Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 14:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben erg benieuwd welke naar deze release, want ik wil de nummers Headshot, Doomed erg graag hebben. Verder nobele actie om de opbrengst aan Dance4life te doneren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 14:50 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke comeback Willem! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 14:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:
Heerlijke comeback Willem! :thumbup:

is nooit weggeweest :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 15:09 
 
Hardtraxxer

Respect voor deze actie! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 15:38 
 
Hardtraxx Newbie

Is een goede actie, ben benieuwd naar de uiteindelijke tracklist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 22:43 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik hoop dat er ook een paar Shilo tracks tussen gaan zitten. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 11:04 
 
Hardtraxx Addict

Krijg als maar meer respect voor HHZ!
Zijn muziek vind ik erg lekker en divers en kijk er altijd super naar uit als hij draait op feesten, alhoewel er artiesten zijn die misschien qua producen/draaien op hetzelfde niveau zitten (naar mijn mening) weet Headhunterz er toch altijd veel meer een feestje van te maken, om Dragonborn maar een voorbeeld te geven, al die teasers en berichten op social media maakte me zo ongeduldig dat toen Dragonborn gereleased werd ik echt blij was, en dat geeft hij hem ook nog voor niks weg!
En dat is waarom ik zo respect heb voor hem, z'n muziek en optredens zijn super maar vooral de lol die hij er in heeft en dat hij dat deelt met al zijn fans op Facebook, Twitter. De acties zie hij houdt met de artwork wedstrijd voor Dragonborn, die Beats Pro headphones weggeven en ga zo maar door.

Geen enkele artiest in deze scene die hier zo leuk en goed mee omgaat en zijn leven buiten Hardstyle ook aan zijn fans laat zien.

Diep respect voor deze man :cool: ! (Nu nog hopen op een Project One set op Defqon :$ )

Erg mooie actie, gaan een hoop mooie nummers op komen die ik ga aanschaffen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 12:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hypocriet allemaal !!

jarenlang wordt deze beste man uitgemaakt voor alles en nog wat op fora's en nu omdat
hij iets voor het goede doel doet heeft iedereen diep respect

dat vind ik hypocriet.... uiteraard is het heel mooi wat hij doet maar de reacties hier
vind ik hypocriet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay schreef:
hypocriet allemaal !!

jarenlang wordt deze beste man uitgemaakt voor alles en nog wat op fora's en nu omdat
hij iets voor het goede doel doet heeft iedereen diep respect

dat vind ik hypocriet.... uiteraard is het heel mooi wat hij doet maar de reacties hier
vind ik hypocriet


Jouw onderschrift bevat correcte spelling. :D

Weer een knulletje erbij op mijn niet-meer-serieus-te-nemen-op-hardtraxx-lijstje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 12:50 
 
Hardtraxx Veteran

Jay schreef:
hypocriet allemaal !!

jarenlang wordt deze beste man uitgemaakt voor alles en nog wat op fora's en nu omdat
hij iets voor het goede doel doet heeft iedereen diep respect

dat vind ik hypocriet.... uiteraard is het heel mooi wat hij doet maar de reacties hier
vind ik hypocriet

Er zijn genoeg mensen die hem niet af hebben gezeken.
Jouw onderschrift is trouwens wel behoorlijk triest
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 13:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Jay schreef:
hypocriet allemaal !!

jarenlang wordt deze beste man uitgemaakt voor alles en nog wat op fora's en nu omdat
hij iets voor het goede doel doet heeft iedereen diep respect

dat vind ik hypocriet.... uiteraard is het heel mooi wat hij doet maar de reacties hier
vind ik hypocriet


Jouw onderschrift bevat correcte spelling. :D

Weer een knulletje erbij op mijn niet-meer-serieus-te-nemen-op-hardtraxx-lijstje.



Kerel ik ben 35 jaar dus wat nou knulletje, wat een stoere reactie van jou bah bah typerend voor... tja
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 13:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

trouwens mensen die op een mening van andere aggressief en beledigend reageren zullen zich wel aangesproken voelen

wat betreft mijn spelling, lompe boer dakpan, sommige mensen zijn dyslectisch ik heb een lichte vorm ervan dus denk eens na voordat je iemand belachelijk maakt

Trouwens in mijn comment spreek ik niemand persoonlijk aan dus degene die daar direct naar mij op reageren zullen wel zo zijn zoals ik beschrijf..


Overal headhunterz afzeiken en nu in dit topic zeggen dat ze het zo'n geweldige actie vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay schreef:
Dakpan schreef:
Jay schreef:
hypocriet allemaal !!

jarenlang wordt deze beste man uitgemaakt voor alles en nog wat op fora's en nu omdat
hij iets voor het goede doel doet heeft iedereen diep respect

dat vind ik hypocriet.... uiteraard is het heel mooi wat hij doet maar de reacties hier
vind ik hypocriet


Jouw onderschrift bevat correcte spelling. :D

Weer een knulletje erbij op mijn niet-meer-serieus-te-nemen-op-hardtraxx-lijstje.



Kerel ik ben 35 jaar dus wat nou knulletje, wat een stoere reactie van jou bah bah typerend voor... tja


35 jaar en nog rondhangend op een forum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 13:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja wat is daar mis mee ? ken heel veel oude gasten die dat nog doen hoor.

Das ook totaal niet relevant in deze dat pak je er nu gewoon even bij ?

eerst was het knulletje nu oude zak wat moet je op een forum ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay schreef:
Ja wat is daar mis mee ? ken heel veel oude gasten die dat nog doen hoor.

Das ook totaal niet relevant in deze dat pak je er nu gewoon even bij ?

eerst was het knulletje nu oude zak wat moet je op een forum ?


Ik wilde bevestiging of het echt zo was, want ik kan me niet voorstellen dat iemand van 35 een onderschrift zoals die van jou zou hebben. Oude zak maak jij er trouwens van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jij weet toch niet waarom dat onderschrift er staat en hoe het tot stand is gekomen of wel ?

Dus waar bemoei je je mee. Reageer maar op me uitspraak van hypocriet....

je kunt alles roepen maar het is gewoon een feit dat een half jaar terug headhunterz voor van alles en nog wat uitgemaakt werd op fora's
ook door veel mensen in dit topic die vervolgens nu diep respect hebben

mijn mening geef ik hierover dat ik dat hypocriet vind zonder persoonlijk te zijn. Vevrolgen komen er reacties op mijn spelling, leeftijd....

ik bedoel WTF
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 13:51 
 
Hardtraxxer

Zit mij soms ook wel eens te bedenken waarom mensen nog op dit forum zitten en uberhaupt naar Hardstyle luisteren, aangezien ze (bijna) nooit positief zijn over de huidige tracks. Ik ben het wel met Jay eens hoor ;)

O.T. Echt kan niet wachten op de release van deze meneer HHZ! Geweldige actie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay schreef:
jij weet toch niet waarom dat onderschrift er staat en hoe het tot stand is gekomen of wel ?


Heb wel een vermoeden. :') Boeit me verder ook vrij weinig voor wie die is en waarom je hem hebt hoor, maar vind het nogal kansloos om uberhaupt zo'n onderschrift te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 13:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

je mag dat kansloos vinden...

maar we hebben het hier niet over mijn onderschrift maar over headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 13:58 
 
Hardtraxx Addict

Nee jij hebt het over hypocriete mensen, totaal niet relevant in dit topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aep schreef:
Zit mij soms ook wel eens te bedenken waarom mensen nog op dit forum zitten en uberhaupt naar Hardstyle luisteren, aangezien ze (bijna) nooit positief zijn over de huidige tracks. Ik ben het wel met Jay eens hoor ;)

O.T. Echt kan niet wachten op de release van deze meneer HHZ! Geweldige actie :D


Jij snapt precies wat ik bedoel. Die vraag heb ik dus precies hetzelfde.... als je bijna nooit iets goed vind dan kun je toch niet meer genieten van hardstyle lijkt me..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 14:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jay schreef:
Dakpan schreef:
Jay schreef:
hypocriet allemaal !!

jarenlang wordt deze beste man uitgemaakt voor alles en nog wat op fora's en nu omdat
hij iets voor het goede doel doet heeft iedereen diep respect

dat vind ik hypocriet.... uiteraard is het heel mooi wat hij doet maar de reacties hier
vind ik hypocriet


Jouw onderschrift bevat correcte spelling. :D

Weer een knulletje erbij op mijn niet-meer-serieus-te-nemen-op-hardtraxx-lijstje.



Kerel ik ben 35 jaar dus wat nou knulletje, wat een stoere reactie van jou bah bah typerend voor... tja

ja en je gedraagt je als een kind van 10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 14:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Nee jij hebt het over hypocriete mensen, totaal niet relevant in dit topic.



Juist wel, lees maar eens oude topics van headhunterz en dan de reacties in dit topic. Dan zie je de relevantie wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 14:01 
 
Hardtraxxer

Jay schreef:
hypocriet allemaal !!

jarenlang wordt deze beste man uitgemaakt voor alles en nog wat op fora's en nu omdat
hij iets voor het goede doel doet heeft iedereen diep respect

dat vind ik hypocriet.... uiteraard is het heel mooi wat hij doet maar de reacties hier
vind ik hypocriet


Je kan ze draaikonten noemen, maar dit heeft toch niks met hypocriet te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RobertV schreef:


Kerel ik ben 35 jaar dus wat nou knulletje, wat een stoere reactie van jou bah bah typerend voor... tja

ja en je gedraagt je als een kleuter van 10.[/quote]

Ja dat klopt, volgende reactie..
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle