Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Nogmaals erg veel plezier toegewenst jongens! Baal er echt van dat dit tegelijk is met Dominator, anders had ik zeker een dansje gewaagd met jullie.

Feest ze!

Tzelfde pik omhoog!
Zometeen Lyst ophalen vant station, dan nog ff tanken, evt wat muziekjes draaien en dan zie ik wel wanneer ik wegrij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 11:32 
 
Artiest

Jaaaa tot zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 12:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het was een topfeest! Werkelijk zeer goed genoten hier!

Verder nog wat Hardtraxxers gespot.. Zelfs nog iemand aangesproken die ik op GroundZero bij de Theracords stage ook gezien had.. (Met geel shirt aan). Ik werd niet herkend.. Haha Maakt ook niet uit.

MC Villain bij Luna samen met Mouth of Madness.. Heerlijk! Echt.. Ongekend sfeertje :D

Met de held himself :)
Hij stond dus op een verhoging he xd
Afbeelding


Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 13:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Verder nog wat Hardtraxxers gespot.. Zelfs nog iemand aangesproken die ik op GroundZero bij de Theracords stage ook gezien had.. (Met geel shirt aan). Ik werd niet herkend.. Haha Maakt ook niet uit.

Haha. De man van de filmpjes :lol: Luc blijft een fenomeen :D

Hoorde dat ik flink wat knallende setkes heb gemist!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 14:03 
 
Artiest

Het was weer erg gezellig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 14:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Jeff3rd schreef:
Verder nog wat Hardtraxxers gespot.. Zelfs nog iemand aangesproken die ik op GroundZero bij de Theracords stage ook gezien had.. (Met geel shirt aan). Ik werd niet herkend.. Haha Maakt ook niet uit.

Haha. De man van de filmpjes :lol: Luc blijft een fenomeen :D

Hoorde dat ik flink wat knallende setkes heb gemist!



Je hebt echt wat gemist Daan! Heerlijke sfeer hing er. En alles ging compleet los :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 14:45 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Een verslagje dan maar:
Om half 11 vanuit huis vertrokken om met de trein richting Arnhem te gaan, waar Piaaa me kwam oppikken om via een korte tussenstop in zijn huis onze weg te vervolgen richting Zandvoort. Daar aangekomen om kwart over 2, rijden we ongemerkt voorbij de locatie en rijden we tig keer heen en weer over de boulevard, uiteindelijk maar iemand gevraagd en toen was het niet moeilijk meer om te vinden. Vervolgens wil je parkeren, wat op zich geen probleem was, parkeerruimte genoeg daar in Zandvoort, alleen de parkeerautomaten accepteerden alleen muntgeld/chipknip. Ik had niet genoeg geld op de chip staan en 10 euro aan muntgeld hebben maar weinig mensen op zak.. Dus wij gaan op zoek naar een plek waar we ons geld kunnen wisselen, maar bij iedere vis/frietkraam stonden logischerwijs bordjes dat ze geen geld wisselden (we zijn natuurlijk niet de eersten met dit probleem). Dan maar naar de Dirk gereden in het centrum, om een pakjes koekjes te halen en 20 euro te breken, maar zelfs daar weigerden ze om 5 euro in klein geld terug te geven. Gelukkig stond er een vriendelijke mevrouw voor ons die het verhaal meekreeg en ons wel 5 euro wilde wisselen. :) Ondertussen was het al 3 uur geweest en konden we eindelijk naar binnen.

Daar hadden we vrijwel direct Edwinn, Qonfuzion en Geck-o gevonden en hebben we het laatste half uurtje van Gizmo vs Norman nog half mee gekregen. Dan muntjes halen; na 10 minuten in de rij te hebben gestaan, blijkt de muntprijs 3 euro te zijn (waar gaat het heen :thumbdown: ). Om vervolgens weer 10 minuten in de rij te staan voor de bar, koop een fatsoenlijke tapinstallatie of anders twee of drie.. De flesjes Corona waren ook niet handig want ook al bracht vrijwel iedereen ze netjes naar vuilnis bakken, her en der vielen ze kapot en lag de hele grond bezaaid met stukken glas. Ook de toiletten waren een ramp, je kon voor 3 euro een bandje kopen of 50 cent per keer betalen (wie gaat er in godsnaam meer dan 6 keer naar het toilet :P ). Ik heb uiteindelijk niets betaald, want toen ik daar aankwam stond er gewoon een laag water van 3cm in de hele toiletruimte, daar ga je toch niet voor betalen.. Ook waren 3 sta en 3 zit toiletten krap voldoende en stond er gedurende de hele dag een redelijke rij voor het toilet. Achteraf hoorde ik dat er achterin ook nog pisbakken waren, maar daar was het al niet veel beter. Genoeg geklaagd, ik kwam natuurlijk voor de muziek.

En die muziek die was er, de geluidsinstallatie klonk lekker zuiver en stond op een redelijk volume; niet te hard, niet te zacht. Na Gizmo vs Norman maakte Pavo z'n entree. Het was een heel divers, maar ook chaotisch setje met platen als Heartbreak, Go Go Go, Beating of the Drumz, Shithead en tevens ook onbekender werk. De opbouw was niet echt te volgen, toch was het heerlijk om die tracks op een groot en goed geluidssysteem te horen. Die kicks en basslines (L)
Vervolgens was het de beurt aan DHHD, oftewel Trilok & Chiren. Die een erg lekker setje neerzetten. Ik heb heel veel platen van hun voorbij in een sneltrein vaart voorbij horen komen. 30 minutes, Rush, Funky Shit, The Anthem, It's Called The Music, Effected, Equalize?. Kortom allemaal kwijlplaten met snoeiharde basslines en heerlijke screeches. Ook kwam alvast wat SAIFAM werk aan bod. :D Tijdens de set werd Qonfuzion nog aangesproken op z'n Theracords shirt (meerdere malen op de dag overigens), over hoe geweldig Theracords wel niet was. We lagen helemaal dubbel, want Geck-o stond naast hem en hij herkende hem niet eens :lol:
Toen Cold Fusion begon zijn we even wat eten gaan halen. Patat mayo was 1 muntje en Patat met Saté was 3 muntjes. Dan verwacht je toch echte saté en geen satésaus.. Ik bedoel je gaat toch geen 6 euro meer betalen om in plaats van mayo satésaus te krijgen.. :/ Gelukkig had ik zelf een patatje mayo, maar Luc was wel de pineut. Deze op het strand opgegeten en vervolgens nog even wezen wachten op Edwinn en Qonfuzion die ook wat te eten gingen halen. Hierdoor heb ik de set van Cold Fusion voor het grootste deel gemist, waar ik achteraf zeer van baal, want ik hoorde The Headbusser, Bombs Away en Edge of Darkness achter elkaar voorbij komen, nou dan kan voor mij je set al niet meer stuk. :worship: Hopelijk wordt die set nog vrijgegeven.
Snel het eten opgegeten om Technoboy te zien. Zijn mixwerk was zoals gebruikelijk erg langzaam, maar desalniettemin erg strak. En de trackkeuze :worship: Veel niet kapotgedraaide klassiekers gehoord, waar ik een setje verwacht had met het overspeelde spul. Rings of Jupiter, Ethereal Soundmachine, Sex Busters, Nasty Jungle, Nobody is Perfect (of was dat bij DHHD?), Generation T :woot: en ook Junior en Hardventure. Iedere keer als je die nummers hoort vraag je je weer af hoe ze destijds keer op keer, amper een uitzondering daargelaten, met zulke klassiekers op proppen konden komen. Terwijl nu er geen hond zit te wachten op een X-Qlusive Italy. Overigens de kicks in Generation T, loepzuiver :love: en tevens vrij hard.
Ondanks het trage mixwerk, toch wel een van de beste, zo niet de beste set van de dag. (L)
Daarna kwam Luna, nou wat een deceptie was dat zeg. Als ik zeg dat 70% van zijn tracklist platen waren die al eerder gedraaid waren die dag, dan overdrijf ik niet. Hij heeft alle overspeelde hitjes uit de voorgaande sets geplukt om ze nog maar een keer ter gehore te blijven. Natuurlijk zijn de nummers goed, maar hier zit ik natuurlijk niet op te wachten, en dat terwijl ik ervoor hooguit twee platen dubbel heb gehoord. Dit is een set die je draait als opening op Qlimax ofzo, waar men niet zo bekend is met early hardstyle en je later op de avond de platen niet opnieuw hoort, maar niet voor een feest met alleen maar Early Hardstyle liefhebbers.. Snel weer vergeten, deze set. Edit: Ik zie net dat Luna ook op Dominator stond en daardoor ook niet kon weten welke tracks gedraaid waren, maar t blijft een setje met overspeelde nummers.
Als laatst was het de beurt aan Daniele Mondello & Express Viviana. Qua mixwerk zijn het elkaars tegenpolen. Daar waar Mondello's overgangen allemaal perfect verliepen en tijdens enkele platen zijn scratchkunsten vertoond werden, hoorde je tijdens de overgangen van Express Viviana iedere keer een trein voorbij komen. Alles lag ernaast. Mondello opende met, hoe kan het ook anders, Commander. Verder ook nog QT13 gehoord. De rest was allemaal wel snoeihard, maar erg eentonig. Eén geluidje de hele tijd door met een (wel lekkere) reverse bassline eronder. Ik was doodop en we besloten om om 11 uur weg te gaan. Omdat we Geck-o kwijt waren, die we naar huis zouden brengen, is het uiteindelijk zo'n kwart over 11/half 12 geworden. Tjee wat voelde ik me slecht tijdens de rit. Alles begon te tintelen, zoals je normaal slaap hebt in je benen als je dubbelzit, had ik het letterlijk overal, in de mondholte, neus, vingers, keel.. Dat gecombineerd met misselijkheid en duizeligheid maakte het feest compleet, kutziekte. Gelukkig heeft Piaaa me thuis afgezet, ook al was dat anders ook wel gebeurd :P . Nogmaals bedankt daarvoor :thumbup:

Pluspunten:
+ Stage, zag er netjes en verzorgd uit
+ De muziek, hele dag genoten van de platen die voorbij kwamen. Ontzettend veel kippenvel momenten.
+ De kicks, heerlijk zuivere snoeiharde kicks met reverse basslines ipv die springende basslines met enorme tails.
+ Het geluidssysteem, klonk lekker zuiver.
+ De mensen, het was net een bejaardeclub, heb genoeg mensen rond zien lopen die twee keer zo oud waren als ik. Het was een gezellige menigte met veel liefhebbers, die volgens mij ook aardig goed losging.
+ De mensen van hardtraxx, met in bijzonder luc voor de lift (en natuurlijk de gezelligheid).

Minpunten:
- Set van Luna
- Muntjes van 3 euro
- Wachttijden bij de bars/wc's
- WC met een laag water op de grond
- Satesaus van 6 euro :huh:
- Glas dat overal op de grond lag
- Drukte
- Parkeerautomaten, jezus dat je moet betalen oke, maar zorg dan ook dat je op een fatsoenlijke manier kunt betalen..

Kortom de muziek, het geluidssysteem, de mensen en de sfeer was geweldig. Maar de rest was echt om te huilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moest toch wel ff lachen om dat patatje saté. €9,00 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 16:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik schrok er ook wel van ja. Dat ze het durven vragen ook gewoon.
Maarja.. Vergeet niet, hoe lullig het ook klinkt.. Je bent op Zandvoort. Daar is ALLES duurder.

Ik heb gewoon lekker aan de broodjes kroket en frikandel gezeten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Moest toch wel ff lachen om dat patatje saté. €9,00 :lol:

Ja dat ging ook echt nergens over maargoed ....
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 18:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klonk als een vet feestje, hopen dat ik wel bij de volgende hardclassics kan zijn om 9 euro aan sate uit te geven XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Daarna kwam Luna, nou wat een deceptie was dat zeg. Als ik zeg dat 70% van zijn tracklist platen waren die al eerder gedraaid waren die dag, dan overdrijf ik niet. Hij heeft alle overspeelde hitjes uit de voorgaande sets geplukt om ze nog maar een keer ter gehore te blijven. Natuurlijk zijn de nummers goed, maar hier zit ik natuurlijk niet op te wachten, en dat terwijl ik ervoor hooguit twee platen dubbel heb gehoord. Dit is een set die je draait als opening op Qlimax ofzo, waar men niet zo bekend is met early hardstyle en je later op de avond de platen niet opnieuw hoort, maar niet voor een feest met alleen maar Early Hardstyle liefhebbers.. Snel weer vergeten, deze set. Edit: Ik zie net dat Luna ook op Dominator stond en daardoor ook niet kon weten welke tracks gedraaid waren, maar t blijft een setje met overspeelde nummers.

Tja, als hij al op Dominator stond moet hij maar even navragen wat er gedraaid is. Of nog beter: gewoon originele nummers pakken waarvan je bijna 100% zeker weet dat ze niet eerder gedraaid zijn..

Het is gewoon zo zonde dat in de periode duizenden tracks zijn uitgekomen en de DJ's vaak maar een paar honderd (dezelfde) platen ervan draaien.
Verder heb ik veel te weinig Duitse platen van rond 2000 gehoord, ook zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 19:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je je aan dat soort dingen kan storen op een feest, dan vraag ik me serieus af waar je mee bezig bent..

Ga gewoon lekker uit je dak, lekker boeie of er een nummer al een keer gedraaid is. Alleen maar lekkerder om het nummer juist nog een keer te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 20:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Als je je aan dat soort dingen kan storen op een feest, dan vraag ik me serieus af waar je mee bezig bent..

Ga gewoon lekker uit je dak, lekker boeie of er een nummer al een keer gedraaid is. Alleen maar lekkerder om het nummer juist nog een keer te horen.


Mensen moeten altijd klagen :D Voortaan maar lekker thuisblijven :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Als je je aan dat soort dingen kan storen op een feest, dan vraag ik me serieus af waar je mee bezig bent..

Mag je niet meer kritisch naar je eigen scene kijken? :huh: Het is voor iemand die veel platen kent echt niet leuk om telkens dezelfde platen te horen. DJ's kunnen ook is verder kijken dan hun neus lang is en met wat origineel spul aan komen zetten ipv telkens dezelfde platentas (met enkel hits) mee te nemen naar een feest. Ze krijgen er dik voor betaald dan mag je ook meer verwachten dan iets 'standaards'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 20:28 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Als je je aan dat soort dingen kan storen op een feest, dan vraag ik me serieus af waar je mee bezig bent..

Ga gewoon lekker uit je dak, lekker boeie of er een nummer al een keer gedraaid is. Alleen maar lekkerder om het nummer juist nog een keer te horen.

Early wordt al weinig gedraaid. En als er een early-set op een feest is, zijn het altijd dezelfde hitjes (zeg maar de MMA, Gangsta etc. van nu.) Als je dan eindelijk een early hardstyle feest hebt dan wil ik als liefhebber graag een gevarieerde avond, er is immers meer dan genoeg spul om te draaien.

En bij een paar nummers kan ik er echt niet wakker om liggen, maar Luna's tracklist was bijna alleen maar dubbel, en daarboven op komt ook nog eens dat die platen in vrijwel iedere andere early set op feesten worden gedraaid. Ik bedoel je hebt een uurloon van honderden zoniet duizenden euro's, dan mag ik toch ook wel kwaliteit verwachten? Je zegt toch ook niet tegen je schilder, boeiend dat de muur niet strak wit is, hij is hier en daar wit en daar gaat het om.

Nu mag jij mij uit gaan leggen wat een nummer lekkerder maakt als hij voor een tweede keer gedraaid wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Nu mag jij mij uit gaan leggen wat een nummer lekkerder maakt als hij voor een tweede keer gedraaid wordt.

Verschil in gevoelsintensiteit van drugs op die momenten :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 20:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Jeff3rd schreef:

Nu mag jij mij uit gaan leggen wat een nummer lekkerder maakt als hij voor een tweede keer gedraaid wordt.


Ik vind t juist fijn om sommige tracks nog een keer te horen op een feest.
Een set afkraken is makkelijk gedaan. Maar ga er zelf maar staan dan.
Luna moet navragen welke tracks er al gedraaid zijn? Trololo :lol:. Hou alsjeblieft op, doe de wereld een lol en gooi jezelf weg. Onbegonnen werk. Beetje elke keer maar vragen wat er gedraaid is. Ga toch weg.

@ Chris : Ik was nuchter man! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Lyst schreef:
Jeff3rd schreef:

Nu mag jij mij uit gaan leggen wat een nummer lekkerder maakt als hij voor een tweede keer gedraaid wordt.


Ik vind t juist fijn om sommige tracks nog een keer te horen op een feest.
Een set afkraken is makkelijk gedaan. Maar ga er zelf maar staan dan.
Luna moet navragen welke tracks er al gedraaid zijn? Trololo :lol:. Hou alsjeblieft op, doe de wereld een lol en gooi jezelf weg. Onbegonnen werk. Beetje elke keer maar vragen wat er gedraaid is. Ga toch weg.

Tja, als je enkel hits gaat draaien kan je verwachten dat er een paar al daarvoor zijn gedraaid. Dan moet je of informeren welke er gedraaid zijn of originele platen kiezen waarvan je bijna zeker weet dat ze niet eerder zijn gedraaid. Net wat Lyst zegt, ze krijgen er dik voor betaald dan mag je ook wat verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 20:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Lyst schreef:
Jeff3rd schreef:

Nu mag jij mij uit gaan leggen wat een nummer lekkerder maakt als hij voor een tweede keer gedraaid wordt.


Ik vind t juist fijn om sommige tracks nog een keer te horen op een feest.
Een set afkraken is makkelijk gedaan. Maar ga er zelf maar staan dan.
Luna moet navragen welke tracks er al gedraaid zijn? Trololo :lol:. Hou alsjeblieft op, doe de wereld een lol en gooi jezelf weg. Onbegonnen werk. Beetje elke keer maar vragen wat er gedraaid is. Ga toch weg.

@ Chris : Ik was nuchter man! :D

Ja een standpunt herhalen kan ik ook wel, wat maakt een nummer lekkerder als je hem voor de tweede keer hoort? En het doe-het-zelf argument :').

Ik ben van mening dat je als DJ geen twee boekingen op een dag mag hebben, anders kun je niet inspelen op de DJ's die voor je hebben gedraaid. Navragen is inderdaad onbegonnen werk gezien er ik weet niet hoeveel tracks al gedraaid zijn en er is niemand zo gek om die allemaal te onthouden en op te gaan noemen.

Je moet het zo zien, de huidige hardstyle is dood, en sporadisch wordt er op een feest nog een hardstylesetje gedraaid. MMA, Spacer, Attack Again, Just as Easy, Gangsta etc. komen iedere keer voorbij in die sets. Nu organiseert eindelijk iemand weer een hardstyle feest. En vervolgens gaat één DJ die platen daar wéér draaien bovenop het feit dat die platen eerder die avond daar ook al in verschillende setjes zijn gedraaid. Mag je dan ook niet klagen over de tracklist? En als je er wat over zegt, zal ik je aanspreken met dat je je daar druk om kan maken en dan blijf je toch lekker thuis. Dat is zoals jullie reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan het ook anders zien. De DJ's ervoor hadden Luna moeten bellen/mailen met wat hij wil draaien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 20:52 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Als je niks nuttigs te melden hebt, wil je dan in je drugstopic blijven? Dank je wel :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Als je niks nuttigs te melden hebt, wil je dan in je drugstopic blijven? Dank je wel :yawn:

Nee, jij draagt wat bij met deze nutteloze post. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels donder gewoon op met je grote mond als je niks nuttigs te zeggen hebt. Lyst reageert alleen op jou nutteloze post. Daarvoor begin je opeens ook al over drugs terwijl er nergens aanleiding voor is. Als je niet inhoudelijk kan reageren ga je maar met je vriendjes in het drugstopic lekker tikkertje spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 21:11 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Goed, daarmee is alles gezegd. Ontopic anders waarschuwing :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten