Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 20:51 
 
Hardtraxx Addict

Pedaalemre schreef:
Mwoh, vind t niet zo gek wat InfinI hier zegt. Grotendeels mee eens zelfs. Maar als je nou gewoon
Citaat:
Maargoed ik zal wel weer een zeikerd zijn. Broken Balance en consorten, kom er maar in!
weg laat, kom je iets serieuzer over want nu is het zo van 'niemand is het toch met me eens wedden!!11', terwijl ik denk dat dat wel meevalt. Dat van die algemene concentratiespan die steeds lager wordt klopt namelijk gewoon in mijn ogen.

Heb ik ook geprobeerd, geloof me, zo ben ik begonnen zelfs. Maar dan wordt de elite kaart getrokken omdat je dan juist weer te serieus bent. Het is nooit goed hier, dat is een beetje het probleem. Daarnaast reageert die lambal werkelijk op alles wat meer dan 3 regels heeft en ook maar iets van controversen bevat, dus met dit hoop ik zoiets te voorkomen. En warempel, het heeft gewerkt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee die lambal is gewoon voor 2 maanden gebanned :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 04:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 08:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
"Er horen 2 climaxen in de hardstyle", niet mee eens. Het is in de tijden zo door geëvolueerd omdat de lange climaxen niet meer werkte en zo zal de stijl gelukkig alleen maar door blijven zoeken naar nieuwe dingen. Niet alles zal in mijn of jouw straatje liggen, maar vooruitgang is iets wat de scene nodig heeft.

Vooruitgang? Je hebt achteruitgang verkeerd geschreven..

Khadber schreef:
Nogmaals: hoeveel outros hoor jij in een gemiddelde set (of beter gezegd: mixes die niet direct na een climax doorgaan)? Hoeveel mensen zie je dansen op een outro? Allebei kun je op een hand tellen. Het is totaal begrijpelijk dat daar dus ook niets voor geproduceerd wordt, want niemand draait het.

Outro is wat overdreven, maar er zijn een hele hoop derde climaxes die echt mega vet zijn. Ik noem een Bring back the funk, of bij State of mind precies het omgedraaide verhaal. Het is ook niet de bedoeling om simpelweg enkel een outro met wat clapjes uit te spelen omdat iedereen - behalve jij - dat kut vindt. Het is de bedoeling de ene outro met een gecutte vocal over de volgende mid te leggen. Doormixen en de boel interessant houden. Ik geloof er geen fluit van dat je dat niet aan de markt kunt brengen bij nieuwe luisteraars en bovendien zou dat op zich al 'evolueren' zijn.

Bovendien wordt het ongelijk van dat hele argument dat 'men moeilijk geboeid blijft' teniet gedaan door de lui die al jarenlang aankomen zetten met tracks als de grote dikke bassplaat. Blijkbaar kan het dus wel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is ook niet dat ik er 123 achter sta hoor. Mijn argument van vooruitgang ging meer over de opmerking dat er persé twee climaxen moeten zijn en dergelijke. De trend die er is kan ik vanuit een productieoogpunt en hoe er nu gedraaid wordt wel begrip voor opbrengen. Een zeer klein deel van het publiek geeft om goed mixwerk, maar willen vooral veel (bekende) platen horen en dus draaien de meeste DJs ook vooral makkelijkere overgangen (uitzonderingen daargelaten). Maar goed, ik dwaal ook af nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 12:01 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Bovendien wordt het ongelijk van dat hele argument dat 'men moeilijk geboeid blijft' teniet gedaan door de lui die al jarenlang aankomen zetten met tracks als de grote dikke bassplaat. Blijkbaar kan het dus wel...

Appels en peren...
Snap je het punt überhaupt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 14:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Het is ook niet dat ik er 123 achter sta hoor. Mijn argument van vooruitgang ging meer over de opmerking dat er persé twee climaxen moeten zijn en dergelijke. De trend die er is kan ik vanuit een productieoogpunt en hoe er nu gedraaid wordt wel begrip voor opbrengen. Een zeer klein deel van het publiek geeft om goed mixwerk, maar willen vooral veel (bekende) platen horen en dus draaien de meeste DJs ook vooral makkelijkere overgangen (uitzonderingen daargelaten). Maar goed, ik dwaal ook af nu.

Nee weet ik, ik dacht inderdaad dat jij juist altijd wel van het tegenovergestelde was. :D

Qua efficiëntie snap ik het ook wel, maar als ik toch een kritische noot mag geven is het het gemak waarmee sommige aannames worden gedaan. Zoals men blijft niet meer geboeid, of geen interesse voor mixwerk. 1) In mijn omgeving is dat voor 90% onwaar, en ik ga echt met weinig nerds om 2) Je kunt prima mensen introduceren met dat soort shit.

Neem als voorbeeld de hardstyle classics. Toen wij daar in 2015 om begonnen te vragen was daar zgn. (te) weinig interesse voor onder de nieuwe luisteraars. Na een paar besloten feestjes begonnen headliners ineens weer oude plaatjes te draaien en als klap op de vuurpijl besloot zelfs BH uiteindelijk z'n alias weer af te stoffen. Het kan dus wel blijkbaar..

@ Infini goos wie ben jij überhaupt? Ik praat niet meer met jou, door jou is BB geband in de aanloop naar Resonate waarvoor nog hartelijk dank. Paardelul met je arrogante schijt toontje
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 14:28 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
door jou is BB geband in de aanloop naar Resonate waarvoor nog hartelijk dank. Paardelul met je arrogante schijt toontje

Ooh heerlijk dit. Dit bevestigt en bewijst zó veel over jullie :worship: :lol:
Bedankt hiervoor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 14:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
TiMOTHYb schreef:
door jou is BB geband in de aanloop naar Resonate waarvoor nog hartelijk dank. Paardelul met je arrogante schijt toontje

Ooh heerlijk dit. Dit bevestigt en bewijst zó veel over jullie :worship: :lol:
Bedankt hiervoor :thumbup:

Roy kan die gozer ook niet weg? Word er dood en doodmoe van
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 14:41 
 
Hardtraxx Addict

Edit: Nah laat maar zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 15:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dit gaat echt helemaal nergens meer over... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 17:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:corn: :corn: :corn: :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 18:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha, het iemand kwalijk nemen dat er eentje gebanned is door zelf gedane uitspraken.
tuurlijk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 18:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee gwn vervelend om dat gezanik van die vent in ieder topic te moeten lezen. En dat "snap je het punt uberhaupt" gebeuren heb ik al helemaal geen zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 18:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien vind hij dat van jou ook wel gezanik.
Je hou er namelijk zelf ook niet over op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI, probeer het anders eens op te lossen dat iedereen zo op jou reageert ipv dit haantjesgedrag te vertonen. Dat lost helemaal niks op en komt de sfeer zeker niet ten goede. Je hebt daarom ook je tweede warn gehad aangezien het weer zo snel misgaat na je eerste.

Voor verdere opmerkingen/vragen kan iedereen hier PB’tje naar mij of InfinI zelf doen, maar wil hier voor de rest niks meer lezen betreffende deze ruzie
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 20:09 
 
Hardtraxx Addict

Korte reply, ik ga er vanuit dat ik dat recht heb:

Er word niet eens de moeite genomen om te lezen wat er gezegd wordt, en dan wil je zeggen dat ik daar voor op moet draaien? Vreemde conclusie om mij daar verantwoordelijk voor te stellen eerlijk gezegd. Daarnaast is dat gewoon een hopeloze zaak hier, leert de ervaring. Ook vreemd dat ik de enige ben die hier wordt aangesproken. Doe ermee wat je wil verder. Terechte warn, maar alleen vanwege het scheldgedeelte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Korte reply, ik ga er vanuit dat ik dat recht heb:

Er word niet eens de moeite genomen om te lezen wat er gezegd wordt, en dan wil je zeggen dat ik daar voor op moet draaien? Vreemde conclusie om mij daar verantwoordelijk voor te stellen eerlijk gezegd. Daarnaast is dat gewoon een hopeloze zaak hier, leert de ervaring. Ook vreemd dat ik de enige ben die hier wordt aangesproken. Doe ermee wat je wil verder. Terechte warn, maar alleen vanwege het scheldgedeelte.

Zie PB :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 20:24 
 
Hardtraxx Addict

RoyAPO schreef:
InfinI schreef:
Korte reply, ik ga er vanuit dat ik dat recht heb:

Er word niet eens de moeite genomen om te lezen wat er gezegd wordt, en dan wil je zeggen dat ik daar voor op moet draaien? Vreemde conclusie om mij daar verantwoordelijk voor te stellen eerlijk gezegd. Daarnaast is dat gewoon een hopeloze zaak hier, leert de ervaring. Ook vreemd dat ik de enige ben die hier wordt aangesproken. Doe ermee wat je wil verder. Terechte warn, maar alleen vanwege het scheldgedeelte.

Zie PB :thumbup:

Gotcha :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon topic sluiten als je zijn naam ziet staan, werkt het beste.

Blijft er niet veel over, maar so be it :lol:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle