Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2018 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Buiten de kinderlijke teksten vind ik ze ook nog niet fijn ingesproken. Als ik dat even negeer hoor ik nog steeds dezelfde synth die hij sinds zijn comeback gebruikt en dan nog een verkapte Bella Ciao melodie. Veel te matige plaat weer die ook veel te veel aandacht krijgt, dus dat heeft ie weer bereikt. Kleinere artiesten als Adrenalize of ANDY SVGE leveren imo constant veel meer kwaliteit af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2018 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben toch wel super nieuwschierig hoe het backstage is gegaan gister op Knockout waar HHZ en RR beide stonden :innocent: zou het een akward situatie zijn, zouden ze er om lachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 11:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Buiten de kinderlijke teksten vind ik ze ook nog niet fijn ingesproken. Als ik dat even negeer hoor ik nog steeds dezelfde synth die hij sinds zijn comeback gebruikt en dan nog een verkapte Bella Ciao melodie. Veel te matige plaat weer die ook veel te veel aandacht krijgt, dus dat heeft ie weer bereikt. Kleinere artiesten als Adrenalize of ANDY SVGE leveren imo constant veel meer kwaliteit af.

Precies, de grote comeback is uiteindelijk meer van hetzelfde, terwijl de hardstyle scene al lang verder gegaan was, hij is echt niet meer nodig. Adrenalize en ANDY SVGE, maar ook Sub Zero Project, Phuture Noize, allemaal prima mainstream hardstyle die toch een stuk interessanter klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 11:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Buiten de kinderlijke teksten vind ik ze ook nog niet fijn ingesproken. Als ik dat even negeer hoor ik nog steeds dezelfde synth die hij sinds zijn comeback gebruikt en dan nog een verkapte Bella Ciao melodie. Veel te matige plaat weer die ook veel te veel aandacht krijgt, dus dat heeft ie weer bereikt. Kleinere artiesten als Adrenalize of ANDY SVGE leveren imo constant veel meer kwaliteit af.


100% eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 11:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Ik ben toch wel super nieuwschierig hoe het backstage is gegaan gister op Knockout waar HHZ en RR beide stonden :innocent: zou het een akward situatie zijn, zouden ze er om lachen

Als die dat nou eens zou vloggen ipv dat gebromance met Timo :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Ik ben toch wel super nieuwschierig hoe het backstage is gegaan gister op Knockout waar HHZ en RR beide stonden :innocent: zou het een akward situatie zijn, zouden ze er om lachen

chierig
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2018 12:12 
 
Hardtraxx Newbie

Niemand die opgevallen is dat de intro wel heel erg veel hier op lijkt??

Sunday with Lubach ft. Famke Louise - Easter Monday
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2018 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een multitalent is die Lubach ook, was deze alweer vergeten :lol:

En ja lijkt wel beetje inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2018 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hhaaa wow ik vond het best n naaistreek van Radical om hhz niet te feliciteren, maar dit is wel heel kinderachtig en triest om hier zo op te reageren xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2018 16:36 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjumpeen schreef:
Hhaaa wow ik vond het best n naaistreek van Radical om hhz niet te feliciteren, maar dit is wel heel kinderachtig en triest om hier zo op te reageren xd.


Ja echt he!!11 xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2018 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
patrickjumpeen schreef:
Hhaaa wow ik vond het best n naaistreek van Radical om hhz niet te feliciteren, maar dit is wel heel kinderachtig en triest om hier zo op te reageren xd.


Ja echt he!!11 xd xd xd


:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2018 21:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je iets maakt om te dissen, maak dan een goed nummer met betere vocals ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2018 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap eigenlijk nog steeds niet echt wat de boodschap achter deze lyrics nou precies is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2019 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'Don't fuck with the radical headhunterz'
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2019 12:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik snap eigenlijk nog steeds niet echt wat de boodschap achter deze lyrics nou precies is.

Gimmick vanwege niet-feliciteren. Verpakt in een rijmende tekst waardoor het nauwelijks nog ergens op slaat. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aha. Nu wil ik een Nederlandse versie horen met "Tag mij ook" waar hij "Say my name" zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 15:11 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
maar Angerfist heeft eerder "distracks" tegen hem aan gekregen en hij heeft er nooit op gereageerd.


Audio Waste is zeker een disstrack :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 17:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

NotMegalodon schreef:
Chroman schreef:
Buiten de kinderlijke teksten vind ik ze ook nog niet fijn ingesproken. Als ik dat even negeer hoor ik nog steeds dezelfde synth die hij sinds zijn comeback gebruikt en dan nog een verkapte Bella Ciao melodie. Veel te matige plaat weer die ook veel te veel aandacht krijgt, dus dat heeft ie weer bereikt. Kleinere artiesten als Adrenalize of ANDY SVGE leveren imo constant veel meer kwaliteit af.

Precies, de grote comeback is uiteindelijk meer van hetzelfde, terwijl de hardstyle scene al lang verder gegaan was, hij is echt niet meer nodig. Adrenalize en ANDY SVGE, maar ook Sub Zero Project, Phuture Noize, allemaal prima mainstream hardstyle die toch een stuk interessanter klinkt.

Dit. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 09:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Broken Balance schreef:
maar Angerfist heeft eerder "distracks" tegen hem aan gekregen en hij heeft er nooit op gereageerd.


Audio Waste is zeker een disstrack :P


Niet echt een Disstrack te noemen, het is een gewone plaat waar hij wat achter heeft geplakt om even een sneer naar Promo te geven, hij heeft hem eveneens nooit uitgegeven. Maar ik bedoelde meer dat hij er op socials en openbaar niet op reageert.

De vocalen in die plaat zijn gewoon het soort vocalen wat Angerfist gebruikt. Het is niet een gehele plaat zoals Promo deed met Defective Counter, Plat En Voorspelbaar e.d.

Als Angerfist een disstrack zou hebben gemaakt, dan zou het eerder Loser zijn, maar Loser was gewoon een vaag experimentje/poging tot terror.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 09:36 
 
Hardtraxx Addict

https://www.lololyrics.com/lyrics/2237.html
Citaat:
I'm hittin hard like a brother from diggstown
Fuck yo' A&R, yo' whole entire promotion staff
Don't even think about givin out autographs
You not a artist

You want yo' name on a flyer, retire

You not a artist

Ik vind dat toch echt wel een disstrack :P

Broken Balance schreef:
Maar ik bedoelde meer dat hij er op socials en openbaar niet op reageert.

Kan kloppen, ben wat slecht op de hoogte wat social media betreft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 09:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
https://www.lololyrics.com/lyrics/2237.html
Citaat:
I'm hittin hard like a brother from diggstown
Fuck yo' A&R, yo' whole entire promotion staff
Don't even think about givin out autographs
You not a artist

You want yo' name on a flyer, retire

You not a artist

Ik vind dat toch echt wel een disstrack :P


Broken Balance schreef:
De vocalen in die plaat zijn gewoon het soort vocalen wat Angerfist gebruikt. Het is niet een gehele plaat zoals Promo deed met Defective Counter, Plat En Voorspelbaar e.d.


Pak de vocalen van (uit de zelfde tijd) Fuck Off, Ultra Rebel, Maniac Killa, My Critic Fetish, Stainless Steel en nog vele andere Angerfist platen er bij en je hebt de zelfde soort teksten, het zijn gewoon het soort vocalen dat hij gebruikt.

Een shitload aan artiesten gebruikten dat soort vocalen in die tijd, rapvocalen waren toen juist enorm populair om er in te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 10:04 
 
Hardtraxx Addict

Klopt, maar dit is toch wel heel duidelijk, het lijkt me bijzonder stug dat dat toevallig zou zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 10:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Klopt, maar dit is toch wel heel duidelijk, het lijkt me bijzonder stug dat dat toevallig zou zijn :P


Dat stuk op het einde is duidelijk, maar als je de vocalen uit de plaat als disstrack indicatie gebruikt dan zouden zo'n beetje de helft van Angerfist zijn platen disstracks zijn :P.

Bij Promo eveneens trouwens, hij gebruikt enorm veel van dat soort vocalen, maar niet al zijn platen zijn disstracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 16:09 
 
Hardtraxx Addict

Gast, die vocals, het einde van de track, de titel zelf, de combinatie van al die dingen bij elkaar, kom op man :lol:
Het is ook algemeen bekend dat die plaat een sneer naar Promo is, wat probeer je nou eigenlijk te bewijzen? :lol:

Ja, ik ken de tracks die je opnoemt ook, dat die tracks ook rap vocalen hebben wil niet zeggen dat Audio Waste opeens geen diss-track is. Of je hebt een bijzonder specifieke interpretatie van wat een diss-track is/mag zijn, of je wil gewoon zo graag gelijk hebben dat ik me afvraag of je wel ziet wat je zegt.

Broken Balance schreef:
het is een gewone plaat waar hij wat achter heeft geplakt om even een sneer naar Promo te geven


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://partyflock.nl/topic/647774:Ange ... udio-waste

Als het in de krochten van partyflock voorkomt = waarheid
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle