Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alles kut enter
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 14:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb me weer 3 pagina's vermaakt hoor :worship: Track zelf is niet echt mijn ding, sfeertje wel aardig. Verder ben ik het met Broken Balance eens, wat voor een heisa hier toch weer over gemaakt wordt zeg :/ Ik zag het topic al voorbij komen en kon dit wel weer voorspellen erg jammer eigenlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 14:22 
 

Respect is ver te zoeken soms inderdaad. Zal ook nooit anders worden hier. Jammer.

OT: Aardige plaat, wie hem dan ook geproduceerd heeft, het gaat zich mij om de muziek zelf, ook al kan Hardstyle mij al lang niet meer bekoren, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geef die joegoslaaf eens een warning of ban aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moest om deze wel lachen :lol: .

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het persoonlijk een redelijk nummertje. Je hoort natuurlijk overduidelijk dat het door Hard driver/Coone gemaakt is.

Heeft zij uberhout wel nummers gemaakt/gekregen voordat ze bij dwx kwam? Ik vind het persoonlijk allemaal een beetje vaag. Ook dat ze al meteen op defqon en andere grote festivals staat zonder dat ze eigen tracks heeft want op die manier zou je zelfs mij daar neer kunnen zetten of zelfs geert wilders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 15:54 
 

Mixen kan ze iig best aardig, althans heb 1 van der mixjes nog regelmatig opstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 15:55 
 
Hardtraxx Addict

Dat is ook meer wat mij stoort. Prima dat ze haar in het team opnemen, zoals al gezegd zou ik de kans ook niet voorbij laten gaan. En ik was misschien wat kort door de bocht erover, maar is er inderdaad überhaupt al een track van haar kant gekomen? Zijn genoeg andere die meer hun best hebben gedaan/doen (nu baseer ik dit op het feit dat ik niks van haar producties o.i.d. weet). Vervolgens staat ze gelijk op een aantal grote feesten, waarbij ik denk laat ze zich eerst bewijzen voordat ze op zo groot feest mag staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NickDB schreef:
Heeft zij uberhout wel nummers gemaakt/gekregen voordat ze bij dwx kwam? Ik vind het persoonlijk allemaal een beetje vaag. Ook dat ze al meteen op defqon en andere grote festivals staat zonder dat ze eigen tracks heeft want op die manier zou je zelfs mij daar neer kunnen zetten of zelfs geert wilders?

Hier zakt mijn broek van af..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NickDB schreef:
Ook dat ze al meteen op defqon en andere grote festivals staat zonder dat ze eigen tracks heeft want op die manier zou je zelfs mij daar neer kunnen zetten of zelfs geert wilders?


Ik zou opzich wel gaan kijken naar de hardstyle act van Geert Wilders :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joegoslaaf schreef:
NickDB schreef:
Ook dat ze al meteen op defqon en andere grote festivals staat zonder dat ze eigen tracks heeft want op die manier zou je zelfs mij daar neer kunnen zetten of zelfs geert wilders?


Ik zou opzich wel gaan kijken naar de hardstyle act van Geert Wilders :lol:


Ik niet, kans op een aanslag lijkt me toch een tikkie hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
NickDB schreef:
Heeft zij uberhout wel nummers gemaakt/gekregen voordat ze bij dwx kwam? Ik vind het persoonlijk allemaal een beetje vaag. Ook dat ze al meteen op defqon en andere grote festivals staat zonder dat ze eigen tracks heeft want op die manier zou je zelfs mij daar neer kunnen zetten of zelfs geert wilders?

Hier zakt mijn broek van af..

Ik denk dat ik voor vandaag ook maar uitlog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 16:07 
 
Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:

Ik niet, kans op een aanslag lijkt me toch een tikkie hoog.


Dan klapt ie er iets te goed op? :P (hahahaha hahaha haha ha..... sorry dacht zeg het zelf al xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:
Steffnov schreef:

Ik niet, kans op een aanslag lijkt me toch een tikkie hoog.


Dan klapt ie er iets te goed op? :P (hahahaha hahaha haha ha..... sorry dacht zeg het zelf al xd )


:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 16:24 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

:drool: :surrender: :surrender: :surrender:

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jailbait
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 17:11 
 
Hardtraxx Crew

meh
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 17:50 
 
Hardtraxx Veteran

Mitzinator schreef:
meh
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 18:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
meh
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou zo bizar knap is ze toch ook weer niet.. Of ben ik nou zo kieskeurig? Tuurlijk, ze ziet er goed uit. Maar overdrijven is ook een vak jongens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zou dr niet afslaan persoonlijk :P . Verder moet iedereen hier even een beetje normaal gaan doen, meisje van 17 vol zitten uitschelden en dingen toewensen... Ga je schamen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 19:11 
 
Hardtraxxer

Niet bizar knap, maar nog steeds onbereikbaar voor het overgrote deel op Hardtraxx en dit statement durf ik zelfs te maken zonder jullie te kennen. Blijven natuurlijk internethooligans he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 19:42 
 
Hardtraxx Elite

Goed mokkeltje! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een kutplaat trouwens.... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 20:24 
 

Code White schreef:
Niet bizar knap, maar nog steeds onbereikbaar voor het overgrote deel op Hardtraxx en dit statement durf ik zelfs te maken zonder jullie te kennen. Blijven natuurlijk internethooligans he ;)


Goeie
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle