Buiten de kinderlijke teksten vind ik ze ook nog niet fijn ingesproken. Als ik dat even negeer hoor ik nog steeds dezelfde synth die hij sinds zijn comeback gebruikt en dan nog een verkapte Bella Ciao melodie. Veel te matige plaat weer die ook veel te veel aandacht krijgt, dus dat heeft ie weer bereikt. Kleinere artiesten als Adrenalize of ANDY SVGE leveren imo constant veel meer kwaliteit af.
Active topics in Hardstyle
Moderators
Ik ben toch wel super nieuwschierig hoe het backstage is gegaan gister op Knockout waar HHZ en RR beide stonden
zou het een akward situatie zijn, zouden ze er om lachen
Precies, de grote comeback is uiteindelijk meer van hetzelfde, terwijl de hardstyle scene al lang verder gegaan was, hij is echt niet meer nodig. Adrenalize en ANDY SVGE, maar ook Sub Zero Project, Phuture Noize, allemaal prima mainstream hardstyle die toch een stuk interessanter klinkt.Chroman wrote:Buiten de kinderlijke teksten vind ik ze ook nog niet fijn ingesproken. Als ik dat even negeer hoor ik nog steeds dezelfde synth die hij sinds zijn comeback gebruikt en dan nog een verkapte Bella Ciao melodie. Veel te matige plaat weer die ook veel te veel aandacht krijgt, dus dat heeft ie weer bereikt. Kleinere artiesten als Adrenalize of ANDY SVGE leveren imo constant veel meer kwaliteit af.
100% eensChroman wrote:Buiten de kinderlijke teksten vind ik ze ook nog niet fijn ingesproken. Als ik dat even negeer hoor ik nog steeds dezelfde synth die hij sinds zijn comeback gebruikt en dan nog een verkapte Bella Ciao melodie. Veel te matige plaat weer die ook veel te veel aandacht krijgt, dus dat heeft ie weer bereikt. Kleinere artiesten als Adrenalize of ANDY SVGE leveren imo constant veel meer kwaliteit af.
Als die dat nou eens zou vloggen ipv dat gebromance met Timohurricane wrote:Ik ben toch wel super nieuwschierig hoe het backstage is gegaan gister op Knockout waar HHZ en RR beide stondenzou het een akward situatie zijn, zouden ze er om lachen
chierighurricane wrote:Ik ben toch wel super nieuwschierig hoe het backstage is gegaan gister op Knockout waar HHZ en RR beide stondenzou het een akward situatie zijn, zouden ze er om lachen
-
INew member
- 1 posts member since 2018
- last seen Dec 2018
Niemand die opgevallen is dat de intro wel heel erg veel hier op lijkt??
Sunday with Lubach ft. Famke Louise - Easter Monday
Sunday with Lubach ft. Famke Louise - Easter Monday
Wat een multitalent is die Lubach ook, was deze alweer vergeten
En ja lijkt wel beetje inderdaad.
En ja lijkt wel beetje inderdaad.
Hhaaa wow ik vond het best n naaistreek van Radical om hhz niet te feliciteren, maar dit is wel heel kinderachtig en triest om hier zo op te reageren
.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Ja echt he!!11patrickjumpeen wrote:Hhaaa wow ik vond het best n naaistreek van Radical om hhz niet te feliciteren, maar dit is wel heel kinderachtig en triest om hier zo op te reageren.
Pedaalemre wrote:Ja echt he!!11patrickjumpeen wrote:Hhaaa wow ik vond het best n naaistreek van Radical om hhz niet te feliciteren, maar dit is wel heel kinderachtig en triest om hier zo op te reageren.
![]()
![]()
Als je iets maakt om te dissen, maak dan een goed nummer met betere vocals 
Ik snap eigenlijk nog steeds niet echt wat de boodschap achter deze lyrics nou precies is.
'Don't fuck with the radical headhunterz'
Gimmick vanwege niet-feliciteren. Verpakt in een rijmende tekst waardoor het nauwelijks nog ergens op slaat.Delt-A wrote:Ik snap eigenlijk nog steeds niet echt wat de boodschap achter deze lyrics nou precies is.
Aha. Nu wil ik een Nederlandse versie horen met "Tag mij ook" waar hij "Say my name" zegt.
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Audio Waste is zeker een disstrackBroken Balance wrote: maar Angerfist heeft eerder "distracks" tegen hem aan gekregen en hij heeft er nooit op gereageerd.
Dit.NotMegalodon wrote:Precies, de grote comeback is uiteindelijk meer van hetzelfde, terwijl de hardstyle scene al lang verder gegaan was, hij is echt niet meer nodig. Adrenalize en ANDY SVGE, maar ook Sub Zero Project, Phuture Noize, allemaal prima mainstream hardstyle die toch een stuk interessanter klinkt.Chroman wrote:Buiten de kinderlijke teksten vind ik ze ook nog niet fijn ingesproken. Als ik dat even negeer hoor ik nog steeds dezelfde synth die hij sinds zijn comeback gebruikt en dan nog een verkapte Bella Ciao melodie. Veel te matige plaat weer die ook veel te veel aandacht krijgt, dus dat heeft ie weer bereikt. Kleinere artiesten als Adrenalize of ANDY SVGE leveren imo constant veel meer kwaliteit af.
Niet echt een Disstrack te noemen, het is een gewone plaat waar hij wat achter heeft geplakt om even een sneer naar Promo te geven, hij heeft hem eveneens nooit uitgegeven. Maar ik bedoelde meer dat hij er op socials en openbaar niet op reageert.Maximumraver wrote:Audio Waste is zeker een disstrackBroken Balance wrote: maar Angerfist heeft eerder "distracks" tegen hem aan gekregen en hij heeft er nooit op gereageerd.
De vocalen in die plaat zijn gewoon het soort vocalen wat Angerfist gebruikt. Het is niet een gehele plaat zoals Promo deed met Defective Counter, Plat En Voorspelbaar e.d.
Als Angerfist een disstrack zou hebben gemaakt, dan zou het eerder Loser zijn, maar Loser was gewoon een vaag experimentje/poging tot terror.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2026
https://www.lololyrics.com/lyrics/2237.html

Ik vind dat toch echt wel een disstrackI'm hittin hard like a brother from diggstown
Fuck yo' A&R, yo' whole entire promotion staff
Don't even think about givin out autographs
You not a artist
You want yo' name on a flyer, retire
You not a artist
Kan kloppen, ben wat slecht op de hoogte wat social media betreftBroken Balance wrote:Maar ik bedoelde meer dat hij er op socials en openbaar niet op reageert.
Maximumraver wrote:https://www.lololyrics.com/lyrics/2237.htmlIk vind dat toch echt wel een disstrackI'm hittin hard like a brother from diggstown
Fuck yo' A&R, yo' whole entire promotion staff
Don't even think about givin out autographs
You not a artist
You want yo' name on a flyer, retire
You not a artist
Pak de vocalen van (uit de zelfde tijd) Fuck Off, Ultra Rebel, Maniac Killa, My Critic Fetish, Stainless Steel en nog vele andere Angerfist platen er bij en je hebt de zelfde soort teksten, het zijn gewoon het soort vocalen dat hij gebruikt.Broken Balance wrote: De vocalen in die plaat zijn gewoon het soort vocalen wat Angerfist gebruikt. Het is niet een gehele plaat zoals Promo deed met Defective Counter, Plat En Voorspelbaar e.d.
Een shitload aan artiesten gebruikten dat soort vocalen in die tijd, rapvocalen waren toen juist enorm populair om er in te doen.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2026
Klopt, maar dit is toch wel heel duidelijk, het lijkt me bijzonder stug dat dat toevallig zou zijn 
Dat stuk op het einde is duidelijk, maar als je de vocalen uit de plaat als disstrack indicatie gebruikt dan zouden zo'n beetje de helft van Angerfist zijn platen disstracks zijnMaximumraver wrote:Klopt, maar dit is toch wel heel duidelijk, het lijkt me bijzonder stug dat dat toevallig zou zijn
Bij Promo eveneens trouwens, hij gebruikt enorm veel van dat soort vocalen, maar niet al zijn platen zijn disstracks.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2026
Gast, die vocals, het einde van de track, de titel zelf, de combinatie van al die dingen bij elkaar, kom op man 
Het is ook algemeen bekend dat die plaat een sneer naar Promo is, wat probeer je nou eigenlijk te bewijzen?
Ja, ik ken de tracks die je opnoemt ook, dat die tracks ook rap vocalen hebben wil niet zeggen dat Audio Waste opeens geen diss-track is. Of je hebt een bijzonder specifieke interpretatie van wat een diss-track is/mag zijn, of je wil gewoon zo graag gelijk hebben dat ik me afvraag of je wel ziet wat je zegt.

Het is ook algemeen bekend dat die plaat een sneer naar Promo is, wat probeer je nou eigenlijk te bewijzen?
Ja, ik ken de tracks die je opnoemt ook, dat die tracks ook rap vocalen hebben wil niet zeggen dat Audio Waste opeens geen diss-track is. Of je hebt een bijzonder specifieke interpretatie van wat een diss-track is/mag zijn, of je wil gewoon zo graag gelijk hebben dat ik me afvraag of je wel ziet wat je zegt.
Broken Balance wrote:het is een gewone plaat waar hij wat achter heeft geplakt om even een sneer naar Promo te geven
https://partyflock.nl/topic/647774:Ange ... udio-waste
Als het in de krochten van partyflock voorkomt = waarheid
Als het in de krochten van partyflock voorkomt = waarheid