Beetje te veel Ego in deze track. Jammer dat SR zich daarvoor leent 
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
FHardtraxxer
- 204 posts member since 2015
Matige track. Jammer, want hij heeft nog zoveel lekkers op de plank.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 21 days ago
Naast de situatie met RR en Angerfist, waar het duidelijk iets mee te maken heeft (in het begin ook de woorden Redemption en Anger), vind ik het wel een vette plaat. Aanstekelijke melodie met stevige kicks.
Beetje cringe die vocals, maar de rest is wel
Vooral de mid.
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Precies ditSpitta wrote:hahah exact.. ben dus niet de enige die dat dacht, verder prima trackmakrooy wrote:Melodie heeft veel weg van Bella CiaoD-Ruz wrote:Ondanks dat ik 'm heel dik vind, doet de melodie me wel aan een tekenfilm denken of iets Russisch ofzo
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Maar niet te vergelijkenzeke wrote:
Dit was toch veel beter.
Ik vind hem mooi. Leuk die kleine subtiele hints naar rr en angerfist toe. Dikke ploaat.
Maar wat als we dat nou wel doen?Millard Fillmore wrote:Maar niet te vergelijkenzeke wrote:
Dit was toch veel beter.
Vind deze plaat behoorlijk weinig aan. Beetje saai en veel te veel break. Plus waarom zou je een track een naam geven die zo goed als het zelfde is als een vorige plaat.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Net als bij P1 - The Art Of Creation en nu komen ze met 'The Creation Of Art'Broken Balance wrote:Maar wat als we dat nou wel doen?Millard Fillmore wrote:Maar niet te vergelijkenzeke wrote:
Dit was toch veel beter.
Vind deze plaat behoorlijk weinig aan. Beetje saai en veel te veel break. Plus waarom zou je een track een naam geven die zo goed als het zelfde is als een vorige plaat.
Haal ID maar weg heet Say My Name ... gedraaid in HARDwithSTYLE
Melodie zit al 2 dagen in m'n hoofd. Vette kicks en kan de diss naar RR & Angerfist ook wel waarderen. Prima plaat 
Naast dat het hele diss-gedoe een beetje kinderachtig is, vind ik dit ook geen hele sterke plaat voor HHZ-standaard; vocals halen in een set denk ik heel erg de drive weghalen, eerste kick klinkt een beetje als een verplicht "ander kickje" en melodie klinkt zoals eerder benoemd erg bekend.
Vind er niet veel aan. Vocals komen cringy over net als in Takin it Back, de mid klapt er wel lekker op maar in de climax zijn de kicks weer kut.
Verplaatst
Ik vind het mid intro echt verschrikkelijk, de rest is ontzettend gaaf
Ik vind het mid intro echt verschrikkelijk, de rest is ontzettend gaaf
Vond de vocals bij Takin' It Back wel vet, maar hier niet. Doet me ook veel denken aan Squid van Rocket Power.
Eerste mid-intro kick is wel vet.
Eerste mid-intro kick is wel vet.
Als groot Headhunterz fan word ik toch niet zo heel warm van deze plaat. Rapstuk duurt erg lang zonder dat het echt spannend wordt (goed dingetje voor een cut). Midintro is supervet, climax aardig.
Aardige plaat, maar komt niet in de buurt van wat hij bijvoorbeeld met het minialbum deed of met die nieuwe P1 platen doet.
Aardige plaat, maar komt niet in de buurt van wat hij bijvoorbeeld met het minialbum deed of met die nieuwe P1 platen doet.
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Release beleid by AoC
Vorige week gedraaid en de week daarna al een release. Kijken jullie mee, andere labelsroughstate?
Je weet dat hij daar ook een character in speelde toch?Delt-A wrote:Doet me ook veel denken aan Squid van Rocket Power.
Hele vette plaat maar de vocals zijn op een mokerirritante toon 
Op Twitter bij de video:
This dramatization is inspired by true events. Say My Name.

This dramatization is inspired by true events. Say My Name.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Prima plaat, leuke fittie. Zou het prima vinden als hier een reactie-track op komt. Lachen man.
Oeh ja een Angerfist Diss trackJVDM wrote:Prima plaat, leuke fittie. Zou het prima vinden als hier een reactie-track op komt. Lachen man.
-
J
ben nog niet zo heel enthousiast over de tracks van headhunterz sinds hij terug is. kwalitatief prima maar ze missen voor mij eigenlijk allemaal wat.