Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 00:31 
 
Hardtraxx Crew

Headhunterz - Say My Name (AOC008)

Label: Art Of Creation
WEB release: 04/12/2018

Tracks:
Headhunterz - Say My Name

Samples:


Bron: ^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 00:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoor ik nou een sneer naar Radical en Angerfist of is dat echt ver gezocht? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Hoor ik nou een sneer naar Radical en Angerfist of is dat echt ver gezocht? :P


Nu je het zegt, klinkt wel zo :lol: Vette track though, lekkere intro met die vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 08:43 
 
Hardtraxx Elite

The Ace of Bass schreef:
Hoor ik nou een sneer naar Radical en Angerfist of is dat echt ver gezocht? :P

Ik hoop het. Nog steeds een achterlijke actie van die twee kindjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 08:51 
 
Hardtraxx Veteran

wat een baas :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 09:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt een heerlijke sneer idd :evil:
Daar komen vaak toch de vetste trackjes uit voort. Wát een mid intro zeg :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 12:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ondanks dat ik 'm heel dik vind, doet de melodie me wel aan een tekenfilm denken of iets Russisch ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 12:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Naast de heerlijke sneer ook echt een hele fijne plaat hoor :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
Ondanks dat ik 'm heel dik vind, doet de melodie me wel aan een tekenfilm denken of iets Russisch ofzo


Melodie heeft veel weg van Bella Ciao
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeeeeeeerlijk nummer, je voelt de frustratie er gewoon in :lol: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 16:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hahaha wat een baas ben je dan zeg :lol:
Dikke track ook gewoon :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 16:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
D-Ruz schreef:
Ondanks dat ik 'm heel dik vind, doet de melodie me wel aan een tekenfilm denken of iets Russisch ofzo


Melodie heeft veel weg van Bella Ciao

Ik hoorde er ook heel erg Bella Ciao in inderdaad, en dan kan ik het weer niet hebben dat de melodielijn net niet klopt. Heb gelukkig wel meer rare trekjes.

Het rap stukje vond ik live wel net iets te lang, haalde de drive er iets uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 17:02 
 
Hardtraxx Veteran

Hahaha heerlijk Heady, zo nu en dan een beetje drama creëren en de boel een beetje opjagen. Hou er wel van :P

Track is ook tof! Lekker volle kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 17:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
D-Ruz schreef:
Ondanks dat ik 'm heel dik vind, doet de melodie me wel aan een tekenfilm denken of iets Russisch ofzo


Melodie heeft veel weg van Bella Ciao


hahah exact.. ben dus niet de enige die dat dacht, verder prima track :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 21:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
The Ace of Bass schreef:
Hoor ik nou een sneer naar Radical en Angerfist of is dat echt ver gezocht? :P

Ik hoop het. Nog steeds een achterlijke actie van die twee kindjes.


Is er weer beef in de tent? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 11:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Hahaha heerlijk Heady, zo nu en dan een beetje drama creëren en de boel een beetje opjagen. Hou er wel van :P


Blijf het meer kinderachtig vinden, leuke reclame voor je eigen genre. Speelt in op de pubertjes die graag fittie tussen twee kampen willen hebben. Laat dat lekker bij de skere pop/rap artiesten die anders geen aandacht krijgen.

OT: Ik denk niet dat de plaat Say My Name zal heten gezien hij een plaat heeft die Just Say My Name heet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 11:35 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Pedaalemre schreef:
Hahaha heerlijk Heady, zo nu en dan een beetje drama creëren en de boel een beetje opjagen. Hou er wel van :P


Blijf het meer kinderachtig vinden, leuke reclame voor je eigen genre. Speelt in op de pubertjes die graag fittie tussen twee kampen willen hebben. Laat dat lekker bij de skere pop/rap artiesten die anders geen aandacht krijgen.

OT: Ik denk niet dat de plaat Say My Name zal heten gezien hij een plaat heeft die Just Say My Name heet.


Normaal gesproken zou ik het er ook niet mee eens zijn, ga gewoon muziek maken ipv beef te maken, maar naar mijn mening kwam de eerste sneer van RR (en op een meer sneaky manier) dus in dit geval kan ik het wel waarderen. Zo nu en dan een drama'tje is toch wel leuk om te volgen imo. Zolang het geen trend wordt ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 11:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wees dan volwassen genoeg om die persoon te negeren of gewoon te zeggen dat je niet gaat reageren omdat je geen zin hebt in dit soort onzin. De gemiddelde mens ziet dan ook wel dat je boven dat soort aandachttrekkerij staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 11:40 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Wees dan volwassen genoeg om die persoon te negeren of gewoon te zeggen dat je niet gaat reageren omdat je geen zin hebt in dit soort onzin. De gemiddelde mens ziet dan ook wel dat je boven dat soort aandachttrekkerij staat.


Dat is ook wel een vrij onmogelijk haalbaar ideaalbeeld voor de mensheid en niet iedereen reageert zo volwassen op bepaalde gebeurtenissen. Kijk bijvoorbeeld naar voetbalsupporters. Genoeg kerels met een vrouw, kinderen, mooie baan, (boven) gemiddelde intelligentie maar als de tegenstander scoort 'klopt het allemaal niet, ligt het aan de scheids' en de supporters van de tegenstander zijn allemaal kut. Als mensen ergens fan van zijn verliezen ze vaak een beetje de negatieve dingen van de situatie uit het oog en schreeuwen ze lekker mee met diegene waar ze fan van zijn en daar speelt HHZ nu op in. Helemaal in de muziekscene waar een beetje olie op het vuur gooien weer even een hype creëert. Misschien denkt 'ie er ook wel volwassen over in z'n hoofd, maar denkt hij dat dit wel een goeie stunt is, je weet het niet.

De hardstylescene als in artiesten onder elkaar is al bovengemiddeld amicaal denk ik, zo nu en dan iets als dit vind ik zelf in ieder geval helemaal prima :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 11:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat denkt hij niet misschien maar zijn marketing team vast wel.

Doen zat mensen, drama creëren om aandacht te krijgen. Het zieligste is nog dat de meeste mensen er in trappen. Zag laatst ook iets op YouTube dat er zo'n distrack gebeuren was dat ook enorm door ging en enorm veel views genereerde. Dat terwijl achteraf bleek dat 90% er van nep was.

Dan moet ik het toch weer eens zijn met rantende Unexist. Grow the fuck up en ga gewoon goede muziek maken (dat geldt dan meer voor Radical), natuurlijk mogen sommige mensen elkaar niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 11:46 
 
Hardtraxx Veteran

Haha ja uiteraard zou het het beste zijn als iedereen gewoon chill met elkaar was en er nooit een beef was maar zo werkt het gewoon niet. En wat je zegt, aandacht. Alles draait om relevant en hip blijven en negatieve aandacht is net zo goed (vaak beter voor clicks zelfs?) dan positieve. Unexist z'n post vond ik dan weer kinderachtig, bomvol grammaticale fouten en hij had z'n Caps Lock aan laten staan. Daar kan je andersom dan ook weer over zeggen 'laat gaan, ga gewoon muziek maken'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Pedaalemre schreef:
Hahaha heerlijk Heady, zo nu en dan een beetje drama creëren en de boel een beetje opjagen. Hou er wel van :P


Blijf het meer kinderachtig vinden, leuke reclame voor je eigen genre. Speelt in op de pubertjes die graag fittie tussen twee kampen willen hebben. Laat dat lekker bij de skere pop/rap artiesten die anders geen aandacht krijgen.

OT: Ik denk niet dat de plaat Say My Name zal heten gezien hij een plaat heeft die Just Say My Name heet.


Dat hij er leuke reclame in ziet sluit niet uit dat het ook recht uit zijn hart komt. Toen op insta leek hij er wel even mee te zitten dat hij buiten werd gesloten.

Pedaalemre schreef:
Haha ja uiteraard zou het het beste zijn als iedereen gewoon chill met elkaar was en er nooit een beef was maar zo werkt het gewoon niet. En wat je zegt, aandacht. Alles draait om relevant en hip blijven en negatieve aandacht is net zo goed (vaak beter voor clicks zelfs?) dan positieve. Unexist z'n post vond ik dan weer kinderachtig, bomvol grammaticale fouten en hij had z'n Caps Lock aan laten staan. Daar kan je andersom dan ook weer over zeggen 'laat gaan, ga gewoon muziek maken'.


En dit, het leek eerder alsof hij opkwam voor RR en angerfist. Vind het vele malen kinderachtiger van RR en angerfist. En dat we in een wereld leven waarin anderen je nou eenmaal niet mogen en dat blijkbaar op zo'n manier mogen uiten, betekent niet dat je er niks van mag zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 11:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Unexist kan dan ook niet goed Engels (Italiaan he).

Maar dat er ruzie is kan best, niet iedereen mag elkaar.
Dat je het gaat uitmelken of faken is weer net een stapje verder op de "sneu" schaal, geeft ook een goede naam aan je genre zoals al gezegd. Het beeld van dit genre is al dat het vrij kinderachtig is bij veel mensen (pakjes, freestyle, fittie om niks).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 11:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Hoor ik nou een sneer naar Radical en Angerfist of is dat echt ver gezocht? :P


precies wat ik ook dacht hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was een perfecte track geweest voor KnockOut xd
Battle Heady vs. RR
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle