Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 20:55 
 
Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Ik wil deze platen. Nu. Vorig jaar heeft Headhunterz na zijn From Within release echt een hele sterke periode gehad!


Precies! En al die nummers krijgen we 15 maart :D Voelt goed hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 21:04 
 

Headshot! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 21:06 
 
Hardtraxx Veteran

Ik neem aan dat hier The Message Is Hardstyle NIET op komt? Anders kost het Dance4Life wel wat euro's.
HHZ is de laatste tijd wel flink wat aan zijn populariteit aan het doen volgens mij, die streams, q&a op hardtraxx, dragonborn artwork contest, en nu een actie voor Dance4Life... Goede manier om zieltjes te winnen!
Goed bezig HHZ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 21:11 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
Ik neem aan dat hier The Message Is Hardstyle NIET op komt? Anders kost het Dance4Life wel wat euro's.
HHZ is de laatste tijd wel flink wat aan zijn populariteit aan het doen volgens mij, die streams, q&a op hardtraxx, dragonborn artwork contest, en nu een actie voor Dance4Life... Goede manier om zieltjes te winnen!
Goed bezig HHZ!


goed voor hem , minder voor ons :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 21:33 
 
Hardtraxxer

The Message is Hardstyle is toch allang gereleased? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 21:41 
 
Hardtraxxer

Headshot :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt een dikke release. EP (SCANREL?) stuk kan weg uit de titel. Wordt een release zonder label lijkt me, en EP staat duidelijk niet op de cover.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 21:43 
 
Hardtraxx Addict

Dit is baas :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz - Doomed
Headhunterz - Doomed (Blah Blah Blah Edit)
Headhunterz - Headshot
Headhunterz & Zatox Ft. Nikkita - The Perfect Weapon
Headhunterz - The Power Of The Mind (Edit)
Headhunterz - Psychedelic (Thrillogy Edit)
Headhunterz - From Within (Winne Edit)

Deze zoiezo denk ik en misschien de nummers hieronder ook?

Headhunterz - Eternalize (Hard Bass 2012 Anthem)???
Headhunterz & Wildstylez - ID???

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Geweldige actie van mister Heady. Ga alle tracks die er op staan aanschaffen, of ik ze nou leuk vind of niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 23:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Headhunterz - Doomed
Headhunterz - Doomed (Blah Blah Blah Edit)
Headhunterz - Headshot
Headhunterz & Zatox Ft. Nikkita - The Perfect Weapon
Headhunterz - The Power Of The Mind (Edit)
Headhunterz - Psychedelic (Thrillogy Edit)
Headhunterz - From Within (Winne Edit)

Deze zoiezo denk ik en misschien de nummers hieronder ook?

Headhunterz - Eternalize (Hard Bass 2012 Anthem)???
Headhunterz & Wildstylez - ID???

:thumbup:

Ik hoop goed hard op die nieuwe track van Headhunterz & WildstyleRz xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 23:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op m'n verjaardag, mooi cadeautje!:) Zeker aanschaffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
G1LL schreef:
Geweldige actie van mister Heady. Ga alle tracks die er op staan aanschaffen, of ik ze nou leuk vind of niet :)

IK ga jou quoten, maar ik zet dit er nog ff extra bij anders word Gangsterdwerg boos. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 23:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Can't wait :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 23:26 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
Ik neem aan dat hier The Message Is Hardstyle NIET op komt? Anders kost het Dance4Life wel wat euro's.
HHZ is de laatste tijd wel flink wat aan zijn populariteit aan het doen volgens mij, die streams, q&a op hardtraxx, dragonborn artwork contest, en nu een actie voor Dance4Life... Goede manier om zieltjes te winnen!
Goed bezig HHZ!


Plus weer in PowNews, en vanmiddag vroeg hij in een tweet om een driftvideo/cursus met autoblog.nl

On-topic: Eindelijk headshot :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 23:42 
 
Hardtraxxer

Headhunterz ft. Psyko Punkz - Disrespect ook denk ik?

Vette actie van heady!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

knefiejjj schreef:
Headhunterz ft. Psyko Punkz - Disrespect ook denk ik?

Vette actie van heady!

Jep, die was ik vergeten. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 23:58 
 
Hardtraxx Newbie

Wildstylerz schreef:
doomed blablabla edit en hoe hoe hoe edit misschien :P en psychedelic edit zou vet zijn, maar toffe actie willem laat hier maar weer is zien waarom die imo de beste dj/producer is(MIJN MENING)

onderschat bas ook niet :D hij produceert eventjes tussen door een dubstep track en is gewoon op het zelfde niveau als skrillex :yes: :yay: :clap: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 00:58 
 
Hardtraxx Veteran

FrenchTek schreef:
Wildstylerz schreef:
doomed blablabla edit en hoe hoe hoe edit misschien :P en psychedelic edit zou vet zijn, maar toffe actie willem laat hier maar weer is zien waarom die imo de beste dj/producer is(MIJN MENING)

onderschat bas ook niet :D hij produceert eventjes tussen door een dubstep track en is gewoon op het zelfde niveau als skrillex :yes: :yay: :clap: :beer:

ja maar hier heb ik het over heady :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 05:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prachtige actie. Deze man blijft maar in waardering stijgen bij mij :)
En qua producties ook laatste tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 08:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Ik neem aan dat hier The Message Is Hardstyle NIET op komt? Anders kost het Dance4Life wel wat euro's.
HHZ is de laatste tijd wel flink wat aan zijn populariteit aan het doen volgens mij, die streams, q&a op hardtraxx, dragonborn artwork contest, en nu een actie voor Dance4Life... Goede manier om zieltjes te winnen!
Goed bezig HHZ!


Heb juist steeds minder respect voor Headhunterz door al dat mediageile gedrag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 08:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

W0uT3R schreef:
Heel vet! 2 weekjes wachten, eigenlijk te lang....


Je hebt al een jaar moeten wachten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Power of the mind edit :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Heb juist steeds minder respect voor Headhunterz door al dat mediageile gedrag.


Want als een artiest in zijn ivoren torentje blijft is hij zeker te onbereikbaar? Zo kan het ook nooit goed zijn. Ik vind het juist wel mooi dat een artiest van formaat ook gewoon hier en daar eens reageert op zaken die spelen onder een klein deel van scene. Het geeft een inkijkje in een scene, dat is toch alleen maar te prijzen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 11:22 
 
Artiest

Thanks allemaal voor de leuke reacties!

Voor degenen die geinteresseerd zijn, hier nog wat insight.
Ik noem het zelf geen geen album. Het is een verzameling van een jaar van mijn werk. Ik ben inderdaad in 2011 met goeie moed aan een album begonnen maar, zoals ik ook in de Q&A heb verteld, ben ik op een gegeven moment in een behoorlijke dip beland. Afgelopen jaren is alles behoorlijk in sneltreinvaart gegaan. Ik ben in het avontuur gestapt en heb nooit meer achterom gekeken. Maar er komt altijd een keer dat je jezelf tegenkomt, ik denk dat dat voor iedereen wel geldt. Stress, druk, onzekerheid, het gevoel dat je geleefd wordt, etc.
Ik heb toen besloten het album voorlopig naast me neer te leggen omdat mijn eerste prioriteit was om weer de oude te worden en dus had ik ook weer wat tracks achter de hand die ik kon gaan draaien om de druk van de ketel te halen zodat ik even aan mezelf kon werken. Doomed, Perfect Weapon, etc.
Inmiddels, sinds eind 2011 voel ik me weer op en top en voelde ik de behoefte om die periode op een positieve manier af te sluiten. Ik heb in 2011 ook gevoeld hoe goed het voelt om te kunnen geven. De podcast, de Q&A maar ook in m'n persoonlijke omgeving. Zo is het idee ontstaan om het aan Dance 4 Life op te dragen.
Doordat ik sinds het begin van het jaar alles aan het reorganizeren ben rondom mezelf zodat ik me kan blijven concentreren op muziek maken en creatief bezig zijn en ik allemaal nieuwe mensen om me heen heb verzameld heeft de release wat vertraging op gelopen. Ik ben ontzettend blij dat ie er eindelijk komt. Ik heb voor m'n gevoel weer een schone lei, en Dragonborn was de eerste titel op een nieuwe pagina.

De tracks zullen alleen digitaal worden uitgebracht, er komt een miniwebsite voor.

Wil jullie ook nog even bedanken voor de Q&A destijds, die heeft me echt goed gedaan. Het is heerlijk om gewoon vrijuit te kunnen praten ook al wordt je vaak als artiest aangeleerd om afstand te houden. Fuck it.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle