Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 19:10 

Daar gaat heel die Tek 'scene' ook van naar de klote eh man, altijd maar bootlegjes van top 40 platen maken. Dat neemt gewoon niemand met het verstand groter dan een kauwgombal serieus. In de tek is het nog erger, daar maakt elke tekdj zijn eigen bootleg van elke top 40 plaat. Gewoon de pitch omhoog een OENKA OENKA OENKA tekkickje eronder en nog wat gepingel aan het recept toevoegen en ze hebben een nieuwe 'topschijf' gebakken :').

Dit is gewoon TRIEST Coone, ik zou graag hebben dat iemand jou Scatloverd ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 19:12 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:
... aangezien dit de scene nog meer verziekt

Ik ben benieuwd wanneer dit echt gaat gebeuren, want het wordt al jaren gezegd.

Maar ja, platen zoals deze blijven nooit lang hangen. Er zijn genoeg tracks uitgekomen die uitgekotst worden, waar je nu bijna niets meer over hoort (met uitzondering van de 'grote' platen die het goed doen).

bv.

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 19:13 

Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Persoonlijk vind ik dit nog wel een leuke plaat hoor. Alleen die vocals en dat gepingel mogen er uit.
Track bevat een hele hoop energie.

Inderdaad, waarom deze vocalen.. Plaat had best vet kunnen zijn, alleen je zou deze plaat maar willen remixen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 19:15 

Aan het typen...

ghndd schreef:
Dakpan schreef:

Doe je ogen open -.-
Afbeelding
http://jim.be/fuzz-mash-up-zatox-my-life

http://www.hardtraxx.nl/nieuws/mysteryl ... ne-up.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 19:21 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
ghndd schreef:
Dakpan schreef:

Doe je ogen open -.-

Doe ik en ik zie inderdaad genoeg verandering.
Maar toch geniet ik liever van de tracks die ik lekker vind dan alleen maar klagen over de nummers die ik kut vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 19:25 

Aan het typen...

Je hebt neem ik aan wel door dat dit juist de instelling is waardoor de hele scene geworden is zoals hij nu is? En ik kan je vertellen uit eigen ervaring, er blijft steeds minder van over. Kijk wat er gebeurt is met de early hardstyle en kijk hoeveel aanbod er nog over is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 19:30 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Je hebt neem ik aan wel door dat dit juist de instelling is waardoor de hele scene geworden is zoals hij nu is? En ik kan je vertellen uit eigen ervaring, er blijft steeds minder van over. Kijk wat er gebeurt is met de early hardstyle en kijk hoeveel aanbod er nog over is.

Ik vind de scene prima zo. Meganismes werken nou eenmaal zo als iets minder gewild is zal het na verloop van tijd verdwijnen. dus ook early hardstyle. Het enige wat ik je kan vertellen is ga naar feesten waar ze het wel draaien en laat zien dat het nog niet dood is en dat je het terug wilt maar dat doe je ook niet dus dan maak je het er zelf ook naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 19:35 

Aan het typen...

emmerick schreef:
Lyst schreef:

Ik vind de scene prima zo. Meganismes werken nou eenmaal zo als iets minder gewild is zal het na verloop van tijd verdwijnen. dus ook early hardstyle. Het enige wat ik je kan vertellen is ga naar feesten waar ze het wel draaien en laat zien dat het nog niet dood is en dat je het terug wilt maar dat doe je ook niet dus dan maak je het er zelf ook naar.

feesten/hard-classics-on-the-beach-14-07-2012-beachclub-vroeger-bloemendaal-t24302-75.html#p1010408
feesten/hard-classics-on-the-beach-2011-30-07-2011-zandvoort-t14300-75.html#p632123
feesten/decibel-outdoor-festival-2011-beekse-bergen-hilvarenbeek-20-08-2011-t11977-1550.html?hilit=decibel%202011#p648464

Zei je iets?

En dat jij de scene prima vind is logisch, jij bent van deze generatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 19:40 

Laat ze toch doen man, ze hebben er uiteindelijk geen reet aan. Deze stijl gaan nooit aanslaan bij de massa. Het klinkt nergens naar en het is te slecht om populair over de hele wereld te worden. Het is gewoon de periode van de pitchkicks. Dat waait wel over, want op een gegeven moment kotsen mensen dat uit. Het klinkt gewoon te belachelijk voor woorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 19:50 

Hardtraxxer

Dit mag en kan gewoon echt niet..

Ik vind dit origineel echt een heel dik nummer, waarom moet alles een remix krijgen..?

Snapt coone nou echt niet dat iedereen een flinke facepalm in z'n gezicht slaat.. Of het nou hardstyle of hiphop luisteraars zijn.

EN wat ik ook niet snap, als een producer alleen maar meuk neerlegt, zijn er dan geen collega's die er iets van zeggen?!

Coone z'n eerste hardstyle platen kwamen sterk en de laatste met scope dj vond ik ook lekker, maar dit kan echt gewoon niet.. zelfs zonder de vocals is dit meuk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 20:05 

Hardtraxx Addict

Van mij mag dit prima, alleen Coone kan gaan douchen wat mij betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 20:12 

Donateur

Lyst schreef:

Afbeelding

Hardstyle word echt een gayscene xd Langzaam.... gaat iedereen blije melodietjes produceren :cry: Of met nigga rap
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 20:55 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Laat ze toch doen man, ze hebben er uiteindelijk geen reet aan. Deze stijl gaan nooit aanslaan bij de massa. Het klinkt nergens naar en het is te slecht om populair over de hele wereld te worden. Het is gewoon de periode van de pitchkicks. Dat waait wel over, want op een gegeven moment kotsen mensen dat uit. Het klinkt gewoon te belachelijk voor woorden.

Licht Uit. Zegt die track je iets? Dat bedoel ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 21:19 

Hardtraxx Elite

Oh, de beste man zegt op twitter dat het voor de fun is gemaakt. Jaaaa tuurlijk (A) Dat horen we wel vaker...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 21:21 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
“@Hardtraxx: Meest besproken nieuwe track vandaag: Niggas In Paris (Coone Remix)” En hoe!? :-) Iets te serieus misschien? #bootleg #4fun

Tja, bij hem weet je 't nu niet meer of 't voor fun is.. Die licht uit remix was ook serieus en dat kan je best met deze remix vergelijken..

Koen, dit hoort niet bij hardstyle, dit klinkt niet als hardstyle en dit hoeft niet bij hardstyle. Vind 't echt lastig iets positiefs hierover te zeggen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 21:21 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Vind 't echt lastig iets positiefs hierover te zeggen..

Dan zeg je iets negatiefs. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 21:23 

Hardtraxx Veteran

Pffff, 4 fun ja, maar ondertussen wel op de komende 20 gigs draaien en mensen ermee vervelen, hou eens op joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 21:31 

Hardtraxx Addict

Meest belachelijke nieuwe track van vandaag: Jay-Z &amp; Kanye West - Niggas In Paris (Coone Remix) nieuwe-tracks-hs/jay-z-kanye-west-niggas-in-paris-coone-remix-t28993.html …"
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 21:35 

Hardtraxx Newbie

ik vind em vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 21:45 

Hardtraxx Elite

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 22:11 

Hardtraxx Addict

Jaja het is voor de fun :lol: Enfin..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 22:21 

Hardtraxx Beheerder

wootum schreef:
De Hardstyle scene wordt beter en beter :loving: Van een scene waar serieuze muziek gemaakt werd, originele nummers uitgebracht werden met een heerlijke sfeer, worden er tegenwoordig dit soort troep Remixen, Bootlegs, Remuxxen, tracks met gay/popvocals, softe kicks en 13/12 melodieën uitgepoept. En waarom, om maar op de Defqon mainstage te mogen blijven draaien. En dat zijn dan de top'artiesten'. Ze lopen elkaars kont gewoon achterna; als er een komt met een track met dubstep elementen, een remix van een Top 40 nummer of popvocalen zijn de artiesten die bovenaan de top staan (maar horen ze daar ook?) zo origineel en creatief dat ze elkaar gewoon imiteren.

Amen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 22:48 

BuzzLightyear schreef:
Nerazzurro93 schreef:

De track zegt me niets, de namen wel. Maar ik denk eigenlijk niet dat dit soort tracks populair zullen worden bij de doelgroep van het originele nummer. Misschien is het even leuk, maar na een tijdje gaat het vervelen. Ik zie geen toekomst voor de hardstyle in de popmuziek zo bedoel ik het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 22:54 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Maar ik denk eigenlijk niet dat dit soort tracks populair zullen worden bij de doelgroep van het originele nummer.

Je moest eens weten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 23:00 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
BuzzLightyear schreef:
Nerazzurro93 schreef:

De track zegt me niets, de namen wel. Maar ik denk eigenlijk niet dat dit soort tracks populair zullen worden bij de doelgroep van het originele nummer. Misschien is het even leuk, maar na een tijdje gaat het vervelen. Ik zie geen toekomst voor de hardstyle in de popmuziek zo bedoel ik het.

Dit stuk ellende: http://www.youtube.com/watch?v=fIXRVASvCyQ

Ook popmuziek + softstyle, en dat nummer sloeg ook ontzettend goed aan bij de menigte terwijl het kwalitatief om te janken is. Ik denk overigens dat de combi van hardstyle en pop toch wel de toekomst van de mainstream gaat worden. Kijk naar wat er afgelopen... nou... lang... is gereleased. Bijna overal zit zang in. Lose My Mind, Wild Ones Bootleg, Time 2 Rock, MyWay, Young Ones, Year Of Summer, en ga zo maar door. Nu dan dus Negers In Parijs. Is het geen zang van een top40 hitje dan zijn het wel andere gayvocals die niks toevoegen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle