Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 20:53 
 

teupie schreef:
Net als jouw lange verhaal, kalf. Als je nog meer te zeuren hebt zoek dan gewoon een psychiater. Massel

Ik ging stuk :lol: :lol: :lol:
Jullie hobby is zeuren over alles waar je om kunt zeuren.

HT komt niet aan zijn slechte naam door iemand die zegt 'wel een leuk plaatje, niks mis mee ^^ 6,8.' wel door die rare reacties in het wdj topic. Nog maar niets te zeggen over de reacties tegen Unresolved. Ronduit triest dat soort reacties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Ga toch gewoon weg, astjeblieft man xd

Waardevol advies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 21:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Ik had natuurlijk ook moeten zeggen dat ze dit niet verdiend en dat het als een hard driver plaat klinkt want dan ben ik stoer ookal is het totaal mijn mening niet.


Het is een Hard Driver plaat, dat is een feit, het is een oud project.
Of ze het verdienT is een mening. Maar dat heeft in het gehele topic maar een persoon gezegd, maar dat staat natuurlijk ook garant voor de andere 10,000 in jouw wereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 21:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als ik puur oordeel op de plaat, vind ik 'm wel lekker. Fijn sfeertje in die melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
HT komt niet aan zijn slechte naam door iemand die zegt 'wel een leuk plaatje, niks mis mee ^^ 6,8.'s.


Nee, laten we elke artiest hun reet gaan likken, daar bereik je inderdaad het meeste mee. Misschien komt er dan ook wel een SHIRLEY op Fusion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 21:14 
 

Steffnov schreef:
sandervanbruggen schreef:
HT komt niet aan zijn slechte naam door iemand die zegt 'wel een leuk plaatje, niks mis mee ^^ 6,8.'s.


Nee, laten we elke artiest hun reet gaan likken, daar bereik je inderdaad het meeste mee. Misschien komt er dan ook wel een SHIRLEY op Fusion.

Nee laten we zegge dat ze eerst een paar mensen van dwx geneukt heeft. Dat zijn de opmerkingen die hier leuk gevonden worden of iets over spetterpoep, die opmerkingen zijn ook altijd heeeeel grappig.

Edit: kontenlikken hoeft niet maar het respect hier is op sommigen momenten heel ver te zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Steffnov schreef:
sandervanbruggen schreef:
HT komt niet aan zijn slechte naam door iemand die zegt 'wel een leuk plaatje, niks mis mee ^^ 6,8.'s.


Nee, laten we elke artiest hun reet gaan likken, daar bereik je inderdaad het meeste mee. Misschien komt er dan ook wel een SHIRLEY op Fusion.

Nee laten we zegge dat ze eerst een paar mensen van dwx geneukt heeft. Dat zijn de opmerkingen die hier leuk gevonden worden of iets over spetterpoep, die opmerkingen zijn ook altijd heeeeel grappig.


Ik kan het de DWX manager die een leuke avond heeft gehad niet eens kwalijk nemen, ik zou hetzelfde hebben gedaan. Hoop alleen voor hem dat het niet uitlekt dat ze nog maar 17 is.

Anyways, zelfs als ze er ook op dat gebied niet voor gewerkt heeft, zie ik nog niet in waarom we het dan wél moeten accepteren. Een middelmatige DJ met een leuk koppie en een ghost producer, dat klinkt wel heel erg als een commerciële zet, of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Simpele plaat, niks bijzonders, weinig aan..

Heb eigenlijk geen goed woord over voor dit hele project, die meid kan niks, heeft nog niks bereikt of überhaupt iets laten zien en nu zit ze in één keer bij DWX? God als 't allemaal zo makkelijk zou gaan zeg, ongelooflijk.

En over haar draaikwaliteiten nog maar te zwijgen, ook zo standaard als.. Maarja, ook dat accepteert iedereen tegenwoordig.

Echt jammer dat 't zo moet gaan, ff een mooi gezichtje achter de draaitafels en klaar. Ik wordt wel transgender, misschien lukt 't mij dan ook nog..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 21:23 
 

@ steffnov, Ja dat is het ook maar dat kan toch ook op een normale manier gezegd worden zonder van die rare opmerkingen die jij bijvoorbeeld maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 21:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
HT komt niet aan zijn slechte naam door iemand die zegt 'wel een leuk plaatje, niks mis mee ^^ 6,8.' wel door die rare reacties in het wdj topic. Nog maar niets te zeggen over de reacties tegen Unresolved. Ronduit triest dat soort reacties.

Fuck die slechte naam als het alternatief alles af doen met smileys van bommen en cijfers geven is. :lol: Doe mij dan het buikpijngevoel maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Echt jammer dat 't zo moet gaan, ff een mooi gezichtje achter de draaitafels en klaar. Ik wordt wel transgender, misschien lukt 't mij dan ook nog..


Shit, you may be onto something there. Als ze je afwijzen, ga je gewoon schreeuwen dat DWX jouw niet accepteert en daarmee discrimineert. Denkwijze werkt voor vele LGBT warriors, dus geef het een kans.

sandervanbruggen schreef:
@ stef, Ja dat is het ook maar dat kan toch ook op een normale manier gezegd worden zonder van die rare opmerkingen die jij bijvoorbeeld maakt.


Er zijn meer aanwijzingen dan alleen lege beschuldigingen rond gegaan, maar goed, maak jij je nou maar druk of je morgen wel om 10 uur een kwartiertje buiten kan spelen. Wel mooi off topic trouwens, want ik zie alsnog nergens waarom ze het wel zou verdienen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 21:28 
 

TiMOTHYb schreef:
sandervanbruggen schreef:
HT komt niet aan zijn slechte naam door iemand die zegt 'wel een leuk plaatje, niks mis mee ^^ 6,8.' wel door die rare reacties in het wdj topic. Nog maar niets te zeggen over de reacties tegen Unresolved. Ronduit triest dat soort reacties.

Fuck die slechte naam als het alternatief alles af doen met smileys van bommen en cijfers geven is. :lol: Doe mij dan het buikpijngevoel maar.

Buikpijn gevoel van het lachen als je weer iemand belachelijk maakt ja. Woehoe zo er trots op zijn als ik jou was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 21:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Is het nou nog niet duidelijk?

DWX neemt alles wat los en vast zit aan en hadden nog geen mooi koppie zoals elk ander label wel eens heeft gedaan. Zo moeilijk/raar/nieuw is dit niet.

Waarom die heisa :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 21:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Buikpijn gevoel van het lachen als je weer iemand belachelijk maakt ja. Woehoe zo er trots op zijn als ik jou was.

Kijk!! Een selfie!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 21:34 
 

Broken Balance schreef:
Is het nou nog niet duidelijk?

DWX neemt alles wat los en vast zit aan en hadden nog geen mooi koppie zoals elk ander label wel eens heeft gedaan. Zo moeilijk/raar/nieuw is dit niet.

Waarom die heisa :lol:

Krijg nu de klere :O. Ik deel voor het eerst de zelfde mening als jij
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 21:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Shut up Meg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 21:48 
 
Hardtraxx Veteran

Plaat klinkt vrij standaard, of deze nou door Freek of iemand anders is gemaakt. Voor de rest is het enige dat ik kan zeggen dat het een beetje dubbel is dat er een leuke blondine opeens bij DWX heeft getekend zonder iets te hebben bereikt. Maar we zien wel wat de toekomst brengt, als ze écht werkelijk niets kan zal dit wel met een sisser aflopen ála Gostosa.

Ik geef haar wel een kans om haarzelf te bewijzen, de hele muziekbusiness is tenslotte toch allemaal doorgestoken kaart en als ze leuke setjes kan draaien zie ik het probleem niet echt. Sinds het vinyl tijdperk voorbij is word toch de één na de andere plaat gereleased waar ook maar iets een leuk deuntje in zit :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 21:58 
 
Hardtraxxer

Denk dat het beste is om zowel Mandy als deze 13/12 plaat gewoon te negeren. Hoe minder interesse, hoe sneller zij weg kan bij DWX en weer lekker met de barbies kan spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 22:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

coenvc schreef:
Denk dat het beste is om zowel Mandy als deze 13/12 plaat gewoon te negeren. Hoe minder interesse, hoe sneller zij weg kan bij DWX en weer lekker met de barbies kan spelen.


Dat hoeft ook niet, als ze dit wil en zichzelf opbouwt tot goede artieste is er niks mis mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 22:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik wil haar wel likken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 22:42 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Fijne plaat van Hard Driver :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 22:58 
 

Fuzzylogic schreef:
een 'IK BEN SANDERVANBRUGGEN!!!'-shirt


Waar kan ik die kopen? linkje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man-D, nieuwe liveact met die kale boy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelodicArtDJ schreef:
ik wil haar wel likken.

Wanneer gaan we bier drinken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 23:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:

Wel een leuk plaat, niks mis mee ^^ 6,8.

Wat ik me dan afvraag he... Als er niks mis is met de plaat, waarom geef je dan alsnog maar een 6,8 ?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle