Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 16:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Prima release! The Sacrifice Remix is heel erg baas. Psychedelic en Megasound inderdaad gewoon goed. Die Doomed Remix had van mij niet gehoeven. Matige remix. Ik ben benieuwd of er ook zo'n remix EP komt met wat oudere Wildstylez platen. Lijkt me best vet. :)

Dit! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sacrifice remix is nog best prima. De rest is echt heel ver ondermaats.

1 mid intro en 1 climax.. dat het zo ver zou komen in de dance muziek.. :lol: Echt What the fuck..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
1 mid intro en 1 climax.. dat het zo ver zou komen in de dance muziek.. :lol: Echt What the fuck..


Wat is daar gek aan? Mensen willen meer tracks per uur, outro's worden niet gedraaid want iedereen mixt na de climax door. Logisch dat producers daar dus geen tijd meer in steken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij wilt nog lekker clapjes horen in het begin G1LL? Dat is alleen voor mixen chill, maar niet voor op spotify enzo. Een track mag van mij trouwens wel een (mid-)outro krijgen trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 12:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is die Doomed remix toch ontzettend kut :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 12:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Doomed vind ik echt helemaal niks, dat is voor mij sowieso al de minste plaat van de vier en dan worden ook nog eens de kicks verneukt, zonde.

Psychedelic; melodie blijft altijd vet om te horen. Blij dat je deze plaat nu weer live gaat horen alleen de kick in de mid ben ik niet zo fan van. Wel een prima remix

The Sacrifice; Dikke remix, goed gedaan door Max Enforcer!

Megasound; Bij het origineel vind ik de kick in de mid een stuk fijner maar DW zijn kicks zijn ook niet verkeerd. Heb Megasound met afstand het vaakst geluisterd vroeger en nu nog steeds ooit. Vind het heel goed bij de remix dat hij er een tweede climax in heeft gedaan, dat was altijd een minpuntje bij het origineel. Beste remix van het EP voor mij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 12:45 
 
Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
G1LL schreef:
1 mid intro en 1 climax.. dat het zo ver zou komen in de dance muziek.. :lol: Echt What the fuck..


Wat is daar gek aan? Mensen willen meer tracks per uur, outro's worden niet gedraaid want iedereen mixt na de climax door. Logisch dat producers daar dus geen tijd meer in steken.

Gewoon jammer dat het volk de producers stuurt in plaats van andersom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 14:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Khadber schreef:
G1LL schreef:
1 mid intro en 1 climax.. dat het zo ver zou komen in de dance muziek.. :lol: Echt What the fuck..


Wat is daar gek aan? Mensen willen meer tracks per uur, outro's worden niet gedraaid want iedereen mixt na de climax door. Logisch dat producers daar dus geen tijd meer in steken.

Gewoon jammer dat het volk de producers stuurt in plaats van andersom.


Haha lijkt net alsof de producers afhankelijk van het volk zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 16:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vinden jullie het oprecht raar dat er eerder rekening gehouden wordt met 99,5% van de luisteraars dan met dat miniscule groepje producers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vraag me eerder af waarom mensen het leuk vinden om eerst een minuut naar claps & snares of naar lege kicks te luisteren voordat de track begint. Ik snap dat het voor mixen chill is, maar op spotify kan ik mij bij oude platen daar wel eens aan storen aan die eeuwige saaie opbouw.

Edit: ik heb het nu alleen over de intro en outro, niet over mid-intro/outro en het feit dat er maar 1 climax is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
G1LL schreef:
1 mid intro en 1 climax.. dat het zo ver zou komen in de dance muziek.. :lol: Echt What the fuck..


Wat is daar gek aan? Mensen willen meer tracks per uur, outro's worden niet gedraaid want iedereen mixt na de climax door. Logisch dat producers daar dus geen tijd meer in steken.


Ik heb net niet over de clapjes intro voor DJs. Ik heb het over de Mid intro en climax. En er horen toch echt 2 climaxen in een nummer Te zitten en maak daar desnoods direct de midouto aan als t toch allemaal snel moet.

Sorry ik vind dit echt te makkelijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Khadber schreef:
G1LL schreef:
1 mid intro en 1 climax.. dat het zo ver zou komen in de dance muziek.. :lol: Echt What the fuck..


Wat is daar gek aan? Mensen willen meer tracks per uur, outro's worden niet gedraaid want iedereen mixt na de climax door. Logisch dat producers daar dus geen tijd meer in steken.


Ik heb net niet over de clapjes intro voor DJs. Ik heb het over de Mid intro en climax. En er horen toch echt 2 climaxen in een nummer Te zitten en maak daar desnoods direct de midouto aan als t toch allemaal snel moet.

Sorry ik vind dit echt te makkelijk..


Aah oke, ja daar ben ik het wel mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Max Enforcer en Devin Wild remix vind ik goed te pruimen. Atmozfears remix heb ik persoonlijk helemaal niks met die mid-intro. Daarbij is Psychedelic een van mijn favoriete nummers van Headhunterz waardoor het moeilijk wordt om er met een remix ook maar bij in de buurt te komen. Remix van Sub Zero Project vind ik ronduit slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 21:13 
 
Hardtraxxer

Niets gaat boven het origineel, maar ik vind het fijne 2018 updates :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 08:12 
 
Hardtraxxer

Jordy schreef:
Max Enforcer en Devin Wild remix vind ik goed te pruimen. Atmozfears remix heb ik persoonlijk helemaal niks met die mid-intro. Daarbij is Psychedelic een van mijn favoriete nummers van Headhunterz waardoor het moeilijk wordt om er met een remix ook maar bij in de buurt te komen. Remix van Sub Zero Project vind ik ronduit slecht.

Perfect verwoord. Zal ze ook niet grijs gaan draaien deze tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alles is wel al gezegd. Op Doomed remix na 1 voor 1 pareltjes! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal Headhunterz zelf die Doomed Remix echt goed vinden? Kan toch haast niet. Denk trouwens als SZP niet een keer andere kicks gaan gebruiken dat het ook wel eens een keer over kan zijn met de populariteit. Natuurlijk zijn wij op HT er altijd snel klaar meer. Maar ook het 'grote publiek' zal er toch een keer klaar mee zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Khadber schreef:
G1LL schreef:
1 mid intro en 1 climax.. dat het zo ver zou komen in de dance muziek.. :lol: Echt What the fuck..


Wat is daar gek aan? Mensen willen meer tracks per uur, outro's worden niet gedraaid want iedereen mixt na de climax door. Logisch dat producers daar dus geen tijd meer in steken.


Ik heb net niet over de clapjes intro voor DJs. Ik heb het over de Mid intro en climax. En er horen toch echt 2 climaxen in een nummer Te zitten en maak daar desnoods direct de midouto aan als t toch allemaal snel moet.

Sorry ik vind dit echt te makkelijk..

Daar heb ik het ook niet over, dat zijn weer anderen die met mijn comment aan de haal gaan.

"Er horen 2 climaxen in de hardstyle", niet mee eens. Het is in de tijden zo door geëvolueerd omdat de lange climaxen niet meer werkte en zo zal de stijl gelukkig alleen maar door blijven zoeken naar nieuwe dingen. Niet alles zal in mijn of jouw straatje liggen, maar vooruitgang is iets wat de scene nodig heeft.

Nogmaals: hoeveel outros hoor jij in een gemiddelde set (of beter gezegd: mixes die niet direct na een climax doorgaan)? Hoeveel mensen zie je dansen op een outro? Allebei kun je op een hand tellen. Het is totaal begrijpelijk dat daar dus ook niets voor geproduceerd wordt, want niemand draait het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 15:58 
 
Hardtraxx Addict

Heeft ook een beetje met de huidige generatie te maken. Alles moet zsm veranderen want langer dan 10 seconden genieten van iets bestaat niet meer. Beetje het gevolg van een verwende manier van leven met het internet etc. Youtube filmpjes langer dan 10 minuten krijgen geen views meer, op Dumpert wordt massaal geklaagd als een filmpje niet exact aan de verwachtingen voldoet, en in de hardstyle is een break van meer dan 32 beats al snel te lang. Zodra er iets interessants gebeurt is men er enkele momenten later alweer op uitgekeken en moet er meteen iets nieuws of anders voorgeschoteld worden, anders is men niet tevreden. Het is niet voor niets zo dat het power hour op defqon het nieuwe hoogtepunt geworden is onder de massa. Gewoon een verwende zeikcultuur, en het enige wat producers kunnen doen is dat opvolgen anders is er niet voldoende animo meer. Dus inderdaad heel begrijpelijk dát het gebeurt, maar aan de andere kant ontzettend jammer want het gaat wel ten koste van wat het genre ooit zo mooi maakte. Maargoed ik zal wel weer een zeikerd zijn.

Broken Balance en consorten, kom er maar in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga niet happen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance ook niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

Mwoh, vind t niet zo gek wat InfinI hier zegt. Grotendeels mee eens zelfs. Maar als je nou gewoon
Citaat:
Maargoed ik zal wel weer een zeikerd zijn. Broken Balance en consorten, kom er maar in!
weg laat, kom je iets serieuzer over want nu is het zo van 'niemand is het toch met me eens wedden!!11', terwijl ik denk dat dat wel meevalt. Dat van die algemene concentratiespan die steeds lager wordt klopt namelijk gewoon in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Daar heb ik het ook niet over, dat zijn weer anderen die met mijn comment aan de haal gaan.

"Er horen 2 climaxen in de hardstyle", niet mee eens. Het is in de tijden zo door geëvolueerd omdat de lange climaxen niet meer werkte en zo zal de stijl gelukkig alleen maar door blijven zoeken naar nieuwe dingen. Niet alles zal in mijn of jouw straatje liggen, maar vooruitgang is iets wat de scene nodig heeft.

Nogmaals: hoeveel outros hoor jij in een gemiddelde set (of beter gezegd: mixes die niet direct na een climax doorgaan)? Hoeveel mensen zie je dansen op een outro? Allebei kun je op een hand tellen. Het is totaal begrijpelijk dat daar dus ook niets voor geproduceerd wordt, want niemand draait het.


Deze scene heeft geen vooruitgang nodig, integendeel. Teveel gepingel, teveel experimenteren, gigantisch veel slechte kicks, tracks die niet af klinken, makkelijke bootlegs enz... Maarja dit is mijn mening, laat ik het er nu maar gewoon bij zetten voordat daar weer over gezeurd wordt. Het echte hardstyle gevoel is er voor mij al lang niet meer, over het algemeen dan.

En @InfinI, helemaal mee eens en je bent helemaal geen zeikerd. De scene gaat kapot aan z'n eigen succes zo.. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 20:25 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

dave schreef:
Mmm, Deze 4 remixen komen niet eens in de buurt van het origineel. Afblijven dus!

Voor het grootste deel wel mee eens.
The Sacrifice remix vind ik op de break na wel lekker.

Die Megasound remix vind ik verschrikkelijk. Niks origineels erin, de break vind ik vervelend met die rare effecten over de vocals. ERg chaotisch.

Psychedelic remix vind ik heerlijk. Lekker energiek en een variatie op het origineel in de break. Kicks gaan me wel veel te hoog (maar dat is in het origineel ook)

De Doomed remix is echt he-le-maal niks voor mij. Het klink nergens naar met die kicks.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle