Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2021 22:59 
 
Hardtraxx Crew

VA - The Art Of Remixes EP 2021 Part 3 (AOC062)

Label: Art of Creation
WEB release: 11/11/2021

Tracks:
01. Sound Rush - Take It All (Headhunterz Remix)
02. Bass Modulators - Radiance (Noisecontrollers Remix)

Samples:




Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het goed is heeft Wildstylez Last of the Mohicanz geremixt.
Vond hij tevens ook de meest kutte plaat van Heady ben benieuwd wat ie ervan gemaakt heeft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 18:43 
 
Hardtraxx Crew

jaron123 schreef:
Als het goed is heeft Wildstylez Last of the Mohicanz geremixt.
Vond hij tevens ook de meest kutte plaat van Heady ben benieuwd wat ie ervan gemaakt heeft!

Zn Art of Creation icoon ding staat niet op het artwork, dus denk t niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
jaron123 schreef:
Als het goed is heeft Wildstylez Last of the Mohicanz geremixt.
Vond hij tevens ook de meest kutte plaat van Heady ben benieuwd wat ie ervan gemaakt heeft!

Zn Art of Creation icoon ding staat niet op het artwork, dus denk t niet.


Hmm dan komt die nog.
Take it all remix erg overhyped, de radiance remix wel verrassend lekker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 21:19 
 
Hardtraxx Crew

jaron123 schreef:
Hmm dan komt die nog.

Dit is t laatste deel van de Art of Remixes 2021, dus weet niet of die remix überhaupt wel bestaat :P Vind t wel vreemd dat er geen Wildstylez remix bij zit tho, want hij zat volgens mij wel bij de loting toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Loting klopt sws niet want NC had Audiotricz.

Nouja iig leuk idee!!1++!1111
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 23:48 
 
Hardtraxx Addict

Radiance remix wel oke maar melodie is identiek aan het origineel. Meer een edit dan een remix, maargoed. Voelt daarnaast als een vrij standaard NC plaat. Wel oke kicks gelukkig, mag ook wel weer eens gezegd worden. Maar zet toch liever het origineel weer op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2021 20:51 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Take It All remix vrij veel gevolgd toen hij hieraan werkte op Twitch, het eindresultaat is toch wel iets anders sinds de laatste keer dat hij gestreamed heeft. Veel van dezelfde trucjes a la AoC. Best jammer dat alles tegenwoordig op elkaar moet lijken, want de opbouw en sfeer zat er in de vorige versies wel lekker in.

Over de Radiance remix:
The Venator schreef:
Broken Balance schreef:
Ik vind het echt een toffe update. Compleet Noisecontrollers en doch het origineel in waarde gehouden.

Mee eens.

Ik kreeg altijd het gevoel alsof het origineel geinspireerd was door de Noisecontrollers sound, Leuk dat hij er nu een remix voor gemaakt heeft, maakt het wat mij betreft compleet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 00:15 
 
Artiest
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Take It All remix vrij veel gevolgd toen hij hieraan werkte op Twitch, het eindresultaat is toch wel iets anders sinds de laatste keer dat hij gestreamed heeft. Veel van dezelfde trucjes a la AoC. Best jammer dat alles tegenwoordig op elkaar moet lijken, want de opbouw en sfeer zat er in de vorige versies wel lekker in.



Hier ook alle streams gevolgd, vind juist die aangepaste noten nu vetter en beter te volgen.
Daarnaast geeft het hele gospel gevoel nog meer lading en sfeer mee. Ik vind dit beter werken dan de break in zijn stream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 00:22 
 
Hardtraxx Crew

The Venator schreef:
Take It All remix vrij veel gevolgd toen hij hieraan werkte op Twitch, het eindresultaat is toch wel iets anders sinds de laatste keer dat hij gestreamed heeft. Veel van dezelfde trucjes a la AoC. Best jammer dat alles tegenwoordig op elkaar moet lijken, want de opbouw en sfeer zat er in de vorige versies wel lekker in.

Eens, vond de oude melodie veel fijner klinken. Vind die anti climax ook totaal niet passen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2021 09:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Snap die hype rondom die Headhunterz remix ook niet zo goed. Vind het maar saai allemaal. Die Noisecontrollers remix pakt me overigens ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2021 12:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beide erg fijn imo :thumbsup: Alleen de anti-climax in de Take It All Remix had voor mij niet gehoeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2021 15:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Headhunterz Remix is t/m de eerste climax enorm gaaf. Daarna komt die anti en is direct de hele sfeer uit de plaat.
Noisecontrollers Remix met typische NC sound, maar vind het zeker geen verbetering.

Al met al zijn beide niet slecht, maar zeker geen verbetering van het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2021 15:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste deel van Take It All remix is echt heel vet. Maar daarna komt er voor mij een hele vage variatie in de melodie van de orgel die eigenlijk de gehele track een beetje verpest imo. Iemand die de melodie daarvan wel kan volgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2021 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz remix vind ik ok, vind de Noisecontrollers remix wel erg fijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2021 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet hoe Noisecontrollers de hele sfeer van de plaat heeft kunnen veranderen. Waar ik het origineel vooral een soort mysterieus jungle thema vond hebben, heeft ie nu meer een ruimte-achtig thema. Origineel goed in tact gelaten maar er een leuke twist aan gegeven, heel geslaagde remix :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2021 19:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Headhunterz remix klinkt wel oke, maar vind hem zeker niet gaver dan het origineel. Hij mist wat voor m'n gevoel, terwijl het origineel gruwelijk sfeervol is.

Die Noisecontrollers remix is echt heerlijk. Gave update en ook nog het origineel in z'n waarde gelaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 12:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind die Noisecontrollers remix echt bijzonder lekker wegluisteren. Een waardige remix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beide heerlijke remixen! :love: Die anti in Take it all remix vind ik wat minder majah
Wel leuk btje stoken op Insta Stories van HHZ door een stukje zang van Jeroen te laten horen hoe t einde van de melo ook had gekund xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2021 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima remix van Take It All, maar die Radiance Remix steekt er nog een stuk bovenuit! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 01:25 
 
Hardtraxx Crew

Wildstylez schreef:
With all the amazing Art of Creation remix EP’s released over the last few weeks, some of you might be wondering where my remix is. Well, I was working on one for Headhunterz, but wasn’t 100% happy with the end result. And after the insane remix he did for Children Of Drums he only deserves my best. Soooo, I started to work on another one, but couldn’t finish it in time for the EP.

So I promise you all that this remix will follow soon in 2022!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle