Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 16:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo en nu weer ontopic anders ga ik met waarschuwingen gooien! :cool:

_______________________________________________________________________
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 16:27 
 
Hardtraxx Addict

Oke laten we maar weer ontopic gaan. Ik zie nu al waar dit heen gaat ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Zulke ventjes? Wat is dat voor domme opmerking. vooral als je zelf nog maar 20 jaar bent.



Niet over domme opmerkingen beginnen. :kiss2:

Voor de rest; zie daveytl z'n post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 17:43 
 
Hardtraxx Addict

Zucht ...

Ik ben iig benieuwd naar de tracklist. Sws vet als The Perfect Weapon eindelijk
eens uitkomt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 17:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zoals ik al zei op gezichtboek toen ik het las: Nobel.
Ben benieuwd welke platen er tussen zitten! Kijken of ik 'm mee neem of niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 17:55 
 

Gaan alle tracks full zijn? Hopelijk...
Verder vette actie wilmpie :), hoe rijd je nieuwe M5 f10 eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toffe actie van HHZ en leuk dat hij hier zelf er ook even uitleg over geeft. Zit al een tijdje te wachten op Doomed en Headshot dus laat maar komen! ^^
Misschien een goed idee om het even in de beginpost te zetten?
Headhunterz schreef:
Thanks allemaal voor de leuke reacties!

Voor degenen die geinteresseerd zijn, hier nog wat insight.
Ik noem het zelf geen geen album. Het is een verzameling van een jaar van mijn werk. Ik ben inderdaad in 2011 met goeie moed aan een album begonnen maar, zoals ik ook in de Q&A heb verteld, ben ik op een gegeven moment in een behoorlijke dip beland. Afgelopen jaren is alles behoorlijk in sneltreinvaart gegaan. Ik ben in het avontuur gestapt en heb nooit meer achterom gekeken. Maar er komt altijd een keer dat je jezelf tegenkomt, ik denk dat dat voor iedereen wel geldt. Stress, druk, onzekerheid, het gevoel dat je geleefd wordt, etc.
Ik heb toen besloten het album voorlopig naast me neer te leggen omdat mijn eerste prioriteit was om weer de oude te worden en dus had ik ook weer wat tracks achter de hand die ik kon gaan draaien om de druk van de ketel te halen zodat ik even aan mezelf kon werken. Doomed, Perfect Weapon, etc.
Inmiddels, sinds eind 2011 voel ik me weer op en top en voelde ik de behoefte om die periode op een positieve manier af te sluiten. Ik heb in 2011 ook gevoeld hoe goed het voelt om te kunnen geven. De podcast, de Q&A maar ook in m'n persoonlijke omgeving. Zo is het idee ontstaan om het aan Dance 4 Life op te dragen.
Doordat ik sinds het begin van het jaar alles aan het reorganizeren ben rondom mezelf zodat ik me kan blijven concentreren op muziek maken en creatief bezig zijn en ik allemaal nieuwe mensen om me heen heb verzameld heeft de release wat vertraging op gelopen. Ik ben ontzettend blij dat ie er eindelijk komt. Ik heb voor m'n gevoel weer een schone lei, en Dragonborn was de eerste titel op een nieuwe pagina.

De tracks zullen alleen digitaal worden uitgebracht, er komt een miniwebsite voor.

Wil jullie ook nog even bedanken voor de Q&A destijds, die heeft me echt goed gedaan. Het is heerlijk om gewoon vrijuit te kunnen praten ook al wordt je vaak als artiest aangeleerd om afstand te houden. Fuck it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat maar komen dit! :thumbsup:

Echt mooi dat Heady ook gewoon toegeeft een mindere periode gehad te hebben. Zit er toch een kern van waarheid in de harde kritiek die hier soms valt haha. Echt mooi dat hij op de weg terug is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 18:26 
 

Parvuz schreef:
Laat maar komen dit! :thumbsup:

Echt mooi dat Heady ook gewoon toegeeft een mindere periode gehad te hebben. Zit er toch een kern van waarheid in de harde kritiek die hier soms valt haha. Echt mooi dat hij op de weg terug is!


Ja idd, maar hij bewijst het laatste half jaar ongeveer weer dat hij (edit :P ) terecht de beste van de wereld is naar mijn mening :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 18:27 
 
Artiest

De actie verdient niets anders dan respect, alleen hoopte ik nog altijd op een gloednieuw Headhunterz album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 18:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Tip van de dag: als je spelfouten dikgedrukt maakt vallen ze meer op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 18:41 
 

Lyst schreef:
Tip van de dag: als je spelfouten dikgedrukt maakt vallen ze meer op!

:lol:

Mooi iniatief. Ik geef jaarlijks al wat aan goede doelen maar icm. dit wordt het dit jaar wat extra's dus.
Al staan er nog zo'n bouttracks op.. een goed doel steunen dmv. zoiets is iets wat elke artiest zou moeten doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 18:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goed initiatief, al vind ik zn nummers niet interessant ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Headhunterz - worden dit full tracks of komen die later gewoon op Scantraxx Reloaded?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 19:34 
 
Hardtraxx Veteran

Grozny schreef:
Misschien een goed idee om het even in de beginpost te zetten?
Headhunterz schreef:
Bla Bla Bla Edit ( Woordspeelgrapje! :$ )

Staat erin! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

delange schreef:
Goed initiatief, al vind ik zn nummers niet interessant ofzo :P

Hoppa, onderschriftje gehaald :P Of dit iets om trots op te zijn is.... ga ik nog eventjes over nadenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 19:39 
 
Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
@Headhunterz - worden dit full tracks of komen die later gewoon op Scantraxx Reloaded?

sowieso full, als da nie is, dan zie ik het nut er ook nie meer van in, verder willem tot morgen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 20:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Offtopic mode on: Sorry mensen wil hiet toch nog wel ff op reageren:

Phase 2 schreef:
ik zie helemaal niet alleen maar wat ik wil zien, snap ook niet hoe je daar bij komt. Waarom zou ik dat alleen maar willen zien. Op het forum zie ik vaak genoeg dat wanneer bepaalde artiesten iets doen het niet kan en bij andere weer wel. En vaak heeft dat te maken met wel of geen mainstream (niet altijd)


Ik snap wel hoe hij daarbij komt. Er stonden op het moment van schrijven van je reactie ongeveer een goede 60 reacties in dit topic. En als je dan je reactie gaat baseren op welgetel 2 negatieve reacties kan er snel een conclusie getrokken worden dat jij inderdaad alleen ziet wat je wilt zien.
Misschien een tip eerst goed lezen voordat je iets gaat schrijven.
Offtopic mode off.

Ontopic: Hele gave actie van Mr. Heady... ik zou alles alleen al kopen voor Headshot :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 20:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
delange schreef:
Goed initiatief, al vind ik zn nummers niet interessant ofzo :P

Hoppa, onderschriftje gehaald :P Of dit iets om trots op te zijn is.... ga ik nog eventjes over nadenken.

haha ik vind hem nice gezegd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Grozny schreef:
Misschien een goed idee om het even in de beginpost te zetten?
Headhunterz schreef:
Bla Bla Bla Edit ( Woordspeelgrapje! :$ )

Staat erin! :D

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 21:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Laat maar komen dit! :thumbsup:

Echt mooi dat Heady ook gewoon toegeeft een mindere periode gehad te hebben. Zit er toch een kern van waarheid in de harde kritiek die hier soms valt haha. Echt mooi dat hij op de weg terug is!

idd. psychedelic en from within e.d. vond ik echt helemaal niks. wat hij de laatste tijd maakt spreekt me gelukkig wel weer aan. ook fijn die hard with style podcast elke keer. dan ken je meteen weer wat promo's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 22:19 
 
Hardtraxx Addict

Heb begrip voor deze reactie, ik zal onze vriend Heady zeker helpen met zijn actie !! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laten we in ieder geval over de track zelf houden, want dat gereageer op elkaar om werkelijk niets heeft niet zo veel nut.

Over 2 weken meteen al deze tracks, echt heel relaxed! Leuke cadeautje voor mezelf als ik net mijn nieuwe huis mag betreden :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 14:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Erg vet, sowieso erg veel plezier aan HHz beleefd de laatste tijd. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 14:23 
 
Hardtraxx Elite

doomed , perfect weapon :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle