JazekerDonnyD wrote:Je weet dat hij daar ook een character in speelde toch?Delt-A wrote:Doet me ook veel denken aan Squid van Rocket Power.
Active topics in Hardstyle
Moderators
Vraag me dan toch echt af waar een Roughstate al die tijd voor nodig heeft naast hype bouwen (vind ik sws raar, want de helft van de mensen zijn die platen alweer vergeten tegen de tijd dat ze uitkomen).makrooy wrote:Release beleid![]()
![]()
![]()
Ja of Atmozfears. Scheelt dat hij, tegen de tijd dat zijn platen grijsgedraaid zijn, ook weer doezend nieuwe vette tracks heeft gemaakt, maar alsnog. Breng gewoon uit.broodjebeenham wrote:Vraag me dan toch echt af waar een Roughstate al die tijd voor nodig heeft naast hype bouwen (vind ik sws raar, want de helft van de mensen zijn die platen alweer vergeten tegen de tijd dat ze uitkomen).makrooy wrote:Release beleid![]()
![]()
![]()
Ja laten we elke keer als er iets op AOC gereleased wordt, gaan commenten hoe geweldig het release beleid is
en hoe ruk die van andere labels zijn..
Voor de rest geinig plaatje! Kicks komen lekker door
ssst straks sta je op zijn instagram verhaalErikZ wrote:Oeh ja een Angerfist Diss trackJVDM wrote:Prima plaat, leuke fittie. Zou het prima vinden als hier een reactie-track op komt. Lachen man.
OT: track pakt me niet echt. Vocals echt cringy, en tevens onnodig in mijn optiek. Release beleid is zoals de meeste hier ook al aangeven wel echt top!
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Ja het is toch ook zoGoldenstyle wrote:Ja laten we elke keer als er iets op AOC gereleased wordt, gaan commenten hoe geweldig het release beleid isen hoe ruk die van andere labels zijn..
Mag toch ook gezegd worden? Is positief mang. Andere labels zouden hier een voorbeeld aan moeten nemen.
Last edited by Pedaalemre on 30 Nov 2018 20:01, edited 2 times in total.
-
A
Geen positiviteit op Haattraxx!!!
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Ik hoor nog een RR referentie vgm
4:27
en dan weer op 4:35 door de climax heen. Subtiel. Die donderse Willem ook. 
Nu je het zegt, valt echt amper op. Wat een vent is het ookPedaalemre wrote:Ik hoor nog een RR referentie vgm4:27
Dat RR een doet, ok, maar Angerfist heeft eerder "distracks" tegen hem aan gekregen en hij heeft er nooit op gereageerd. Wat een goed ding is. Gast maakt dan op het moment niet echt de meeste vette platen imo, maar het is nog wel een "geen onzin" dj/producer imo.ErikZ wrote:Oeh ja een Angerfist Diss trackJVDM wrote:Prima plaat, leuke fittie. Zou het prima vinden als hier een reactie-track op komt. Lachen man.
-
AHardtraxxer
- 72 posts member since 2018
- last seen Jun 2026
Ik vind dit maar niks. Sinds zijn 'return' vind ik dat eigenlijk van al zijn platen behalve Path of the Hunter.
Ook wel een beetje klaar met die pitched rap-vocals, zit nog steeds te wachten op een hhz solo release met daarin goede zang-vocalen.
Kicks zijn overigens wel redelijk te pruimen
Ook wel een beetje klaar met die pitched rap-vocals, zit nog steeds te wachten op een hhz solo release met daarin goede zang-vocalen.
Kicks zijn overigens wel redelijk te pruimen
Tja de een vindt het onzin, de ander entertainment. Kan me voorstellen dat hhz dit gewoon te grappig vond om te maken. Hij noemt het niet voor niets dramatization.
-
FHardtraxxer
- 249 posts member since 2017
- last seen Nov 2023
Misschien is het wel allemaal toneel en komen ze met een zieke collab. (Denk het niet)
Wil hij dat we allemaal willem roepen of headhunterz ??
Verwarrend weer
Maar goed het ME ME ME gehalte is weer terug.
Vocals = kut
Climax wel vet
Verwarrend weer
Maar goed het ME ME ME gehalte is weer terug.
Vocals = kut
Climax wel vet
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 21 days ago
Whaha inderdaad, vet irritant dat die dat niet effe erbij zegt !!Jay wrote:Wil hij dat we allemaal willem roepen of headhunterz ??
Wat een baasPedaalemre wrote:Ik hoor nog een RR referentie vgm4:27
Haha nu je het zegt ja, leuk detailPedaalemre wrote:Ik hoor nog een RR referentie vgm4:27
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 4 days ago
Denk de hele tijd dat ik de melodie van Bella Ciao hoor in dit nummer, enkel het einde lijkt af te wijken. Zou zelf ook wel een reactie hierop willen zien vanuit het andere kamp.
Bedankt dat je herhaalt wat er op de andere 3 pagina´s staatjoostmakaay wrote:Denk de hele tijd dat ik de melodie van Bella Ciao hoor in dit nummer, enkel het einde lijkt af te wijken. Zou zelf ook wel een reactie hierop willen zien vanuit het andere kamp.
Last edited by ErikZ on 03 Dec 2018 11:11, edited 1 time in total.
-
A
Zo werkt 3/4 van Hardtraxx 
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Vind er eerlijk gezegd ook vrij weinig aan. Vocals zijn cringe as fuck en melodie is gewoon weer de volgende in het rijtje. Mid is wel dik, tot de omslag in kicks. Veel te hoog PAUW PAUW PAUW en Witteman gehalte.
Geef Can You Move pls.
Geef Can You Move pls.
100% mee eensInfinI wrote:Vind er eerlijk gezegd ook vrij weinig aan. Vocals zijn cringe as fuck en melodie is gewoon weer de volgende in het rijtje. Mid is wel dik, tot de omslag in kicks. Veel te hoog PAUW PAUW PAUW en Witteman gehalte.
Geef Can You Move pls.
Vind de mid echt super saai. Break + climax is wel weer leuk. Vocals qua tekst is lachwekkend, maar doenbaar.
Poeh wat zijn die vocals hinderlijk zeg
. Voor de rest prima te pruimen plaat.