Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 22:16 
 
Hardtraxx Crew

Headhunterz - The Art Of Remixes EP (AOC004)

Label: Art Of Creation
WEB release: 02/08/2018

Tracks:
01. Headhunterz - The Sacrifice (Max Enforcer Remix)
02. Headhunterz - Megasound (Devin Wild Remix)
03. Headhunterz - Psychedelic (Atmozfears Remix)
04. Headhunterz - Doomed (Sub Zero Project Remix)

Samples:





Bron:
https://www.instagram.com/p/Bl1BViaA7qv/

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 22:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker snelle release!
Stuk voor stuk toffe remixes, waarbij de Pyschedelic remix van Atmozfears voor mij wel de kroon spant! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 22:24 
 
Hardtraxx Crew

Fusionmania schreef:
Stuk voor stuk toffe remixes, waarbij de pyschedelic remix van Atmozfears voor mij wel de kroont spant! :loving:

Eens :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 22:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mmm, Deze 4 remixen komen niet eens in de buurt van het origineel. Afblijven dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 22:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The sacrifice remix :loving: geen emptiness op de EP?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dave schreef:
Mmm, Deze 4 remixen komen niet eens in de buurt van het origineel. Afblijven dus!


Totaal niet mee eens. Imo is het helemaal niet de bedoeling om het originele te overtreffen, want dan kun je 90% van alle remixen wel aan de kant schuiven.

En AoC heeft wel een lekker release beleid so far zeg :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 22:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bowlingbal schreef:
Geen emptiness op de EP?


Vraag ik me dus ook af..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 23:03 
 
Hardtraxx Crew

Bowlingbal schreef:
geen emptiness op de EP?

nope
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel jammer dat Emptiness er niet op staat.

De Atmozfears remix vind ik het vetst. Die van Max Enforcer mag er ook wel zijn, alhoewel die natuurlijk nooit tipt aan het origineel.

Devin Wild valt mij eigenlijk een beetje tegen de laatste tijd. Zijn platen klinken een beetje eentonig (vaak dezelfde soort kicks) en er zit niet meer zoveel energie in als eerst.

Doomed vond ik altijd al een kut plaat. De remix van Sub Zero Project maakt het er niet beter op. Die kicks in de climax passen er echt totaal niet bij xd

Credits voor Releasebeleid trouwens :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 08:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snelle release! Toppers voor mij Psychedelic en Sacrifice remixes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 09:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vind eigenlijk alleen de remix van Max Enforcer geslaagd. Psychedelic en Megasound zijn wel aardige plaatjes maar voegen nou ook weer niet zo veel toe t.o.v. het origineel. En die Doomed Remix klinkt gewoon kut. Ook niet echt de beste keus van SZP om die te remixen denk ik, een plaat als Speakafreak had me een betere optie geleken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima release! The Sacrifice Remix is heel erg baas. Psychedelic en Megasound inderdaad gewoon goed. Die Doomed Remix had van mij niet gehoeven. Matige remix. Ik ben benieuwd of er ook zo'n remix EP komt met wat oudere Wildstylez platen. Lijkt me best vet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 11:14 
 
Hardtraxx Veteran

Fijne release. En goed dat de platen nu, in een nieuw jasje, weer vaker gedraaid worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 14:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hele vette release!
De Max Enforcer en Devin Wild remix springen er voor mij bovenuit! :clap:

Parvuz schreef:
Ik ben benieuwd of er ook zo'n remix EP komt met wat oudere Wildstylez platen. Lijkt me best vet. :)

Dit zou wel vet zijn inderdaad! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sacrifice remix is mijn favoriet. Heerlijke twist gegeven en een lekkere kick :D
Megasound remix vind ik niet bijzonder, voegt niet echt veel toe aan het origineel.
Psychedelic remix vind ik net als Sacrifice wel geslaagd, prima plaatje zo!
Doomed remix vind ik misschien wel de slechtste plaat van SZP tot nu toe. Die kicks zijn hier echt totaal misplaatst t.o.v. de rest wat ik nou ook niet zo denderend vind.

Kortom: 2 remixen geslaagd, eentje matig, en eentje naar mijn mening totaal mislukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 18:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 18:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

Devin Wild & Atmozfears hebben een plaat gemaakt die een beetje in de buurt komen van het originele.

Die van SZP vind ik dus niet om aan te horen. Heel het nummer is in een negatieve zin uit elkaar getrokken en het klopt gewoon niet meer qua sounds. Het is wel een toffe plaat om te remixen, maar ze hebben de kans best wel hard verneukt.

Het magische van de originele Sacrifice kan ik dus totaal niet terughoren in de remix van Max Enforcer. De plaat zelf is wel prima, maar toch moet een remix wel dat gevoel blijven geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 12:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Die van SZP vind ik dus niet om aan te horen. Heel het nummer is in een negatieve zin uit elkaar getrokken en het klopt gewoon niet meer qua sounds. Het is wel een toffe plaat om te remixen, maar ze hebben de kans best wel hard verneukt.


Hier ben ik het helemaal mee eens. Dit had zo veel vetter kunnen worden. Misschien dat D-Sturb het eens moet proberen :P

Ook de remix van Devin Wild vind ik niet heel boeiend, plaat is leuk in een 2018-jasje gestoken, meer niet.

Verder is de Max Enforcer remix erg vet gedaan, maar de Atmozfears remix stijgt er ver boven uit voor mij. Heerlijk mid-intro en die legendarische melodie met wat hardere kicks is echt genieten :loving: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 12:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eens met de bovenste reacties, de Atmozfears en Max Enforcer remixen springen er toch wel boven uit. Die van Devin Wild zal ik niet zo vaak opzetten. Die van Sub Zero al helemaal niet, klinkt van geen meter..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 13:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Eens met de bovenste reacties, de Atmozfears en Max Enforcer remixen springen er toch wel boven uit. Die van Devin Wild zal ik niet zo vaak opzetten. Die van Sub Zero al helemaal niet, klinkt van geen meter..


Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 16:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 22:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat de psychedelic en the sacrifice remix zo sterk maakt is het feit dat ze dicht bij het origineel zijn gebleven, maar toch een eigen twist er aan gegeven hebben zonder compleet de plaat uit zijn verband te rukken. Devin Wild heeft het geprobeerd, zijn melodie is best verfrissend maar verder klinkt het qua geheel niet lekker. De doomed remix, tja.. kweenie. Ik vraag me af of Heady hier zelf blij van wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 23:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Allemaal wel vet. Behalve Doomed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 13:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind de Max Enforcer remix heel fijn ^^

Pipa schreef:
Het magische van de originele Sacrifice kan ik dus totaal niet terughoren in de remix van Max Enforcer. De plaat zelf is wel prima, maar toch moet een remix wel dat gevoel blijven geven.


Heb dit juist heel erg met de Psychedelic remix, de track zit prima in elkaar maar komt voor mij niet in de buurt van het origineel. Ik mis vooral die legendarische mid-intro :/
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle