Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 01:18 

Hardtraxx Addict

dit moet wel een veel te late 1 april grap zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 01:49 

Donateur

Whahahhhahahaahahahahhaahahahaahah

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

gewoon triest
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 01:54 

Hardtraxx Elite

Coone is officieel een wiggah!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 07:40 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
De Hardstyle scene wordt beter en beter :loving: Van een scene waar serieuze muziek gemaakt werd, originele nummers uitgebracht werden met een heerlijke sfeer, worden er tegenwoordig dit soort troep Remixen, Bootlegs, Remuxxen, tracks met gay/popvocals, softe kicks en 13/12 melodieën uitgepoept. En waarom, om maar op de Defqon mainstage te mogen blijven draaien. En dat zijn dan de top'artiesten'. Ze lopen elkaars kont gewoon achterna; als er een komt met een track met dubstep elementen, een remix van een Top 40 nummer of popvocalen zijn de artiesten die bovenaan de top staan (maar horen ze daar ook?) zo origineel en creatief dat ze elkaar gewoon imiteren.

Lelijker kan de scene niet worden. Ik bid voor meer tracks als A Different Kind of Therapy of Audiofreq's The Other Side, want dat is hardstyle. Dit is jammerlijk inspiratieloos en ook nog eens slecht uitgevoerd. Bah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 09:54 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
klinkt meer naar hard driver trouwens

Of Hard Driver heeft gewoon Coone kicks he
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 10:21 

Hardtraxx Addict

awkward
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 10:55 

Hardtraxx Veteran

Als hij die melodie in een hele andere track had gebouwd was t niet slecht geweest. Maar dat gepingel van het origineel komt me mn strot uit.
Jammer dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 11:02 

Hardtraxx Veteran

Waarom? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 11:25 

Hardtraxx Elite

af-blij-veeeeeen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 11:53 

Waarom moet deze marokanenplaat nou een hardstyle jasje krijgen? afschieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 12:01 

Hardtraxx Addict

Vanaf dat ik het origineel hoorde, wist ik al dat Coone hier een remix van zou maken. Als iemand het zou doen, zou hij het zijn. Marginaal, meer heb ik er niet over te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 12:05 

Hardtraxx Veteran

Aaaah kom op! :/ Dit is toch gewoon ongekend man. Ik ga hier niet eens woorden aan vuilmaken, dit is gewoon écht waardeloos..
urbandesigner schreef:
Coone kan zichzelf beter in de verdwijnkast richting Verdonkeremaansteeg verstoppen

:lol:
wootum schreef:
De Hardstyle scene wordt beter en beter :loving: Van een scene waar serieuze muziek gemaakt werd, originele nummers uitgebracht werden met een heerlijke sfeer, worden er tegenwoordig dit soort troep Remixen, Bootlegs, Remuxxen, tracks met gay/popvocals, softe kicks en 13/12 melodieën uitgepoept. En waarom, om maar op de Defqon mainstage te mogen blijven draaien. En dat zijn dan de top'artiesten'. Ze lopen elkaars kont gewoon achterna; als er een komt met een track met dubstep elementen, een remix van een Top 40 nummer of popvocalen zijn de artiesten die bovenaan de top staan (maar horen ze daar ook?) zo origineel en creatief dat ze elkaar gewoon imiteren.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 12:17 

Hardtraxx Veteran

Persoonlijk vind ik dit nog wel een leuke plaat hoor. Alleen die vocals en dat gepingel mogen er uit.
Track bevat een hele hoop energie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 12:59 

Hardtraxx Veteran

Jah in de House scene hoor je in iedere set dezelfde bootlegs en die hele scene gaat daardoor naar de kloten. Mmmhh, laten we dat bij Hardstyle ook doen! :woot: Jammer dat Niels Geusebroek de vocals niet gecovert heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 13:18 

Hardtraxxer

volgend jaar staat Coone ook op de Victoria Secret Show met Kanye & Jay-Z..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 13:22 

Hardtraxx Veteran

Lekkere track :D :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 13:29 

Hardtraxx Addict

Kwisniks schreef:
Het is officieel:

Dat was 3 jaar geleden al zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 13:33 

Hardtraxxer

Kwisniks schreef:
Het is officieel: Coone produceert alleen maar meuk en moet onmiddelijk uit deze scene verdwijnen.

amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 16:52 

Hardtraxx Veteran

Hoezo? Ga je dood als hij dit blijft doen? Je hoeft er niet naar te luisteren en op feesten kun je hem hartstikke gemakkelijk ontwijken, problem solved.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 17:32 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Hoezo? Ga je dood als hij dit blijft doen? Je hoeft er niet naar te luisteren en op feesten kun je hem hartstikke gemakkelijk ontwijken, problem solved.

Kom op mr. moraalridder, beetje reëel zijn. Dit soort tracks/artiesten moet je zo snel mogelijk de kop indrukken aangezien dit de scene nog meer verziekt, laat Coone maar weten wat voor wanproduct hij heeft gemaakt dankzij bovenstaande reacties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 17:45 

Hardtraxx Veteran

Dat is enigszins begrijpelijk, en toch zie ik er het nut niet van in. Coone heb ik nooit geluisterd en zal ik nooit doen, waardoor het me geen reet uitmaakt wat hij maakt. Voor rappers same story, al zingen ze poesje mauw onder pompende beats, don't care.

Je zal wel vooral doelen op de "infectie" die het verspreid, dat andere artiesten het overnemen. Nou geldt dit inderdaad wel voor mainstream artiesten die geld ruiken, maar ik luister toch vooral de rauwe kant, en daar zie ik dit gewoon never nooit gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 18:27 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
ik ga het niet eens luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 18:45 

Hardtraxxer

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 18:52 

Hardtraxx Veteran

Hier heb ik geen woorden voor, waardeloze troep dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 19:01 

Hardtraxx Elite

verneuking van een van de beste platen van het moment!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle