Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 20:38 
 
Hardtraxx Veteran

ThaBomba. schreef:
Alles kut enter
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 20:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Er is al genoeg over gepost over heel dit onderwerp, en heb daar eerlijk gezegd ook totaal geen zin in. Dus hou het mooi bij de track zelf.

Lelijke, slappe kicks in de intro, dus dan moet je al met iets geniaals komen wil je m'n interesse wekken. Melodie is 'wel leuk', maar niks speciaals. Synth komt niet vol en warm over en kicks zijn weer niet luisterbaar. Plaat komt ook ontzettend leeg en dun over. Next, helaas :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 20:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ik niet, kans op een aanslag lijkt me toch een tikkie hoog.

Kans op tikkies tijdens het DefQon weekend is sowieso vrij hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Civil Mindz schreef:
Wat een kutplaat trouwens.... :/

Ontopic blijven aub. Oh wacht.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Er is al genoeg over gepost over heel dit onderwerp, en heb daar eerlijk gezegd ook totaal geen zin in. Dus hou het mooi bij de track zelf.

Lelijke, slappe kicks in de intro, dus dan moet je al met iets geniaals komen wil je m'n interesse wekken. Melodie is 'wel leuk', maar niks speciaals. Synth komt niet vol en warm over en kicks zijn weer niet luisterbaar. Plaat komt ook ontzettend leeg en dun over. Next, helaas :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 00:18 
 
Hardtraxx Veteran

Track klinkt wel aardig. Zal em vaker opzetten. De sounds zijn naar mijn smaak duidelijk van Coone, en dat vind ik totaal niet erg
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 01:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Code White schreef:
Niet bizar knap, maar nog steeds onbereikbaar voor het overgrote deel op Hardtraxx en dit statement durf ik zelfs te maken zonder jullie te kennen. Blijven natuurlijk internethooligans he ;)


he kom op nou, wij zijn allemaal tering lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 12:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://alive-at-night.com/are-labels-ignoring-so-called-talents-discussing-mandy-and-respect/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 12:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sterk verhaal, helemaal mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Code White schreef:
Niet bizar knap, maar nog steeds onbereikbaar voor het overgrote deel op Hardtraxx en dit statement durf ik zelfs te maken zonder jullie te kennen. Blijven natuurlijk internethooligans he ;)

Challenge accepted
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goeie jailbait wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 16:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Het is een Hard Driver plaat, dat is een feit, het is een oud project.



Bron/linkje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 21:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het een best fijne plaat, interesseert me niet wie dit gemaakt heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 10:03 
 
Hardtraxx Veteran

Ik volg haar nu een tijdje op snap. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ze niet produceert. En alleen bezig Is met geld uitgeven en populaire hardstyle tracks (veelal raw) luisteren..
En dat moet dwx promoten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik volg haar nu een tijdje op snap. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ze niet produceert. En alleen bezig Is met geld uitgeven en populaire hardstyle tracks (veelal raw) luisteren..
En dat moet dwx promoten..


Dus ze heeft een muzieksmaak die je niet aan staat, ze geeft geld uit (wat opzichzelf al een bizar raar verwijt is), en ze heeft een ghost producer net als zovelen in de scene. Nou nou wat erg allemaal >.<

Wat een gejank om niks, enige oplossing is: volg haar niet meer op snap en ga je bezig houden met dingen waar je je niet aan irriteert (wat vgm lastig kan worden als je je al druk maakt om de muziek die iemand anders leuk vindt :/ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 17:44 
 
Hardtraxx Veteran

Volgens mij zeg ik nergens dat ik me irriteer. Ook vind ik het knap dat je opeens denkt te weten waar mijn voorkeur ligt in hardstyle.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle