Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 4 hours ago
DonnyD wrote:
Delt-A wrote:Doet me ook veel denken aan Squid van Rocket Power.
Je weet dat hij daar ook een character in speelde toch? :whistle:
Jazeker :)
Hardtraxxer
579 posts member since 2018
last seen Oct 2019
makrooy wrote:Release beleid :worship: :worship: :worship:
Vraag me dan toch echt af waar een Roughstate al die tijd voor nodig heeft naast hype bouwen (vind ik sws raar, want de helft van de mensen zijn die platen alweer vergeten tegen de tijd dat ze uitkomen).
Hardtraxxer
533 posts member since 2017
last seen Oct 2025
broodjebeenham wrote:
makrooy wrote:Release beleid :worship: :worship: :worship:
Vraag me dan toch echt af waar een Roughstate al die tijd voor nodig heeft naast hype bouwen (vind ik sws raar, want de helft van de mensen zijn die platen alweer vergeten tegen de tijd dat ze uitkomen).
Ja of Atmozfears. Scheelt dat hij, tegen de tijd dat zijn platen grijsgedraaid zijn, ook weer doezend nieuwe vette tracks heeft gemaakt, maar alsnog. Breng gewoon uit.
Hardtraxx Elite
2619 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Ja laten we elke keer als er iets op AOC gereleased wordt, gaan commenten hoe geweldig het release beleid is :sleep: en hoe ruk die van andere labels zijn..

Voor de rest geinig plaatje! Kicks komen lekker door :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
ErikZ wrote:
JVDM wrote:Prima plaat, leuke fittie. Zou het prima vinden als hier een reactie-track op komt. Lachen man.
Oeh ja een Angerfist Diss track :love:
ssst straks sta je op zijn instagram verhaal :x

OT: track pakt me niet echt. Vocals echt cringy, en tevens onnodig in mijn optiek. Release beleid is zoals de meeste hier ook al aangeven wel echt top! :thumbup:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Goldenstyle wrote:Ja laten we elke keer als er iets op AOC gereleased wordt, gaan commenten hoe geweldig het release beleid is :sleep: en hoe ruk die van andere labels zijn..

Voor de rest geinig plaatje! Kicks komen lekker door :thumbsup:
Ja het is toch ook zo :lol: dit is net als zeggen 'ja laten we bij elke keer dat Phuture Noize een plaat uitbrengt, gaan commenten hoe onze piemels in een halve seconde de lucht in gaan en wat voor wonderkind het is tegenover veel andere zaaddodende C-artiesten'.

Mag toch ook gezegd worden? Is positief mang. Andere labels zouden hier een voorbeeld aan moeten nemen.
Last edited by Pedaalemre on 30 Nov 2018 20:01, edited 2 times in total.
A
Geen positiviteit op Haattraxx!!!
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Ik hoor nog een RR referentie vgm :lol: 4:27 :lol: en dan weer op 4:35 door de climax heen. Subtiel. Die donderse Willem ook. :bomb:
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Pedaalemre wrote:Ik hoor nog een RR referentie vgm :lol: 4:27 :lol: en dan weer op 4:35 door de climax heen. Subtiel. Die donderse Willem ook. :bomb:
Nu je het zegt, valt echt amper op. Wat een vent is het ook :lol: :lol: :lol:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
ErikZ wrote:
JVDM wrote:Prima plaat, leuke fittie. Zou het prima vinden als hier een reactie-track op komt. Lachen man.
Oeh ja een Angerfist Diss track :love:
Dat RR een doet, ok, maar Angerfist heeft eerder "distracks" tegen hem aan gekregen en hij heeft er nooit op gereageerd. Wat een goed ding is. Gast maakt dan op het moment niet echt de meeste vette platen imo, maar het is nog wel een "geen onzin" dj/producer imo.
A
Hardtraxxer
72 posts member since 2018
last seen Jun 2026
Ik vind dit maar niks. Sinds zijn 'return' vind ik dat eigenlijk van al zijn platen behalve Path of the Hunter.

Ook wel een beetje klaar met die pitched rap-vocals, zit nog steeds te wachten op een hhz solo release met daarin goede zang-vocalen.

Kicks zijn overigens wel redelijk te pruimen ^^
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Tja de een vindt het onzin, de ander entertainment. Kan me voorstellen dat hhz dit gewoon te grappig vond om te maken. Hij noemt het niet voor niets dramatization.
F
Hardtraxxer
249 posts member since 2017
last seen Nov 2023
Misschien is het wel allemaal toneel en komen ze met een zieke collab. (Denk het niet)
Hardtraxxer
703 posts member since 2010
last seen May 2019
Wil hij dat we allemaal willem roepen of headhunterz ??

Verwarrend weer :x

Maar goed het ME ME ME gehalte is weer terug.

Vocals = kut

Climax wel vet
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Jay wrote:Wil hij dat we allemaal willem roepen of headhunterz ??
Whaha inderdaad, vet irritant dat die dat niet effe erbij zegt !! xd
Hardtraxxer
227 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Pedaalemre wrote:Ik hoor nog een RR referentie vgm :lol: 4:27 :lol: en dan weer op 4:35 door de climax heen. Subtiel. Die donderse Willem ook. :bomb:
Wat een baas :lol:
Hardtraxxer
579 posts member since 2018
last seen Oct 2019
Haha nu je het zegt ja, leuk detail
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 4 days ago
Denk de hele tijd dat ik de melodie van Bella Ciao hoor in dit nummer, enkel het einde lijkt af te wijken. Zou zelf ook wel een reactie hierop willen zien vanuit het andere kamp.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 8 days ago
joostmakaay wrote:Denk de hele tijd dat ik de melodie van Bella Ciao hoor in dit nummer, enkel het einde lijkt af te wijken. Zou zelf ook wel een reactie hierop willen zien vanuit het andere kamp.
Bedankt dat je herhaalt wat er op de andere 3 pagina´s staat :lol:
Last edited by ErikZ on 03 Dec 2018 11:11, edited 1 time in total.
A
Zo werkt 3/4 van Hardtraxx :P
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Vind er eerlijk gezegd ook vrij weinig aan. Vocals zijn cringe as fuck en melodie is gewoon weer de volgende in het rijtje. Mid is wel dik, tot de omslag in kicks. Veel te hoog PAUW PAUW PAUW en Witteman gehalte.

Geef Can You Move pls.
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 9 minutes ago
InfinI wrote:Vind er eerlijk gezegd ook vrij weinig aan. Vocals zijn cringe as fuck en melodie is gewoon weer de volgende in het rijtje. Mid is wel dik, tot de omslag in kicks. Veel te hoog PAUW PAUW PAUW en Witteman gehalte.

Geef Can You Move pls.
100% mee eens
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Vind de mid echt super saai. Break + climax is wel weer leuk. Vocals qua tekst is lachwekkend, maar doenbaar.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 45 minutes ago
Poeh wat zijn die vocals hinderlijk zeg :x. Voor de rest prima te pruimen plaat.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ik vind m fijn :loving: