Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zijn die vocals mateloos storend, net zoals die pitchkicks in de 2e climax. Verder niks mis mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 23:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt als een aardig zomerplaatje, maar springt er niet uit en de melodie blijft ook niet echt hangen. Een 4,73.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Ik moest lachen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 00:25 
 
Artiest

MelvinFR schreef:
Afbeelding

Ik moest lachen :P.

Hahahahahahahahahaaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 01:07 
 
Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
Simpele plaat, niks bijzonders, weinig aan..

Heb eigenlijk geen goed woord over voor dit hele project, die meid kan niks, heeft nog niks bereikt of überhaupt iets laten zien en nu zit ze in één keer bij DWX? God als 't allemaal zo makkelijk zou gaan zeg, ongelooflijk.

En over haar draaikwaliteiten nog maar te zwijgen, ook zo standaard als.. Maarja, ook dat accepteert iedereen tegenwoordig.

Echt jammer dat 't zo moet gaan, ff een mooi gezichtje achter de draaitafels en klaar. Ik wordt wel transgender, misschien lukt 't mij dan ook nog..


Had het al eerder gezegd op dit forum maar ja, blijkbaar zijn er een paar witi's die mij dan maar bestempelen als zwartmaker en hater. Zie hier: feesten/the-qontinent-2015-7-8-9-augustus-wachtebeke-be-t48811.html

Dikke zever dus, noem het zwartmakerij, ik noem het de keiharde waarheid, einde discussie ;)

Als ik zo kijk op die reacties van FB ziet het er ook niet echt een warm welkom uit voor d'r.
Boontje komt om zijn loontje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 02:00 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Elk label heeft wel een paar van dit soort DJ's, zowel mannelijk als vrouwelijk.
Ongeacht of ik er mee eens ben of niet, krijgt zij de volle laag en voorgangers niet.

Tegenwoordig is het beter om gewoon de tracks en de sets te beoordelen,
want deze opzet gaat alleen nog maar meer gebruikt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 02:36 
 
Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
Afbeelding

Ik moest lachen :P.

:lol: :lol:

stefaneke schreef:
Fuzzylogic schreef:
een 'IK BEN SANDERVANBRUGGEN!!!'-shirt


Waar kan ik die kopen? linkje?

Sorry Sander (indien nodig verwijder iK m) geen haat tegen jou hoor maar was behoorlijk verveeld :$ maar dit moest dus gewoon even xd
Afbeelding
In stores 19-2-2043
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 03:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:

goed photoshp sowieso, maar nu ga ik even de plaat luisteren voordat ik een oordeel klaar heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 03:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tering, wat een fijne plaat :worship:

en ga aub niet zo haten op mandy. Haat dan lekker op dwx, zij nemen dit aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker koppie https://www.facebook.com/mandy.scherpereel.7

Is toch minstens een 8 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 09:14 
 
Hardtraxx Addict

Zoals al eerder gezegd is tegenwoordig de muziekscene toch 1 doorgestoken kaart. Het is wie kent wie. Als ze daadwerkelijk kan/gaat produceren (waar ze nu niet bepaald goed mee begint aangezien ze het zelf niet gemaakt heeft) dan merken we snel genoeg of ze het überhaupt gaat redden. Slaat sowieso nergens op dat DWX dit doet, neem dan iemand aan die er al echt hard voor werkt en waarvan je weet dat in zijn of haar tracks verbetering zit. Nu komt het meer over (op mij in ieder geval) alsof DWX dacht hey wij hebben nog geen dame in het team laten we haar maar gebruiken (of misbruiken weet niet wat er in de studio gebeurd)

OT: Vind de track niet zo bijzonder, sowieso geen fan van die pitch kick en melo pakt me ook niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 09:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mod edit: Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 09:22 
 
Hardtraxx Addict

Ow god zie nu ook op der partyflock dat haar artiestennaam Man-D is? >.< >.< :lol:

Edit: ohnee is nu veranderd naar Mandy :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 09:50 
 

best een leuke track, het lijkt zoals eerder gezegd best wel op hard driver maar ik ga wel zien hoe het allemaal in elkaar zit.
wie weet, mischien produceerd ze met de soundbank van gard driver (of ze heeft een ghostproducer).

en al dat gehaat is zo zinloos, wqcht gewoon eens af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 10:20 
 

@ fietsband, Moest er zelf ook wel om lachen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 10:23 
 

wootum schreef:
sandervanbruggen schreef:

Wel een leuk plaat, niks mis mee ^^ 6,8.

Wat ik me dan afvraag he... Als er niks mis is met de plaat, waarom geef je dan alsnog maar een 6,8 ?

Omdat die me nergens echt helemaal pakt. Het een leuk plaatje maar ook niet meer dan dat, dus vandaar 6,8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vaak heel erg oneens met Sander, en die 6,8 is ook zo random als wat... maargoed daar ga ik niet weer over beginnen :P maar wat respect betreft moet ik hem toch een beetje gelijk geven.

Vind wel dat er heel heel hard op dat 17-jarige meisje gereageerd wordt, terwijl je haar helemaal niks kwalijk kan nemen... als ze mij op m'n 17e hadden gevraagd "joh wat ben jij een lekkere vent, wil je op grote feesten draaien? Zorgen wij dat je wat nummers hebt". Had ik het meteen gedaan. De looks waren zeker aanwezig (waar is het toch mis gegaan :cry: ).

Ik dwaal een beetje af, maar zoals Phuture Noize het in het WJD topic al goed omschreef, de wereld zit nu eenmaal zo in elkaar. Daar ga je echt niks aan veranderen. Tuurlijk is het logisch dat er verontwaardigd op gereageerd wordt, en dat moet ook. Maar om een 17 jarig meisje helemaal kapot te maken en zeggen dat ze alles en iedereen heeft afgezogen om die kans te krijgen vind ik echt te ver gaan :P DWX zou aangepakt moeten worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 10:40 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Maar om een 17 jarig meisje helemaal kapot te maken en zeggen dat ze alles en iedereen heeft afgezogen om die kans te krijgen vind ik echt te ver gaan :P DWX zou aangepakt moeten worden.


Helemaal mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 10:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind t onderhand ook wel wat sneu voor haar. Maar ja, sommige mensen (vooral op FB en YT) schreeuwen alleen kut en bier of likken iemands aars compleet, maar uit geen van beide kanten komt iets serieus onderbouwend of waarheidsgetrouw. Maar het is niet alsof ik het flink ga opnemen voor haar, tot ze laat zien dat ze wel degelijk een serieuze insteek om het produceren en draaien te leren/kunnen heeft, tot dan hou ik me neutraal.

Dat het de schuld is van DWX, ok. Maar dat men nog niet door heeft dat ten eerste DWX alles wat los en vast zit signed. En ten tweede, zo veel andere labels dit ook hebben gedaan maar nooit zo veel heisa over zich heen kregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 10:52 
 
Hardtraxxer

Gewoon een lekker wijf. Verder hoef ik haar niet te zien of te horen op een festival. Genoeg lekkere wijven waar ik voor een dagje verliefd op kan wezen.

Verder vind ik de types die haar persoonlijk gaan aanvallen vrij kansloos, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 11:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Fijne plaat van Hard Driver :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 12:52 
 
Donateur

Voor zover ik nu kon zien lijkt het erop dat ze al best een poosje aan het draaien is, dus er wel degelijk iets voor doet.
En ze zal wel geluk hebben gehad met connecties dat ze een goeie ghost producer heeft met Hard Driver nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joegoslaaf schreef:
mod edit

Kom op man, doe eens normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 13:40 
 
Hardtraxx Veteran

Er zijn hier mensen die best wel eens een lesje respect mogen nemen. Heeft Mandy jullie bedrogen dat je haar uitmaakt voor alles en nog wat.. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Er zijn hier mensen die best wel eens een lesje respect mogen nemen. Heeft Mandy jullie bedrogen dat je haar uitmaakt voor alles en nog wat.. :sick:


echt he :/

het is een meisje van 17.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle