lekker weg. 7,6

3. Noisecontrollers & Waverider - Have You: De vocalen zijn wat kazig, intro vind ik erg vet gedaan. de climax zit erg lekker in elkaar met de melodie en alle geluidjes eromheen, alleen jammer dat de kick zo lelijk pitch. 7,5

4. Noisecontrollers - Circles: Vind de kicks in de intro niet echt geweldig maar kunnen ermee door, de break is lekker dromerig en vind het heerlijk hoe die melodie zo lekker opbouwt. over de climax heb ik weinig te zeggen, gewoon :thumbup: 8.1

5. Noisecontrollers - What?!: Leuke vocals, erg originele track, intro is ook dik voor mekaar, dat vertraagde stukje is erg vet! melodie vind ik wel lekker duister en het heeft wel wat. 7,5

6. Noisecontrollers - Feel So Good (Sogma Classic Edit): IQON endshow :yay: vond dit heerlijk om te luisteren, feel so good pakte me altijd wel al en heb hem erg vaak geluisterd. naar mijn mening een prima track! 7,7

7. Noisecontrollers - Faster 'N Further (Bass Modulators Remix): Vond Faster n Further altijd al erg gaaf, alleen vind ik bij deze de intro wat minder, de climax is juist beter gedaan dan het origineel naar mijn mening, alleen de kicks mogen wel wat beter. 7

8. Noisecontrollers - Always Orange: Wat een melodie heeft dit nummer tog weer zeg ! heerlijk plaatje gewoon, weinig over te zeggen. 8,5

9. Noisecontrollers - Light: Moest het even verwerken na het eerste gehoor, maar damn wat vet ! :yay: Heel erg vet gedaan de intro! ook de melodie weet me goed te pakken, naar mijn mening een van de beste nummers van het album !. 9,1

10. Noisecontrollers - Down Down: Toch wel me favoriet van het album op cats jets and breaks na ! Is voor Bas zelf ook wel een belangrijk nummer volgens mij ^^ 9,4

"Waar heb je de inspiratie vandaan van de track "Down Down" ?
Like · Reply · 6 hours ago

Noisecontrollers Zat toen in een moeilijke periode en dat kun je ergens terughoren. "

11.Noisecontrollers - All Around The World (Deep Mix): Vind aan dit nummer nou weer niet zo veel, had voor mij geen deep mix van "All Around The World" hoeven komen. 5,4

12. Noisecontrollers - Unsure: Vind de intro niet echt geweldig, climax had ik ookwel wat meer van verwacht, mischien een beetje een wat experimentele track van het album, die kickrolls etc, en de naam "Unsure". 6,4

13. Noisecontrollers - Waves: Leuk nummertje om te luisteren! Melodie is erg pakkend en de vocals zijn niet om aan te ergeren, Alleen is de intro wat saai, voor de rest ook weer een hoogtepunt van het album ! 8,9

14. Noisecontrollers - The Day: Vind de vocals nou niet bepaald geweldig, doet me aan mcvillain denken bij dat kleine stukje dat er meerdere stemmen zijn. melodie vind ik nou welweer iets hebben :P 6,8

15. Noisecontrollers & Wildstylez - Cats, Jets & Breaks: :yay: :yay: :yay: :yay: Me favoriete van het album !! :thumbsup: wat is dit toch een vet nummer ! Instant qlimax feeling ! :yay: 9,8

16. Noisecontrollers & Taylr Renee - People Of The Sun: Leuk drum & bass stukje in het begin, vocal is ook niet storend en juist wel lekker :) prima track om gewoon te luisteren dus. 8,0

17. Noisecontrollers - Come Wake Up: wow :huh: die kicks had ik niet verwacht ! :p wel vet gedaan dit, maar niet echt een nummer dat ik vaak zou opzetten. klinkt allemaal een beetje leeg 7,2

18. Noisecontrollers - Down Down (Down Version): Vind dit toch ookwel gewoon lekker hoor :yes: alleen had dit inderdaad als opener verwacht en niet als aflsuiter, al zit hij wel in de mix als opener :drool: 8,7

Gemiddeld: 7,83 = 7,8

Heeft voor mij E=NC2 weten te overtreffen ! ga deze nog vaak aanzetten :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 01:06 

Aan het typen...

hurricane schreef:
Lyst schreef:

Die kritiek vind ik dus hier helemaal Nicht im frage omdat het niet je stijl is. Dan kun je het dus ook niet goed beoordelen naar mijn idee.

Noel Wessels en ja ook die maakt vele industrial platen wat ook niet direct mijn smaak is. Als ik aan mn volumeknop moet draaien, dan is dat ongeacht de stijl terechte kritiek lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 03:23 

Hardtraxx Veteran

Vind dat iedereen het recht heeft om met zijn beperkte of uitgebreide kennis een review online te zetten, ik ben zelf (zoals in eerdere berichten te lezen is) echt uitermate positief, maar vind het altijd erg interessant om te zien hoe bijvoorbeeld Lyst hier over denkt.

Een forum blijft interessant als mensen met totaal verschillende meningen met elkaar in discussie kunnen gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 03:32 

Hardtraxxer

Op een paar uitschieters na (What, Cats, Jats & Breaks en Come Wake Up in zekere mate) vind ik het echt een enorm saai album, maar zo te zien ben ik de enige die dat vindt. :x

Productietechnisch zeer sterk, zoals altijd bij Noisecontrollers, maar er zit te weinig variatie in de tracks en van al die blije vocalen word ik juist een beetje ongelukkig. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 11:47 

Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Ligt het aan mij of is de trackvolgorde in de contineus mix totaal anders als de trackvolgorde die bekend is?

Klopt, de volgorde is idd anders.

Hier is de tracklist van de FC-Mix:

01. Noisecontrollers - Down Down (Down Version)
02. Noisecontrollers - Static
03. Noisecontrollers & Waverider - Have You
04. Noisecontrollers - The Day
05. Noisecontrollers - Unsure
06. Noisecontrollers & Taylr Renee - People Of The Sun
07. Noisecontrollers - All Around The World
08. Noisecontrollers - Faster N Further (Bassmodulators Remix)
09. Noisecontrollers - Feel So Good
10. Noisecontrollers - Circles
11. Noisecontrollers - Always Orange
12. Noisecontrollers - Down Down
13. Noisecontrollers - All Around The World (Deep Mix)
14. Noisecontrollers - Waves
15. Noisecontrollers - Light
16. Noisecontrollers - Come Wake Up
17. Noisecontrollers & Wildstylez - Cats, Jets And Breaks
18. Noisecontrollers - What?!
19. Noisecontrollers - Feel So Good (Sogma Classical Edit)

Man God wat een heerlijk album zeg!
Heb em net binnen en ben bezig met de mix aan het luisteren.

Ik vind gvd alle tracks lekker.
Nu is The Day inderdaad de minste van allemaal, maar dat komt meer door de vocals imo, verder vind ik de melodie niet slecht, blijft wel hangen.
Beste track voor mij = Come wake up (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 13:06 

Hardtraxx Newbie

Ik had hem besteld bij Hardstyle.com. Vandaag binnen gekregen. Zitten de cd's er niet in. :huh:
Ik heb er al een mailtje naar hardstyle.com uitgegooid. Iemand anders met het zelfde probleem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 13:12 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Citaat:
de kicks missen hier en daar wat kracht

Hier en daar = bij een enkele track. Had ik misschien wat duidelijker moeten verwoorden

ShadowLX schreef:
Maar verder is de kwaliteit van de producties van een erg hoog en constant niveau waar veel producers naar mijn mening gewoon niet aan kunnen tippen. Ik denk dat ik één van de weinigen ben, maar de eerste indruk van dit album overtreft die van E=NC2, daar had ik destijds meer van verwacht.

Veel positiever kan ik niet zijn toch? Was een enkel puntje van kritiek, maar dan ben ik toch niet direct een Lyst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 13:28 

Hardtraxx Veteran

Wauw! Zoveel vette tracks op een album. Wat is de Hardstyle toch gezegend met een producer als Bas!
Overigens over de kicks had hij gezegd in een interview met een Amerikaanse website dat hij een nieuwe techniek gevonden had bij zijn kicks.
Citaat:
Tell us about the album mix you have for VIBE. How does it reflect the new album you have coming out this year?
Like I said before, it's quite a deep album with a new overall sound. The kicks go deeper than anything out there at the moment. I used a totally new technique on that.

Bron: www.vibe.com/article/dj-spotlight-noise ... x-premiere

Wat hij zegt is ook waarschijnlijk de rede dat op Qlimax al zijn tracks zo ontzettend goed doorkwamen. Dat was echt 100% genieten!

Meeste platen kan ik goed hebben. Tot nu toe vind ik (zoals meerderen hier) The Day niet echt speciaal en ook de Faster 'n Further remix (ook al is hij enorm goed gedaan) toch onder het niveau van de rest liggen.
Toppers moet ik nog een beetje uitselecteren want er zitten echt te veel goede platen tussen. In ieder geval staat Cats Jets & Breaks vaak op repeat (die tweede climax met die kat-achtige screeches, heel tof gedaan!).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 13:56 

Hardtraxxer

Eventjes snel door alle tracks heen gegaan.
Alle tracks klinken eigenlijk best vet :clap:
Jah dit is wel een fijn album, totaal niet verwacht :).
Goed gedaan Bas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 14:26 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Civil Mindz schreef:
En Lyst, je schrijft en verwoord alles prima en heel duidelijk maar ik vind je zo negatief altijd!
En dat mag ofc...maar toch

Afbeelding

haha hier moest ik wel om lachen. En hier ben ik miss wel redelijk new maar in de scene niet;)Ik heb me in het verleden een aantal keren erg negatief uitgelaten over Lyst maar die meningen moet ik herzien als ik eerlijk ben. Hij is ook gewoon een liefhebber en reageert op de huidige scene (die niet zijn ding is). Ik vind het ook echt interessant om te weten hoe hij er over denkt en daarom ben ik het eens met Rickzel, je kunt zeker met elkaar in discussie gaan.Zo blijft het interresant.
Maar goed, albumpje staat continu op hier en ik geniet ervan! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 14:47 

Hardtraxx Veteran

Lyst, als je dit album niet hoogstaand vindt aan de hand van je eigen referentiekader dan daar kan ik misschien nog een heeeel klein beetje in komen. Niet dat ik het er mee eens ben, maar Hidden produceert ook erg hoogstaande muziek natuurlijk.

Maar als je dit vergelijkt met andere hardstyle artiesten dan hoor je toch ook wel dat dit veeeele malen beter is dan de rest? In veel tracks zitten dubbele melodielijnen die mijns inziens nergens botsen en perfect bij elkaar passen, de kicks zijn bij ongeveer alle tracks erg vol en harder dan kicks van de meeste andere hardstyle-artiesten.

Die kicks in de mid van Feel so Good edit trouwens, sjeeeuuzus wat nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 15:32 

Hardtraxxer

Ik heb even een cue file voor de full continuous mix gemaakt. Vind de tracks zoals ze daarin verwerkt een stuk prettiger te beluisteren dan de losse tracks met super lange stiltes aan het eind. Als er behoefte aan is en als het toegestaan is door de crew wil ik hem best even uploaden en hier posten
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 16:39 

Hardtraxx Veteran

01. Noisecontrollers - Down Down (Down Version) 8
Een rustige versie van down down, lekker voor thuis en vooral om te ontspannen met een lekker muziekje.
Vocalen goed afgewerkt, opbouw is lekker en verder gewoon een prima zweefplaat!

02. Noisecontrollers - Static 8
Lekker nummer om je album mee te openen! Melodie blijft lekker hangen al vind ik dit niet zn beste. Kicks zijn ook dikke prima hier, alleen met de midintro heb ik niet zoveel.

03. Noisecontrollers & Waverider - Have You 7,5
Prima mainstream plaatje van beide heren. Al stoor ik me hier wel aan de vocalen..maar dat is de waverider overvloed in dit nummer. Hetzelfde geldt voor de kicks ook uit waveriders straatje. De melodie is verder wel top vandaar dat deze nog hoog scoort.

04. Noisecontrollers - The Day 7
Voor mij de minste plaat van het album. Vind de vocals toch echt wel te kaas. De melodie is dan wel weer leuk, maar daar blijft het ook bij.

05. Noisecontrollers - Unsure 8
Deze track kende ik eigenlijk nog niet! Maar de midintro is prima en er zitten goede kicks onder! De melodie is ook zeer fijn. Die korte tonen klinken heerlijk. Weer een meesterwerk van bas op het album.

06. Noisecontrollers & Taylr Renee - People Of The Sun 9
Lekker euforisch nummer! Stoor me hier niet aan de vocalen. Melodie is zoals altijd bij bas weer geniaal :worship:! Kicks zijn wat aan de slappe kant maar past wel bij dit nummer.

07. Noisecontrollers - All Around The World 8,5
Dit nummer kende we natuurlijk al maar wat een pareltje is dit ook zeg. Heerlijke melodie met weer prima kicks :thumbsup: Vocalen zijn ook hier niet storend en geven wel een toegevoegde waarde aan het nummer vind ik. In dit nummer zit niet echt een midintro, maar die hebben we ook niet altijd nodig :cool:

08. Noisecontrollers - Faster N Further (Bassmodulators Remix) 8
Zeer geslaagde remix van de bassmodulators! Het origineel goed in takt gehouden. En er een prima eigen twist aan gegeven. Vette synth op de melodie gegooid en gaaf gedaan met die: 'we have to dance' vocal. Kicks zijn ook goed.

09. Noisecontrollers - Circles 9
Op het begin dacht ik wat is dit nou weer voor een vaag nummer. Maar na een paar keer luisteren is dit echt een topplaat! Heerlijk midintro met die vage geluiden. De melodie is lekker catchy en loopt lekker over in een andere pakkende melodie. De kicks zijn hier ook dik in orde en passen er prima bij.

10. Noisecontrollers - Always Orange 9
Man, man, man wat een heerlijk melodie! Blijft dagen in je hoofd zweven. De eerste synth is gruwelijk maar daarna nog een betere :love: Kicks zijn verder prima, stoor me er niet aan. Echt een top nummer!

11. Noisecontrollers - Down Down 9
Weer een prachtwerk opzich. Break met die oude country vocals zijn prachtig bewerkt. De melodie is echt schitterend en er zit z'n fijne synth op. Echt een topplaat en dat vinden wel meer mensen! De kicks zijn ook weer dik in orde!

12. Noisecontrollers - All Around The World (Deep Mix) 8
Voor deze plaat geldt eigenlijk het zelfde als voor de down mix van down down. Prima luister plaat! En super fijne edit om op te chillen. Vocalen zijn rustig en de softe kicks vind ik prima. De melodie is ook mooi in dit nummer.

13. Noisecontrollers - Waves 9
Wat een heerlijke drive in deze plaat. In de midintro samen met die yeah vocals heerlijk! Kicks zijn ook prima.
Maar het beste van deze track is toch wel de melodie na de break, echt een heerlijk gevoel geeft deze mee!
Ook live gehoord op qlimax, prachtplaat.

14. Noisecontrollers - Light 8,5
1 van de 3 hardere nummers op het album. Dit nummer doet me sterk denken aan crypsis haha! Maar deze is ook super! De vocalen zijn vet gedaan (dat misschien van crypsis). De midintro is heerlijk met die screeches! Kicks zijn ook prima. De melodie is ook een dikke prima! Weer een top nummer op dit album!

15. Noisecontrollers - Come Wake Up 9
Ik kan bas hierin wel begrijpen dat dit zijn hardste track ooit is. Aangezien delete en radical redemption hier al geil van worden en deze plaat willen draaien. Deze kick ligt mooi in het straatje: hollow/rebel to the grave/etc. Maar deze komt op de een of andere manier toch beter door, heeft waarschijnlijk te maken met de nieuwe techniek die bas gebruikte voor zn kicks op het album. En dat hij de beste hardstyle producer out there is. Toen ik deze op qlimax live hoorde dacht ik echt: Wtf is dit! Gruwelijke plaat! Dikke prima voor de kicks, opbouw, screetches, en melodie.

16. Noisecontrollers & Wildstylez - Cats, Jets And Breaks 9,5
Dit is de topper van het album, sfeer/opbouw/choirs/melodie geniaal! Het pitchen van de kicks stoor ik me eigen niet aan omdat de rest zo perfect is. Ook een dikke plus dat dit samen met wildstylez is, laat maar weer eens zien wat voor een prachtstukken hun kunnen maken. Dit is gewoon de perfecte hardstyle track.

17. Noisecontrollers - What?! 7,5
Ook een wat harder nummer van bas. Deze vind ik net wat minder. Vocals zijn wel vet gedaan. Midintro is ook lekker. Alleen de melodie is niet zo pakkend en dat trage stuk vind ik wat minder. Dat hardcore stukje had van mij ook niet gehoeven. Verder zijn de kicks wel prima, alleen lijkt het alsof ze dubbel klappen. Al met al weer een prima track.

18. Noisecontrollers - Feel So Good (Sogma Classical Edit)8,5
Het origineel was al vet, maar deze is nog beter! Die sfeer op het begin is super gemaakt. Deze was voor het eerst op defqon gedraaid als ik het goed heb? Melodie en kicks zijn geweldig zelfs best lomp. De midintro met die vage geluiden is ook super gaaf gemaakt!

151:18 = 8,4
Imo overtreft het E=NC2 makkelijk, aangezien daar iets te veel dubstep inzat.
De conclusie... echt een super album, de next level in de mainstream hardstyle is hier wel even omhoog gegooid. Het zal wel even duren voordat er een album komt wat deze gaat overtreffen. Bas Oskamp respect, wat een grote eindbaas ben jij :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 18:11 

Hardtraxx Veteran

Heb de eerste helft in de trein zitten luisteren maar zaten niet echt melodieën in die mij heel erg aangrepen of die ik, als je me snachts wakker zou maken, kan neuriën. Tweede helft nog niet geluisterd. Het is allemaal wel vet goed geproduceerd maar toch wel veel van t zelfde de hele tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 19:04 

Hardtraxx Veteran

ShadowLX schreef:
Ik heb even een cue file voor de full continuous mix gemaakt. Vind de tracks zoals ze daarin verwerkt een stuk prettiger te beluisteren dan de losse tracks met super lange stiltes aan het eind. Als er behoefte aan is en als het toegestaan is door de crew wil ik hem best even uploaden en hier posten

Gaarne :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 19:23 

Hardtraxx Veteran

Misschien wel een leuk weetje:
Bas heeft het meeste aan People of the Sun gezeten en bij Down Down was hij in 3 dagen mee klaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 20:37 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
hurricane schreef:
Lyst schreef:

Noel Wessels en ja ook die maakt vele industrial platen wat ook niet direct mijn smaak is. Als ik aan mn volumeknop moet draaien, dan is dat ongeacht de stijl terechte kritiek lijkt me.

Ik vind dat dus niet onder de noemer 'kritiek' vallen maar onder de noemer 'eigen smaak / voorkeur' nu zou Bas Oskam zich de kritiek dus van jou aan moeten trekken omdat je het niet hoogstaand vind?? Eigenlijk kan het dus in jou ogen überhaupt niet hoogstaand zijn omdat het niet je smaak is?

Mijn favoriete track is nu trouwens verander in Always Orange en Static, echte pareltjes :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 01:27 

Hardtraxxer

De versie van Down Down die op Slam Fm wordt gedraaid heeft een intro.
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle