Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 17:30 

Hardtraxx Veteran

DonnyD schreef:
Delt-A schreef:
Doet me ook veel denken aan Squid van Rocket Power.

Je weet dat hij daar ook een character in speelde toch? :whistle:

Jazeker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 17:58 

Hardtraxxer

makrooy schreef:
Release beleid :worship: :worship: :worship:

Vraag me dan toch echt af waar een Roughstate al die tijd voor nodig heeft naast hype bouwen (vind ik sws raar, want de helft van de mensen zijn die platen alweer vergeten tegen de tijd dat ze uitkomen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 18:07 

Hardtraxxer

broodjebeenham schreef:
makrooy schreef:
Release beleid :worship: :worship: :worship:

Vraag me dan toch echt af waar een Roughstate al die tijd voor nodig heeft naast hype bouwen (vind ik sws raar, want de helft van de mensen zijn die platen alweer vergeten tegen de tijd dat ze uitkomen).

Ja of Atmozfears. Scheelt dat hij, tegen de tijd dat zijn platen grijsgedraaid zijn, ook weer doezend nieuwe vette tracks heeft gemaakt, maar alsnog. Breng gewoon uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 18:44 

Hardtraxx Elite

Ja laten we elke keer als er iets op AOC gereleased wordt, gaan commenten hoe geweldig het release beleid is :sleep: en hoe ruk die van andere labels zijn..

Voor de rest geinig plaatje! Kicks komen lekker door :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 18:54 

Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
JVDM schreef:
Prima plaat, leuke fittie. Zou het prima vinden als hier een reactie-track op komt. Lachen man.

Oeh ja een Angerfist Diss track :love:

ssst straks sta je op zijn instagram verhaal :x

OT: track pakt me niet echt. Vocals echt cringy, en tevens onnodig in mijn optiek. Release beleid is zoals de meeste hier ook al aangeven wel echt top! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 20:53 

Hardtraxx Veteran

Goldenstyle schreef:
Ja laten we elke keer als er iets op AOC gereleased wordt, gaan commenten hoe geweldig het release beleid is :sleep: en hoe ruk die van andere labels zijn..

Voor de rest geinig plaatje! Kicks komen lekker door :thumbsup:

Ja het is toch ook zo :lol: dit is net als zeggen 'ja laten we bij elke keer dat Phuture Noize een plaat uitbrengt, gaan commenten hoe onze piemels in een halve seconde de lucht in gaan en wat voor wonderkind het is tegenover veel andere zaaddodende C-artiesten'.

Mag toch ook gezegd worden? Is positief mang. Andere labels zouden hier een voorbeeld aan moeten nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 20:56 

Geen positiviteit op Haattraxx!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 21:06 

Hardtraxx Veteran

Ik hoor nog een RR referentie vgm :lol: 4:27 :lol: en dan weer op 4:35 door de climax heen. Subtiel. Die donderse Willem ook. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 01:57 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Ik hoor nog een RR referentie vgm :lol: 4:27 :lol: en dan weer op 4:35 door de climax heen. Subtiel. Die donderse Willem ook. :bomb:

Nu je het zegt, valt echt amper op. Wat een vent is het ook :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 09:21 

Kraak... Piep...

ErikZ schreef:
JVDM schreef:
Prima plaat, leuke fittie. Zou het prima vinden als hier een reactie-track op komt. Lachen man.

Oeh ja een Angerfist Diss track :love:

Dat RR een doet, ok, maar Angerfist heeft eerder "distracks" tegen hem aan gekregen en hij heeft er nooit op gereageerd. Wat een goed ding is. Gast maakt dan op het moment niet echt de meeste vette platen imo, maar het is nog wel een "geen onzin" dj/producer imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 11:00 

Hardtraxxer

Ik vind dit maar niks. Sinds zijn 'return' vind ik dat eigenlijk van al zijn platen behalve Path of the Hunter.

Ook wel een beetje klaar met die pitched rap-vocals, zit nog steeds te wachten op een hhz solo release met daarin goede zang-vocalen.

Kicks zijn overigens wel redelijk te pruimen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 11:05 

Hardtraxx Veteran

Tja de een vindt het onzin, de ander entertainment. Kan me voorstellen dat hhz dit gewoon te grappig vond om te maken. Hij noemt het niet voor niets dramatization.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 12:26 

Hardtraxxer

Misschien is het wel allemaal toneel en komen ze met een zieke collab. (Denk het niet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 14:34 

Hardtraxxer

Wil hij dat we allemaal willem roepen of headhunterz ??

Verwarrend weer :x

Maar goed het ME ME ME gehalte is weer terug.

Vocals = kut

Climax wel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 18:22 

Hardtraxx Addict

Jay schreef:
Wil hij dat we allemaal willem roepen of headhunterz ??

Whaha inderdaad, vet irritant dat die dat niet effe erbij zegt !! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 19:45 

Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:

Wat een baas :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 20:36 

Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:

Haha nu je het zegt ja, leuk detail
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 21:44 

Hardtraxxer

Denk de hele tijd dat ik de melodie van Bella Ciao hoor in dit nummer, enkel het einde lijkt af te wijken. Zou zelf ook wel een reactie hierop willen zien vanuit het andere kamp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 10:44 

Hardtraxx Veteran

joostmakaay schreef:
Denk de hele tijd dat ik de melodie van Bella Ciao hoor in dit nummer, enkel het einde lijkt af te wijken. Zou zelf ook wel een reactie hierop willen zien vanuit het andere kamp.

Bedankt dat je herhaalt wat er op de andere 3 pagina´s staat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 10:45 

Zo werkt 3/4 van Hardtraxx :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 13:16 

Hardtraxx Addict

Vind er eerlijk gezegd ook vrij weinig aan. Vocals zijn cringe as fuck en melodie is gewoon weer de volgende in het rijtje. Mid is wel dik, tot de omslag in kicks. Veel te hoog PAUW PAUW PAUW en Witteman gehalte.

Geef Can You Move pls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 18:32 

Hardtraxx Veteran

InfinI schreef:
Vind er eerlijk gezegd ook vrij weinig aan. Vocals zijn cringe as fuck en melodie is gewoon weer de volgende in het rijtje. Mid is wel dik, tot de omslag in kicks. Veel te hoog PAUW PAUW PAUW en Witteman gehalte.

Geef Can You Move pls.

100% mee eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 10:03 

Hardtraxx Veteran

Vind de mid echt super saai. Break + climax is wel weer leuk. Vocals qua tekst is lachwekkend, maar doenbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 15:16 

Hardtraxx Veteran

Poeh wat zijn die vocals hinderlijk zeg :x. Voor de rest prima te pruimen plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 10:22 

Hardtraxx Veteran

Ik vind m fijn :loving:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle